SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je bedoelt de emancipatie? Of eigenlijk: Vrouwen zijn geemancipeerd, maar alleen als het ze uitkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 15 december 2010 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
Hier ook weer aan het werk.. gister werd er gelukkig wel gevlogen dus ik ben weer in de buurt..
ennuh.. is die kerstman er nou nog niet?? waar blijft die vent?/Welcome backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, die komt toch met z'n arreslee door de lucht en dat is zo lastig nabootsen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Grote Markt is het dichtstbij. Anders Torenstraat denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Vraag namens iemand anders: waar parkeer je het makkelijkst voor het Paard van Troje?
Dank uquote:Op woensdag 15 december 2010 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grote Markt is het dichtstbij. Anders Torenstraat denk ik
En City Parking en Lutherse Burgwal
Zie: http://www.denhaag.nl/hom(...)nbare_parkeergarages
ohh leuk!!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb mezelf een week terug in de tijd gewenst. Tervergeefs![]()
Dus nu de kerstmeuk maar van boven halen en kerst in huis brengen
Ik vind die stokkies wel coolquote:
Nehquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vind die stokkies wel coolzouden ze dat op straat ook verhandelen?
Oja ik ga nu weer naar mijn werk voor het laatste stukje
Goed kan ik dat he, foto's maken?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Atreidez het volgende:
Was t echt coke?Ik vond t maar een zielige foto, met die traan over je wangen ..
Yepquote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Atreidez het volgende:
Was t echt coke?Ik vond t maar een zielige foto, met die traan over je wangen ..
Ik dacht al... toch knap om zo'n foto van jezelf te maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed kan ik dat he, foto's maken?
Hij heeft me al gevraagd, maar z'n aanbod was onvoeldoendequote:Op woensdag 15 december 2010 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Nou idd, als je eruit moet bij defensie kan je altijd Henk van der Meyden nog even bellen
Heb je t potje meegekregen? Dan heb je iig een witte kerstquote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef GotC het volgende:
YepKijk de nieuwe foto maar, met t potje
Neuhquote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Heb je t potje meegekregen? Dan heb je iig een witte kerst
changedquote:
Ockenburgh is echt zo skattig nuquote:Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*moet binnenkort maar weer eens naar het tuincentrum*
das een beetje ver weg.. die van zoetermeer (naast snowworld) is iets dichter in de buurt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ockenburgh is echt zo skattig nu
Vanaf Rijswijk? Ik ben echt een topografische ramp hoor... Zet twee straten af en ik ben verdwaald als ik een omweg moet nemen ..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das een beetje ver weg.. die van zoetermeer (naast snowworld) is iets dichter in de buurt.
Niet alleen wb topografie?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zonder Tomtom was ik nooit mijn woonplaats uitgereden....... ik ben net een vrouw als het op topografie aankomt (kom maar kom maar kom maar)
Terug kom ik overigens wel altijd in no time....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij doelde At op in no time komen...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hey kijk uit he! (ik had nooit moeten zeggen dat ik GV heb gekeken)
Mijn vrouwelijke trekjes... die vallen toch wel mee?? Behalve natuurlijk mijn mekkeren over verkoudheidquote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Ik bedoelde wel zijn overige vrouwelijke trekjes eigenlijk, maar die is ook scherp hoorEn wat is GV?
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Lovechild het volgende:
Wát gaan we doen zaterdag?
At en ik gaan de hooligan uithangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Vast blaadjes op de railsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez gaat even detective spelen op FB
Iedereen overigens nog in orde?
Gewonden bij trambotsing Den Haag
AA, heb je al details? Was tram 10 verdwaald?
Zo met cokechopsticks in je neusgaten ben je nog best fotogeniekquote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef GotC het volgende:
https://www.knocare.nl/item.html&objID=301
Hahaha!
Pas maar op strax wordt je op straat aangeschoten: "Zeg, jij lijkt wel heel erg op dat meisje van die site..."quote:
Die eeuwige roem was natuurlijk voor de fotograaf bedoeldquote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Pas maar op strax wordt je op straat aangeschoten: "Zeg, jij lijkt wel heel erg op dat meisje van die site..."
Ik had nog een zin "ik als Ajacied kan het waarderen".... alleen dacht ik toen van 'de meeste zullen wel vragen waarom' dus die zin heb ik weggelatenquote:
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik had nog een zin "ik als Ajacied kan het waarderen".... alleen dacht ik toen van 'de meeste zullen wel vragen waarom' dus die zin heb ik weggelaten
Tram 10 aangereden op de halte door lijn 1. Bestuurder van achterste voertuig is eruit geknipt en heeft 2 gebroken benen, waarschijnlijk verbrijzeld. GTL8's staan er om bekend dat ze juist goed remmen (ook als het glad is in iedergeval stukken beter dan de RR) Er gaan 2 verhalen rond dat het OF extreem glad was of dat achterste bestuurder een blackout/TIA heeft gehad. Verder weet ik ook niet veel op dit momentquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez gaat even detective spelen op FB
Iedereen overigens nog in orde?
Gewonden bij trambotsing Den Haag
AA, heb je al details? Was tram 10 verdwaald?
Brr..creepyquote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tram 10 aangereden op de halte door lijn 1. Bestuurder van achterste voertuig is eruit geknipt en heeft 2 gebroken benen, waarschijnlijk verbrijzeld. GTL8's staan er om bekend dat ze juist goed remmen (ook als het glad is in iedergeval stukken beter dan de RR) Er gaan 2 verhalen rond dat het OF extreem glad was of dat achterste bestuurder een blackout/TIA heeft gehad. Verder weet ik ook niet veel op dit moment
inderdaad!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo met cokechopsticks in je neusgaten ben je nog best fotogeniek
Pas nou maar op. Voor je het weet komt Flap met dubieuze voorstellen om andere dingen in haar neus te steken 'omdat het zo fotogeniek is'.quote:
tandenborstels , colaflessen...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Voor je het weet komt Flap met dubieuze voorstellen om andere dingen in haar neus te steken 'omdat het zo fotogeniek is'.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Voor je het weet komt Flap met dubieuze voorstellen om andere dingen in haar neus te steken 'omdat het zo fotogeniek is'.
Is er een militaire rang die met een n begint? Ik voel aan kloon aankomen.quote:
Natroos is geen rang zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er een militaire rang die met een n begint? Ik voel aan kloon aankomen.
Ik probeer je nog es af te leiden van die zoutwaterkwelling. Stank voor dank, bah.quote:
quote:
Nog niet gedaan..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef tuintegel het volgende:
[..]
![]()
is het gelukt met spoelen? We maken er wel flauwe grapjes om maar is het stiekem ook niet een beetje eng om met van die lange stengels uit je neus te liggen?
Het is vreselijk goor, maargoedquote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef tuintegel het volgende:
Als je moet spoelen , dan moet je spoelen. Klinkt rot maar vooruit met de geit!
Oei dan maar even de leefregels navolgen, dan sporten we een paar weekjes later , is voor deze uitsteller geen probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is vreselijk goor, maargoed
Wtf, ik zit naar een programma te kijken van Travel&Living. Stellen een paar hippie's hun kinderen voor: Star, Now en I am!
En vrijdagmorgen sporten..moet nog effe kijken, of t wel kan met m'n neus ;') Er zijn een aantal leefregels op internet, en daar staat dat je een week niet mag sporten.
Haha dat dacht ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oei dan maar even de leefregels navolgen, dan sporten we een paar weekjes later , is voor deze uitsteller geen probleem
Vooralsnog ziet het er niet naar uit dat het vandaag gaat vriezen en sneeuwen ...
uitglijweer komt als het stopt met regenen en gaat vriezenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij blijft het gewoon regen vandaag.. was vanmorgen ook nog 5 graden in de auto. Gelukkig maar ook, want we willen natuurlijk niet weer van dat uitglijweer
alles was helemaal prima toen ik het ziekenhuis verliet.. had nog uuuuren naar dat kleine ventje kunnen kijken, maar moest pa en ma ook maar even wat tijd met z'n tweeen gunnenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd Bar , alles goed met moeder en kind?
heheh hij is iig origineel! :pquote:
heheh.. voor een man???quote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef tuintegel het volgende:
Ik ken hem uit Janice Dickinson's modelling agency , ja dat kijk ik
Poepluiersquote:Op donderdag 16 december 2010 12:29 schreef Barretje80 het volgende:
vanmorgen om 7.28 is m'n beste vriendinnetje bevallen van een zoontje: Zian
En ik mocht "erbij " zijn.. ( in de verloskamer wachten totdat ze de keizersne achter de rug had..
maar zo'n mini mensje is wel echt fantastisch!!
![]()
![]()
heheheh.. DIE laat ik over aan de papa en mama..quote:
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
*kan niet stoppen om naar de foto's te kijken*
en ik ben maar de tante!Wacht maar tot je getrouwd bent, dan ga je echt vaak te horen krijgen wanneer er kinderen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
heheh.. m'n moeder kan nu al niet wachten tot er kleinkinderen komen!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan ga je echt vaak te horen krijgen wanneer er kinderen komen
lekker onder de wol kruipen en neusspray gebruiken met zoutoplossing?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:54 schreef nectarientje het volgende:
Deze tante stond gister ook luiers te verwisselen. Gelukkig voor mij laat de dame ook genoeg lucht lopen waardoor de schade beperkt bleef.
Mijn neus zit dicht, oren knappen uit elkaar (wat kun je daartegen doen?) en ik voel me vaatdoekkig.. Not funny
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:54 schreef nectarientje het volgende:
Deze tante stond gister ook luiers te verwisselen. Gelukkig voor mij laat de dame ook genoeg lucht lopen waardoor de schade beperkt bleef.
Mijn neus zit dicht, oren knappen uit elkaar (wat kun je daartegen doen?) en ik voel me vaatdoekkig.. Not funny
Oh ja das waar ook! Nou wees blij dat het niet sneeuwt....quote:Op donderdag 16 december 2010 15:05 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet vanavond verdorie naar een etentje en voorstelling, kan het stoppen met regenen en waaien ... Ik kom daar aan als een zwerver ben ik bang
Ik zit eigenlijk te wachten op een telefoontje of ik iemand van het werk wil komen ophalenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:04 schreef tuintegel het volgende:
Het is prima weer .. Alleen die regen:)
Een verzopen zwerver.....spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:05 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet vanavond verdorie naar een etentje en voorstelling, kan het stoppen met regenen en waaien ... Ik kom daar aan als een zwerver ben ik bang
Goed puntquote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zou ook gaan huilen als ik de hele dag kerstliedjes moest aanhoren
Eerst naar de bedrijfsarts, die verwees m door naar de psycholoog. Daar is hij wel een aantal keren geweest, maar het scheen hem niet echt te helpen heeft hij zelf eens gezegd. Of hij nog steeds gaat weet ik niet. De uitspraak van zowel psycholoog, teamleider als collega zelf was laatst "hij zal het toch zelf moeten doen". Ja duh, maar dat werkt dus niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Ging ie nou eigenlijk naar een psycholoog of weet je dat niet?
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zou ook gaan huilen als ik de hele dag kerstliedjes moest aanhoren
gelukkig dat jullie geen echte schade en/of fysieke problemen hebben opgelopen!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Flappekz het volgende:
Worden we net gewoon van achteren aangereden bij een stoplicht. Het was dat ik nét optrok, anders was de knal veel harder geweest. Op een klein krasje na gelukkig geen schade, alleen ff flinke schrik. En die griet die achterop knalde bij ons had alleen een ingedeukte kentekenplaat, en die was zich he-le-maal kapot geschrokken!
Inderdaad! Zijn ook errug blij dat we nectafiertje net thuis hadden afgezet, anders had zij achterin gezetenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
gelukkig dat jullie geen echte schade en/of fysieke problemen hebben opgelopen!
Jeetje Flap...moet ik nog net zeggen dat jullie voorzichtig moeten doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Flappekz het volgende:
Worden we net gewoon van achteren aangereden bij een stoplicht. Het was dat ik nét optrok, anders was de knal veel harder geweest. Op een klein krasje na gelukkig geen schade, alleen ff flinke schrik. En die griet die achterop knalde bij ons had alleen een ingedeukte kentekenplaat, en die was zich he-le-maal kapot geschrokken!
Zei ik nou nog iets over gordels?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Flappekz het volgende:
Ik zei toch dat vrouwen geen auto kunnen rijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jeetje Flap...moet ik nog net zeggen dat jullie voorzichtig moeten doen![]()
Niet dat je dit kon voorkomen en gelukkig valt het heel erg mee
Jullie reactie was pricelessquote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Lovechild het volgende:
Lieve, lieve, lieve FOK!vrienden, wat een ge-wel-dige verrassing hebben jullie ons bezorgd!![]()
Ik ben zo ontzettend blij en was helemaal sprakeloos. Dat jullie dit voor ons hebben gedaan, ik vind het ongelofelijk. Ongelofelijk lief vooral
Ook namens Marco en de kindjes bedank ik jullie vanuit de grond van mijn hart voor dit ontzettend lieve gebaar. Ik had al kerst gehad daar in Disneyland maar wat jullie hebben gedaan heeft het kerstgevoel nog overtroffen. Foto volgt uiteraard.
Ik kan alleen vragen om een pm met adres van degenen die dit geregeld hebben zodat ik een kerstkaart kan sturen.
Lieverds, jullie zijn grandioos!![]()
![]()
Toeval bestaat niet...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zei ik nou nog iets over gordels?![]()
![]()
Als er dan een fietser tegen je aan was gefietst, zat je in ieder geval vastgesnoerdquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik was zo enthousiast bij het uitstappen dat ik bijna met gordel en al uitstapte!
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Lovechild het volgende:
Lieve, lieve, lieve FOK!vrienden, wat een ge-wel-dige verrassing hebben jullie ons bezorgd!![]()
Ik ben zo ontzettend blij en was helemaal sprakeloos. Dat jullie dit voor ons hebben gedaan, ik vind het ongelofelijk. Ongelofelijk lief vooral
Ook namens Marco en de kindjes bedank ik jullie vanuit de grond van mijn hart voor dit ontzettend lieve gebaar. Ik had al kerst gehad daar in Disneyland maar wat jullie hebben gedaan heeft het kerstgevoel nog overtroffen. Foto volgt uiteraard.
Ik kan alleen vragen om een pm met adres van degenen die dit geregeld hebben zodat ik een kerstkaart kan sturen.
![]()
Rommel dusquote:Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een megasupadupategekwauwcool vliegtuigje en een knijntje
Ik heb al genoeg troepquote:
Wanneer gaan we weer es opruimen?quote:
Daar kom je vanzelf op terug als je voldoende surprises van een blij ei krijgt.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef nectarientje het volgende:
maar een surprise-ei had je best leuk gevonden!
Ik had gisteren alleen valse luchtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
Daar kom je vanzelf op terug als je voldoende surprises van een blij ei krijgt.
Nou ja, het leermoment is dat ook blije eieren rot kunnen zijn van binnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef nectarientje het volgende:
Ik had gisteren alleen valse lucht
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:56 schreef Lovechild het volgende:
Waar FOK!ers helpen FOK!ers (in)direct toe leidde
ohh.. in dat geval moet ik ook maar snel uit bed!quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:08 schreef Flappekz het volgende:
Witte wereld!
en ik ben al te laat....
Je hebt nog iets te lang genoten van de juiste verhoudingen na je ritje in de Mica?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:56 schreef Lovechild het volgende:
Waar FOK!ers helpen FOK!ers (in)direct toe leidde
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Lovechild het volgende:
![]()
Dit heb ik op me werk ook maar gemeld, nadat ik rechtsomkeerd heb gemaakt na 10 min. glijden en een half uur stil staan.. Wilde eerst de tram nog nemen, maar collega zei dat er 4 keer een tram 1 vaststaat in Delft bij stationquote:
Ik moet met mini naar Monster voor zwemlesquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:05 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
wat lief!
Nu krijgen jullie ook nog eens een pak sneeuw erbij
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik moet met mini naar Monster voor zwemles. Vier uur er zijn... gewoon nu alvast weggaan maar?
ik heb nog wel ski's liggen thuis... iemand een slee??quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:58 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb mijn kinders weer met de tram naar school gebracht vandaag maar ik ben als de dood dat die stopt met rijden. Dan heb ik een behoorlijk probleem...
ben bang dat ik de slee zelf nodig ga hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog wel ski's liggen thuis... iemand een slee??
je kan de ski's ook lenen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ben bang dat ik de slee zelf nodig ga hebben
hihi , zie je ons al gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan de ski's ook lenen hoor
Zijn langlauf skie's heeel handig nu!
Owh joy. Mijn ouders komen straks deze kant op en daarna nog met de auto door naar een bruiloftquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef WheeleE het volgende:
Mwaaaaargh!Ruim twee en een fucking half uur over een enkele reis gedaan. Het was godsonmogelijk om via de N211 naar de A4 te komen, alles stapvoets geschuifeld. Vervolgens de A4 tot Prins clausplein ook nog eens langzaamrijden...bah.
En na een uur begon de drang naar koffie op te zetten, kun je nagaan. Ik heb mezelf nu beloond met een dubbele mok koffie![]()
Wel leuk: op de kruising Laan v Meerdervoort/Muurbloemweg had iemand een lifesize sneeuwpop gemaakt. Echt middenop de kruising, tussen de 2 trambanen in.
Dat klinkt echt niet goed Jillquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga mezelf even naar mn werk slepen. Tis echt mega raar, ben misselijk en heb koorts - maar ik heb geen hoofdpijn....ik heb altijd hoofdpijn! Ik zweer het einde van de wereld in nabij, zoveel sneeuw aan zee, ik ziekies zonder hoofdpijn...dat moeten wel tekenen zijn
Ik ga wel ff mn afspraken van vanmiddag verzeten, no way dat ik in die sneeuwzooi ga rijden plus het is een curry house en een chinees....iets zegt me dat dat geen goed idee is met de staat van mn maag op dit moment
ssst jij !!! ik zie het steeds minder zonnig in om naar zwemles te gaanquote:
Nu al wakker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier nog een wakker... wat een sneeuw zeg... tijd voor dooi!!
Ja ik ben niet zo vlot....werd wakker van een sms hahaha anders had ik nu nog gelegen.quote:
Nee ze wilden dat ik nog kwam tennissen....quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef tuintegel het volgende:
of ze hadden verwacht dat je weer zou komen werken R_B
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:06 schreef tuintegel het volgende:
nee hoor is niet van belang , tis meer dat ik het zonde geld vind als ze niet gaat( 12.50 circa per les) en ze vind het zo leuk! ik kijk het nog even aan , heb de tijd nog om te beslissen
.
Erasmusweg was volgens mij langzaamrijdend. Heb er niet heel goed op gelet toen ik er langs reed met de tramquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe liggen de hoofdwegen er nu bij in Den Haag eigenlijk? (zeg maar LvMeerdervoort, Escamplaan, Erasmusweg)
Laan van Meerdervoort ligt vol met natte drab.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe liggen de hoofdwegen er nu bij in Den Haag eigenlijk? (zeg maar LvMeerdervoort, Escamplaan, Erasmusweg)
hoest met de wegen in en om den haga??quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, .. ik ben lopend boodschappen wezen doen. Heen ging best goed, terug was ik wat meer uit balans
Ik durf het niet te zeggen... ik ben alleen maar 'binnendoor' gelopen. In de wijken is het iig dramatisch.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoest met de wegen in en om den haga??
ik zit te twijfelen om de auto op werk te laten staan en de trein te nemen....
Hoe meer sneeuw hoe beter!! en dan moet je zeker met de auto gaan, zo lekker rustig op de wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef tuintegel het volgende:
Volgens de paps van mini zijn de wegen nu goed begaanbaar maar verwachten ze straks weer hetzelfde weer als vanmorgen ...
De film?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:24 schreef GotC het volgende:
Geen idee
Zit veilig binnen
Inmiddels lekker New Kids aan t kijken![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef Marvelous het volgende:
Zeg, jullie hebben toch ook whatsapp!! ga daar lekker over communiceren!
Social network was ik mee bezigquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:17 schreef Marvelous het volgende:
Zal ik Cyrus, the amercan of the social network gaan kijken? verveel me
oke, dan ga ik voor die... bewaar ik de goede films voor laterquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Social network was ik mee bezigWel ok, niet heel bijzonder. Vaag persoon die de hoofdrol speelt
. Nog niet zien lachen in de film..
Groot gelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
oke, dan ga ik voor die... bewaar ik de goede films voor later
Hij begint wel met een lekker muziekje!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Groot gelijk
Ik moet social network nog afkijken, kan je nagaan
Oh en het muziekje is pas lekker bij het wiskunde-op-het-raam gedeeltequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hij begint wel met een lekker muziekje!!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net nog even geprobeerd of ik een spagaat kan: het antwoord is nee.
ik schoot wel even in de lachquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef nectarientje het volgende:
je kan het maar even proberen toch?
social network is zonder twijfel film van het jaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Social network was ik mee bezigWel ok, niet heel bijzonder. Vaag persoon die de hoofdrol speelt
. Nog niet zien lachen in de film..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pff vanochtend van 0600 tot 1600 gewerkt, nu ga ik me bed in want vannacht om 0100 moet ik weer werken om de wissels de hele nacht ijs en sneeuwvrij te houden tot 0600
Hier zijn zeker geen foto's/filmpjes van?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net nog even geprobeerd of ik een spagaat kan: het antwoord is nee.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pff vanochtend van 0600 tot 1600 gewerkt, nu ga ik me bed in want vannacht om 0100 moet ik weer werken om de wissels de hele nacht ijs en sneeuwvrij te houden tot 0600
Succes! zullen aan je denken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik woon toch naast het strand.. ik ga alvast het schepje en emmertje van mini zoeken dan heeft ze morgen ook wat te doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja ze wilden toch nog niet teveel risico nemen en veel inkopen.... zie nu waar je staat haha. De winter moet nog beginnen en we zitten zonder.
Den Haag gaat schuiven en zand strooien.....
Als je een leuke meid was geweest wellicht... nu sla ik overquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mee wil rijden vannacht![]()
Als ik niet kan slapen stalk ik je wel met smsjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mee wil rijden vannacht![]()
Jij mag hem besturenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen stalk ik je wel met smsjes.
Ik wil alleen meerijden als ik de randstadrail mag besturen !
Scherp ! en ik zal nu wel leuke smsjes terugsturenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij mag hem besturenals je maar goed die "pook" vasthoudt om te op te trekken en te remmen
Ga je nu wel leuke smsjes terugsturen dan?
GotC en ik zitten/liggen/hangen bij elkaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef tuintegel het volgende:
Zitten jullie allemaal bij elkaar ofzo
ik verveel me
What happened to Amaretto?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb weloverwogen mijn agenda leeggegooid met als gevolg dat ik nu op de bank zit met een glas ranjaLeuk hoor, dat rust zoeken maar ik vind het maar lastig..
eens!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb weloverwogen mijn agenda leeggegooid met als gevolg dat ik nu op de bank zit met een glas ranjaLeuk hoor, dat rust zoeken maar ik vind het maar lastig..
Ik drink niet zoveel maar als ik drink , heb ik maar weinig nodig om vervolgens drie dagen dronken te zijnquote:
Teveel sneeuw voor dr?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef nectarientje het volgende:
Mijn amaretto-date is er nieten ik drink alleen met haar die zoete meuk.
Er staat nog Rosé koud, dat doen we dan maar...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik drink niet zoveel maar als ik drink , heb ik maar weinig nodig om vervolgens drie dagen dronken te zijn. Vroeger was dat wel anders
.
Dat wordt op de slee naar de winkel Flap!
Amaretto-date moest met mij mee naar een bruiloft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef nectarientje het volgende:
Mijn amaretto-date is er nieten ik drink alleen met haar die zoete meuk.
Jij hebt 't recht van de langste.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef nectarientje het volgende:
oh jij hebt mijn amaretto-date gejat! Of eigenlijk heb jij eerste rechten wellicht..
Omdat het er niet om gaat hoe lang 'ie is, maar wat je ermee doet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef nectarientje het volgende:
true.. Waarom gaat ze dan met jou mee naar een bruiloft!![]()
duidelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:52 schreef AirwiN het volgende:
Omdat het er niet om gaat hoe lang 'ie is, maar wat je ermee doet.
Nee ik wilde wel , maar anderen vonden het geen verstandig idee en ik heb mij er snel bij neergelegd .quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Lovechild het volgende:
Ben je nu nog naar zwemles gegaan, tt?
Agossie... Voor welk diploma zwemt ze? Mijn oudste dame gaat ook altijd graag naar les.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nee ik wilde wel , maar anderen vonden het geen verstandig idee en ik heb mij er snel bij neergelegd .
Uk was wel boos.. die wilde zelfs weglopen (voor het eerst dat ze dat zegt!) omdat ze niet naar zwemles kon.
Spelen is toch ook veel leuker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef tuintegel het volgende:
B , maar het gaat niet zo snel. Het lijkt wel alsof ze meer aan het spelen is dan zwemmen
.
Ze is vandaag trouwens een echte kleine heks .. ik houd zielsveel van haar , maar het is net Hetty de Heks![]()
sssst jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Spelen is toch ook veel leuker?
Zegt degene die 2 weken na het A diploma al B had binnengehaald
Ik zat op wedstrijdzwemmenquote:
Och hoelang het ook duurt...het uiteindelijke doel is dat ze leren zwemmen en dan nog moet je er op blijven letten.. als dat voorbij is, ben je alweer in de volgende fase waarbij je ogen in je rug nodig hebt beland..quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Lovechild het volgende:
Mijn oudste heeft 5.5. jaar gedaan over het behalen van zijn ABC gedaan.
sneu voor mini! voor mij! zij is vervelend ik niet!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ah wat sneu voor mini. Morgen maar extra lief zijn. Ik lig trouwens ook al lekker in bed. Heerlijk!
wow! het toppertje van de zwemklasquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat op wedstrijdzwemmenwas op m'n 7e 2e van nederland in m'n leeftijdsklassa
Dus A+B+C+snorkeldiploma's waren binnen 2 maanden binnen
![]()
Vond (en vind!) zwemmen gewoon heerlijk! Stukje vrijheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
wow! het toppertje van de zwemklas
TVkantine was vorig seizoen leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Lovechild het volgende:
Hier staat de Tv-kantine aan tussen 2x tvoh in. Wat slecht zeg.
ik vind die Kim Holland act toch zo verschrikkelijk ... ik vind de echte al een karikatuur (positief bedoeld) en om daar dan een tiepetje van neer te zetten nee.. Carlo deed het vorig seizoen wel leuker inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef GotC het volgende:
[..]
TVkantine was vorig seizoen leukmaar nu echt niet meer.. Kijk nu Top Gear
mooi elke vrijdag vier uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Vond (en vind!) zwemmen gewoon heerlijk! Stukje vrijheidKom er echt tot rust
LOLquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Lovechild het volgende:
Er ligt hier een jongetje te slapen in een Mega Mindypak: D
Ja, Kim Holland met een Rotterdams accent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik vind die Kim Holland act toch zo verschrikkelijk ... ik vind de echte al een karikatuur (positief bedoeld) en om daar dan een tiepetje van neer te zetten nee.. Carlo deed het vorig seizoen wel leuker inderdaad.
Sowieso... Kim Holland...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, Kim Holland met een Rotterdams accent.
arm kind, wordt ie er al mee gepest?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Lovechild het volgende:
Er ligt hier een jongetje te slapen in een Mega Mindypak: D
Thanksquote:
Nee, dat is niet haalbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga zo mijn slaapkamer eens grondig schoonmaken zodat ik weer kan slapen zonder niezenen ik wil winkelen maar ik heb nog niet naar buiten gekeken of dat haalbaar is..
Dan zo maar een wandeling door een "winter wonderland".quote:
Hoezo arm kind? En door wie zou hij moeten worden gepest?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
arm kind, wordt ie er al mee gepest?
Volgens mij snapte hij m niet helemaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hoezo arm kind? En door wie zou hij moeten worden gepest?
Daarom vroeg ik ook om uitlegquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij snapte hij m niet helemaal
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef Lovechild het volgende:
Kleine Pip vind al die balletjes in de boom iig fantastisch. Er lagen er gewoon een heel stel in haar mandje
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook om uitleg![]()
Hier vandaag wederom een ultieme poging het huis kerstig te krijgen. Ga iig rondom de kerstboom opruimen zodat die goed op de foto kanKleine Pip vind al die balletjes in de boom iig fantastisch. Er lagen er gewoon een heel stel in haar mandje
Foto's moet M maken, mijn toestel is vol en ben ff te druk om hem op mijn gemak te gaan legen. Hij is boodschappen doen, maar dat komt goed vandaag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij willen foto's, wij willen foto's!
![]()
Zijn de ballen een beetje kat-proof??
Jaquote:
Als ik hem aanheb wil ik evt wel een foto makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef nectarientje het volgende:
A_A, foto van je glitterpakje?
*kijkt lief*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |