Dan lees ik het morgenochtendquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik zal zo reageren op je foto trouwens.
Instellingen zijn prima en mooi scherp, maar ik zou meer uitzoomen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan lees ik het morgenochtend
Trusten
Thanksquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Instellingen zijn prima en mooi scherp, maar ik zou meer uitzoomen.
Ja hoor, als je dat irritantje Petro gifje maar niet hier postquote:
Goed dan zet ik 'm wel in je foboquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja hoor, als je dat irritantje Petro gifje maar niet hier post
Waddinxveen is een tukker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
dit is toch een tukkers forum? wat moet hier dan iemand uit waddinxven?????![]()
![]()
![]()
quote:
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
sinds wanneer ligt waddinxveen in twente dan.
Waddinxveen ligt, voor zover ik weet, in Zuid Holland ofseauxquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
nee, het ligt volgens mij ergens in het westen dus.
o, dan zit ik verkeerd. Sorry.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
nee, het ligt volgens mij ergens in het westen dus.
dqod, schatje!quote:
Yoowwwww Panzerknackerbroodje.. HOI!! Alles spang?quote:
Wat doe je beaux danquote:
Ja toch.. Niet dan?quote:
zekers, hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yoowwwww Panzerknackerbroodje.. HOI!! Alles spang?
[..]
Wat doe je beaux dan [ afbeelding ]
Hartstikke toppiejoppie kearl!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zekers, hoe is het met jou dan?
uhu, hoe is het met bonnie dan?, dat lekker ding!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hartstikke toppiejoppie kearl!!
Alleen een beetje gaar van die kutwinter, mjoahh.. Dat overleven we wel u_u
Dat zijn er meerquote:
GOEEED!! Super.. Dikke wintervacht heeft ze nu.. Lekker zacht en nu lijkt ze helemaal zo'n bolletje wolquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
uhu, hoe is het met bonnie dan?, dat lekker ding!
Ain't nobody mad at me niggahquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ik hou van beide varianten. Die met en zonder ogen
quote:
14.gifquote:
Volgens mij niet, post es een link?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die katten met een camera aan de nek.
Echt mooi om te zien hoe die het leven zien.
EN EEN SIGAARTJUHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik heb ook wel eens documentaire gezien dat een camera ín een poes ging. Dat was ook mooi om te zien hoe het leven daarbinnen isquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die katten met een camera aan de nek.
Echt mooi om te zien hoe die het leven zien.
Ik ben dan ook tukster eh.. Nja, nee, eigenlijk NET niet, maar goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Omdat Tukkers lui zijn.
Oh na de update weet ik dat Dqod ook lui is
Een dissident op ToF!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dan ook tukster eh.. Nja, nee, eigenlijk NET niet, maar goed
Half om half.. Ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |