Dat komt mooi uit, kunnen we dan geen feestje organiseren waarbij jij ons de hele avond vermaakt? Gratis drank brengen, dansjes doen op de bar, beetje cabaret doen, liedjes zingen?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:22 schreef Koepert het volgende:
Graag gedaanT was ook deels in eigen belang, maar ook in de hoop er anderen nog steeds blij mee te maken.. dat is toch n beetje mn doel hier, er te zijn ter vermaak van anderen..
Dat lijkt me heeeel onwaarschijnlijk, Sys-X is onderdeel van Enzyme/Cardiac en die letten goed op hun sublabels.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:29 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Hele Sys-X label gaat naar een sub-label van één van de bekende labels? (Wilde gok)
Aan de tracklist te zien beukt deze prima doorquote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jaarmix nu aan het uploaden, ben niet geheel tevreden maar de zin/tijd ontbreekt om er nog verder aan te sleutelen.
tracklist:
Intro
Tuneboy - Ombrello Maledetto
Rex Anthony - For you Marlene (activator mix)
Max Enforcer - Gold (bioweapon mix)
Noisecontrollers & Zany - Paranoid
Alphaverb & Intractable one - Destination Nowhere
The R3bels - Pattern 1
Zatox & Nikkita - Poltergeist
The R3bels - Bionicle
Intracable One - Dikke Bleek (Drum & Bleek edit)
Zatox - Earfucking
Zatox - A New Dimension
Crypsis - Strike
Slim Shore & B-front - Scary Noises
B-front - Neophobia
B-front -Sleepwalker
Titan - Nightmare
Slim Shore & B-front - Chemical
B-front & Fronliner - Magic
Mijn idee, ik ga hem zeker luisteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Aan de tracklist te zien beukt deze prima door
ah mooi, ben niet de enige die me dat stiekem afvroegquote:Op woensdag 15 december 2010 12:11 schreef eQuaL het volgende:
Is het de bedoeling dat iedereen een jaarmix uploadt ofzo?
Vind het wel leuk hoor
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jaarmix nu aan het uploaden, ben niet geheel tevreden maar de zin/tijd ontbreekt om er nog verder aan te sleutelen.
tracklist:
Intro
Tuneboy - Ombrello Maledetto
Rex Anthony - For you Marlene (activator mix)
Max Enforcer - Gold (bioweapon mix)
Noisecontrollers & Zany - Paranoid
Alphaverb & Intractable one - Destination Nowhere
The R3bels - Pattern 1
Zatox & Nikkita - Poltergeist
The R3bels - Bionicle
Intracable One - Dikke Bleek (Drum & Bleek edit)
Zatox - Earfucking
Zatox - A New Dimension
Crypsis - Strike
Slim Shore & B-front - Scary Noises
B-front - Neophobia
B-front -Sleepwalker
Titan - Nightmare
Slim Shore & B-front - Chemical
B-front & Fronliner - Magic
Kort, maar krachtigquote:
Welke jaarmixxen zullen dit jaar strijden voor de titel?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
niet de bedoeling, maar vorig jaar hadden we een soort van yearmix-contest
[Dimitri]Jaoh!?[/Dimitri]quote:
Toevallig had ik dat laatst ook gelezen, postte tijdje terug filmpje van hem en was even gaan kijken op zn Partyflock account wat die gozer tegenwoordig eigenlijk doetquote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef robuust89 het volgende:
Lol, ben de OP aan het bijwerken, zoek ik op DJ Pila, blijkt dat op partyflock nog wat mensen geld van hem krijgen
Alphaverb die 1 van zijn sets in 2010 ermee opentquote:Op woensdag 15 december 2010 13:39 schreef Da_Ripper het volgende:
keep it coming .. did you know the time is now..
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef robuust89 het volgende:
Lol, ben de OP aan het bijwerken, zoek ik op DJ Pila, blijkt dat op partyflock nog wat mensen geld van hem krijgen
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef robuust89 het volgende:
quote:hee die pila waneer krijg ik mijn geld nou eens terug??
lenen ben je goed in maar je beloftes houden waneer je het terug zou betalen heb je al 4 keer verbroken
lekkere vriend het word nu wel eens tijd!!
quote:HEEEE OPLICHTER, WANEER KRIJG IK MIJN GELD EENS TERUG ?????????????????????/
GAAT EEN BEETJE LANG DUREN HE EN ZO TE HOREN {EN LEZEN } BEN IK NIET DE ENIGSTE DIE NOG POEN VAN JE KRIJGT!!!!!!
IK DACHT DAT JE ZO VEEL DRAAIDE EN DAT GELD GEEN PROBLEEM WAS , MAAR WAAR BLIJFT ME POEN DAN????
TEGENKOMEN DOE IK JE VAST NOG EEN KEER!!! DAN PAS GAAN WE SAMEN FF "FEESTEN" HAKKEN ALS VAN OUDS!!!
quote:bel ff waneer je me gaat terug betalen@!!!!!!!!!!!!!!
quote:Zo te lezen ben ik niet de enigste die nog geld van je krijgt.
Maar sukkeltje, ben maar de populaire DJ
ik kom je vast en zeker nog eens tegen
Heb 'm wel uit de OP gehaald, denk dat hij niks meer uitvreet.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Toevallig had ik dat laatst ook gelezen, postte tijdje terug filmpje van hem en was even gaan kijken op zn Partyflock account wat die gozer tegenwoordig eigenlijk doet
Ik heb laatst ergens gelezen dat ie tegenwoordig in down under zit maar weet niet of dat waar is.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb 'm wel uit de OP gehaald, denk dat hij niks meer uitvreet.
quote:ga ff lekker op de markt schreeuwen, maar niet op een feest!! je bent WAARDELOOS!
Machiel kan niet anders dan over Psycho pratenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef haakon het volgende:
Wie heeft er net 2 guys and a girl gezien?
Was een stukje deed me aan Psycho van Chris One denken
Ej psycho, mondje dicht jijquote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machiel kan niet anders dan over Psycho praten
Dat doet wel een beetje af aan de inspiratiebron...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, al dat onnodige gebruik van het Engels.
Verander het maar naar: Poep Pies Neuk Kut Piemelzuiger Moederneuker & Tetten
Gewoon na 2 min ofzo ff opnieuw proberen, dan werkt 't altijd welquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Koepert het volgende:
Zeg Bartmans... Je Megaupload zegt nee tegen mij
Na n paar keer F5en, alsof ik kaartjes aan t bestellen benquote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gewoon na 2 min ofzo ff opnieuw proberen, dan werkt 't altijd wel
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
MC DV8 over zichzelf: http://twitter.com/#!/MCDV8/status/15120115137781760
Deal! Waar en wanneer?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Na n paar keer F5en, alsof ik kaartjes aan t bestellen ben, doet ie t...
Oh en krullie, over je verzoek... dat kan, gooi er drank in en ik dans...maar regel geen vervoer..dat is jouw rekening..
Ik ken hem van de Sensation Black 2005 cdquote:
Ik snap m nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Geef mij deze maarquote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Edit: En WTF, zoeen jumpstyle nummer van CD 3:
Is gemaakt door Neophyte en Paul Elstak.![]()
Ik vind het wel een vette track.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik was er live bij op Defqon.1quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef T-Force het volgende:
Ik zit nu net weer (misschien wel voor de 50ste keer) die AVIO promo cd van DefQon 2008 (?) te luisteren en voel me helemaal zoals toen ik dat voor het eerst hoorde. Had nog nooit van de mannen (of hun werk) gehoord, maar ik zat me toch een partij te stuiteren op die bureaustoel![]()
![]()
![]()
Op slag verliefd
Beachquote:Op donderdag 16 december 2010 10:00 schreef robuust89 het volgende:
Zit er ook een Boerenlater hier? Ben op zoek naar die yearmixes, heb alleen nls gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |