De 'beste' vechters van UFC 124 kregen ieder $100,000 aan bonusgeld, wat een verschilquote:The fight was also awarded as Fight of the Night which won Henderson and Pettis an extra $10,000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Hooidraad op 17-12-2010 21:42:57 ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De 'beste' vechters van UFC 124 kregen ieder $100,000 aan bonusgeld, wat een verschil
Btw,Je zou je afvragen of het terecht is he.. ik vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freefrederike
Wat een stem heeft die Bonnar trouwens ook he?quote:
GET TO THE CHOPPAH!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een stem heeft die Bonnar trouwens ook he?
Ik had echt continnu het idee dat hij Ahnold Schwahtzeneggah nadeed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door n00cL30n op 19-12-2010 00:51:37 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dat is geen Gina Carano, het gezicht klopt niet helemaal. En sowieso zou het voor Gina's geloofwaardigheid als stoere knokker slecht zijn om zich zo te laten fotograferen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Fyodor het volgende:
Wat een k*t topictitel....![]()
![]()
5 minuten gewacht... De die-hard MMA fans zitten ook niet de hele dag hier![]()
Ik zal het topic enigszins redden door de Kerstmis pic van Gina nog een keer te posten:
[ afbeelding ]
Verderop had ik dat ook in een spoiler gepostquote:Op zondag 19 december 2010 04:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is geen Gina Carano, het gezicht klopt niet helemaal. En sowieso zou het voor Gina's geloofwaardigheid als stoere knokker slecht zijn om zich zo te laten fotograferen.
Ja, BJJ skillz als een mofoquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Denken jullie dat pettis veel kans heeft tegen een van deze wrestling machines?
quote:Damon Martin brings word that Dustin Hazelett has been released from the UFC after a submission loss to Mark Bocek at UFC 124 back on Dec. 11.
The loss was "McLovin's" third straight inside the Octagon.
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
Brendan Schaub vs. Frank Mir targeted for early-2011 UFC event
Was van beide wel benieuwd wat hun volgende partij zou zijn.
Wordt dus waarschijnlijk tijdens UFC 128 op 19 maart.
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.
Dat zou niet fraai zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijken
Och die battle is al heeeeeel erg lang gaande op twitter. Ben benieuwd of dat ooit nog wel eens gaat gebeuren. Ik denk namelijk dat Kos dan echt hard gestrafd gaat worden.quote:
Ik denk dat Struve de winnaar krijgt uit dit gevecht. Schaub schaal ik nu in onder Struve maar na een winst over Mir wordt het interessant om te tegenover elkaar te zetten. Als Mir wint; hij is een gevestigde naam. Neemt niet weg dat Struve dit gevecht meer verdiend had.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.
Nicequote:Alistair Overeem vs. Todd Duffee at FieLDS Dynamite!! 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |