Dan lees ik het morgenochtendquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik zal zo reageren op je foto trouwens.
Instellingen zijn prima en mooi scherp, maar ik zou meer uitzoomen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan lees ik het morgenochtend
Trusten
Thanksquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Instellingen zijn prima en mooi scherp, maar ik zou meer uitzoomen.
Ja hoor, als je dat irritantje Petro gifje maar niet hier postquote:
Goed dan zet ik 'm wel in je foboquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja hoor, als je dat irritantje Petro gifje maar niet hier post
Waddinxveen is een tukker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
dit is toch een tukkers forum? wat moet hier dan iemand uit waddinxven?????![]()
![]()
![]()
quote:
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
sinds wanneer ligt waddinxveen in twente dan.
Waddinxveen ligt, voor zover ik weet, in Zuid Holland ofseauxquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
nee, het ligt volgens mij ergens in het westen dus.
o, dan zit ik verkeerd. Sorry.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
nee, het ligt volgens mij ergens in het westen dus.
dqod, schatje!quote:
Yoowwwww Panzerknackerbroodje.. HOI!! Alles spang?quote:
Wat doe je beaux danquote:
Ja toch.. Niet dan?quote:
zekers, hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yoowwwww Panzerknackerbroodje.. HOI!! Alles spang?
[..]
Wat doe je beaux dan [ afbeelding ]
Hartstikke toppiejoppie kearl!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zekers, hoe is het met jou dan?
uhu, hoe is het met bonnie dan?, dat lekker ding!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hartstikke toppiejoppie kearl!!
Alleen een beetje gaar van die kutwinter, mjoahh.. Dat overleven we wel u_u
Dat zijn er meerquote:
GOEEED!! Super.. Dikke wintervacht heeft ze nu.. Lekker zacht en nu lijkt ze helemaal zo'n bolletje wolquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
uhu, hoe is het met bonnie dan?, dat lekker ding!
Ain't nobody mad at me niggahquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ik hou van beide varianten. Die met en zonder ogen
quote:
14.gifquote:
Volgens mij niet, post es een link?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die katten met een camera aan de nek.
Echt mooi om te zien hoe die het leven zien.
EN EEN SIGAARTJUHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik heb ook wel eens documentaire gezien dat een camera ín een poes ging. Dat was ook mooi om te zien hoe het leven daarbinnen isquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die katten met een camera aan de nek.
Echt mooi om te zien hoe die het leven zien.
Ik ben dan ook tukster eh.. Nja, nee, eigenlijk NET niet, maar goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Omdat Tukkers lui zijn.
Oh na de update weet ik dat Dqod ook lui is
Een dissident op ToF!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dan ook tukster eh.. Nja, nee, eigenlijk NET niet, maar goed
Half om half.. Ofzo
quote:
Geboren in Westernarigheid, woon nu in Banthumquote:
Ik loldequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Allritey!
Ik moest om het volgende lachen.
Suzuki Grand Vitara nu robuuste4x4 kleuren Matzwart met Wit
En dan de volgende Suzuki Vitara.
http://link.marktplaats.nl/386416580
Kiek die foto
Dan ben je hartstikke welkomquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:52 schreef Dqod het volgende:
Ik ben eigenlijk Sallander, maar ik ben geboren in de Twenterand
Dat doet mij deugd, oh waarde ACT-Fquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan ben je hartstikke welkom![]()
Anders hebben we wel meer dissidenten hier op ToF
Moet ik die auto in Nigeria ophalen of zo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Allritey!
Ik moest om het volgende lachen.
Suzuki Grand Vitara nu robuuste4x4 kleuren Matzwart met Wit
En dan de volgende Suzuki Vitara.
http://link.marktplaats.nl/386416580
Kiek die foto
Graag gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef Dqod het volgende:
Dat doet mij deugd, oh waarde ACT-FDank u
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Graag gedaanEn als je goed je best doet, mag je zelfs in de hall of fame
Je best.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef Dqod het volgende:
![]()
ik bloos er een beetje van.. Wat moet ik daar voor doen dan
Dat moet goedkomen, want ik doe altijd mijn best u_uquote:
Onmeunig kloag'n?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Donders komen zeuren hier
En mij lief vragen of ik dat wil veranderen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Dqod het volgende:
Dat moet goedkomen, want ik doe altijd mijn best u_u
Oh dat laatste zinnetje lees ik nu pas..quote:
quote:
Gewoon vaker langskomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh dat laatste zinnetje lees ik nu pas..
Dusseeeee.. Als ik mijn puppy ogen opzet komt dat helemaal goed? u_u
[..]
Doe ikquote:
Doe ikquote:
Ik heb me ook aangemeldquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Dqod het volgende:
Geen idee waarom ik meedoe maar ok
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
Tofquote:
Ey WAARSJEALISONSUDOLUIquote:
Ronkze kearlquote:
Nohhhhhhhquote:
HOIquote:
Teveel gezopen?quote:
Een geruststellende gedachtequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef norich het volgende:
[..]
hij staat nog wel in mn usericonlijst
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Geen idee hoe ik er bij kom maar dit liedje ziet al een poosje in me hoofd.
Vind je?quote:
Onmeunigquote:
ja, ben even weg en hoppah, vol.quote:
Dat duurt nog 207 posts hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, ben even weg en hoppah, vol.
Sowwyquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Under_Score het volgende:
ik bedoelde eigenlijk het vorige topicals dit topic vol zou zitten zou ik er in dit topic niet meer over kunnen klagen.. ofzo
quote:
Peperquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon meer peper erin. Doe ik ook altijd
Peper is voor oraal gebruikquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef Dqod het volgende:
Peper
Daar ga je van niezen als je het opsnuift
Het was een weddenschapje.. Soort vanquote:
Ja, geld en de hele dag koppijn en zere, tranende ogenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Dqod het volgende:
Ja, geld en de hele dag koppijn en zere, tranende ogen![]()
50.. Ja toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop tenminste dat het een fatsoenlijk bedrag is.
Trustenquote:
Laatst nog melk gesnovenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou er geen way of life van maken
In poedervorm hoop ik?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef Dqod het volgende:
Laatst nog melk gesnoven
Ik ben nie wies, I know
Neequote:
JE LOOG TEGEN ONSquote:
Eerst viel het mee.. Alleen alles rook naar melkquote:
Beetje mindfucken ehquote:Op woensdag 15 december 2010 00:08 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik zette jullie op het verkeerde been, niet gelogen
somsquote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje mindfucken eh [ afbeelding ]
De volgende keer gewoon oraal gebruikenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:08 schreef Dqod het volgende:
Eerst viel het mee.. Alleen alles rook naar melk
Daarna ging m'n neus kriebelen en kreeg ik een beetje hoofdpijn..
Mjoahhh
Taco's die je onderbroek ontvoerenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef haakon het volgende:
[..]
soms
maar appels eten honden alleen zonder boxen.
Doe ik.. Da's ook lekkerderquote:Op woensdag 15 december 2010 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon oraal gebruiken
Trusten, nogmaalsquote:
hahaha ging ie huilen?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb ook wel eens peper gesnoven. Toen was ik klein en zaten we in een restaurant. Me broer vertellen dat het leuk was als ik eraan rook. Ik niezen en niezen, hij lachen. Tot ik op zijn toetje nieste. Toen was hij stil.
Hmmmquote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb trek. Volgens mij heb ik nog wel knakworstjes
Nee dat niet. Hij was al 12 denk ik. En ik was 6quote:Op woensdag 15 december 2010 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
hahaha ging ie huilen?
[..]
Hmmm
Ik heb zin in taco's
Jammer..quote:Op woensdag 15 december 2010 00:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hij was al 12 denk ik. En ik was 6
Heb t nog nooit op, maar t lijkt me wel verdomde lekkerquote:
Lijkt me ook wel leuk om t zelf te maken trouwensquote:Op woensdag 15 december 2010 00:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat moet je eens zien te versieren! Super. Gewoon zo, of met salade, of met donner kebab of met shoarma of of of... Genoeg variatieJumJum
Zwaargewonde overvaller supermarkt is overleden
Ik lees m wel ff helemaal doorquote:Op woensdag 15 december 2010 00:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja weet niet of je de rest al gelezen hebt.
Overvaller zwaargewond bij overval.
Daarna overleden.
Nu is het linkse overvalknuffelaars tegen rechtse doodjuichers.
quote:
Met wat voor lens geschoten?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:58 schreef ACT-F het volgende:
Ik verwacht ook niet dat er een reactie op komt. Had ik maar een grotere telelens![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)1-niet-in-Kuip.dhtml
Onder de foto:quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef FCTVCF het volgende:
Dat is ook de enige bron die ik kan vinden, gewoon bullshit dus lijkt meWant verder in het bericht zeggen ze er ook niets over..
mijn werkweek wel, mijn totale week ook nog nietquote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh, de week is nog niet eens op de helft
schoonmoeder wordt 50, geeft vrijdagavond feest; dus ik kan ook niet kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
remco, ik heb me al neer gelegd bij bij 5-0 winst voor twente, en ik kan helaas niet want ik moet werken
Wat is dit nou weer voor instelling, kan zo maar eens een gelijkspel worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
remco, ik heb me al neer gelegd bij bij 5-0 winst voor twente, en ik kan helaas niet want ik moet werken
'Ons'quote:Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat wel, maar ons komt puntverlies natuurlijk goed uit
want dan is dat puntverlies van jullie niet zo erg?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat wel, maar ons komt puntverlies natuurlijk goed uit
23e uit eten met kameraden, eerste kerstdag waarschijnlijk bij oom & tante en tweede kerstdag nog geen idee...quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat gaat het volk hier op TOF allemaal met de feest dagen doen?
niks verplicht, gewoon hartstikke gezelligquote:Op woensdag 15 december 2010 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van die heerlijke verplichte bezoekjes aan familie
Dag voor kerst: Hengelo / Morshuis / Keetquote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoi Remcoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike![]()
internet werkt nog steeds?
ikke wa, ie ook?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef norich het volgende:
[..]
hoi Remcohier op school iig wel
maar ik ga er vanuit thuis ook.
gtp?
eerste kerstdag zit ik denk ik bij mijn ouders en 2e kerstdag weet ik nog niet en oud en nieuw vast ook wel bij mijn ouders of dat ik met mijn ouders naar familie ga ofzo. en natuurlijk beetje vuurwerk afstekenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
23e uit eten met kameraden, eerste kerstdag waarschijnlijk bij oom & tante en tweede kerstdag nog geen idee...
jij?
1e kerstdag: uit eten met Nicole en haar ouders + nog wat familie-aanhangquote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
Eerste kerstdag naar de schoonfamilie, met allebei de honden.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
En nu ga ik weer, want ik moet zo wegquote:
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meisjes: stage bij hoeren was dom
oh... my... fucking... godquote:Op woensdag 15 december 2010 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meisjes: stage bij hoeren was dom
Alles van de positieve kant bekijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Martijn, de meester in relativeren
Ow sorry dan, zal er rekening mee houden de volgende keer.quote:
Alternatief Openbaar Vervoer?quote:
Nee gewoon een kutvakquote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alternatief Openbaar Vervoer?
Zeker, mooie Esprit winkel, hebben daar nu ook opruiming dacht ik.quote:
De laatste keer dat ik er was, was 7 jaar geleden. Geen legerspul te bekennen...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef Under_Score het volgende:
verkoopt humpie dumpie nog steeds leger spul trouwens?
En dan ga je met zo'n houten pistool door het bos huppelen?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kisten, broeken, whatever you want
nee, geen wapens
LARPquote:Op woensdag 15 december 2010 15:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan ga je met zo'n houten pistool door het bos huppelen?
ik ben er helemaal klaar voor, zometeen op mijn tweewiel tank gauw richting de linie!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed bezig, pas op voor de duisters, sluwe gasten dat!
* Mdrop start firefox, typt in google 'larp + wikipedia', klikt link van wikipedia, gedachte 'wat een dom ietsquote:
Kijk aan, dit soort mensen hebben we nodigquote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef Under_Score het volgende:
ik ben er helemaal klaar voor, zometeen op mijn tweewiel tank gauw richting de linie!
Triangel presentquote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Fok! band
Iets voor een der ToF'ers?
Back to the Future, jonguhquote:
katsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Back to the Future, jonguh
"Naast FC Twente zijn Go Ahead Eagles, FC Volendam en Telstar de enige profclubs die niet onder toezicht van de KNVB staan."quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Mdrop het volgende:
___
Trots: http://www.powned.tv/nieu(...)r_verscherpt_to.html![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
katsdie wou ik laats nog kijken eem downloaden
Geniaalquote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Naast FC Twente zijn Go Ahead Eagles, FC Volendam en Telstar de enige profclubs die niet onder toezicht van de KNVB staan."
dus uit de Eredivisie staat alleen Twente niet onder toezicht![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
katsdie wou ik laats nog kijken eem downloaden
dat moet ik ook maar eens gaan doenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Back to the Future, jonguh
Hoppaaa!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Naast FC Twente zijn Go Ahead Eagles, FC Volendam en Telstar de enige profclubs die niet onder toezicht van de KNVB staan."
dus uit de Eredivisie staat alleen Twente niet onder toezicht![]()
Bier drinken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef BeHappy20 het volgende:
Ken ik niet, waar gaat die over?:D
Ik ga het zelfde doen, al doe ik dat al 3 avonden achter mekaarquote:Op woensdag 15 december 2010 16:46 schreef BeHappy20 het volgende:
word vanavond dus lekker bankhangen en film kijken
haha tja ik had geen tijd, ik moest werken.. daarom..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga het zelfde doen, al doe ik dat al 3 avonden achter mekaar
Hmm oke voor deze keerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bob, ie blieft van mien kat af!
Hallonquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hmm, de burrito's waren lekker
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
net de SVn gebeld, mijn aanvraag voor een starterslening is goedgekeurdmoet nu alleen definitief getekend worden door de directie, voor het maximale bedrag
Ik prefereer de nachtquote:
ik ook, hoewel ook die soms voelen als een lange werkdag!quote:
Als je 's nachts moet werken wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ook, hoewel ook die soms voelen als een lange werkdag!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |