SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je bedoelt de emancipatie? Of eigenlijk: Vrouwen zijn geemancipeerd, maar alleen als het ze uitkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 15 december 2010 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
Hier ook weer aan het werk.. gister werd er gelukkig wel gevlogen dus ik ben weer in de buurt..
ennuh.. is die kerstman er nou nog niet?? waar blijft die vent?/Welcome backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, die komt toch met z'n arreslee door de lucht en dat is zo lastig nabootsen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Grote Markt is het dichtstbij. Anders Torenstraat denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Vraag namens iemand anders: waar parkeer je het makkelijkst voor het Paard van Troje?
Dank uquote:Op woensdag 15 december 2010 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grote Markt is het dichtstbij. Anders Torenstraat denk ik
En City Parking en Lutherse Burgwal
Zie: http://www.denhaag.nl/hom(...)nbare_parkeergarages
ohh leuk!!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb mezelf een week terug in de tijd gewenst. Tervergeefs![]()
Dus nu de kerstmeuk maar van boven halen en kerst in huis brengen
Ik vind die stokkies wel coolquote:
Nehquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vind die stokkies wel coolzouden ze dat op straat ook verhandelen?
Oja ik ga nu weer naar mijn werk voor het laatste stukje
Goed kan ik dat he, foto's maken?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Atreidez het volgende:
Was t echt coke?Ik vond t maar een zielige foto, met die traan over je wangen ..
Yepquote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Atreidez het volgende:
Was t echt coke?Ik vond t maar een zielige foto, met die traan over je wangen ..
Ik dacht al... toch knap om zo'n foto van jezelf te maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed kan ik dat he, foto's maken?
Hij heeft me al gevraagd, maar z'n aanbod was onvoeldoendequote:Op woensdag 15 december 2010 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Nou idd, als je eruit moet bij defensie kan je altijd Henk van der Meyden nog even bellen
Heb je t potje meegekregen? Dan heb je iig een witte kerstquote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef GotC het volgende:
YepKijk de nieuwe foto maar, met t potje
Neuhquote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Heb je t potje meegekregen? Dan heb je iig een witte kerst
changedquote:
Ockenburgh is echt zo skattig nuquote:Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*moet binnenkort maar weer eens naar het tuincentrum*
das een beetje ver weg.. die van zoetermeer (naast snowworld) is iets dichter in de buurt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ockenburgh is echt zo skattig nu
Vanaf Rijswijk? Ik ben echt een topografische ramp hoor... Zet twee straten af en ik ben verdwaald als ik een omweg moet nemen ..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das een beetje ver weg.. die van zoetermeer (naast snowworld) is iets dichter in de buurt.
Niet alleen wb topografie?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zonder Tomtom was ik nooit mijn woonplaats uitgereden....... ik ben net een vrouw als het op topografie aankomt (kom maar kom maar kom maar)
Terug kom ik overigens wel altijd in no time....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij doelde At op in no time komen...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hey kijk uit he! (ik had nooit moeten zeggen dat ik GV heb gekeken)
Mijn vrouwelijke trekjes... die vallen toch wel mee?? Behalve natuurlijk mijn mekkeren over verkoudheidquote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Ik bedoelde wel zijn overige vrouwelijke trekjes eigenlijk, maar die is ook scherp hoorEn wat is GV?
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Lovechild het volgende:
Wát gaan we doen zaterdag?
At en ik gaan de hooligan uithangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Vast blaadjes op de railsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez gaat even detective spelen op FB
Iedereen overigens nog in orde?
Gewonden bij trambotsing Den Haag
AA, heb je al details? Was tram 10 verdwaald?
Zo met cokechopsticks in je neusgaten ben je nog best fotogeniekquote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef GotC het volgende:
https://www.knocare.nl/item.html&objID=301
Hahaha!
Pas maar op strax wordt je op straat aangeschoten: "Zeg, jij lijkt wel heel erg op dat meisje van die site..."quote:
Die eeuwige roem was natuurlijk voor de fotograaf bedoeldquote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Pas maar op strax wordt je op straat aangeschoten: "Zeg, jij lijkt wel heel erg op dat meisje van die site..."
Ik had nog een zin "ik als Ajacied kan het waarderen".... alleen dacht ik toen van 'de meeste zullen wel vragen waarom' dus die zin heb ik weggelatenquote:
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik had nog een zin "ik als Ajacied kan het waarderen".... alleen dacht ik toen van 'de meeste zullen wel vragen waarom' dus die zin heb ik weggelaten
Tram 10 aangereden op de halte door lijn 1. Bestuurder van achterste voertuig is eruit geknipt en heeft 2 gebroken benen, waarschijnlijk verbrijzeld. GTL8's staan er om bekend dat ze juist goed remmen (ook als het glad is in iedergeval stukken beter dan de RR) Er gaan 2 verhalen rond dat het OF extreem glad was of dat achterste bestuurder een blackout/TIA heeft gehad. Verder weet ik ook niet veel op dit momentquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez gaat even detective spelen op FB
Iedereen overigens nog in orde?
Gewonden bij trambotsing Den Haag
AA, heb je al details? Was tram 10 verdwaald?
Brr..creepyquote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tram 10 aangereden op de halte door lijn 1. Bestuurder van achterste voertuig is eruit geknipt en heeft 2 gebroken benen, waarschijnlijk verbrijzeld. GTL8's staan er om bekend dat ze juist goed remmen (ook als het glad is in iedergeval stukken beter dan de RR) Er gaan 2 verhalen rond dat het OF extreem glad was of dat achterste bestuurder een blackout/TIA heeft gehad. Verder weet ik ook niet veel op dit moment
inderdaad!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo met cokechopsticks in je neusgaten ben je nog best fotogeniek
Pas nou maar op. Voor je het weet komt Flap met dubieuze voorstellen om andere dingen in haar neus te steken 'omdat het zo fotogeniek is'.quote:
tandenborstels , colaflessen...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Voor je het weet komt Flap met dubieuze voorstellen om andere dingen in haar neus te steken 'omdat het zo fotogeniek is'.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Voor je het weet komt Flap met dubieuze voorstellen om andere dingen in haar neus te steken 'omdat het zo fotogeniek is'.
Is er een militaire rang die met een n begint? Ik voel aan kloon aankomen.quote:
Natroos is geen rang zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er een militaire rang die met een n begint? Ik voel aan kloon aankomen.
Ik probeer je nog es af te leiden van die zoutwaterkwelling. Stank voor dank, bah.quote:
quote:
Nog niet gedaan..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef tuintegel het volgende:
[..]
![]()
is het gelukt met spoelen? We maken er wel flauwe grapjes om maar is het stiekem ook niet een beetje eng om met van die lange stengels uit je neus te liggen?
Het is vreselijk goor, maargoedquote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef tuintegel het volgende:
Als je moet spoelen , dan moet je spoelen. Klinkt rot maar vooruit met de geit!
Oei dan maar even de leefregels navolgen, dan sporten we een paar weekjes later , is voor deze uitsteller geen probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is vreselijk goor, maargoed
Wtf, ik zit naar een programma te kijken van Travel&Living. Stellen een paar hippie's hun kinderen voor: Star, Now en I am!
En vrijdagmorgen sporten..moet nog effe kijken, of t wel kan met m'n neus ;') Er zijn een aantal leefregels op internet, en daar staat dat je een week niet mag sporten.
Haha dat dacht ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oei dan maar even de leefregels navolgen, dan sporten we een paar weekjes later , is voor deze uitsteller geen probleem
Vooralsnog ziet het er niet naar uit dat het vandaag gaat vriezen en sneeuwen ...
uitglijweer komt als het stopt met regenen en gaat vriezenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij blijft het gewoon regen vandaag.. was vanmorgen ook nog 5 graden in de auto. Gelukkig maar ook, want we willen natuurlijk niet weer van dat uitglijweer
alles was helemaal prima toen ik het ziekenhuis verliet.. had nog uuuuren naar dat kleine ventje kunnen kijken, maar moest pa en ma ook maar even wat tijd met z'n tweeen gunnenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd Bar , alles goed met moeder en kind?
heheh hij is iig origineel! :pquote:
heheh.. voor een man???quote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef tuintegel het volgende:
Ik ken hem uit Janice Dickinson's modelling agency , ja dat kijk ik
Poepluiersquote:Op donderdag 16 december 2010 12:29 schreef Barretje80 het volgende:
vanmorgen om 7.28 is m'n beste vriendinnetje bevallen van een zoontje: Zian
En ik mocht "erbij " zijn.. ( in de verloskamer wachten totdat ze de keizersne achter de rug had..
maar zo'n mini mensje is wel echt fantastisch!!
![]()
![]()
heheheh.. DIE laat ik over aan de papa en mama..quote:
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
*kan niet stoppen om naar de foto's te kijken*
en ik ben maar de tante!Wacht maar tot je getrouwd bent, dan ga je echt vaak te horen krijgen wanneer er kinderen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
heheh.. m'n moeder kan nu al niet wachten tot er kleinkinderen komen!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan ga je echt vaak te horen krijgen wanneer er kinderen komen
lekker onder de wol kruipen en neusspray gebruiken met zoutoplossing?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:54 schreef nectarientje het volgende:
Deze tante stond gister ook luiers te verwisselen. Gelukkig voor mij laat de dame ook genoeg lucht lopen waardoor de schade beperkt bleef.
Mijn neus zit dicht, oren knappen uit elkaar (wat kun je daartegen doen?) en ik voel me vaatdoekkig.. Not funny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |