ik ga met je mee naar bed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
Journaal kijken en dan slapen....Tjoesdoes
das geen duur woord...daarom zeiden we ook pms mutsquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh gewoon buikpijn, rugklachten, en doorlekken ja als je dat nu gelijk zegt
je weet ik ben niet van de dure woorden, kan het niet eens uitspreken laat staan netjes opschrijven
(telegraaf)quote:Tournee Hans Teeuwen binnen dag uitverkocht
AMSTERDAM - Alle kaarten van de tournee van Hans Teeuwen zijn binnen één dag uitverkocht. Dat heeft zijn woordvoerster dinsdagavond gemeld.
De kaarten voor de bijna vijftig voorstellingen van Spiksplinter gingen dinsdagochtend in de verkoop. Dit leidde bij vrijwel alle theaters tot websites en telefoonlijnen die plat kwamen te liggen door de enorme hoeveelheid aanvragen. In allerijl werden nog vier extra voorstellingen in de Heineken Music Hall bijgeboekt. Maar aan het begin van de avond waren de ongeveer 60.000 kaarten allemaal verkocht.
Teeuwen treedt vanaf april een half jaar op met zijn nieuwe programma Spiksplinter. Het is zijn eerste Nederlandse cabaretvoorstelling in zeven jaar tijd. De voorstelling gaat begin april in première in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.
De cabaretier speelde zijn laatste Nederlandse voorstelling, Industry of Love, in het seizoen 2003-2004. In de jaren daarna maakte hij onder meer de film Masterclass, trad op met een band en speelde een cabaretprogramma in Groot-Brittannië. Teeuwen geldt sinds zijn solodebuut Hard en zielig in 1994 als een van de meest talentvolle en spraakmakende cabaretiers van Nederland.
Trusten Fannquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TRUSTEN SLAAPKOPPEN !!!!![]()
Dank je wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TRUSTEN SLAAPKOPPEN !!!!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)erleden__.html?p=1,1quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
En potverdikke. Vroegen wij ons op de afdeling vandaag af waarom de wekelijkse aanvraag van extra folders van een ondernemer in Moerkapelle nog niet binnen was, zie ik na wat geGoogle dat de winkel vanmorgen met geweld is overvallen. Schoten gelost, personeel verdedigt zich, overvaller pleurt de trap af en dood.
Ja, daar zag ik het en voelde nattigheid. Ben gaan Googelen en toen bleek het de Spar te zijn die ik wekelijks aan de lijn heb.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)erleden__.html?p=1,1
Ik geloof dat het me na anderhalf uur proberen gelukt is nog, vanavond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou Gert, het lag niet aan jou, zeg maar
[..]
(telegraaf)
Van de week Berlusconi op t.v.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:09 schreef Coos het volgende:
In Rome zijn ze zo te zien op onderstaande foto wel blij dat Berluscoño het heeft geredt.
[ afbeelding ]
Ja dat zag ik dus gisteravond al... Na wat gegoogle want de Telegraaf had de helft van het nieuws nog niet geplaatst, alleen dat er iemand dood was. Iedereen heeft het erover hier op kantoor. Brrr.quote:Op woensdag 15 december 2010 07:49 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_van_zich_af__.html
MERA, de overvaller is overleden.
Oh nou hopen dat het gelukt was dan!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof dat het me na anderhalf uur proberen gelukt is nog, vanavond.![]()
Want de website meldde dat er nog kaarten voor een show waren, in de HMH.
Het is een teringzooitje op die website, dus vandaar "ik geloof" dat het gelukt is.
Met Ideal betalen ging sowieso al steeds mis, maar je krijgt dan wél een mail met "bedankt voor uw aankoop". En dat zonder dat ik überhaupt nog ingelogd was bij de bank dus het kan nooit afgeschreven zijn. Maar dan staat ergens onderaan die bevestigingsmail dat als de betaling niet gelukt is, de reservering vervalt.
Toen met creditcard geprobeerd. Dit lijkt goed te zijn gegaan. Maar ik heb de boeking na middernacht gedaan en kan pas over 24 uur checken of het bedrag ook daadwerkelijk is afgeschreven van het cc-account (wordt 1x per dag ververst).
Wat een zooitje.
Waarom was dat plaatje gisteren rellen in Rome en nu twee babyboomers die ruziën?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:09 schreef Coos het volgende:
In Rome zijn ze zo te zien op onderstaande foto wel blij dat Berluscoño het heeft geredt.
[ afbeelding ]
Ik voel je, bro!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, nogmaals kut NS, dus met de fiets, dus helemaal nat, de hele dag
koffie, nu
Getver. Kusje eropquote:Op woensdag 15 december 2010 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, nogmaals kut NS, dus met de fiets, dus helemaal nat, de hele dag
koffie, nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |