Nog 1 dag en dan vakantie!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:21 schreef Iemand91 het volgende:
Nog 2 dagen en dan VAKANTIE!![]()
Eerst maar 'ns slapen dan...
quote:Op woensdag 15 december 2010 01:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog 1 dag en dan vakantie!.
haha, als je voor een verkoudheidje thuis blijftquote:Op woensdag 15 december 2010 02:07 schreef Braddie het volgende:
Volgende week weer aan het werk(mits m`n verkoudheid dan helemaal over is)
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
haha, als je voor een verkoudheidje thuis blijft
Dat lijkt me wel, de loop zit meestal tussen voor- en eindtrap.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef Muchachooo het volgende:
H&K nog niet geprobeerd, heb alleen een Marshall, Bogner, Engl, Mesa en een K&E getest, K&E kwam eruit als winnaar...
iemand die hier trouwens een Fender Hot Rod Deluxe bezit? Ik vraag me namelijk af of Pre-amp Out > Power Amp In gebruikt kan worden als effects loop...
Iets met John Lennon, Twist and Shoutquote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.
Nummers van Life of Agony / Keith Caputo lukken dan anders prima.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.
Je had toch een vortex kop? Das geen buizen, niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef KaMo het volgende:
Iemand een Hughes & Kettner top kopen/ruilen?
Ik wil toch liever een combo
Met zo'n Chris Rea stem op t podium je liedjes ter gehore brengenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |