quote:
quote:Crash Landing on Earth
Stays in Cave for 10000 years
Decides to Wake Up
Puts on make up
Immediately eats ice cream
Decides to fight too
Ik geloof er geen zak van maar hoop het van harte. Het gevecht tegen Mir zal ik niet snel vergeten. Wellicht een mooie tegenstander voor Struve?quote:
[/quote] Zijn er toch meer dan 5 ;-)quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Sherdog post: Sum up fighters career so far under 5 images
Hier een leuke over Fedor:
[QUOTE=Spoken;47197677]Crash Landing on Earth
[ afbeelding ]
Stays in Cave for 10000 years
[ afbeelding ]
Decides to Wake Up
[ afbeelding ]
Puts on make up
[ afbeelding ]
Immediately eats ice cream
[ afbeelding ]
Decides to fight too
[ afbeelding ]
Op oudjaarsavond tegen Kyotaro met K-1 regels in Japan. Moet geen probleem voor hem zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze goede vriend Gegard Mousasi?
Zou een goede tegenstander voor Struve zijn ja. Stefan heeft toch wel een win tegen een grote naam nodig. En na het debakel tegen Mir heeft Cro Cop een spectaculaire wedstrijd nog en dat heb je met Stefan bijna altijd. Als Cro Cop wint dan laat hij zien dat hij nog mee kan met de jeugd. Win win voor beide vechters.quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van maar hoop het van harte. Het gevecht tegen Mir zal ik niet snel vergeten. Wellicht een mooie tegenstander voor Struve?
Ik zoek op zondagmiddag altijd even op de torrents of de nieuwsgroepen en sleur zo het hele event in HD binnen. En tot ik het gezien heb, mijdt ik de vechtblogs, want ik wil geen spoilersquote:Op maandag 27 december 2010 04:11 schreef Rivalo het volgende:
Hoe kijken jullie UFC, zijn er ook apps/streaming sites om het op de ipod te kijken?
Mooie match up. De UFC houdt dus vast aan het plan om Stefan rustig te brengen en niet te vroeg voor de leeuwen te gooien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:43 schreef roepdeman het volgende:
Schaub tegen Struve in maart dusBeter. Zo heeft hij al wat meer kans. MMA+ Android wordt geweldig!
quote:Tito Ortiz Signs Bout Agreement to Face Antonio Rogerio Nogueira.
quote:Chris Horodecki is the latest fighter to be released from Zuffa's lightweight roster.
The 23-year-old London, Ontario, Canada, native was submitted by Donald Cerrone at WEC 53 in the promotion's final event before ceding its talent to the UFC.
"One door closes and another one opens," Horodecki today told MMAjunkie.com. "I'll be back sooner than later."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |