M'n B-spec Bob is al de hele dag lekker bezig...quote:
Zo'n standaardmethode is het ook, onder elke auto racing softs schroeven..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef Driepink het volgende:
ik weet niet wie zei van stop die race soft nou maar onder je sls dan doet ie het wel goed..
maarree
BEDANKT!
als een zonnetje, dat die klote banden zoveel verschil maken
niet van de baan af te krijgen.. en als ie er wel af is, is ie er zo weer op!
maarja, als je nog maar 663 credits hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Zo'n standaardmethode is het ook, onder elke auto racing softs schroeven..
nissan GTR SpecV '09..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Stekelbees het volgende:
Met welke auto hebbn jullie GT world championship gedaan? Lvl 14.
Ik durf het niet te vragen, maar mag ik misschien die auto lenen? je kan tijdelijk mijn Enzo krijgen mocht je dat willenquote:Op woensdag 15 december 2010 01:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Eindelijk de Historic Car Cup binnen
Gewoon je Shelby Cobra, Opfokken tot meer dan 600+ pk's, race slicks eronder, verstelbare bak en gaan met die banaan, zelfs mijn B spec Bob wint hem dan met 10+ seconden voor.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen, maar mag ik misschien die auto lenen? je kan tijdelijk mijn Enzo krijgen mocht je dat willen
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Driepink het volgende:
en dat is de historic race car ding op expert ?
nou, dan weet ik niet waarom het jou wel lukt, maar alleen mijn bspec bob kan ermee rijden, want ik glij van hot naar her... zelfs met racing softs..quote:
Hier nog een. Ik word een beetje ziek van die extreme races, ik moet voor zo'n beetje iedere race een achterlijk dure auto aanschaffen, waar ik geen geld voor heb. En het wordt te moeilijk voor mequote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De lol begint er nu wel beetje vanaf te gaan met GT5. Het enige wat ik nog echt zou willen is die Red Bull X1. Nog een paar levels van verwijderd.
Ja geen idee, ik rij met een stuur, TC op 5, ABS op 7 ongeveer, en meer rem achter dan voor.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou, dan weet ik niet waarom het jou wel lukt, maar alleen mijn bspec bob kan ermee rijden, want ik glij van hot naar her... zelfs met racing softs..
Heb ook alle licences en specials goud hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik doe echt rustig aan met GT5 vergeleken met de rest, heb ik het ideeIk wil overal goud op halen, dan ben je echt wel even bezig
Met B-spec eigenlijk nog niet echt begonnen. Level 1 slechts
Ja maar jij bent gewoon goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb ook alle licences en specials goud hoor.
Plus alle cups A- en B-spec, behalve Formula GT Championship B-spec en de endurance races dan (pas eentje gedaan). Op zich ga je overal best snel doorheen, zelfs de trophies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |