This might help...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Ohja, citaten zijn ook erg belangrijk in een betoog, stukken uit litratuur of de politiek.
Het woordje heus is in mijn ogen misplaatst in een betoog.quote:Homoseksuele kiezen er heus niet voor om homo te zijn
Algemene conclussie, niks mis mee al zou ik het anders formuleren. Je stelt dat homoseksualiteit en homoseksuelen geaccepteerd dienen te worden als normale medemensen en sluit ze in dezelfde zin buiten door de niet-homo's "de buitenwereld" te noemen.quote:Homoseksuele mensen zouden gewoon moeten kunnen leven zonder angst voor de buitenwereld.
Uiterst overbodige toevoeging.quote:Daarom denk ik ook dat de agressie nergens op slaat.
Homoseksualiteit is net zo natuurlijk als alle andere verschijnselen die ons mensen vormt. Het komt imo voort uit de kleine variaties die ervoor zorgen dat evolutie kan bestaan. In feite is variatie in seksuele voorkeur niet anders dan variatie in haarkleur.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:21 schreef De_Rikster het volgende:
Verder zie ik homoseksualiteit ook niet als iets natuurlijks, het is een afwijking van de "norm" en gaat in tegen de biologie van de mens. Dit houdt echter niet in dat ik deze mensen op welke manier dan ook hun geluk misgun. Het accepteren dat het een biologische afwijking betreft (neem dit niet te letterlijk op aub) impliceert automatisch dat het geen rationele keuze is om homo te zijn/worden. Deze mensen afrekenen op een "zonde" vind ik persoonlijk dus niet kunnen maar dat is puur een reactie op de geïnstitutionaliseerde geloofsbewegingen waar ik sowieso al een aversie tegen heb.
Ten eerste lopen ze er niet allemaal mee te koop, sterker nog, het grootste deel zie je niet. Je denkt dat je bij een hetero in de bus zit, op je werk zit, weet ik veel waar zit, maar ze zijn vaak gewoon homoseksueel. Ten tweede, wat is 'te koop lopen'? Als ik met mijn vriendin hand in hand loop, loop ik er dan mee te koop? Of heb je het over mensen die praktisch lopen te seksen in het openbaar? Die zie ik niet vaak moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:55 schreef henkzijlstra het volgende:
geweld is niet de oplossing maar ik vind dat homo's er niet zo mee te koop moeten lopen. het is en blijft natuurlijk een 'afwijking'. tenminste als je het gemiddelde van de populatie bekijkt
lol. homo zijn zorgt voor evolutie?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is net zo natuurlijk als alle andere verschijnselen die ons mensen vormt. Het komt imo voort uit de kleine variaties die ervoor zorgen dat evolutie kan bestaan. In feite is variatie in seksuele voorkeur niet anders dan variatie in haarkleur.
Die 'norm' waar je het over hebt bestaat alleen maar omdat wij mensen die verzinnen, voor de evolutie en de natuur is er niet zoiets als een 'nom'. Er is slechts variatie.
Ja, dat is inderdaad precies niet wat er staat.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:37 schreef henkzijlstra het volgende:
lol. homo zijn zorgt voor evolutie?als iedereen homo zou zijn leven er over 100 jaar geen mensen meer op aarde. homo zijn is dus ook biologisch gezien ook niet echt handig
ik vind dat je als homo inderdaad niet hand in hand moet gaan lopen omdat je het dan toch een beetje zelf uitlokt.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Mellow_Yellow het volgende:
[..]
Ten eerste lopen ze er niet allemaal mee te koop, sterker nog, het grootste deel zie je niet. Je denkt dat je bij een hetero in de bus zit, op je werk zit, weet ik veel waar zit, maar ze zijn vaak gewoon homoseksueel. Ten tweede, wat is 'te koop lopen'? Als ik met mijn vriendin hand in hand loop, loop ik er dan mee te koop? Of heb je het over mensen die praktisch lopen te seksen in het openbaar? Die zie ik niet vaak moet ik zeggen.
Ten tweede, de definitie van een afwijking heeft niets te maken met gemiddelden. Op die manier heeft iedereen wel een afwijking want iedereen heeft wel iets dat afwijkt van het gemiddelde.
ok dus we zijn het er over eens dat homo's de evolutie tegenhouden...quote:Op woensdag 15 december 2010 10:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad precies niet wat er staat..
Ik zei dat variaties zorgen voor evolutie, maar niet alle variaties zorgen per sé voor de voortgang van die evolutie. Sommige variaties werken het zelfs tegen. Grote misvatting om te denken dat alles wat uit evolutie voortkomt, ook automatisch 'handig' zou zijn.
Met hand in hand lopen al? Nee joh.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:40 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik vind dat je als homo inderdaad niet hand in hand moet gaan lopen omdat je het dan toch een beetje zelf uitlokt.
Hoe kan je dat stellen dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ok dus we zijn het er over eens dat homo's de evolutie tegenhouden...
Het komt voor, dit betekent niet automatisch dat het een natuurlijk verschijnsel is.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is net zo natuurlijk als alle andere verschijnselen die ons mensen vormt.
Behalve dat homoseksualiteit geen variatie is die bevorderend is voor je vermogen om jezelf voort te planten. En derhalve een afwijking op de "normale" patronen waarbinnen wij ons op natuurlijke wijze voortplanten.quote:Het komt imo voort uit de kleine variaties die ervoor zorgen dat evolutie kan bestaan. In feite is variatie in seksuele voorkeur niet anders dan variatie in haarkleur.
Zou dat mogelijk kunnen verklaren waarom ik aanhalingstekens heb gebruikt?quote:Die 'norm' waar je het over hebt bestaat alleen maar omdat wij mensen die verzinnen, voor de evolutie en de natuur is er niet zoiets als een 'nom'. Er is slechts variatie.
Maar dat is het wel, aangezien het in de dierenwereld ook voorkomt?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:49 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Het komt voor, dit betekent niet automatisch dat het een natuurlijk verschijnsel is.
Oraal ook niet. Dus? We zijn erachter dat, voor de mens, seks niet alleen maar dient ter voortplanting?quote:[..]
Behalve dat homoseksualiteit geen variatie is die bevorderend is voor je vermogen om jezelf voort te planten.
quote:[..]
Zou dat mogelijk kunnen verklaren waarom ik aanhalingstekens heb gebruikt?
lees je eigen tekst maar eens na. je stelt eerst dat homo bij evolutie hoort. nadat ik je terecht heb gewezen door te zeggen dat dit niet bevordelijk is voor evolutie (voortbestaan van ras) krabbel je terug en zeg je dat je ook niet bedoelde positief voor evolutiequote:
1. in de dierenwereld? bronnen? volgens mij alleen amfibien zoals kikkers twee tweezijdig zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dat is het wel, aangezien het in de dierenwereld ook voorkomt?
[..]
Oraal ook niet. Dus? We zijn erachter dat, voor de mens, seks niet alleen maar dient ter voortplanting?
[..]
Ze zijn met te weinig om de hele evolutie tegen te kunnen houden denk ik, maar homoseksualiteit draagt weinig bij aan het voortbestaan van de soort.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef henkzijlstra het volgende:
ok dus we zijn het er over eens dat homo's de evolutie tegenhouden...
Volgens mij verwar jij 'natuurlijk' met 'normaal', waarbij dat laatste sterk aan mening onderhevig is.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:49 schreef De_Rikster het volgende:
Het komt voor, dit betekent niet automatisch dat het een natuurlijk verschijnsel is.
Je had imo heel dat woord niet hoeven gebruiken.quote:Zou dat mogelijk kunnen verklaren waarom ik aanhalingstekens heb gebruikt?
Ah, ik heb een kloonaccount waar ik zelf het wachtwoord niet van hebquote:Op woensdag 15 december 2010 10:53 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lees je eigen tekst maar eens na. je stelt eerst dat homo bij evolutie hoort. nadat ik je terecht heb gewezen door te zeggen dat dit niet bevordelijk is voor evolutie (voortbestaan van ras) krabbel je terug en zeg je dat je ook niet bedoelde positief voor evolutie
Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken? Niets.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
1. in de dierenwereld? bronnen? volgens mij alleen amfibien zoals kikkers twee tweezijdig zijn
Waarom maakt het dan uit dat homo's neuken "zonder doel":quote:2. natuurlijk is seks ook voor ontspanning. in de eerste plaatst natuurlijk bedoeld voor voortplanting. erg dom voorbeeld van je dus. jij eet dus ook alleen maar voedzame producten en pakt nooit snoep?
Als mijn opmerking dom is, is die van jou het ook.quote:Behalve dat homoseksualiteit geen variatie is die bevorderend is voor je vermogen om jezelf voort te planten.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Techno het volgende:
Geweld is sowieso een optie voor de geestelijk wat minder bedeelden.
Normaal in deze is vrij duidelijk bepaald. Normaal is heteroseksueel waarbij mede de natuurlijke vorm van voortplanting als indicatie geldt. Seksuele incompatibiliteit op het gebied van voortplanten geeft toch enigzins aan dat het een afwijking betreft van de oorspronkelijke vorm?quote:Volgens mij verwar jij 'natuurlijk' met 'normaal', waarbij dat laatste sterk aan mening onderhevig is.
Zou niet weten waarom niet, zie sowieso niet het nut om hier over een semantische discussie te gaan voeren terwijl de meeste hier dondersgoed weten wat de ander bedoeld heeft.quote:Je had imo heel dat woord niet hoeven gebruiken.
Knap stukje discussiëren...quote:Als mijn opmerking dom is, is die van jou het ook.
In mijn beleving zijn woorden als 'normaal' en 'afwijking' slechts kwalificaties die wij mensen eraan geven, vanuit onze beleving. Vanuit evolutie-perspectief bestaan die termen niet; daar is het slechts variatie wat de klok slaat. En nogmaals: niet alle variatie is even handig voor het voortbestaan van de soort, maar op die manier wordt ervoor gezorgd dat de soort de meeste kans heeft.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef De_Rikster het volgende:
Normaal in deze is vrij duidelijk bepaald. Normaal is heteroseksueel waarbij mede de natuurlijke vorm van voortplanting als indicatie geldt. Seksuele incompatibiliteit op het gebied van voortplanten geeft toch enigzins aan dat het een afwijking betreft van de oorspronkelijke vorm?
Het is denk ik vooral de arrogantie van ons mensen om te denken dat wij wel even kunnen bepalen wat normaal is. Volstrekt niet boeiend, vind ik.quote:Zou niet weten waarom niet, zie sowieso niet het nut om hier over een semantische discussie te gaan voeren terwijl de meeste hier dondersgoed weten wat de ander bedoeld heeft.
Goed dat je je eigen vraag meteen beantwoordt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Wat doet evolutie er uberhaupt toe? De natuur heeft me zo gemaakt
weer een kromme vergelijking...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:38 schreef Lastpost het volgende:
Uitlokking van geweld door hand in hand te lopen?
Laat mensen eens wat toleranter zijn zeg, hoofddoek, gelovig, homo ... als je al last hebt van dergelijke zaken in je dagelijks leven kun je je beter laten opnemen.
Het homo zijn past niet in het voorplantingsverhaal, lekker belangrijk, genoeg hetero-stellen die ook geen kinderen willen, laten we die dan ook maar in elkaar meppen.
Jij gaat wildvreemden vertellen hoe zij erbij moeten lopen ja?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef henkzijlstra het volgende:
wel vind ik dat ze er niet mee te koop moeten lopen (hand in hand of nog erger op parkeerplaatsen enzo) want dan zeg ik er toch wel wat van
Het gaat mij erom dat we totaal niet meer kunnen omgaan met mensen die andere wensen, voorkeuren en idealen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
weer een kromme vergelijking...hetero stellen zonder kinderen in elkaar rossen? lol
theoretische gezien is homo zijn niet goed voor de mensheid een een 'afwijking' der natuur. mensen kunnen er echter niets aan doen dus ik vind deze mensen niet slechter ofzo. wel vind ik dat ze er niet mee te koop moeten lopen (hand in hand of nog erger op parkeerplaatsen enzo) want dan zeg ik er toch wel wat van
nogmaals. het wel of niet dragen van een kledingstuk (hoofddoek) is totaal iets anders dan geaardheid!
Ja maar ik snap niet waarom het boeit of het wel of niet door evolutie komt. Ik wil dus zeggen: het is gewoon zo. Waarom maakt me weinig uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed dat je je eigen vraag meteen beantwoordt.
Daardoor roepen ze het geweld over zichzelf af? Of hoe moet ik deze opvolging lezen?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef picardmike het volgende:
Ik ben ook tegen geweld tegen homo's maar vind dat ze het over zichzelf afroepen. Roepen dat het aangeboren is terwijl het gewoon een aangeleerd gedrag is.
Aangeleerd gedrag? Juist ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef picardmike het volgende:
Ik ben ook tegen geweld tegen homo's maar vind dat ze het over zichzelf afroepen. Roepen dat het aangeboren is terwijl het gewoon een aangeleerd gedrag is. Het is hetzelfde als zeggen dat je genetisch bent aangelegd om te fietsen. Terwijl iedereen het heeft moet leren en nu gaat het automatisch.
Ik denk ook dat je homo's gewoon als een speciaal fenomeen moet zien wat op ten duur vanzelf uitsterft als het seksuele moraal wat beter wordt. Bij dieren komt het voor bij gebrek aan structuur en ik denk best dat het voordelen heeft voor een populatie. Maar ook dieren hebben verkeerd aangeleerd gedrag, zoals een poes die te vroeg bij haar moeder wordt weggehaalt vertoond zijn hele leven trekken.
Hier komt ook nog bij dat mensen op seksueel vlak door moraal eigenlijk elke kant op kunnen, het is een beetje kortzichtig dat alleen te beperken tot hetero's.
Dat is ook een beetje een zijspoor als gevolg van de vraag of homoseksualiteit natuurlijk is of niet. Ik ging daar op in omdat ik dát nou net interessant vind.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:57 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Ja maar ik snap niet waarom het boeit of het wel of niet door evolutie komt. Ik wil dus zeggen: het is gewoon zo. Waarom maakt me weinig uit.
Dat je benen heb waarmee je kunt fietsen wil nog niet zeggen dat je genetisch gebouwd bent om te fietsen en dat mensen met o benen dat niet zijn. Het is gewoon simpel homo's kunnen niet aantonen dat ze echt homo zijn, dus moeten ze extravert gedrag vertonen om andere te overtuigen. Terwijl het zwaartepunt in wezen daar helemaal niet hoort te liggen als je echt zo bent. En sommige bedenken daar een variant op "de rustige gay" maar die valt meestal ook door de mand.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daardoor roepen ze het geweld over zichzelf af? Of hoe moet ik deze opvolging lezen?
Ten eerste inderdaad grappig.quote:Wat doet evolutie er uberhaupt toe? De natuur heeft me zo gemaakt, ik kan er niets aan doen, en ik zie niet in waarom mensen er last van moeten hebben.
Mee eens!quote:Sorry maar mensen die daardoor 'uitgelokt' worden vind ik eerder gevaarlijk voor onze samenleving.
Jij hebt echt issues. Moeite met omgaan met latente gevoelens soms? Wat een hoop baarlijke nonsens.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:03 schreef picardmike het volgende:
Dat je benen heb waarmee je kunt fietsen wil nog niet zeggen dat je genetisch gebouwd bent om te fietsen en dat mensen met o benen dat niet zijn. Het is gewoon simpel homo's kunnen niet aantonen dat ze echt homo zijn, dus moeten ze extravert gedrag vertonen om andere te overtuigen. Terwijl het zwaartepunt in wezen daar helemaal niet hoort te liggen als je echt zo bent. En sommige bedenken daar een variant op "de rustige gay" maar die valt meestal ook door de mand.
Je vervalt in het zelfde niveau met die eeuwig terugkerende opmerking over latente gevoelens...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues. Moeite met omgaan met latente gevoelens soms? Wat een hoop baarlijke nonsens.
Ik heb 'm net een keer gemaakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:05 schreef De_Rikster het volgende:
Je vervalt in het zelfde niveau met die eeuwig terugkerende opmerking over latente gevoelens...
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues. Moeite met omgaan met latente gevoelens soms? Wat een hoop baarlijke nonsens.
jij leest echt wat je wilt lezen. je vind het normaal dat als je met je kinderen 's avonds op een parkeerplaats stopt (snelweg) je bang moet zijn om een paar neukende homo's tegen te komen?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij gaat wildvreemden vertellen hoe zij erbij moeten lopen ja?
Wat heeft dit met het onderwerp te maken?quote:
Want die staan ook echt midden op de parkeerplaats ...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef henkzijlstra het volgende:
jij leest echt wat je wilt lezen. je vind het normaal dat als je met je kinderen 's avonds op een parkeerplaats stopt (snelweg) je bang moet zijn om een paar neukende homo's tegen te komen?
Dat kan een vervelend moment opleveren ja. Zo werkt dat in het leven, soms kom je in vervelende situaties waar je liever niet in had gezeten. Tjonge.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef henkzijlstra het volgende:
jij leest echt wat je wilt lezen. je vind het normaal dat als je met je kinderen 's avonds op een parkeerplaats stopt (snelweg) je bang moet zijn om een paar neukende homo's tegen te komen?
Ja. Kut autocorrect op mijn iPad.quote:
Inderdaad representatief voor alle homo's in de wereld.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
jij durft te beweren dat homoseks in de buitenlucht niet een veelgehoord probleem is? in een stad (weet zo niet meer welke) hebben ze maar gewoon een homobos aangelegd om het een beetje in toom te houden.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die staan ook echt midden op de parkeerplaats ...
Plus wist je dat er speciale heteroclubs zijn die juist parkeerplaatsen uitkiezen om eens goed groepseks te hebben? En dan niet nog enigszins discreet de bosjes, maar hoppa, vol op de motorkap.
Zit je daar, met je samenlevinghoeksteen.
als ik op een parkeerplaats kom waar ik twee homo's zie neuken dan weet ik zeker dat ze flinke klappen krijgen. en dat heeft niks met homo's te makenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat kan een vervelend moment opleveren ja. Zo werkt dat in het leven, soms kom je in vervelende situaties waar je liever niet in had gezeten. Tjonge.
Dit is idd ook een interessante vraag. Wat maakt de foob tot foob?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:03 schreef De_Rikster het volgende:
Ten tweede precies hetzelfde gedrag als mensen die homofoob zijn maar dan 180 graden om...
Waarom niet eens van de andere kant bekijken hoe deze mensen tot deze ideeen komen?Het staat iedereen vrij om hier over te denken hoe ze willen, als je al niet in kan zien waarom deze mensen er "last" van hebben ben je naar mijn mening net zo kortzichtig als de homofoob zelf...
Damn ...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef henkzijlstra het volgende:
homo is gewoon een seksuele afwijking net zoals volwassenen die op kinderen vallen of bijvoorbeeld mensen die lijken neuken om maar wat iets te noemen. prima maar val anderen er niet mee lastig
klopt. probleem is dat het bij homo's 1000x meer gebeurd en bij hetero's sporadisch. tik maar in bij google en laat je overtuigen door de resultatenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Ik beweer dat het niet enkel een hobby is onder sommige homo's, maar ook onder hetero's.
Jammer, ik dacht misschien mooie nieuwe beeldspraak te leren van je.quote:
Geeft al aan hoe snel je van de norm kan afwijken als je die 3dg geleden opgelegd heb gekregen. Maarja geef toe als je aan elke norm moet gaan twijfelen wordt het leven ingewikkelt.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Wat heeft dit met het onderwerp te maken?
Dope shit, ouwe.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef henkzijlstra het volgende:
als ik op een parkeerplaats kom waar ik twee homo's zie neuken dan weet ik zeker dat ze flinke klappen krijgen. en dat heeft niks met homo's te maken
We doen maar weer ff een ad hominem als we niet serieus genomen worden. Uiteraard doen we dat.quote:zo irritant he; die mannetjes zoals jij die alles maar goed vinden en als een pussy met alle bomen meewaaien
dat is homo eigen natuurlijk. zij weten dat hetero zijn normaal is en beleven hun perverse seks in het geniep. net zoals andere perverse sekstoeristen zoals eerder beschreven.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Grappig detail is trouwens dat een overgroot deel van die parkeerplaatsneukers daar aan komen rijden in auto's met een kinderzitje op de achterbank.
In Rotterdam hebben ze een apart deel van het Kralingsebos afgezet voor homo's die daar seks willen hebben, absurd natuurlijk aangezien het voor hetero's verboden is om seks te hebben in de buitenlucht.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
jij durft te beweren dat homoseks in de buitenlucht niet een veelgehoord probleem is? in een stad (weet zo niet meer welke) hebben ze maar gewoon een homobos aangelegd om het een beetje in toom te houden.
Dat is geen norm of persoonlijkheid maar een remming je in een dergelijke situatie kwijtraakt. Je raakt de remming kwijt om je te gedragen binnen de normen waar je mee bent opgegroeid en gedraagt je derhalve dan anders. wat dat heeft te maken met seksuele aantrekking is mij dan ook een raadsel...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Geeft al aan hoe snel je van de norm kan afwijken als je die 3dg geleden opgelegd heb gekregen.
Lust en straf werkt precies hetzelfde, je kan het allebei conditioneren.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:22 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dat is geen norm of persoonlijkheid maar een remming je in een dergelijke situatie kwijtraakt. Je raakt de remming kwijt om je te gedragen binnen de normen waar je mee bent opgegroeid en gedraagt je derhalve dan anders. wat dat heeft te maken met seksuele aantrekking is mij dan ook een raadsel...
Naja, maar waarom dan ook homostellen aan willen spreken als ze hand in hand lopen? Of doe je dat ook bij heterostellen?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
De wereld moet precies zo zijn zoals de heer Zijlstra het beste uitkomt. Dat is toch niet teveel gevraagd.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:24 schreef Keltie het volgende:
Naja, maar waarom dan ook homostellen aan willen spreken als ze hand in hand lopen? Of doe je dat ook bij heterostellen?
Dan zou ik graag een onderzoek waarin het is gelukt om een hetero's homo te maken door conditionering of omgedraaid. En niet van die Nazi/reformatorisch/medicijnmannen die iets dergelijks claimen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lust en straf werkt precies hetzelfde, je kan het allebei conditioneren.
nee omdat dat normaal isquote:Op woensdag 15 december 2010 12:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Naja, maar waarom dan ook homostellen aan willen spreken als ze hand in hand lopen? Of doe je dat ook bij heterostellen?
kijk eens naar gevangenissen waar mannen levenslang hebben. die neuken echt wel met elkaar hoor omdat ze weten nooit meer een vrouw te zien. het zit dus puur in je kopquote:Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dan zou ik graag een onderzoek waarin het is gelukt om een hetero's homo te maken door conditionering of omgedraaid. En niet van die Nazi/reformatorisch/medicijnmannen die iets dergelijks claimen.
Kan je nu al vertellen je gaat het niet vinden...
Elk onderzoek wat tegen homo's is wordt keihard tegengehouden door de homobeweging. En dan komt er zo;n pruts homoonderzoek tegenover die gesponserd wordt door de homobewing.De maatschappij heeft de wetenschap in zijn zak hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dan zou ik graag een onderzoek waarin het is gelukt om een hetero's homo te maken door conditionering of omgedraaid. En niet van die Nazi/reformatorisch/medicijnmannen die iets dergelijks claimen.
Kan je nu al vertellen je gaat het niet vinden...
Elke keer dat jij je aftrekt doe je hetzelfde, je vervult een behoefte met een surrogaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
kijk eens naar gevangenissen waar mannen levenslang hebben. die neuken echt wel met elkaar hoor omdat ze weten nooit meer een vrouw te zien. het zit dus puur in je kop
mooi gesproken!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Elk onderzoek wat tegen homo's is wordt keihard tegengehouden door de homobeweging. En dan komt er zo;n pruts homoonderzoek tegenover die gesponserd wordt door de homobewing.De maatschappij heeft de wetenschap in zijn zak hoor!
Zijn zat homo's geweest die hetero werden maar dan noemen jullie het geen homo meer, maar een bi of een verwarde hetero. Jullie geven je eigen betekenissen aan deze onzin.
En een brandend kruis in de voortuin!!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als ik op een parkeerplaats kom waar ik twee homo's zie neuken dan weet ik zeker dat ze flinke klappen krijgen. en dat heeft niks met homo's te maken
of ik laat me aftrekken door een vrouw of trek me af denkende aan een vrouw. wat heeft dit met de discussie te maken?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:32 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Elke keer dat jij je aftrekt doe je hetzelfde, je vervult een behoefte met een surrogaat.
Bewijs als in een link naar een publicatie natuurlijk, geloof jou niet op je blauwe arische heteroseksuele ogen natuurlijk...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
mooi gesproken!
in israel kun je trouwens genezen worden van het homo zijn. de blokkade wordt dan uit je hoofd gehaald waardoor je weer normaal hetero bent
weer een bewijs dat het aangeleerd gedrag is
jij bent iemand die zijn hoofd omdraaid en mijmerd: 'ach ja moet kunnen' bang om iets er iets van te zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
En een brandend kruis in de voortuin!!
Zo, heb het even aangepast voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nee omdat dat normaal is ik dat als normaal bestempel.
Nee absoluut niet alleen zou ik degene zijn die jou klappen had verkocht als je iemand een klap geeft omdat hij met een andere man over straat loopt...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
jij bent iemand die zijn hoofd omdraaid en mijmerd: 'ach ja moet kunnen' bang om iets er iets van te zeggen
quote:of ik laat me aftrekken door een vrouw of trek me af denkende aan een vrouw. wat heeft dit met de discussie te maken?
ik denk dat jij tijd genoeg hebt om dit zelf even te googlen? laatst nog een documantaire op tv geweest waar homos werden genezen in israelquote:Op woensdag 15 december 2010 12:34 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Bewijs als in een link naar een publicatie natuurlijk, geloof jou niet op je blauwe arische heteroseksuele ogen natuurlijk...
Dat zeg jij, misschien denk je wel aan de poedel van de buren.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
of ik laat me aftrekken door een vrouw of trek me af denkende aan een vrouw. wat heeft dit met de discussie te maken?
lees nou eens een keer goed! ik geef iemand klappen die op een parkeerterein staat te neuken. als homos hand in hand lopen zeg ik alleen iets en ga ik niet meteen klappen natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 12:36 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Nee absoluut niet alleen zou ik degene zijn die jou klappen had verkocht als je iemand een klap geeft omdat hij met een andere man over straat loopt...
[..]
Ook als het een neukende man en vrouw zijn?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:37 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lees nou eens een keer goed! ik geef iemand klappen die op een parkeerterein staat te neuken. als homos hand in hand lopen zeg ik alleen iets en ga ik niet meteen klappen natuurlijk
Dan nog zou ik alsnog niet mijmerend zeggen van laat maar aangezien ik 's nachts niet op dergelijke plekken vertoef...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:37 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lees nou eens een keer goed! ik geef iemand klappen die op een parkeerterein staat te neuken. als homos hand in hand lopen zeg ik alleen iets en ga ik niet meteen klappen natuurlijk
die neuken gewoon beschaafd buiten beeldquote:Op woensdag 15 december 2010 12:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ook als het een neukende man en vrouw zijn?
en hoe dan wel lulhannes?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
mooi gesproken!
in israel kun je trouwens genezen worden van het homo zijn. de blokkade wordt dan uit je hoofd gehaald waardoor je weer normaal hetero bent
weer een bewijs dat het aangeleerd gedrag is
's nachts? dat gebeurd ook gewoon overdag hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:39 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dan nog zou ik alsnog niet mijmerend zeggen van laat maar aangezien ik 's nachts niet op dergelijke plekken vertoef...
Overdag werk ik en vertoef ik niet op dergelijke plekken...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
's nachts? dat gebeurd ook gewoon overdag hoor.
Die worden niet genezen...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
net zoals pedos worden genezen in de tbs denk ik?
TBS, dat heeft zulke goede resultaten. Dan moet homoseksualiteit ook te genezen zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
precies! en zolang niemand daar last van heeft en ikhet niet ten uitvoer breng is dat OK. anders dan praktiserende homos dusquote:Op woensdag 15 december 2010 12:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zeg jij, misschien denk je wel aan de poedel van de buren.
dat zeg ik! in israel en amerika dus onder anderequote:Op woensdag 15 december 2010 12:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
TBS, dat heeft zulke goede resultaten. Dan moet homoseksualiteit ook te genezen zijn.!
en je gelooft echt dat die mensen te genezen vallen. dat zeggen ze alleen zodat ze vrij gelaten worden. jij bent echt dom hè, mafkees.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Al talloze discussies zoals deze gezien, maar dit vind ik nog steeds erg beledigend. De vergelijking slaat ook nergens op, alleen al door het simpele feit dat je pedofiel én hetero, of pedofiel én homo kan zijn. Geaardheid gaat over het geslacht waartoe je je aangetrokken voelt, niet over een (ziekelijke) fetisj.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat bedoel ik met houd het voor jezelf. homo is gewoon een seksuele afwijking net zoals volwassenen die op kinderen vallen of bijvoorbeeld mensen die lijken neuken om maar wat iets te noemen. prima maar val anderen er niet mee lastig
Ja, een man die zijn piemel in een poedel steekt is inderdaad heel anders dan een homo. Gelukkig wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
precies! en zolang niemand daar last van heeft en ikhet niet ten uitvoer breng is dat OK. anders dan praktiserende homos dus
of een troll.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:45 schreef A-noniem het volgende:
en je gelooft echt dat die mensen te genezen vallen. dat zeggen ze alleen zodat ze vrij gelaten worden. jij bent echt dom hè, mafkees.
ik vind pedo vele male erger dan homos dus vergelijk ze er ook niet meequote:Op woensdag 15 december 2010 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al talloze discussies zoals deze gezien, maar dit vind ik nog steeds erg beledigend. De vergelijking slaat ook nergens op, alleen al door het simpele feit dat je pedofiel én hetero, of pedofiel én homo kan zijn. Geaardheid gaat over het geslacht waartoe je je aangetrokken voelt, niet over een (ziekelijke) fetisj.
Ik snap je niet, en je gaat volledig aan mijn punt voorbij.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:47 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik vind pedo vele male erger dan homos dus vergelijk ze er ook niet mee
maar pedo is ook een geaardheid. als een pedo getrouwd is, is hij nog steeds getrouwd met als cover zijn huwelijk. een homo kan ook getrouwd zijn (met vrouw) en zelfs kinderen hebben als cover voor zijn homo zijn
het gaat erom dat homo zijn geen aangeboren iets is maar ook een fetish die aangeleerd isquote:Op woensdag 15 december 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap je niet, en je gaat volledig aan mijn punt voorbij.
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:49 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
het gaat erom dat homo zijn geen aangeboren iets is maar ook een fetish die aangeleerd is
Oh, als dat je punt is ben ik het er niet mee eensquote:Op woensdag 15 december 2010 12:49 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
het gaat erom dat homo zijn geen aangeboren iets is maar ook een fetish die aangeleerd is
Klopt, maar het gaat hier niet over "pedos". Het gaat hier over homoseksuelen, dat is niet strafbaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
precies! en zolang niemand daar last van heeft en ikhet niet ten uitvoer breng is dat OK. anders dan praktiserende homos pedos dus
Ik snap de parallel wel, is puur een toepassing van de op het moment geldende normen in de maatschappij. Ook een voorliefde voor kinderen is niet iets waar je voor kiest...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef A-noniem het volgende:
het ergste van deze discussies vind ik nog wel dat het altijd eindigt in een vergelijking van homoseksualiteit met pedofilie. met andere woorden dus dat homoseksualiteit gelijk wordt gesteld aan zoiets laags. ik snap niet wat liefdes en/of seksrelaties tussen volwassenen, van welk geslacht dan ook, in hemelsnaam te maken hebben met een volwassene die zich vergrijpt aan kinderen.
Hoezo "ook geen kinderen willen"? Ik wil later bijvoorbeeld wél kinderen, niet van mezelf, maar dat heeft als reden dat ik mijn erfelijke aandoeningen (die tevens bij mij zijn ontstaan) niet wil doorgeven aan volgende generaties.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:38 schreef Lastpost het volgende:
Uitlokking van geweld door hand in hand te lopen?
Laat mensen eens wat toleranter zijn zeg, hoofddoek, gelovig, homo ... als je al last hebt van dergelijke zaken in je dagelijks leven kun je je beter laten opnemen.
Het homo zijn past niet in het voorplantingsverhaal, lekker belangrijk, genoeg hetero-stellen die ook geen kinderen willen, laten we die dan ook maar in elkaar meppen.
Ik heb laatst een grootschalig onderzoek gelezen uit Amerika, waarin ze met MRI-scans van de hersenen konden zien wie homo was en wie hetero. Volgens dat onderzoek, waaren de hersenen van homoseksuelen verder ontwikkeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef picardmike het volgende:
Ik ben ook tegen geweld tegen homo's maar vind dat ze het over zichzelf afroepen. Roepen dat het aangeboren is terwijl het gewoon een aangeleerd gedrag is. Het is hetzelfde als zeggen dat je genetisch bent aangelegd om te fietsen. Terwijl iedereen het heeft moet leren en nu gaat het automatisch.
Ik denk ook dat je homo's gewoon als een speciaal fenomeen moet zien wat op ten duur vanzelf uitsterft als het seksuele moraal wat beter wordt. Bij dieren komt het voor bij gebrek aan structuur en ik denk best dat het voordelen heeft voor een populatie. Maar ook dieren hebben verkeerd aangeleerd gedrag, zoals een poes die te vroeg bij haar moeder wordt weggehaalt vertoond zijn hele leven trekken.
Hier komt ook nog bij dat mensen op seksueel vlak door moraal eigenlijk elke kant op kunnen, het is een beetje kortzichtig dat alleen te beperken tot hetero's.
nou en. je kiest ook niet voor een voorliefde voor blauwe ogen, of donkere haar. moet je dat dan ook meteen gaan vergelijken met pedofilie.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:05 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ik snap de parallel wel, is puur een toepassing van de op het moment geldende normen in de maatschappij. Ook een voorliefde voor kinderen is niet iets waar je voor kiest...
verder ontwikkeld? en wat zou dat zeggen, dat ze gemiddeld intelligenter zouden zijn? dat is dus al niet waar.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Ik heb laatst een grootschalig onderzoek gelezen uit Amerika, waarin ze met MRI-scans van de hersenen konden zien wie homo was en wie hetero. Volgens dat onderzoek, waaren de hersenen van homoseksuelen verder ontwikkeld.
(ik zal het onderzoek nogmaals proberen te vinden)
Dat zijn eigenschappen waar mensen weinig tot geen aanstoot aan nemen en dus geen onderwerp voor een vruchtbare discussie.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:37 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou en. je kiest ook niet voor een voorliefde voor blauwe ogen, of donkere haar. moet je dat dan ook meteen gaan vergelijken met pedofilie.
Alsof ik altijd op dezelfde ogen valquote:Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dat zijn eigenschappen waar mensen weinig tot geen aanstoot aan nemen en dus geen onderwerp voor een vruchtbare discussie.
kom je weer aan met je non-argumenten....quote:Op woensdag 15 december 2010 13:37 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou en. je kiest ook niet voor een voorliefde voor blauwe ogen, of donkere haar. moet je dat dan ook meteen gaan vergelijken met pedofilie.
hoor wie spreekt. als iemand met non-argumenten komt ben jij het wel, faalhaas. je benoemt herhaaldelijk dat er in israël bewezen is dat homoseksualiteit genezen kan worden, maar als mensen vragen om het artikel zeg je tegen ze dat ze zelf maar moeten googelen. dat noem ik dan nu pas echt een argument van niks!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
kom je weer aan met je non-argumenten....
Ik ben het hier met je eens hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef A-noniem het volgende:
het ergste van deze discussies vind ik nog wel dat het altijd eindigt in een vergelijking van homoseksualiteit met pedofilie. met andere woorden dus dat homoseksualiteit gelijk wordt gesteld aan zoiets laags. ik snap niet wat liefdes en/of seksrelaties tussen volwassenen, van welk geslacht dan ook, in hemelsnaam te maken hebben met een volwassene die zich vergrijpt aan kinderen.
Wat probeer je nou te zeggen eigenlijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Alsof ik altijd op dezelfde ogen val
Sterker nog tot mijn 14 hield ik van brunettes
van 14t/m21 van aziaten
21t/24 van blonde vrouwen
van 24t/m 26 van donkere vrouwen
en nu weer van brunettes(eerder haflbloedjes)
Het ligt bij maar net aan wie ik tegenkom en met wie ik een langdurige relatie opbouw.
dat is dan fijn voor ze. ik heb er geen boodschap aan, en als dat soort mensen me aanspreken op straat hebben ze een probleem met me. als je ruzie zoekt kun je het krijgen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben het hier met je eens hoor.
Het probleem is alleen dat je dus kennelijk wel mensen hebt, die homo's als een dusdanig onnatuurlijks en fouts iets zien, dat ze het in hun hoofd als net zo iets ergs als pedofilie zien.
Voor hun is leeftijd dus irrelevalt als jij je als volwassen man vergrijpt aan een jongetje, een meisje of volwassen man... Die daad op zich is fout en stookt met geloof / levens visie / cultuur of wat dan ook.
Verder ontwikkeld wil niet meteen zeggen inteligenter. (zou wel kunnen) Maar het brein van een homo blijkt "anders" te zijn ...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:39 schreef A-noniem het volgende:
[..]
verder ontwikkeld? en wat zou dat zeggen, dat ze gemiddeld intelligenter zouden zijn? dat is dus al niet waar.
Idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:49 schreef Fascination het volgende:
Altijd dat getroll in dit soort topics. Heb je echt niets beters te doen.
Als het gaat over twee volwassen mannen, dan gaat de term 'vergrijpen' toch niet op?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben het hier met je eens hoor.
Het probleem is alleen dat je dus kennelijk wel mensen hebt, die homo's als een dusdanig onnatuurlijks en fouts iets zien, dat ze het in hun hoofd als net zo iets ergs als pedofilie zien.
Voor hun is leeftijd dus irrelevalt als jij je als volwassen man vergrijpt aan een jongetje, een meisje of volwassen man... Die daad op zich is fout en stookt met geloof / levens visie / cultuur of wat dan ook.
Dus als jij iemand tegenkomt met een andere zienswijze als jij maak je ruzie met ze? Hoe Cro-magnon....quote:Op woensdag 15 december 2010 13:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat is dan fijn voor ze. ik heb er geen boodschap aan, en als dat soort mensen me aanspreken op straat hebben ze een probleem met me. als je ruzie zoekt kun je het krijgen.
Onterecht is moeilijk te defineren als er een irrationele angst aan ten grondslag ligt. De reden voor die angst is dan ongegrond maar is dat dan niet een kleine rechtvaardiging voor laakbaar gedrag?quote:Feit blijft dat een echte fobie een angst is, die altijd ongegrond/ongefundeerd is. Dus homofoob geweld is geen klinkklare onzin, het bestaat dus het is er, en het is volkomen onterecht
Je zit op Fok, wat voor mensen verwacht je hier... (Het niveau is nou niet bepaald hoog)quote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dus als jij iemand tegenkomt met een andere zienswijze als jij maak je ruzie met ze? Hoe Cro-magnon....
Ik veroordeel je niet, ik geef een verklaring. Als iemand vanuit de bodem van zijn hart overtuigd is dat een homo geen haar beter is dan een pedofiel, kan ik begrijpen dat hij naar geweld zou grijpen. Ik kan alleen die overtuiging niet begrijpen, want in mijn ogen is het aan een kind zitten heeeeeel wat anders dan twee volwassen mensen die van elkaar houden.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat is dan fijn voor ze. ik heb er geen boodschap aan, en als dat soort mensen me aanspreken op straat hebben ze een probleem met me. als je ruzie zoekt kun je het krijgen.
Ben jij nou zo... ? Hij probeert te zeggen dat smaak op gebied van vrouwen kan veranderen, iets wat eerder als een constante werd gezien in een argument. Terwijl als je echt homo bent, je niet ineens weer op vrouwen zal gaan vallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen eigenlijk?
ik heb hier al een opmerking gelezen van iemand (volgens mij was het die zijlstra) die zei dat hij homo's zou aanspreken als ze hand in hand met elkaar liepen. nou dan heb je aan mij toch de verkeerde voor je. je kent me niet dus ga je niet tegen me lopen lullen. als je dat wel doet heb je dus inderdaad ruzie met me.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dus als jij iemand tegenkomt met een andere zienswijze als jij maak je ruzie met ze? Hoe Cro-magnon....
wat leuk dat je dat kunt begrijpen. ik zou zeggen, heb er vooral lekker begrip voor. maar heb er dan op zijn minst ook begrip voor dat ik terugsla, als je dan toch zo begripvol bentquote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Frag_adder het volgende:
Als iemand vanuit de bodem van zijn hart overtuigd is dat een homo geen haar beter is dan een pedofiel, kan ik begrijpen dat hij naar geweld zou grijpen.
Zo wat? ik heb een hekel aan Lingo...quote:
Nee hoor, zou ik dan graag terug willen zien. Er werd gezegd dat het hebben van blauwe ogen een vaststaand iets is, het er tot aangetrokken voelen niet. ik heb het iig niet gezegd.quote:Hij probeert te zeggen dat smaak op gebied van vrouwen kan veranderen, iets wat eerder als een constante werd gezien in een argument.
Volgens anderen is het wel mogelijk met de juiste therapie.quote:Terwijl als je echt homo bent, je niet ineens weer op vrouwen zal gaan vallen.
Goed voor jou, toepasselijkheid op de discussie is echter ver te zoeken.quote:Ik ben het met hem eens, smaak verandert, het is bij mij afhankelijk van wat voor vrouw ik leuk vind. Als ik een brunette heel leuk vind, vind ik andere brunettees ook automatisch leuker.
Ik probeer een mogelijkheid te scheppen, welke verre van mijn mening ligt en vind het dus vervelend dat ik dit nu moet gaan lopen goedpraten... ik wilde je een mogelijk antwoord geven omdat je hier om vroeg. Van mij mag je al voor dat je geslagen wordt jezelf verdedigen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat leuk dat je dat kunt begrijpen. ik zou zeggen, heb er vooral lekker begrip voor. maar heb er dan op zijn minst ook begrip voor dat ik terugsla, als je dan toch zo begripvol bent
Ik schets een mogelijke situatie waar ik niet achtersta omdat hierom gevraagd wordt, ik gebruik de woordkeuze van de persoon die ik quote om dit aan te dikken als voorbeeld en vervolgens wordt ik afgestraft voor iets wat niet mijn mening is, fijn. Vanuit het standpunt van iemand die homo's als "het kwaad" ziet, is seks tussen twee mannen onnatuurlijk, slecht en zelfs godlasterend of zo iets, daar wist ik geen woord voor dus gebruikte ik een woord wat ik maar eerder gebruikte nog een keer.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het gaat over twee volwassen mannen, dan gaat de term 'vergrijpen' toch niet op?
je bent gewoon een softe hollander zonder enige ruggengraat. door mensen zoals jou gaat dit land ook naar de knoppen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik probeer een mogelijkheid te scheppen, welke verre van mijn mening ligt en vind het dus vervelend dat ik dit nu moet gaan lopen goedpraten... ik wilde je een mogelijk antwoord geven omdat je hier om vroeg. Van mij mag je al voor dat je geslagen wordt jezelf verdedigen.
Ik probeer het mij alleen als volgt voor te stellen: Als ik in de krant zou lezen dat die kerel die zich dus nu is opgepakt die zich tijdens zijn werk in de kinderdagverblijven vergreep aan kinderen in elkaar geslagen zou zijn heb ik niet zo iets van: "Oh wat erg". Als een gek die twee dingen als een gelijksoort fout ziet, bijvoorbeeld omdat hij dusdanig gehersenspoeld is dat alle homos dood zouden moeten. Dan snap ik dat zo een persoon kan overgaan tot slaan. Flikker dus maar op met je begrip, ik zeg niet dat ik begripvol ben voor het feit dat zo een persoon jou als homo inelkaar slaat. Ik zeg dat ik kan begrijpen dat als iemand iets als "het kwaad ziet" dat ie daar dus met geweld tegen op treed.
Verder ontwikkelt dat zou best nog is kunnen. Ik kan me voorstellen dat doordat de mens op veel manieren lust kan opwekken de natuur dat probeert te reduceren door de keuze te beperken. Op het moment dat er teveel diversiteit ontstaan in seksuele voorkeur zoals pedofilie of seks met dieren de natuur dat opheft met homo's. Homo's onstaan dus om seksuele voorkeur in een rechte lijn te houden wat op ten duur ten goede komt aan de voortplanting, en daardoor zijn ze tijdelijk wat meer ontwikkelt.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Hoezo "ook geen kinderen willen"? Ik wil later bijvoorbeeld wél kinderen, niet van mezelf, maar dat heeft als reden dat ik mijn erfelijke aandoeningen (die tevens bij mij zijn ontstaan) niet wil doorgeven aan volgende generaties.
[..]
Ik heb laatst een grootschalig onderzoek gelezen uit Amerika, waarin ze met MRI-scans van de hersenen konden zien wie homo was en wie hetero. Volgens dat onderzoek, waaren de hersenen van homoseksuelen verder ontwikkeld.
(ik zal het onderzoek nogmaals proberen te vinden)
Homoseksualiteit heeft trouwens ook veel te maken met de aanmaak van hormonen van de moeder (tijdens de zwangerschap) dit heeft met zekerheid verband met homoseksualiteit.
En nog toe te voegen; Mensen die pedofiel zijn en géén misbruik maken van kinderen, vind ik gewoon oké. (Beetje offtopic dit)
Tja, ik vind stelletjes die naast me op het terras gaan kleffen vervelend. Wat ik denk is dat homo-haters een vergelijkbaar gevoel krijgen bij mensen die hand in hand lopen. Dat ze overgaan tot geweld verbaasd me, dat ze iets roepen niet. Op het gebied van dat roepen denk ik eerlijk gezegd sowieso dat homo's een wat dikkere huid moeten kweken. Leuk is anders natuurlijk, maar dat moet je wel kunnen hebben. Eenieder in onze maatschappij krijgt met dergelijke zaken te maken helaas.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat het gebruiken van geweld een bepaalde vorm van angst is. Je kunt de situatie (in je hoofd, bijvoorbeeld) niet meer aan en daarom ga je geweld gebruiken.
Anders kan ik niet verklaren waarom je gewoon doorloopt en verder gaat met je leven als je twee mannen hand in hand ziet lopen. Ze doen niemand kwaad.
Dankje, ik zal nog eens een mogelijke situatie proberen te schetsen. Waar je notabene nog zelf om vroeg ook:quote:Op woensdag 15 december 2010 14:14 schreef A-noniem het volgende:
[..]
je bent gewoon een softe hollander zonder enige ruggengraat. door mensen zoals jou gaat dit land ook naar de knoppen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef A-noniem het volgende:
Sterker nog, toen was het doodnormaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:20 schreef Silenus het volgende:
Homoseksualiteit kwam al voor in de oudheid, toen was de wereld niet echt dichtbevolkt lijkt me.
Dan heb ik een andere Bijbel gelezen denk ik...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, toen was het doodnormaal.
We moeten allemaal een dikke huid kweken, want helaas word je tegenwoordig al verrot gescholden als je bijna iemand omver rijdt die zonder te uit te kijken een weg oversteekt. Er leven helaas heel veel asocialen in dit land, en homohaters zullen vast niet alleen homo's haten maar gewoon aardig wat issues met zichzelf hebben dat ze overal maar tegenaan moeten schoppen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik vind stelletjes die naast me op het terras gaan kleffen vervelend. Wat ik denk is dat homo-haters een vergelijkbaar gevoel krijgen bij mensen die hand in hand lopen. Dat ze overgaan tot geweld verbaasd me, dat ze iets roepen niet. Op het gebied van dat roepen denk ik eerlijk gezegd sowieso dat homo's een wat dikkere huid moeten kweken. Leuk is anders natuurlijk, maar dat moet je wel kunnen hebben. Eenieder in onze maatschappij krijgt met dergelijke zaken te maken helaas.
Oh je hebt het uit de Bijbel.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere Bijbel gelezen denk ik...
In oud-Griekenland had je de gevreesde thebaanse horde, die bestond uit allemaal homo's. Maar de grieken die namen een man naast hun vrouw omdat ze aan een vrouw niet genoeg hadden. Dat komt denk ik dichter bij de werkelijkheid dan wat er nu beweerd wordt. Dat was meer een seksuele filosofie.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, toen was het doodnormaal.
ik heb geen vraagteken gezien. dat was ook helemaal geen vraag. het was een uiting van mijn onbegrip.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dankje, ik zal nog eens een mogelijke situatie proberen te schetsen. Waar je notabene nog zelf om vroeg ook:
[..]
Een man voor de liefde, een vrouw voor de voortplanting. Zo was het volgensmij ja. Maar dan nog, daar was toen seks tussen mannen onderling wel geaccepteerd.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
In oud-Griekenland had je de gevreesde thebaanse horde, die bestond uit allemaal homo's. Maar de grieken die namen een man naast hun vrouw omdat ze aan een vrouw niet genoeg hadden. Dat komt denk ik dichter bij de werkelijkheid dan wat er nu beweerd wordt. Dat was meer een seksuele filosofie.
Dat is hartstikke logisch. Dat je dat erg vind zegt wat over jou ben ik bang. Een pedoseksueel heeft net zo goed afwijkende seksuele verlangens als dat een homoseksueel dat heeft, maar we gaan daar in onze maatschappij zeer verschillend mee om. Door de vergelijking te trekken kun je dus je punt kracht bij zetten, in de essentie is er immers geen echt verschil (afwijkend zijn van de seksuele norm).quote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef A-noniem het volgende:
En was het zelfs geaccepteerd om er een 'knaapje' van 13/14 bij te hebben. Tijden veranderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een man voor de liefde, een vrouw voor de voortplanting. Zo was het volgensmij ja. Maar dan nog, daar was toen seks tussen mannen onderling wel geaccepteerd.
De Bijbel als referentie naar vroegere tijden is niks mis mee, het deel moralisering en dan vooral geinstitutionaliseerde heb ik niks mee.quote:
Ja, maar we kennen alleen de verhalen van mensen uit de grote steden, daar is het wel dicht bevolkt. En homosexsualiteit en seks hebben met mannen zijn twee dingen die wel in verband met elkaar staan, maar niet het zelfde betekenen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:20 schreef Silenus het volgende:
Homoseksualiteit kwam al voor in de oudheid, toen was de wereld niet echt dichtbevolkt lijkt me.
Voor 1900 was het vrij normaal als je op je 12de trouwde en zo gauw het kon begon met je voortplantingquote:Op woensdag 15 december 2010 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
En was het zelfs geaccepteerd om er een 'knaapje' van 13/14 bij te hebben. Tijden veranderen.
Kijk naar de oude Grieken.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
en wat zegt dat dan over mij?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is hartstikke logisch. Dat je dat erg vind zegt wat over jou ben ik bang.
Jij hebt dus eigenlijk wel een hekel aan homo's? Want als jij het kan zien dat ze homo zijn dan zijn ze fout en is het eigenlijk heel logisch dat ze klappen krijgen. Dit keur je dan ook niet af. Je zou het vast ook beter vinden als homo's niet in deze maatschappij zouden leven.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:47 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik vind pedo vele male erger dan homos dus vergelijk ze er ook niet mee
maar pedo is ook een geaardheid. als een pedo getrouwd is, is hij nog steeds pedo met als cover zijn huwelijk. een homo kan ook getrouwd zijn (met vrouw) en zelfs kinderen hebben als cover voor zijn homo zijn
dit geeft van beide al aan dat ze weten fout bezig te zijn
Dat klopt maar ik denk dat het meer te maken heeft met de culturele expansie die de grieken meemaakte waardoor de seksuele fantasieen ook losbarste met nieuwe volkeren om dat tegen te gaan werd mannenliefde gebruikt, dat vermoedt ik tenminste en is geheel mijn eigen mening.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een man voor de liefde, een vrouw voor de voortplanting. Zo was het volgensmij ja. Maar dan nog, daar was toen seks tussen mannen onderling wel geaccepteerd.
Ik denk dat dat ook alleen jouw mening is ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik denk dat het meer te maken heeft met de culturele expansie die de grieken meemaakte waardoor de seksuele fantasieen ook losbarste met nieuwe volkeren om dat tegen te gaan werd mannenliefde gebruikt, dat vermoedt ik tenminste en is geheel mijn eigen mening.
De meningen over hoe we de Bijbel als 'wetenschappelijke bron' kunnen zien verschillen nogal, en is ook eigenlijk niet de discussie dus dat maakt verder niet zoveel uit nu.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
De Bijbel als referentie naar vroegere tijden is niks mis mee, het deel moralisering en dan vooral geinstitutionaliseerde heb ik niks mee.
En ik wel land wordt het dan goed gedaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:28 schreef A-noniem het volgende:
ik vind nederland gewoon een kutland. hoe vaak hier wel niet beweert wordt dat homoseksualiteit tegenwoordig ''doodnormaal'' gevonden wordt. wat een onzin! homoseksualiteit wordt hier helemaal niet doodnormaal gevonden. de meerderheid van de nederlanders is zwaar tegen, ze doen zichzelf alleen maar mooier voor dan ze echt zijn. kutvolk, ben dan tenminste eerlijk.
Sidns wanneer is de Bijbel de enige plek om over de oudheid te lezen?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Haha. Je denkt dat er een Griek op een gegeven moment Carthago sticht, daar een Arabier ziet en denkt "wow, ben benieuwd hoe zijn lul voelt in mijn kont?"quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik denk dat het meer te maken heeft met de culturele expansie die de grieken meemaakte waardoor de seksuele fantasieen ook losbarste met nieuwe volkeren om dat tegen te gaan werd mannenliefde gebruikt, dat vermoedt ik tenminste en is geheel mijn eigen mening.
Maarja als je terugkijkt is seks met kinderen of trouwen ook heel lang goedgekeurd.
Dat je schijnbaar niet rationeel naar dit soort zaken kan kijken, omdat het gewoon logisch is.quote:
Geen enkel. Ook in NL niet. Neemt niet weg dat ik blij mag zijn dat ik hier geboren ben en niet elders. Is NL tolerant? Neuh, lang niet overal en met alles. Is NL 1 van de meest tolerante landen? Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En ik wel land wordt het dan goed gedaan?
Dat je het zelfs met de uitleg eronder niet snapt.quote:
Nou ja je zal het wel zien, straks als wij aliens tegenkomen en ze schijnen ook voor ons bruikbare seksorganen te hebben, dan zullen er meer homo's komen totdat het weer uitsterft.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook alleen jouw mening is ja.
Je onderbuik is geen goede bron. Projectie dat mensen iets anders zeggen dan wat ze daadwerkelijk voelen ook niet. Nogmaals zegt zoiets verbazingwekkend veel over jou, je kan mensen dus blijkbaar niet vertrouwen op hun woord als ze zeggen dat ze geen problemen hebben met homo's. Dat is jouw probleem, niet dat van Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:28 schreef A-noniem het volgende:
ik vind nederland gewoon een kutland. hoe vaak hier wel niet beweert wordt dat homoseksualiteit tegenwoordig ''doodnormaal'' gevonden wordt. wat een onzin! homoseksualiteit wordt hier helemaal niet doodnormaal gevonden. de meerderheid van de nederlanders is zwaar tegen, ze doen zichzelf alleen maar mooier voor dan ze echt zijn. kutvolk, ben dan tenminste eerlijk.
Het klopt dat we hier een heel stuk toleranter claimen te zijn dan dat het daadwerkelijk is. Maar als ik het vergelijk met Iran kon het wel een stukje erger hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen enkel. Ook in NL niet. Neemt niet weg dat ik blij mag zijn dat ik hier geboren ben en niet elders. Is NL tolerant? Neuh, lang niet overal en met alles. Is NL 1 van de meest tolerante landen? Ja.
Ehhhm ja. Neem Cleopatra. En alle wijze liefdes lessen over liefde in het oosten.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha. Je denkt dat er een Griek op een gegeven moment Carthago sticht, daar een Arabier ziet en denkt "wow, ben benieuwd hoe zijn lul voelt in mijn kont?"
och schei toch uit. ik weet zeker dat meer dan de halve straat raar zou kijken als dat zou gebeuren. en voor de meeste mensen zijn homo's gay pride mensen die in een roze tutu op een boot elkaar staan droog te neuken. voor hun zijn alle homo's hetzelfde en bestaan er geen homo's die dat niet doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En ik wel land wordt het dan goed gedaan?
En nee ik denk neit dat de meerderheid van de nederlanders tegen homoseksualiteit is. Tegen die Gay Pride mensen die in een roze tutu op een boot elkaar staan droog te neuken, ja. Maar gewoon twee mannen die hand in hand lopen en af en toe zoenen op een bankje in een park? Dat betwijfel ik tenzeerste.
Gelukkig vergaat in 2012 de wereld. Moet jij niet posten in TRU?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ja je zal het wel zien, straks als wij aliens tegenkomen en ze schijnen ook voor ons bruikbare seksorganen te hebben, dan zullen er meer homo's komen totdat het weer uitsterft.
De Bijbel is ontstaan/samengevoegd in de loop van eeuwen en op diverse plaatsen. Dat is dus een stuk betrouwbaarder dan het benoemen van praktijken uit Griekenland en het Romeinse Rijk als toepasselijk voor de oudheid...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sidns wanneer is de Bijbel de enige plek om over de oudheid te lezen?
Kijk eens naar de Grieken en de RomeinenDa's OOK oudheid.
Die waren er toen nog helemaal niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:32 schreef Silenus het volgende:
Haha. Je denkt dat er een Griek op een gegeven moment Carthago sticht, daar een Arabier ziet en denkt "wow, ben benieuwd hoe zijn lul voelt in mijn kont?"
Nooit van Meden en Perzen gehoord?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Die waren er toen nog helemaal niet.
Precies. Dat zijn geen Arabieren.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef picardmike het volgende:
Nooit van Meden en Perzen gehoord?
Je bedoelt dat boekwerk dat pas na jaren op schrift gezet is nadat het van mond op mond ging?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
De Bijbel is ontstaan/samengevoegd in de loop van eeuwen en op diverse plaatsen. Dat is dus een stuk betrouwbaarder dan het benoemen van praktijken uit Griekenland en het Romeinse Rijk als toepasselijk voor de oudheid...
In de loop van de geschiedenis zijn vele malen meer bronnen die het als laakbaar zien tegenover een aantal incidentele gevallen waar het wel geaccepteerd was. Het was dus niet "normaal"in de Oudheid. Dat was mijn punt, was even vergeten dat ik alles moet overnuanceren/specificeren...
Ja, in de Bijbelquote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nooit van Meden en Perzen gehoord?
Maar die vielen wel onder hun rijk.(arabische stammen)quote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Dat zijn geen Arabieren.
nee ik vertrouw mensen niet zo snel. ik sta er alleen voor als het aankomt op dit hele homo gedoe. mensen zullen mij nooit zien zoals ze me zouden zien als ik niet zo was. enerzijds frustreert me dat, maar anderzijds heb ik gewoon geen zin om me daar zo druk om te maken. het is zo als het is, en ik zal nu eenmaal een heleboel mensen tegen me hebben. ik denk altijd maar zo, over een eeuw is dit leven geschiedenis en dan maakt het toch niks meer uitquote:Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je onderbuik is geen goede bron. Projectie dat mensen iets anders zeggen dan wat ze daadwerkelijk voelen ook niet. Nogmaals zegt zoiets verbazingwekkend veel over jou, je kan mensen dus blijkbaar niet vertrouwen op hun woord als ze zeggen dat ze geen problemen hebben met homo's. Dat is jouw probleem, niet dat van Nederland.
Verder wens ik je succes met het vinden van een land wat toleranter is.
Weet je wel in welke tijd de Oude Grieken leefden? De Arabieren en hun overheersing kwam pas veel en veel later. En een Iraniër (Pers) kan je niet beter beledigen dan door hem Arabier te noemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef picardmike het volgende:
Maar die vielen wel onder hun rijk.(arabische stammen)
Dat laatste lijkt mij ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:45 schreef Silenus het volgende:
Het gaat er op zich niet echt om wie nu Arabieren waren en of de Feniciërs geile sekswellustelingen waren, ik vind het nogal een rare opvatting dat de Grieken bij elk volk wat ze ontdekten nieuwe geile fantasietjes kregen.
jij zoent met een boek? lolquote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat boekwerk dat pas na jaren op schrift gezet is nadat het van mond op mond ging?
Kom op zeg, de telegraaf is nog betrouwbaarder.
Zou jij ook doen als je 10 jaar in de amazone verbleef en allerlei volkeren tegenkwam.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:45 schreef Silenus het volgende:
Het gaat er op zich niet echt om wie nu Arabieren waren en of de Feniciërs geile sekswellustelingen waren, ik vind het nogal een rare opvatting dat de Grieken bij elk volk wat ze ontdekten nieuwe geile fantasietjes kregen.
Je maakt nu wel een heel apart mengsel van de geschiedenisquote:Op woensdag 15 december 2010 14:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wel in welke tijd de Oude Grieken leefden? De Arabieren en hun overheersing kwam pas veel en veel later. En een Iraniër (Pers) kan je niet beter beledigen dan door hem Arabier te noemen.
Jij kunt niet lezen blijkbaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:48 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
jij zoent met een boek? lol
ik heb de ervaring dat homo's helemaal niemand klappen omdat ze nogal veel vrouwelijke hormonen hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
De omschreven gebeurtenissen zijn inderdaad veelal niet te verifieren, de omschrijving van de geldende moraal in die tijd is echter wel als betrouwbaar bestempeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat boekwerk dat pas na jaren op schrift gezet is nadat het van mond op mond ging?
Kom op zeg, de telegraaf is nog betrouwbaarder.
Zeikerd, kap eens met jezelf steeds in de slachtoffer rol te duwen en maar te roepen dat de wereld oh zo weinig begrip voor je heeft. Je hebt echt oogkleppen op als jij denkt dat de westerse wereld geen verschil ziet tussen de normalere homofielen en de verwijfde gaypride Gordon nichten.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef A-noniem het volgende:
[..]
och schei toch uit. ik weet zeker dat meer dan de halve straat raar zou kijken als dat zou gebeuren. en voor de meeste mensen zijn homo's gay pride mensen die in een roze tutu op een boot elkaar staan droog te neuken. voor hun zijn alle homo's hetzelfde en bestaan er geen homo's die dat niet doen.
kom hier dan jochiequote:Op woensdag 15 december 2010 14:53 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik heb de ervaring dat homo's helemaal niemand klappen omdat ze nogal veel vrouwelijke hormonen hebben
Mensen die zo anti-homo zijn en bevooroordeeld zijn zelf gay vaak.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:53 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik heb de ervaring dat homo's helemaal niemand klappen omdat ze nogal veel vrouwelijke hormonen hebben
verder zeg ik niet dat ze in israel beweren dat homogenezing kan, maar ze passen het zelfs toe waardoor tientallen mannen die dachten homo te zijn verlicht worden
Inwendige stokslagen is denk niet waar hij op doelt...quote:
Nee hoor, zo liggen de feiten.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:51 schreef picardmike het volgende:
Je maakt nu wel een heel apart mengsel van de geschiedenis
dat komt dan goed uit, want daar doel ik ook niet op.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:55 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Inwendige stokslagen is denk niet waar hij op doelt...
Ik denk het niet. Elk volk heeft gewoon vrouwen met borsten enzo, daar heb ik eigenlijk wel genoeg aan. Ik hoef echt niet na 5 jaar een inheemse Indiaan in vier lianen te takelen om hem met een voorbindbanaan te nemen als hij een vastgebonden perzik in m'n mond heeft. Geen enkele behoefte aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 10 jaar in de amazone verbleef en allerlei volkeren tegenkwam.
Wordt tijd dat je eens een potige poot tegenkomt die je het realistische tegendeel bewijst.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:53 schreef henkzijlstra het volgende:
Ironisch eigenlijk, het gaat om agressie tegen homo's en de eerste die wil vechten op het draadje is een homo. Nou wordt het 1 en ander duidelijk zou je zeggen maar nee hoor.quote:
Echt he? Je zou er haast een oproep voor plaatsen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je eens een potige poot tegenkomt die je het realistische tegendeel bewijst.
ik woon in een gat ja. althans, zo zie ik limburg wel. maar volgens mij is het in het noorden op dat gebied niet veel beter hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
A-noniem, woon jij in een biblebelt-dorp ofzo? Ik ken persoonlijk niemand die denkt dat alle homo's verwijfde types zijn die het liefst in een leren pakje op YMCA dansen...
O, leuk YMCA!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
A-noniem, woon jij in een biblebelt-dorp ofzo? Ik ken persoonlijk niemand die denkt dat alle homo's verwijfde types zijn die het liefst in een leren pakje op YMCA dansen...
Zolang het grootste open riool van Nederland nog steeds de homo-hoofdstad van de wereld is zou je dat wel kunnen stellen ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:04 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
O, leuk YMCA!
Is Nederland trouwens niet één groot douchputje?
ik hoor bijna dagelijks anti-homo verhalen. ik spreek dus uit ervaring. en luister, het interesseert me verder ook geen hol als mensen me niet moeten. leuk is anders, maar ik ga er echt niet dood aan. ik voel er alleen weinig behoefte aan te investeren in vriendschappen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zeikerd, kap eens met jezelf steeds in de slachtoffer rol te duwen en maar te roepen dat de wereld oh zo weinig begrip voor je heeft. Je hebt echt oogkleppen op als jij denkt dat de westerse wereld geen verschil ziet tussen de normalere homofielen en de verwijfde gaypride Gordon nichten.
"De meeste mensen" ja echt niet. Het klopt er zijn culturen die over alle homo's heen kotsen maar over het algemeen valt het hartstikke mee. Ik durf te wedden dat de meerderheid van de gemiddelde Nederlander een of meer homo's kent en daar gewoon normaal mee om kan gaan.
Dat zou je wel denken als je veel reacties op de frontpage leest jaquote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef A-noniem het volgende:
alleen al hier op FOK! is het grootste deel anti homo. dat zegt genoeg.
Je doet me een beetje denken aan "the only gay in the village" van "Little Britain". Werkelijk omgeven door homo's en vriendelijkheid, maar dat deert hem niets.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik hoor bijna dagelijks anti-homo verhalen. ik spreek dus uit ervaring. en luister, het interesseert me verder ook geen hol als mensen me niet moeten. leuk is anders, maar ik ga er echt niet dood aan. ik voel er alleen weinig behoefte aan te investeren in vriendschappen.
dus die idealistische zeurpraat van jou slaat nergens op. alleen al hier op FOK! is het grootste deel anti homo. dat zegt genoeg.
die idioot in dat leren pakje?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan "the only gay in the village" van "Little Britain". Werkelijk omgeven door homo's en vriendelijkheid, maar dat deert hem niets.
Homo én single? Dat is toch de droom van iedere andere homo man!? Dan kan je toch geen single meer zijn !?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
I'm the only gay in the [Singles]-topic.
en jij noemt anderen dom?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:25 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Homo én single? Dat is toch de droom van iedere andere homo man!? Dan kan je toch geen single meer zijn !?
Het is een treffende parodie die mooi weergeeft hoe je je hier gedraagtquote:Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef A-noniem het volgende:
[..]
die idioot in dat leren pakje?als dit een poging is om me te kleineren, het is niet gelukt
Ah ja, want alle homo's doen het met elkaarquote:Op woensdag 15 december 2010 15:25 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Homo én single? Dat is toch de droom van iedere andere homo man!? Dan kan je toch geen single meer zijn !?
Noem ik andere dom?quote:
Nou niet allen, maar voor mij komt het wel in de buurt...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah ja, want alle homo's doen het met elkaar. Als dat eens zo zou zijn
.
ik ken hem niet. heb het net een keer langs zien komen op tv. maar ik gedraag me in elk geval niet zo. dus je lult complete bullshit.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is een treffende parodie die mooi weergeeft hoe je je hier gedraagt
Hij doet namelijk hetzelfde, alleen dan enorm overdreven natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:29 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Noem ik andere dom?
Srry hoor, maar dan ben ik schijnbaar wel héél dom, want ik weet er niks van ...
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Je zit op Fok, wat voor mensen verwacht je hier... (Het niveau is nou niet bepaald hoog)
Aangezien jij het niet kent zal ik wel uit m'n nek lullen iddquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik ken hem niet. heb het net een keer langs zien komen op tv. maar ik gedraag me in elk geval niet zo. dus je lult complete bullshit.
Niet zo'n hoog niveau = dom ? ; volgens mij praten we dan gewoon over gemiddeldquote:
wat heb ik gemeen met die faggot volgens jou? je kent me niet, maar begint me wel meteen stickers op te plakken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Aangezien jij het niet kent zal ik wel uit m'n nek lullen idd
Het typerende van dat typetje (naast z'n stereotype gay-gedrag) is dat ie per se de onderdrukte minderheid wil zijn: the only gay in the village. Daar draaien zo'n beetje al die scenes om, dat ie klaagt en klaagt hoe moeilijk het is om homo te zijn, terwijl niemand in dat dorp zich eraan stoort.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:37 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat heb ik gemeen met die faggot volgens jou? je kent me niet, maar begint me wel meteen stickers op te plakken.
nou in mijn geval vind het dorp het wel erg. ik hoor continu gezeur door jongens over homoseksuelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het typerende van dat typetje (naast z'n stereotype gay-gedrag) is dat ie per se de onderdrukte minderheid wil zijn: the only gay in the village. Daar draaien zo'n beetje al die scenes om, dat ie klaagt en klaagt hoe moeilijk het is om homo te zijn, terwijl niemand in dat dorp zich eraan stoort.
En toch ga je ze zelf faggot noemen?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou in mijn geval vind het dorp het wel erg. ik hoor continu gezeur door jongens over homoseksuelen.
Dan hadden wij al LANG hete filmische seks gehad he Erikje?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah ja, want alle homo's doen het met elkaar. Als dat eens zo zou zijn
.
volledig terecht natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou in mijn geval vind het dorp het wel erg. ik hoor continu gezeur door jongens over homoseksuelen.
Hell yeahquote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hadden wij al LANG hete filmische seks gehad he Erikje?
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
volledig terecht natuurlijk
natuurlijk maak ik het een beetje belachelijk maar dit is een typisch voorbeeld van een gay. constant aandacht vragen op een negatieve manier.quote:
Geaardheid en persoonlijkheid zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
natuurlijk maak ik het een beetje belachelijk maar dit is een typisch voorbeeld van een gay. constant aandacht vragen op een negatieve manier.
ik houd niet van aandachtshoeren in leren pakjes die rellen, en mij daarmee ook meteen benadelen in de manier waarop mensen naar me kijken. hun gedrag heeft helaas namelijk invloed op de algemene kijk van mensen op homo's.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch ga je ze zelf faggot noemen?Niiiiice.
Ik ken genoeg lesbiennes, homo's en biseksuelen die absoluut niet te koop lopen met hun geaardheid, je moet niet alleen afgaan op de Gay Pride he.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
natuurlijk maak ik het een beetje belachelijk maar dit is een typisch voorbeeld van een gay. constant aandacht vragen op een negatieve manier.
henkzijlstra, jij bent echt de domste in dit hele topic.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
volledig terecht natuurlijk
Wouw, ik was al bang dat ik 't was ...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef A-noniem het volgende:
[..]
henkzijlstra, jij bent echt de domste in dit hele topic.
uit welke kast? ben jij homo dan? dat had ik dan namelijk niet meegekregen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Wouw, ik was al bang dat ik 't was ...
Ik zelf heb ooit wel tekoop gelopen met m'n geaardheid, toen ik 13 was en uit de kast wilde
Dat is vaag, ik dacht dat ik daar redelijk duidelijk over was ... maar nee, ik heb het niet in elke post geplaatst ...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef A-noniem het volgende:
[..]
uit welke kast? ben jij homo dan? dat had ik dan namelijk niet meegekregen.
Wel lijkt het een opvallende 'fase' te zijn waar veel homo's doorheen gaan. Om de een of andere dubieuze reden bleken meerdere van mijn vrienden homo of bi te zijn back in the day. Allemaal gingen ze wel min of meer door de "Ik ben uit de kast en iedereen moet het weten" fase. En daarna werden ze volwassenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken genoeg lesbiennes, homo's en biseksuelen die absoluut niet te koop lopen met hun geaardheid, je moet niet alleen afgaan op de Gay Pride he.
ik heb ook niet alle post gelezen volgens mij. ik had het te druk met reageren. en dan is me dat stuk dus ontglipt.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Dat is vaag, ik dacht dat ik daar redelijk duidelijk over was ... maar nee, ik heb het niet in elke post geplaatst ...
Misschien omdat ze er geestelijk al lang uit waren, maar publiekelijk niet? En dat ze al te lang in de kast hadden gezeten en het nu er gewoon allemaal uit moest?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wel lijkt het een opvallende 'fase' te zijn waar veel homo's doorheen gaan. Om de een of andere dubieuze reden bleken meerdere van mijn vrienden homo of bi te zijn back in the day. Allemaal gingen ze wel min of meer door de "Ik ben uit de kast en iedereen moet het weten" fase. En daarna werden ze volwassen
Is er teminste iemand die het snapt. Bij mij heeft die fase trouwens maar héél kort geduurd, ik denk maar 5 weken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien omdat ze er geestelijk al lang uit waren, maar publiekelijk niet? En dat ze al te lang in de kast hadden gezeten en het nu er gewoon allemaal uit moest?
Op zich is dat niet zo gek. Als je voor je gevoel een tijd lang iets verborgen hebt gehouden dan lijkt me mij logisch dat het dan (al dan niet op een negatieve manier) uitschiet daarna. Waarna het (als het goed isquote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wel lijkt het een opvallende 'fase' te zijn waar veel homo's doorheen gaan. Om de een of andere dubieuze reden bleken meerdere van mijn vrienden homo of bi te zijn back in the day. Allemaal gingen ze wel min of meer door de "Ik ben uit de kast en iedereen moet het weten" fase. En daarna werden ze volwassen
en toen was je een only gay in the village personage?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Is er teminste iemand die het snapt. Bij mij heeft die fase trouwens maar héél kort geduurd, ik denk maar 5 weken.
Ja, wel zoiets ... bekakt was ik zoizo al wel een beetje, dus dat heb ik een beetje verergert, beetje erg ijdel zijn en veel roze dragen, en sjaaltjes...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef A-noniem het volgende:
[..]
en toen was je een only gay in the village personage?
ik heb wel wat roze in de kast. maar dat was omdat het een tijd lang in was voor mannen om roze aan te hebben in de zomer. genoeg jongens droegen dat toen. en nu kijkt nog altijd niemand je daar raar op aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Ja, wel zoiets ... bekakt was ik zoizo al wel een beetje, dus dat heb ik een beetje verergert, beetje erg ijdel zijn en veel roze dragen, en sjaaltjes...
Ik ben meer iemand voor zwart en grijs....
Ik dacht zelf idd meer aan dat laatste. Dat eerste effect zou zeer snel verdwijnen en soms gaat dit jaren door.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo gek. Als je voor je gevoel een tijd lang iets verborgen hebt gehouden dan lijkt me mij logisch dat het dan (al dan niet op een negatieve manier) uitschiet daarna. Waarna het (als het goed is) weer een beetje nivelleert.
Sowieso zijn jongeren wel meer geneigd om een extreme persoonlijkheid uit te dragen, of het nou homo's zijn die pauwachtig paraderen, goths die in zwart gehuld de dood vereren.
oorbellen zijn tegenwoordig toch wel veel voorkomend bij mannen. of was dat niet het geval in dat gat waar jij vandaan komt?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Ohja en ik ging oorbellen dragen, veel sieraden en naar bepaalde muziek luisteren ...
3 jaar geleden was roze voor een 13 jarige in dit gat echt not done
Nouja, in dit gat ben ik de starter van de trend ....quote:Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef A-noniem het volgende:
[..]
oorbellen zijn tegenwoordig toch wel veel voorkomend bij mannen. of was dat niet het geval in dat gat waar jij vandaan komt?
en hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:37 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Nouja, in dit gat ben ik de starter van de trend ....
Dit is flevoland, (geen almere) ... dus het is een gat ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als god bestaat, is hij een enorme sadist!
Ben jij ook een Atheïst, plaats dan ook deze signature in je profiel!
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Ik zeg "3 jaar geleden voor een 13 jarige" dus ik gok 16 ...je komt wel volwassen over voor een 16 jarige. ik ben 18, maar ik weet dat de meeste op dit forum mij verre van serieus nemen met de uitspraken die ik doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sure op je dertiende loop je al zo lang met die gevoelens rond? op je dertiende ben je vrijwel nog niet met seks bezig laat staan of je liever mannen dan vrouwen neukt.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo gek. Als je voor je gevoel een tijd lang iets verborgen hebt gehouden dan lijkt me mij logisch dat het dan (al dan niet op een negatieve manier) uitschiet daarna. Waarna het (als het goed is) weer een beetje nivelleert.
Sowieso zijn jongeren wel meer geneigd om een extreme persoonlijkheid uit te dragen, of het nou homo's zijn die pauwachtig paraderen, goths die in zwart gehuld de dood vereren.
ik was 11 toen ik voor het eerst porno keek. wat een onzin lul jij. zoals ik al eerder zei ben jij echt de domste hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sure op je dertiende loop je al zo lang met die gevoelens rond? op je dertiende ben je vrijwel nog niet met seks bezig laat staan of je liever mannen dan vrouwen neukt.
borgia is een typisch voorbeeld van een schreeuw om aandacht mijn inziens
Ik ben het met je eens dat 13 jaar nog geen leeftijd is waarbij daadwerkelijke seks al een enorme rol in je leven speelt (hoort te spelen), maar ik wist als 13-jarige precies dat ik anders was dan de rest en dat ik niet naar meisjes keek, maar naar jongens. Daar kwam de overweging met neuken nog niet eens bij kijken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sure op je dertiende loop je al zo lang met die gevoelens rond? op je dertiende ben je vrijwel nog niet met seks bezig laat staan of je liever mannen dan vrouwen neukt.
Niet alle 16 jarige zijn hyperactieve mafkesen die zich klem zuipen, roken, niks aan school doen en niet over de toekomst en maatschappij nadenken...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef A-noniem het volgende:
[..]
[..]
je komt wel volwassen over voor een 16 jarige. ik ben 18, maar ik weet dat de meeste op dit forum mij verre van serieus nemen met de uitspraken die ik doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als god bestaat, is hij een enorme sadist!
Ben jij ook een Atheïst, plaats dan ook deze signature in je profiel!
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Niet alle 16 jarige zijn hyperactieve mafkesen die zich klem zuipen, roken, niks aan school doen en niet over de toekomst en maatschappij nadenken...fagot of niet, je hebt in elk geval meer lef dan mij. en verder kom je wel aardig over op papier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hetero, maar op mijn 13e was ik toch echt al wel met sex bezig in de zin dat ik er aan dacht. Niet dat ik het al deed natuurlijk, maar ik keek op die leeftijd echt al wel naar meisjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ja idd, goeie aanpassing je weet echt niet zeker of ik zo aardig ben ... (Ben ik wel) het is maar internet ...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef A-noniem het volgende:
[..]
fagot of niet, je hebt in elk geval meer lef dan mij. en verder kom je wel aardig over op papier.
hahaha. hij heeft het natuurlijk weer meteen gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Ja idd, goeie aanpassing je weet echt niet zeker of ik zo aardig ben ... (Ben ik wel) het is maar internet ...
Ik weet nog dat ik rond m'n 7e naaktspelletjes speelde met vriendjesquote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben hetero, maar op mijn 13e was ik toch echt al wel met sex bezig in de zin dat ik er aan dacht. Niet dat ik het al deed natuurlijk, maar ik keek op die leeftijd echt al wel naar meisjes.
hè bah. dat deed ik ook. piemels vergelijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik rond m'n 7e naaktspelletjes speelde met vriendjesdat is wel heel vaag, maar dat is dan ook meer nieuwschierigheid... Maar ik ben er inmiddels wel achter dat ik niet de enige ben...
En het schijnt redelijk vaak voor te komen bij jongens die later homo blijken te zijn ... (Dus ja het is aangeboren...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:57 schreef A-noniem het volgende:
[..]
hè bah. dat deed ik ook. piemels vergelijken
ik heb dat ook gedaan met meisjes hoor. alleen weet ik dat ik het toen minder interessant vond. alhoewel, er was een keer een meisje waar ik doktertje mee speelde. ik kan me herinneren dat ik het met haar wel leuk vondquote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
En het schijnt redelijk vaak voor te komen bij jongens die later homo blijken te zijn ... (Dus ja het is aangeboren...
Ja, heb ik ook wel gehad...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:00 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik heb dat ook gedaan met meisjes hoor. alleen weet ik dat ik het toen minder interessant vond. alhoewel, er was een keer een meisje waar ik doktertje mee speelde. ik kan me herinneren dat ik het met haar wel leuk vond
je was verliefd?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:03 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel gehad...
Ook wel vaker helemaal in de waan geweest van een meisje, maarja, toen ik verder ging nadenken werd het na een tijdje "Hé, jakkie bah!"
Mischien moeten we dit niet op het forum doen ....
dus je bent nog nooit verliefd geweest?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Ik ken geen liefde, weet ik veel, het kwam volgens mij meer door dat ik dacht dat het zo hoorde (Ohja, dat meisje was wel héél jongensachtig; ze had ook 2 mama's)
Dit zou aan kunnen geven dat homosexualiteit aangeboren is, hoe denken jullie daarover?quote:Hypothalamus en sekse
De ontwikkeling van neuronen en dendrieten in de amygdala en delen van de hypothalamus zijn per sekse verschillend. Dit komt doordat deze hersendelen zich tijdens de ontwikkeling van de foetus bij de aanwezigheid van testosteron anders ontwikkelen dan bij de afwezigheid ervan. Het betreft overigens niet de gehele hypothalamus of amygdala, maar slechts bepaalde kernen ervan. Deze kernen noemt men seksueel-dimorfe kernen. Zo is in de hypothalamus de area praeoptica medialis bij mannen over het algemeen groter dan bij vrouwen. In de amygdala is de corticomediale kern ook groter bij mannen. Deze kern is verbonden met de area praeoptica medialis van de hypothalamus.
Het lijkt erop dat dit verschil in ontwikkeling zorgt voor de geslachtsgerelateerde verschillen in het denken, seksuele oriëntatie, agressie en cognitieve functies. Men vermoedt dat homoseksuele geaardheid er haar oorzaak in vindt dat er tijdens de embryonale ontwikkeling wèl testosteron vrijkomt maar bij de foetale ontwikkeling niet. Dit blijkt mede uit onderzoeken van de Nederlandse neurobioloog Dick Swaab. Volgens Swaab is er ook een duidelijk verschil zichtbaar in de hypothalamus bij transseksuele vrouwen en mannen in vergelijking met mensen die niet transseksueel zijn. Bij transseksuele vrouwen zouden in de hypothalamus vrouwelijke en bij transseksuele mannen, mannelijke eigenschappen aantoonbaar zijn. De hypothalamus functioneert bij een transseksueel net zo als het geslacht dat zij aangeven te zijn. Een man-naar-vrouw transseksueel heeft volgens de onderzoeken van Swaab dus daadwerkelijk vrouwelijke hersenen. Naar de biologische relatie tussen homoseksualiteit/transseksualiteit en de hypothalamus [2][3] is in Nederland vooral onderzoek gedaan door Dick Swaab. Hij heeft een internationale reputatie op het gebied van hypothalamusonderzoek.
Tja, moeilijk te zeggen eigenlijk, wat is liefde? Er zijn wel een heleboel jongens die ik toch wel heel erg leuk vond, maar verliefd?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:08 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dus je bent nog nooit verliefd geweest?
Dankje, ik zei toenstraks al dat ik het op zou zoeken, maar jij hebt het al voor me gedaan...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog even mij in de discussie werpen, ik meende me iets te herinneren over homosexualiteit en de hypothalamus, klein dingetje in je hersenen, wikipedia geeft het volgende: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothalamus
[..]
Dit zou aan kunnen geven dat homosexualiteit aangeboren is, hoe denken jullie daarover?
dat je kriebels voelt in je lijf als je iemand ziet, en dat je hart misschien ook wel sneller gaat kloppen als die persoon de ruimte inloopt. het bekende vlinders in de buik gevoel dus. als je dat hebt ben je verliefd.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Tja, moeilijk te zeggen eigenlijk, wat is liefde? Er zijn wel een heleboel jongens die ik toch wel heel erg leuk vond, maar verliefd?
Graag gedaan, het schoot me ineens te binnen, en ik dacht dat het wel interessant materiaal zou zijn voor deze discussie.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Dankje, ik zei toenstraks al dat ik het op zou zoeken, maar jij hebt het al voor me gedaan...
Ik heb nogal veel last van buikpijn, dus dat valt niet zo op....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat je kriebels voelt in je lijf als je iemand ziet, en dat je hart misschien ook wel sneller gaat kloppen als die persoon de ruimte inloopt. het bekende vlinders in de buik gevoel dus. als je dat hebt ben je verliefd.
oke.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Ik heb nogal veel last van buikpijn, dus dat valt niet zo op....
Ik ben een vrij nuchter persoon... Ik ken houden van, maar geen liefde...
Wat is volgens jou het verschil tussen houden van en liefde?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Ik heb nogal veel last van buikpijn, dus dat valt niet zo op....
Ik ben een vrij nuchter persoon... Ik ken houden van, maar geen liefde...
Houden van kan op heel veel manieren, zoals je kan houden van je familie, maar je word normaalgesproken niet verliefd op je familie...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil tussen houden van en liefde?
Tja. Ik geloof ook niet dat iedere hetero met een New Kid vergeleken wil worden. Toch zijn ze er, de stereotypes.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik houd niet van aandachtshoeren in leren pakjes die rellen, en mij daarmee ook meteen benadelen in de manier waarop mensen naar me kijken. hun gedrag heeft helaas namelijk invloed op de algemene kijk van mensen op homo's.
Dat is helemaal geen typisch voorbeeld van een gay (sowieso, wat is "een gay"?), dat is een typisch voorbeeld van een op-een-negatieve-manier-aandachtvragend mens.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Dat is toch ook heel erg logisch?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik 8 was een meisje mij lokte naar de wc en haar broek toen liet zakken voor mijn neus. Later ben ik verkracht door 2 vrouwen van 13 en 14. Een andere vriend die later homo bleek te zijn verzamelde zijn sperma in allerlei bakjes, was me altijd ontgaan wat die daar leuk aan vondt.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik rond m'n 7e naaktspelletjes speelde met vriendjesdat is wel heel vaag, maar dat is dan ook meer nieuwschierigheid... Maar ik ben er inmiddels wel achter dat ik niet de enige ben...
Ja je hoeft nog gen sex te hebben om te weten of je hetero of homo bent.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat 13 jaar nog geen leeftijd is waarbij daadwerkelijke seks al een enorme rol in je leven speelt (hoort te spelen), maar ik wist als 13-jarige precies dat ik anders was dan de rest en dat ik niet naar meisjes keek, maar naar jongens. Daar kwam de overweging met neuken nog niet eens bij kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |