Daar ben ik het dan weer wel mee eens. Alles draait om geld verdienen en auto's kopen om races te winnen. En ja, je koopt soms een auto voor 1 race. dan doe je die race lekker nog 10x, verdien je hem weer terug. maar ik vind ruilen geen cheaten als je een vergelijkbaar ruilmiddel ter beschikking heb. die zijn niet zomaar uit de lucht komen vallen. die heb ik gewonnen toen ik races aan het doen was om geld te verdienen voor benodigde auto's. en aangezien je de meeste auto's niet kan verkopen dacht ik aan ruilen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is het hele spel zo, aap.
Overigens vind ik de Mclaren opvolger van de F1 (hoe heet dat ding ook alweer) echt megafijn rijden.
Die heb ik "gelukkig" nog nietquote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef beetotheizzo het volgende:
Heb ook pas 1 verborgen trofee, total loss heet die. Gewoon je auto over de kop laten gaan, that's it.
Ja, dat ding is best sick ja... Type 4 volgens mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Sant. het volgende:
[..]
Die heb ik "gelukkig" nog nietkzal eens een autootje totall loss rijden dan..
Ik zie overigens al flink schade aan mijn auto's als ik ergens de vangrail of een voorligger aantik..
Gister weer een geniale auto gewonnen:
een [TUNERNAAM] GOLF R32 [nog iets] 4WD met ruim 550 pk
Wat een bommetje!
Lexus IS F Racing Concept '08 als ik het goed heb, en te koop bij de dealer ja. Ik zal het straks even nakijken, B-spec is nog aan het rijden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef jackson het volgende:
Even over die Lexus heh, staat die gewoon bij de dealer? Kon het namelijk gister niet vinden? Type?
Dank en graag! Dan weet ik het zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Lexus IS F Racing Concept '08 als ik het goed heb, en te koop bij de dealer ja. Ik zal het straks even nakijken, B-spec is nog aan het rijden.
Stuurhulp op maximaal zetten... Fail, ik weet het maar dan gaat het een stuk makkelijker. Voor de rest vroeg op je gas en een beetje laten glijden die bak.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:50 schreef Vuurpijl. het volgende:
Tips om de Lotus wedstrijd op het Top Gear circuit te winnen?
Het is idd de Lexus IS F Racing Concept '08, te koop bij de dealer. Die van mij heeft 773 pkquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank en graag! Dan weet ik het zeker
Die Gran Turismo Formula unit heh, wat kost dat ding? Iets van 3,8 toch?
Die kun je toch alleen aan of uit zetten? En ik heb em nu op zilver, op 0,03 seconden van de nr1.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef jackson het volgende:
Stuurhulp op maximaal zetten... Fail,
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
niet als ik die auto 3x heb gewonnen heb en er dus 2 overbodig zijn en je 95% van de auto's in je garage niet kan verkopen.
Ooh, ik dacht op licht/zwaar of veel/weinig maar je zal ongetwijfeld gelijk hebben want ik weet het allemaal niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die kun je toch alleen aan of uit zetten? En ik heb em nu op zilver, op 0,03 seconden van de nr1..
Mijn advies: Blijven oefenen....op een gegeven moment krijg je het gevoel wel. Je moet in elk geval na ronde 1 al 3e of 4e liggen.
Ja nogal. Op sommige stukken pak je er 3 tegelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef jackson het volgende:
Oohja, op youtube kijken waar de beste inhaal punten zijn kan ook, al liggen die nogal voor de hand is mijn mening.
Daarom zit de optie om auto's uit te lenen ook in het spel, aap!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is het hele spel zo, aap.
Overigens vind ik de Mclaren opvolger van de F1 (hoe heet dat ding ook alweer) echt megafijn rijden.
Mijn oprechte en welgemeende excuus.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zei iemand expert.. vandaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |