M'n B-spec Bob is al de hele dag lekker bezig...quote:
Zo'n standaardmethode is het ook, onder elke auto racing softs schroeven..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef Driepink het volgende:
ik weet niet wie zei van stop die race soft nou maar onder je sls dan doet ie het wel goed..
maarree
BEDANKT!
als een zonnetje, dat die klote banden zoveel verschil maken
niet van de baan af te krijgen.. en als ie er wel af is, is ie er zo weer op!
maarja, als je nog maar 663 credits hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Zo'n standaardmethode is het ook, onder elke auto racing softs schroeven..
nissan GTR SpecV '09..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Stekelbees het volgende:
Met welke auto hebbn jullie GT world championship gedaan? Lvl 14.
Ik durf het niet te vragen, maar mag ik misschien die auto lenen? je kan tijdelijk mijn Enzo krijgen mocht je dat willenquote:Op woensdag 15 december 2010 01:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Eindelijk de Historic Car Cup binnen
Gewoon je Shelby Cobra, Opfokken tot meer dan 600+ pk's, race slicks eronder, verstelbare bak en gaan met die banaan, zelfs mijn B spec Bob wint hem dan met 10+ seconden voor.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen, maar mag ik misschien die auto lenen? je kan tijdelijk mijn Enzo krijgen mocht je dat willen
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Driepink het volgende:
en dat is de historic race car ding op expert ?
nou, dan weet ik niet waarom het jou wel lukt, maar alleen mijn bspec bob kan ermee rijden, want ik glij van hot naar her... zelfs met racing softs..quote:
Hier nog een. Ik word een beetje ziek van die extreme races, ik moet voor zo'n beetje iedere race een achterlijk dure auto aanschaffen, waar ik geen geld voor heb. En het wordt te moeilijk voor mequote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De lol begint er nu wel beetje vanaf te gaan met GT5. Het enige wat ik nog echt zou willen is die Red Bull X1. Nog een paar levels van verwijderd.
Ja geen idee, ik rij met een stuur, TC op 5, ABS op 7 ongeveer, en meer rem achter dan voor.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou, dan weet ik niet waarom het jou wel lukt, maar alleen mijn bspec bob kan ermee rijden, want ik glij van hot naar her... zelfs met racing softs..
Heb ook alle licences en specials goud hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik doe echt rustig aan met GT5 vergeleken met de rest, heb ik het ideeIk wil overal goud op halen, dan ben je echt wel even bezig
Met B-spec eigenlijk nog niet echt begonnen. Level 1 slechts
Ja maar jij bent gewoon goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb ook alle licences en specials goud hoor.
Plus alle cups A- en B-spec, behalve Formula GT Championship B-spec en de endurance races dan (pas eentje gedaan). Op zich ga je overal best snel doorheen, zelfs de trophies...
Bedoelde meer dat het op zich best snel kan...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon goed.
Ik ben echt een noob met racegames en nieuw met de GT serie.
Dat is wel knap zeg. Veel uurtjes gekost? Sommige dingen moet ik zelf echt 100 keer opnieuw doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef DeeBee het volgende:
Heb ook alle licences en specials goud hoor.
Die vind ik ook érg moeilijk. Ik speel met controller en dan heb je echt weinig gevoel voor het slippen enzo.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef DeeBee het volgende:
plus de 8C time trial op Eiger Nordwand.
Je hebt gelijk hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het op zich best snel kan...Maar je hebt gelijk, dit is wel best moeilijke game, ook al is het m'n eerste GT ook (behalve Prologue dan).
Maar racing wel een van m'n favo genres inderdaad.
Maar ik vind dat je de goede manier kiest!
Gewoon oefenen op events, overal streven naar goud, zeker in de specials scheelt dat erg veel geld en experience ook!
Toch zou ik je adviseren wel met B-spec te beginnen, zeker rond level 12-20 krijg je bakken die je in A-spec soms goed op weg kunnen helpen, zodoende hoef je daar niet zoveel credits te grinden misschien en lukt het goed om verder te blijven komen.Al heb je sommige goede auto's van A-spec juist wel weer nodig omdat je B-spec drivers anders niet winnen soms, dus beetje wisselwerking...
Dit ben ik, het valt best mee. Je moet alleen even doorhebben hoe je bepaalde bochten moet pakken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vind ik ook érg moeilijk. Ik speel met controller en dan heb je echt weinig gevoel voor het slippen enzo.
Ik vind ook de Lotus Elise race op Top GEar track erg lastig...lukt me niet. (erg onrealistisch glijden trouwens)
En de laatste kartrace ook niet..
Met Nascar is het mij gelukt om zeker 10 tot 15 keer achter elkaar 13,0xx te rijden...frustrerend idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Binnenbocht Daytona bijv. Je moet 13,000 voor goud, maar mijn beste is 13,032. Gaat echt nergens over...
Ja heb ABS op Uit staan en merk ook zeker wel dat het beter gaat, maar ik moet dus echt op honderdsten tijden gaan verbeteren. Frustrerendquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Heb je met Nascar ABS wel eens op 0 / off gezet? Want dat schijnt dus erg te helpen bij een hoop challenges...
Kwam daar pas achter toen ik alles al gehaald had, maar dat doen een hoop mensen nu.
Verder vond ik die niet echt leuk die Nascar dingen, de specials op zich juist wel. Zeker zoals de Grand Tour, met verschillende bakken door Italie en Zwitserland enzo...
Dat hadden ze nog wel paar keer mogen doen, in Frankrijk, Duitsland of zo... Lekker voor de afwisseling, dat is wel beetje jammer...
Want moet nog flink wat spelen om nu hoger level te worden op A-spec vooral en dat is wel beetje triest, want dan kan je letterlijk 100+ keer dezelfde races gaan doen of zo...
Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ben ik, het valt best mee. Je moet alleen even doorhebben hoe je bepaalde bochten moet pakken.
En owja, je moet vooral gebruik maken van andere autos in de bochten.
Wat helpt als je nog met kruisje gasgeeft, verander de settings naar je schouderknoppen. Vooral bij de Top Gear Lotus Event helpt gedoseerd gas geven enorm. Bij bijna alle races trouwens.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.
*morgen stuurtje kopen*
Kijk dit bedoelde ik vanmiddag te zeggen, mensen klagen dat ze geen credits hebben om auto's te kopen, maar wel onzinnige barrels totaal opvoeren en hier bergen credits aan verspelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:42 schreef Driepink het volgende:
Mn Yaris opgevoerd tot het gaatje
alleen nog een paar weight reductions en andere versnellingsbak/veren..
voor de rest is ie helemaal opgevoerd
kost wel 100k
maarja.. ff kijken hoe ie blaast
kut, toch wel een verstelbare bak in.. top van 170 is niet al te hoog he..
Ja, dat was het eerste wat ik veranderde.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef no1uknow het volgende:
Wat helpt als je nog met kruisje gasgeeft, verander de settings naar je schouderknoppen. Vooral bij de Top Gear Lotus Event helpt gedoseerd gas geven enorm. Bij bijna alle races trouwens.
ja maar ik heb die zooi inmiddels wel weer terugverdiend.. ik wou ff pleziertje doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Kijk dit bedoelde ik vanmiddag te zeggen, mensen klagen dat ze geen credits hebben om auto's te kopen, maar wel onzinnige barrels totaal opvoeren en hier bergen credits aan verspelen.In het begin heb ik relatief weinig aan mijn auto's verspijkerd, onder de kleine wagens hooguit zachte sportbanden en eventueel het vermogen iets opkrikken als dit niet toereikend was. Ik heb nu, nu ik ruim 6 miljoen credits heb, mijn eerste auto, de Honda Civic van Race Modification voorzien en verder alleen maar de grote bakken getuned.
en dan nog meer tekst
En dáááár ben je pas het realisme van gt5 kwijt??quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Maar wel leuk dat er in de Endurance ook regen kan vallen, maar als het geen effect heeft op het rijden ook totaal zinloos. Ben nu bezig op Suzuka, zit in de 42e ronde van de 172 en vanaf de 22e ronde regent het, maar de baan wordt helemaal niet nat.Rij ook nog steeds op slicks en de rondetijden zijn nog net zo, toen het nog droog was. Gooit meteen het zogenaamde realisme van GT5 overboord.
Toch nog wat goeds dat je iig inspiratie van me auto krijgt..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Driepink het volgende:
http://s1133.photobucket.(...)oortvanAhrweiler.jpg
http://s1133.photobucket.(...)DHighSpeedRing_2.jpg
http://s1133.photobucket.(...)%3DHighSpeedRing.jpg
http://s1133.photobucket.(...)%3DHighSpeedRing.jpg
paar fototjes..
ik ben niet de beste fotograaf,, maar ik dacht ik laat ff die standaard autotjes zien
Italia inspired by Capable
Het is gewoon oefenen, oefenen oefenen en bestuderen hoe je een bocht beter, sneller en efficiënter kan nemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.
*morgen stuurtje kopen*
Das wel jammer, want in Arcade mode heb ik ook eens op Sarthe gereden met regen en toen stopte het ook, maar de weg bleef nat...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat er in de Endurance ook regen kan vallen, maar als het geen effect heeft op het rijden ook totaal zinloos. Ben nu bezig op Suzuka, zit in de 42e ronde van de 172 en vanaf de 22e ronde regent het, maar de baan wordt helemaal niet nat.Rij ook nog steeds op slicks en de rondetijden zijn nog net zo, toen het nog droog was. Gooit meteen het zogenaamde realisme van GT5 overboord.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat was het eerste wat ik veranderde..
Nee, die was ik al even kwijt hoor, vooral door de achterlijke AI, maar dit overtuigde me nog meer. Maar bij ronde 50 werd de baan eindelijk nat en stelde de pit crew toen ik de pit inging, intermediate voor. Toen ik de baan weer op ging zag ik het ook sprayen, maar dat heeft bijna 30 ronden geduurd. Zette 2 ronden daarvoor in de regen, nog een snelste ronde tijd neer.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dáááár ben je pas het realisme van gt5 kwijt??.
Inmiddels is de baan na bijna 30 ronden regen, wel nat geworden.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das wel jammer, want in Arcade mode heb ik ook eens op Sarthe gereden met regen en toen stopte het ook, maar de weg bleef nat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |