ja leuk maar je had de lapo, moet je ook effe een nieuw topic openenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Cool_Runner het volgende:
Knopfler![]()
Steengoed album is dat ook.
Die klinken inderdaad ook erg goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet je deze ook 'ns horen, live is het minstens zo goed!:
Nice !quote:
wie ben jij nou weer ???quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Staal het volgende:
Waarom heet jij nu FANNvanhetlaatsteuur?
Kunt toch gewoon FANN terugvragen aan FOK!?
Ik heb jouw username altijd gelezen als FANNvanhetbestuurquote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer ???
Ik schrik me gek![]()
![]()
Nah... in den beginne was ik fanvanheteersteuur, daarna FANN en nu nus een
combi van beide..
zo zit datis toch ook leuk
![]()
en ik ga niet lopen mailen voor mijn paswoord, ik vind het wel goed zo...
Nah ploatje voor jou![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb jouw username altijd gelezen als FANNvanhetbestuur
Geen idee waaromquote:
Fanvanheteersteuur ken ik ook nog wel idd. Weet niet wat je sjouwt maar je zal er wel een reden voor hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer ???
Ik schrik me gek![]()
![]()
Nah... in den beginne was ik fanvanheteersteuur, daarna FANN en nu nus een
combi van beide..
zo zit datis toch ook leuk
![]()
en ik ga niet lopen mailen voor mijn paswoord, ik vind het wel goed zo...
Nah ploatje voor jou![]()
Ow.. nah.. tis dat je het zegt, was ik nooit opgekomenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Fanvanheteersteuur ken ik ook nog wel idd. Weet niet wat je sjouwt maar je zal er wel een reden voor hebben.
Ik heb juist mijn eerste naam teruggevraagd. Jij kent me misschien als Stali..
Jah, zo ga ik niet naar bed natuurlijk.quote:
Wow, daar gaan de haren wel even van overeind staan ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Als je van blues houdt pak dan alvast wat tissues, want dit is zo goed dat je ervan gaat janken!
Doet me deugd dat ik wat kan bijdragen aan de muziekliefhebbers hierquote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Wow, daar gaan de haren wel even van overeind staan ja.
Ik volg Joe Bonnamasa al wat jaren. Echt een van de beste (blues)gitaristen die er tegenwoordig rondlopen. Dit is wel het beste optreden wat ik tot nu toe gezien heb. Bedankt! Toch het leuke van dit topic, je ontdekt weer wat!
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
kennen we deze nog, de hele tekst bler ik zo weer mee
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Let's get it on
Let's get it on
You know what I'm talkin' 'bout
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |