Het lijkt mij vreemd dat niet alle ouders al op de hoogte waren van die feestjes? Hun kinderen werden er tenslotte voor uitgenodigd toch?quote:"Toen we hoorden van de logeerpartijtjes, liepen de rillingen over de rug bij iedereen in de zaal", zegt een moeder in het Parool
Ja, ik zag het ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef LaTourette het volgende:
Het is wel te hopen dat deze beerput nu eens goed uitgemest wordt. Bij een vandaag bleek er achter die Robert en zijn partner een man met kennis van computers en geld te zitten die hen geld leende voor het opzetten van dat kinderdagverblijf en hun zelfs geld gaf voor de inrichting van hun huis.
Die man is nu opeens spoorloos verdwenen.
quote:
Daggeren was leukerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef LaTourette het volgende:
Het woord gedoogregering is het woord van het jaar.
In België is tentsletje het woord van het jaar.
Dat laatste spreek me toch meer aan!
wat sta je te hupsen Heks?quote:
Wel érg suggestief, Bob.quote:
neeeeeeheeeeeeeeeeee was toch *geslaagd* verleden week dus mag lekker thuis blijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat sta je te hupsen Heks?
Het is dinsdag ! Moet je dan naar je junks ?
Ga je vanavond je ''slachtoffer''ontmoeten?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, alsof iedereen het met de paplepel krijgt in gegoten
wanneer krijg je dat figuur dan te zien ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeheeeeeeeeeeee was toch *geslaagd* verleden week dus mag lekker thuis blijven![]()
weet ik niet denk januarie he nu met feestdagen enzo voor de deur, ik zie het wel laat alles op me af komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wanneer krijg je dat figuur dan te zien ?
Ik deel de zorg van Mera en helemaal als je al die beestachtige reacties in de lezerscommentaren van kranten leest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog even en je wordt gearresteerd omdat je foto's op je pc hebt staan van je eigen zoontje naakt in bad. O wacht, zover was het al!
Hij kan voorlopig nog gewoon uitslapen Pietermans want hij komt NIET vrij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mag je helemaal niks, moet je nog om 5 uur je nest uit.
Dat heb je toch altijd met dit soort dingen. Dan wordt de meute even emotioneel en moeten alle <vul maar in> dood of gedeporteerd of gecastreerd. En een week later dient zich wel weer wat anders aan om ons over op te winden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik deel de zorg van Mera en helemaal als je al die beestachtige reacties in de lezerscommentaren van kranten leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
gut o gut o gut...
wat zijn we weer hulpvaardig hier![]()
Ik ga wel naar Fokkers helpen Fokkers, daar zitten tenminste WEL aardige mensen..
doei
gewoon minder vreten...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef beequeen het volgende:
Jaap bij BNN. Hij was 220 kilo, nu 180. Dikker dan ooit.
Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
gewoon minder vreten...
opgelost
slotje
Ook weer een verhaal dat nogal rammelt. O, o wat is hij slachtoffer van z'n imago geweest, terwijl we net de beelden gezien hebben van Jaap met Terror-hoed bij Joran van der Sloot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef beequeen het volgende:
Jaap bij BNN. Hij was 220 kilo, nu 180. Dikker dan ooit.
Het is niet alleen een pathologische vreetklep maar ook een pathologische fantast.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook weer een verhaal dat nogal rammelt. O, o wat is hij slachtoffer van z'n imago geweest, terwijl we net de beelden gezien hebben van Jaap met Terror-hoed bij Joran van der Sloot.
Hij raakt wel makkelijker z'n geld kwijt dan z'n overgewicht, zo blijkt. Naar eigen zeggen inmiddels een miljoen kwijt.
Het zou me niet verbazen als Joran een flink graantje meegepikt heeft, Jaap dacht dat dat z'n doorbraak kon worden, dat was 'm vast wel flink wat waard.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet alleen een pathologische vreetklep maar ook een pathologische fantast.
Waaraan dan, naar eigen zeggen? Verkeerde beleggingen en DSB?
Vast een "masterplan" van Japio: dit in de wereld helpen om ontvoerders en afpersers van zich af te houden.
Mier-mienjez is fonetisch geschreven goedemorgen in het Albanees.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Coos het volgende:
Vanaf morgen mogen ook de Albanezen zonder visum Nederland in.
Dat wordt dringen voor de Albert Heyn.
En hoe zeg je fonetisch steek die accordeon effe in je reet??quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mier-mienjez is fonetisch geschreven goedemorgen in het Albanees.
wees niet bang, dat duurt nooit langquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Coos het volgende:
Vanaf morgen mogen ook de Albanezen zonder visum Nederland in.
Dat wordt dringen voor de Albert Heyn.
edit voor Gert: -weg met die edit-
quote:De Europese Commissie heeft overigens gewaarschuwd, dat als er misstanden (bijvoorbeeld illegale arbeid) wordt geconstateerd, de grens weer gesloten kan worden. Minister Leers (Immigratie en Asiel) stelde dit voorbehoud.
even lezenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
Heks! VS klagen Tanja Nijmeijer aan voor gijzeling
http://www.majstro.com/We(...)accordion+in+je+reetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Coos het volgende:
[..]
En hoe zeg je fonetisch steek die accordeon effe in je reet??
Wat een armoe die bungalow. Die afgebladderde witte verf..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet alleen een pathologische vreetklep maar ook een pathologische fantast.
Waaraan dan, naar eigen zeggen? Verkeerde beleggingen en DSB?
Vast een "masterplan" van Japio: dit in de wereld helpen om ontvoerders en afpersers van zich af te houden.
je bedoelt, voor dat illegale werken hoeven we niet bang te zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
Mijn Appie staan er nu meestal twee bij de deur: een straatkrantverkoper en een "muzikant".
Dat wordt dringen als daar nog een kudde albanezen bij moet voor een aalmoes.
Maar die albanezen zijn toch sowieso meer van het stelen en roven? Of is dat een vooroordeel?
Ik denk dat ze nog wel leeft na dat bombardement, ze scheen toen niet in dat kamp te zijn. Ik denk ook dat ze alles meekrijgt wat er over haar wordt geschreven via internet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Toverheks het volgende:
Oh Remlof, die kan nooit meer vluchten of wat dan ook, zal ze nog wel leven??? na die uitzending nooit meer wat gehoord en een maand later die commandant neergeschoten, ben benieuwt of ze nog leeft.
Bosniërs ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Het zijn toch niet alleen Albanezen die vanaf morgen zonder visum naar Nederland mogen komen?
Wat zal de rollator-brigade bij de AH de pest in hebben als ze verdrongen worden door al die visumloze buitenlanders.
Klopt, ik ben de afgelopen dagen een paar keer in de weer geweest met de IND voor een collega die zijn Bosnische vrouw naar NL probeert te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bedoelt, voor dat illegale werken hoeven we niet bang te zijn
in dat geval heb je misschien meer aan een advocaat dan aan de ind, die hebben toch een beetje de 'buiten de deur houden' mentaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik ben de afgelopen dagen een paar keer in de weer geweest met de IND voor een collega die zijn Bosnische vrouw naar NL probeert te krijgen.
Voor haar geldt dit visumvrij reizen dus niet omdat er al een aanvraag voor haar loopt.
Ze zijn al meer dan een jaar bezig haar en hun zoontje hierheen te krijgen, maar dat valt allemaal niet mee, het gaat zo traag, ook al zijn ze een tijdje bijgestaan door een advocaat. Ze is inmiddels geslaagd voor haar integratiecursus en als alles goed is krijgt ze voor half januari haar verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
in dat geval heb je misschien meer aan een advocaat dan aan de ind, die hebben toch een beetje de 'buiten de deur houden' mentaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |