Ik ga morgen even klussenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik heb jouw deelnemerslijst zolang in de fipo van het nieuwe Bonensoaptopic gezet, maar als er aanpassingen zijn, plaats je maar een nieuwe
Ik weet het!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Wil de eigenaar van deze katten ze ophalen uit de ballenbak?
Ding dong !
[ afbeelding ]
De stiften wil ik wel adopteren
zijn t geen poezels toevallig van bij DTH?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ding dong !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ding dong !
[ afbeelding ]
cool!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
nu met kampvuur met licht en rookeffectenvoor mn
kerststal
Whahahaha vet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
nu met kampvuur met licht en rookeffectenvoor mn
kerststal
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?quote:
Ik vind de foto grappig, ongeacht wiens katten het zijn,quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?
Ik vind ze eng, ze staren heel intens naar mequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind de foto grappig, ongeacht wiens katten het zijn,
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet het echt niet, van wie zijn ze dan in hemelsnaam?
Ik snap het heus wel op zichquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |