Wat is dit voor onzin, zodra hij hapt terwijl jij je nep trap hebt gegeven is het zo goed als over voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:35 schreef Brawler het volgende:
[..]
De eerste keer een trap faken, waardoor 'ie naar achter stapt, en dan snel instappen en dan echt trappen? Ik zou het anders ook niet weten
Nooit gehoord van geduld? Wacht tot hij niet door heeft dat je dit wil doen of laat hem maar komen aanvallen voor een mooie counter.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op het moment dat ik trapte stapte hij naar achter toe. Dus dan kan je toch niet verder instappen? Hooguit verder naar voren zwaaien, maar als je dan neerkomt sta je wel weer heel dicht bij diegene omdat je niet meer naar achter kan draaien.
Heel leuk maar Overeem moet gewoon meedoen aan dit tournooi. Anders zou het wat mij betreft toch wel echt een teleurstelling zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Sound good to me.. de winnaar krijgt Alistair
Fedor vs. Silva (report)
Barnett vs. Arlovski (report)
Werdum vs. Rogers (report)
Del Rosario vs. Kyle (mijn eigen match-up)
en dan heb je nog eventueel Lavar Johnson en Valentijn.
Niet als 'ie zo voorspelbaar is, en dus w้้r naar achter stapt. En trouwens, alsof jij precies weet wie 'ie tegenover zich heeft met je 'is het zo goed als over voor je'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat is dit voor onzin, zodra hij hapt terwijl jij je nep trap hebt gegeven is het zo goed als over voor je
Ik denk niet dat veel mensen slecht zijn als ze een wedstrijd mogen spelen , maar dat bewijst jouw amateuristische beeld op MMA. En jij meent dus dat hij kan multitasken met 1 been? Want zodra je een been vooruit hebt gefaked ziet je tegenstander dat en maakt er gebruik van, tenminste ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef Brawler het volgende:
[..]
Niet als 'ie zo voorspelbaar is, en dus w้้r naar achter stapt. En trouwens, alsof jij precies weet wie 'ie tegenover zich heeft met je 'is het zo goed als over voor je'
Volgens de nieuwe reports heb je helemaal gelijk, ik begrijp alleen totaal niet waarom zequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Heel leuk maar Overeem moet gewoon meedoen aan dit tournooi. Anders zou het wat mij betreft toch wel echt een teleurstelling zijn.
Gaat apart worden als hij dan verliest voor de finale, is hij dan ook zijn titel kwijt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe reports heb je helemaal gelijk, ik begrijp alleen totaal niet waarom ze
Overeem als Champion aan dit toernooi mee laten doen
Was toch veel logischer geweest als de winnaar van het toernooi de nieuwe #1 contender was en na een paar maanden voor de title tegen Overeem mocht vechten of ligt dat aan mij?
Fedor vs. Silva
Kharitonov vs. Arlovski
Overeem vs. Werdum
Barnett vs. Rogers
en dan heb je nog eventueel Lavar Johnson, Del Rosario, Mike Kyle en Valentijn.
Tuurlijk is dit qua belt wat vreemd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gaat apart worden als hij dan verliest voor de finale, is hij dan ook zijn titel kwijt?
Strikeforce WTF momentje voor de zoveelste keer.
Ik denk dat hij meer een soort schijnbeweging bedoelde, dan deinst mijn tegenstander achteruit (we zijn allemaal even slecht), en kan ik instappen om weer een trap te geven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin, zodra hij hapt terwijl jij je nep trap hebt gegeven is het zo goed als over voor je
[..]
Nooit gehoord van geduld? Wacht tot hij niet door heeft dat je dit wil doen of laat hem maar komen aanvallen voor een mooie counter.
Tja, na 3 trainingen ben ik nog geen Fedorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen slecht zijn als ze een wedstrijd mogen spelen , maar dat bewijst jouw amateuristische beeld op MMA. En jij meent dus dat hij kan multitasken met 1 been? Want zodra je een been vooruit hebt gefaked ziet je tegenstander dat en maakt er gebruik van, tenminste ik
Dat slaat dus nergens op. Omdat de belt niet gezien wordt als iets voorstellen moet hij maar compleet te grabbel gegooid worden? Dat is juist wat Strikeforce al doet, door bijvoorbeeld Fedor vs Werdum te doen ipv vs Overeem. Daardoor missen ze enorme kansen. De belt verliest enorm veel waarde als Overeem hem in de eerste ronde verliest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit qua belt wat vreemd.
Maar, je moet niet vergeten dat die hele strikeforce belt echt niet zoveel voorstelt. Het is niet de UFC belt. Ik denk dat als je dit tournooi wint en dus 3x achter elkaar tegen de beste heavyweights van de wereld buiten de UFC gevochten en gewonnen hebt je gewoon de belt verdiend.
Als ze de belt niet op het spel zetten kan je de persoon die van Overeem wint, een rematch geven om de belt na afloop van dit tournooi. Wint hij het tournooi dan lijkt het me sowieso duidelijk.
Bovendien gaat de sport uiteindelijk ook niet om een belt maar om de beste vechters tegen elkaar te zien vechten.
Het zou pas ziek zijn als je een heel heavyweight tournooi hebt en daardoor Overeem weer maar 1x in 1 jaar tegen een fatsoenlijke MMA tegenstander laat vechten. Die jongen zit echt in zijn topjaren nu, als hij echt zo goed is als ik denk is hij wanneer hij deelneemt aan dit tournooi zo goed als klaar buiten de UFC en kan hij volgend jaar gewoon naar de UFC toe.
Wordt niet over geschreven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Helaas geen tijd om artikel helemaal te lezen, maar staat de belt uberhaupt wel op het spel?
Naja kijk, als de belt niet voor de winnaar is, vind ik het wel een z้้r BRUUT toernooi.quote:
Ik weet niet hoor, maar wie heeft het hier over wedstrijden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen slecht zijn als ze een wedstrijd mogen spelen , maar dat bewijst jouw amateuristische beeld op MMA. En jij meent dus dat hij kan multitasken met 1 been? Want zodra je een been vooruit hebt gefaked ziet je tegenstander dat en maakt er gebruik van, tenminste ik
Dat is inderdaad precies wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer een soort schijnbeweging bedoelde, dan deinst mijn tegenstander achteruit (we zijn allemaal even slecht), en kan ik instappen om weer een trap te geven
Hey tof, als je net zo amateuristisch als mij bent kunnen we sparren!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wie heeft het hier over wedstrijden?
Wat ik uit de posts van Kanovinnie opmaak, is dat hij net begonnen is. Ik ging er voor het gemak even van uit dat dat ook voor zijn sparringspartner geldt. Maar goed, ik heb een amateuristisch beeld van MMA, dus luister vooral niet naar mij
Afgezien van veel UFC/WEC etc. kijken, heb ik geen ervaring met MMAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey tof, als je net zo amateuristisch als mij bent kunnen we sparren!
Daar heb je ook gelijk in zoals ik al zei maar mijn punt is dat ik liever dat heb dan Overeem maar 1x op niveau te zien vechten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op. Omdat de belt niet gezien wordt als iets voorstellen moet hij maar compleet te grabbel gegooid worden? Dat is juist wat Strikeforce al doet, door bijvoorbeeld Fedor vs Werdum te doen ipv vs Overeem. Daardoor missen ze enorme kansen. De belt verliest enorm veel waarde als Overeem hem in de eerste ronde verliest.
Ze moeten juist proberen om die belt belangrijk te maken, anders kunnen ze net goed uberhaupt stoppen met belts uitdelen. Het moet de topprijs in de organisatie zijn. Niks meer en absoluut niks minder. Het klopt wat je zegt over de beste vechters tegen elkaar zien vechten, maar uiteindelijk moet de beste vechter gewoon de titel hebben en deze verdedigen. Dat doe je niet door hem 3x te laten vechten waarbij een kans bestaat dat hij de 1e of 2e keer al verliest.
Ik ben compleet tegenovergesteld. Ik kan niet/nauwlijks (kick)boksen, maar dat grappling vind ik juist veel leuker!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Brawler het volgende:
[..]
Afgezien van veel UFC/WEC etc. kijken, heb ik geen ervaring met MMA![]()
Ik doe nu een jaar aan kickboksen, maar mijn interesse in MMA is de laatste tijd zo sterk gegroeid dat ik me nu een beetje aan het ori๋nteren ben, waar ik hier in de buurt MMA-trainingen kan krijgen![]()
Ik schat de kans vrij klein dat je in de buurt woont, maar anders wil ik best met je sparren hoor
Zegt iemand die Brock als heel goed beschouwdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
maar dat bewijst jouw amateuristische beeld op MMA
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zegt iemand die Brock als heel goed beschouwd![]()
Laten we het aub netjes houden Pizzaboy, wij MMA'ers gaan respectvol met elkaar om!
vandaar dat mensen denken dat Ali naar de UFC gaat,maar hij wil zijn K-1 belt kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik geloof niet dat we nog lang MMA vanuit Japan te zijn krijgen als ik alle berichten zo lees.
Ratings zijn dramatisch en zowat elke Japanse MMA organisatie heeft het financieel moeilijker dan ooit.
Baroni gecut door de UFC.. terecht maar toch vind ik het jammer.. de man is een legende in zijn eigen soort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |