Komen daar ook incasseringskosten bij? En zoja, hoeveel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Paypal gaat zelfs voor 2 euro tot het gaatje![]()
![]()
Was gewoon vergeten saldo bij te stortenkrijg ik een brief van een incassobureau
Mijn Paypalrekening was 0 euro op het moment dat de schuld kwam, weet niet eens waarvaan, maargoed. Mijn saldo, als ik nu inlog, is -13 euro.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef ukga het volgende:
Ze kunnen toch zelf die 13 euro van je rekening halen? of niet?
Dat mogen ze niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef ukga het volgende:
Ze kunnen toch zelf die 13 euro van je rekening halen? of niet?
26 euroquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef SimpleNokia het volgende:
[..]
Komen daar ook incasseringskosten bij? En zoja, hoeveel?
Jezus, 2 euro...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
26 euro
Maar heb toen meteen 2 euro overgemaakt naar paypal en incassobureau laten weten dat het bedrag allang betaald wasdaarna nooit meer iets gehoord
volgens mij is mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening. als ik dus iets koop op internet via paypal, halen ze het direct van me rekening.quote:
Hij kan er wel aan gekoppeld zijn, maar alsnog mogen ze het er eigenlijk niet van afhalen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef ukga het volgende:
[..]
volgens mij is mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening. als ik dus iets koop op internet via paypal, halen ze het direct van me rekening.
Ja, als ze zo bij iedereen denken lopen de bedragen snel op.quote:
Als een miljoen mensen hun 2 euro schuld niet betalen komt paypal 2 miljoen euro tekort.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Djahani het volgende:
[..]
En ja, Paypal is de grootste bank op onze aardbol
Stuur ze een ongedekte chequequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef SimpleNokia het volgende:
Schrijf de cheque of geldwissel uit aan PayPal en stuur deze naar:
PayPal Europe
P.O. Box 9473
Dublin 15
Ierland
Dus je opent een BANKrekening, leest de voorwaarden niet, let ook niet op wat er met je rekening gebeurt, doet vervolgens dubieuze dingen waardoor een ontvangen betaling wordt teruggeboekt o.i.d., en kijkt dan vreemd op dat de bank straks een incassobureau op je afstuurt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef SimpleNokia het volgende:
[..]
Mijn Paypalrekening was 0 euro op het moment dat de schuld kwam, weet niet eens waarvaan, maargoed. Mijn saldo, als ik nu inlog, is -13 euro.
Fail! Je mag ook online een scan sturen, en dat zou je weten als je je er in zou verdiepen i.p.v. op "anderen" af te gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef rcco het volgende:
Helemaal omdat ik, door ervaringen van anderen, al weet wat ik van PayPal moet doen om dit probleem op te lossen. Ik moet PayPal een kopie van een bankafschrift en mijn ID kaart faxen. Jawel, faxen.
Je kan bij je verrichtingen toch gewoon zien vanwaar die rekening van 13 euro afkomstig is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef SimpleNokia het volgende:
Mijn Paypalrekening was 0 euro op het moment dat de schuld kwam, weet niet eens waarvaan, maargoed. Mijn saldo, als ik nu inlog, is -13 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |