weet het niet, en via internet nee in die bossen met hoge bomen|??? en haar laptop is toch gevonden toen ze moest vluchten, nee ik denk dat de hogere heren van de FARC geen risico meer met haar lopen, denk dat ze alleen wat hoort als ze moet tolken ergens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel leeft na dat bombardement, ze scheen toen niet in dat kamp te zijn. Ik denk ook dat ze alles meekrijgt wat er over haar wordt geschreven via internet.
Gaat hij voorgoed naar Bosnie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn al meer dan een jaar bezig haar en hun zoontje hierheen te krijgen, maar dat valt allemaal niet mee, het gaat zo traag, ook al zijn ze een tijdje bijgestaan door een advocaat. Ze is inmiddels geslaagd voor haar integratiecursus en als alles goed is krijgt ze voor half januari haar verblijfsvergunning.
Maar omdat hun aanvraag liep wilden ze weten of die aanvraag niet in het gedrang kwam als zij toch zonder visum naar NL zou reizen, wat vanaf morgen mag. En aangezien mijn Nederlands toch iets beter is als dat van hem![]()
En inderdaad, die aanvraag zou hierdoor wel eens langer kunnen gaan duren. Dus n plaats van dat zijn hierheen komt gaat hij naar Bosnie.
Nee, hij gaat alleen met de kerstdagen naar Bosnie.quote:
Fann, kap nou es joh, met mijn spullen aanbieden. Ik heb al een kaartje gestuurd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, zeker tof !
Je kan dat luchtje nog sturen Liesis toch leuheuk...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fann, kap nou es joh, met mijn spullen aanbieden. Ik heb al een kaartje gestuurd.
Jamaar ik voel me dan steeds zo schuldig, terwijl ik wel genoeg doe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry, ik ken het niet laten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry, ik ken het niet laten
nah... ik ben een beetje aan het zappen en ploatjes draaienquote:
das vanwege karmaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ik ben een beetje aan het zappen en ploatjes draaien![]()
EN MIJN PRINTER DOET UT WEER![]()
zomaar ineens![]()
THANK GOD !!!!!
Neh stout ben je niet, ik kan er alleen niet zo goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zal niet meer stout zijn Lies
Tis alweer overgewaaid geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sloapliedje voor Heks![]()
geile stem![]()
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Premenstrueel_syndroomquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil het nu weten wat is PMS postnotrale depressie of zoiets
freubel ze....ik ga zo slapen...met een extra hartquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tis alweer overgewaaid geloof ik![]()
ik gaat effe lekker een bakkie maken ken ik verder met freubelen![]()
ohhhhhhhhh gewoon buikpijn, rugklachten, en doorlekken ja als je dat nu gelijk zegtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Premenstrueel_syndroom
heksje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |