Dat is IIG geen G25.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij dezehttp://www.bol.com/nl/s/a(...)tml?_requestid=61613 29 euro pst
Of ik heb de verkeerde voor me
Dit is overigens op Extreme, ter info.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef jackson het volgende:
Weet iemand of je de "American Championship" met een niet race-car kunt rijden en zo ja welke? Weinig trek om weer een miljoenen-beul aan te schaffen. Dacht zelf mijn Viper volledig te tunen maar wellicht weet iemand hier of dat te doen is?
De G25 wordt nietmeer gemaakt. Ik heb m vorig jaar nieuw voor 150 euro kunnen kopen. De opvolger (G27) heb je vanaf 260 euro.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:59 schreef Hiya het volgende:
Zo'n G25 kost standaard al 399 of zo iets?
Weinig kans dat je een Amerikaanse race-car weet te krijgen ergens vandaan...quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit is overigens op Extreme, ter info.
Prijs/kwaliteit echt een aanrader!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een stuur voor maar 30 euro? Relaxt, dat ding schijnt dus ook gewoon goed op je benen te kunnen rusten zonder dat het beweegt tijdens het sturen. Denk dat ik er maar eentje bestel.
7.2quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
Wat is de moeilijkheidsgraad van het spel?
bij welke race win je die GT40 want ik ben redelijk ver maar heb die bolide niet gewonnen nog.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weinig kans dat je een Amerikaanse race-car weet te krijgen ergens vandaan...
Of vind je een ZR1 RM ook al een race-car?LMP-achtige bakken heb je niet zoveel uit Amerika namelijk in het spel... Ik heb zowel Like the Wind als American Championship gewoon met die gepimpte Corvette ZR1 RM gedaan, ging prima...
American Championship is ook niet zoo moeilijk te winnen geloof ik, hoewel, sommige van die GT40's gaan redelijk hard... Maar in een van de championships win je ook een Ford GT40 LM Spec Race Car, dus die cup zou je ook eerst kunnen doen...
Die Rally special is idd een beetje buggy.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:59 schreef Kreator het volgende:
Heeft je Corvette 861 PK, "upgrade" je hem naar Racespec, issie ineens weer 700pk.Wtf...
En misschien snap ik het ook nog niet helemaal maar ik win like the wind ook niet met die corvette.
Oh en bij de Rally special had ik net een bug. De gast voor mij, ging vol in de achteruit bij de start..
race mod gedaan op die corvette..quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
hoe kan die nou niet lukken?
ik gebruik die race (2e race, de oval) juist als melkkoe om snel geld te maken.
heb je downforce op max en topspeed op 390?
Me2 (like the wind).quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
race mod gedaan op die corvette..
alle andere dingen erop gedonderd zoals supercharger etc..
race zacht.. en voor de rest 0,0 veranderd.. die oval. ik wordt zoekgereden..
die american challenge oval is dus goed te doen met een corvette ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Me2 (like the wind).
Maar bij de american challange (zo uit mn hoofd gezegd) gaat het makkelijk.
Dan verdien je 98.000 in 4 minuten.
Ja de american challange een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
die american challenge oval is dus goed te doen met een corvette ?
ik was namelijk al bang dat ie misschien net zo kut zou zijn als die oval bij like the wind..
Downforce op max hielp bij mij enorm. Heb dan 838 pk, topsnelheid op 400, race zacht, etc. Dan haal je het nét, als je ze een beetje blokt in de laatste bocht.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef Driepink het volgende:
race mod gedaan op die corvette..
alle andere dingen erop gedonderd zoals supercharger etc..
race zacht.. en voor de rest 0,0 veranderd.. die oval. ik wordt zoekgereden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |