als er iemand niet op anderen neerkijkt dan ben ik t welquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
Heel dom. Accepteer het nou maar dat er domme en slimme mensen bestaan. Die gradaties zijn altijd aanwezig en zullen er altijd blijven.
Niets mis mee. Ook een simpele automonteur heb je nodig, maar die kunnen ook niet zonder een wetenschapper.
Gelul allemaal dus. Leef je eigen leven zoals je wilt en kijk niet op of neer naar een ander. Zolang jezelf maar gelukkig bent, dan is het prima.
10x iets getypt, ik geef het op. Hoi Lein!quote:
Je kan in rottere plaatsen moeten wachtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
je moet wat he, wachtend in de KFC
Maar DarkElf wel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar je voelt jezelf altijd wel erg aangevallen als het over dit soort dingen gaat. Dat is ook nergens voor nodig.
In dit specifieke geval dus ook. Ik had het niet eens over jou.
tegen mij? Net gelezen en ik geloof je wel hoor..quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
10x iets getypt, ik geef het op. Hoi Lein!
Ruttequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kon niets negatiefs en raars aan DarkElfs posts ontdekken om eerlijk te zijnquote:
ehm ik had t ook niet over mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar je voelt jezelf altijd wel erg aangevallen als het over dit soort dingen gaat. Dat is ook nergens voor nodig.
In dit specifieke geval dus ook. Ik had het niet eens over jou.
Bush jr!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:ik dacht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm ik had t ook niet over mij
Ehm, aaargh, ik geef het ook opquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als er iemand niet op anderen neerkijkt dan ben ik t wel
Die al helemaal, inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
Feeks!
Das heel niet waar, dat heb ik net nergens beweerd!
Waarom reageer je dan altijd zo énorm over the top als het over zoiets gaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm ik had t ook niet over mij
Lees eens verderquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Feeks!
Das heel niet waar, dat heb ik net nergens beweerd!
? Ohquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kon niets negatiefs en raars aan DarkElfs posts ontdekken om eerlijk te zijn. Hell, ik geef haar nog gelijk ook.
Dus zelfs als je heel dom bent, kan je nog steeds de "machtigste man van de wereld" wordenquote:
Er is nog hoop voor sommigequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus zelfs als je heel dom bent, kan je nog steeds de "machtigste man van de wereld" worden
De machtigste puppet jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus zelfs als je heel dom bent, kan je nog steeds de "machtigste man van de wereld" worden
nou enorm iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan altijd zo énorm over the top als het over zoiets gaat
Ja dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, als acteur kun je zelfs de machtigste man ter wereld worden, dus waarom ex-alcohollisten niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De machtigste puppet jaDe puppet masters, die zijn pas slim!
Als je vader maar genoeg geld heeft, kan allesquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij mag alles vinden hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou enorm iddmag ik ook iets vinden?
ik kan de spagaat niet, dan blijft er dus niks over behalve noten importerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef Duderella het volgende:
FF, ik vind jou bijvoorbeeld vaak een beetje dom.
En dat bedoel ik met 'dom': enigszins kortzichtig, gevormd door een tamelijk kleine wereld. Ik bedoel er niet 'minderwaardig' mee. En ook niet 'algeheel onkundig'. Jij kan een spagaat. En snapt hoe je noten importeert. Gelukkig, want ik eet ze graag.
Nou, verbreed je blikveld en leer de spagaat dame!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan de spagaat niet, dan blijft er dus niks over behalve noten importeren
Doe jij dat wel zelf?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan de spagaat niet, dan blijft er dus niks over behalve noten importeren
gelukkig maarquote:
gaat niet, ben ik niet lenig genoeg voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, verbreed je blikveld en leer de spagaat dame!
Iedereen is even slim als je het vanuit mijn perspectief bekijkt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef LieLie het volgende:
Oh, zijn we weer bij de 'iedereen-is-even-slim-discussie'?
nee hoor, jij bent de slimstequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef LieLie het volgende:
Oh, zijn we weer bij de 'iedereen-is-even-slim-discussie'?
als je t beslag eenmaal hebt is t zo klaar johquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet pannenkoeken bakken. Ik zei dat ik zin had in pannenkoeken, maar dan moet ik ze ook zelf bakken
Ik had Ross al naar de winkel gestuurd voor de ingrediënten, dus ik moet bakken en je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
als je t beslag eenmaal hebt is t zo klaar johbakse!
Rare Brit!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:01 schreef Isabeau het volgende:
ik vroeg Ross spek te halen voor op de pannenkoeken
Dure Italiaanse rauwe ham gehaald
hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:01 schreef Isabeau het volgende:ik vroeg Ross spek te halen voor op de pannenkoeken
Taalbarriërequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:01 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:01 schreef Isabeau het volgende:
nooit met n vrouw bemoeien als ze aan t koken isquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:02 schreef rijsttafel het volgende:
Pannekoeken, dat maak ik nou echt nooit. Precies een jaar geleden voor het laatst; op wintersport omdat de vrouwen in ons midden het niet voor elkaar kregen om een normale pannekoek te bakken. Na 5 pogingen en 3 keer "Nee, ik hoef geen hulp!" kon ik het niet meer aanzienEn dan achteraf te horen krijgen: "bedankt dat je hielp".
Vrouwen
De courgette moest een aubergine zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:56 schreef rijsttafel het volgende:
Courgette, rode ui, knoflook en hazelnoten bakken
Flikker er een blik tomaten, de drie K's (kurkuma, komijn, koriander), peper en zout bij.
Kaas erop en in de oven.
Smullen met rijst erbij.
Doei,
Chef Rijst
Jij ook al? Domme korrelquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef rijsttafel het volgende:
De courgette moest een aubergine zijn.
Ik haal ze altijd door elkaar qua naam.
Groeten,
Chef Rijst
Wel als mijn avondeten op het spel staatquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nooit met n vrouw bemoeien als ze aan t koken is
Ja.quote:
Dan moet je zeggen stop de tijdquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Groeten,
Chef Rijst
hoe kun je dat nou niet weten? Pff ... Zeg dat maar niet tegen je domme studiegenootjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Groeten,
Chef Rijst
En wat als ie nou dom kleurenblind isquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef DarkElf het volgende:
aubergine is een paarse kleur. Aubergine is dus de paarse van de twee
¿Qué?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef golfer het volgende:
De paarse dildo is een aubergine, de groene is een courgette.
Simpel toch?
Zal welquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op die knop rammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111
Dan heeft de aubergine een kroontje met een soort losse blaadjes (je kan het optillen, en zo kan je zien of hij te rijp is) , en dat kan bij de courgette nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat als ie nou dom kleurenblind is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
*proestquote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1574853
Dan heeft de aubergine een kroontje met een soort losse blaadjes (je kan het optillen, en de courgette niet
De lekkerste van de twee is de courgettequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat als ie nou dom kleurenblind is
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:09 schreef golfer het volgende:
Nieuwe foto van Steer met z'n salsadame opgedoken:Die kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jézus
![]()
Nieuwe foto van Steer met z'n salsadame opgedoken:Vanavond laatste Dexter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dikke reet
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Smakeloze waterige groene dildoquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:09 schreef Sarabi het volgende:
De lekkerste van de twee is de courgette
Nee, dat is dan weer een komkommer.quote:
Ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:12 schreef rijsttafel het volgende:
Nee, dat is dan weer een komkommer.
mooi zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Bluezz het volgende:
Die broodjes trouwens, zijn klein gebleven, maar lékker![]()
gelukkig maar. Niet heel dicht vanwege t niet zo harde rijzen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Bluezz het volgende:
Die broodjes trouwens, zijn klein gebleven, maar lékker![]()
Lekker knapperig en goed van smaak. Donkervolkoren met veel herrie erin... prima te doen met een likkie vijgenjam en ouwe kaas bijvquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig maar. Niet heel dicht vanwege t niet zo harde rijzen?
combi van die 2?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker knapperig en goed van smaak. Donkervolkoren met veel herrie erin... prima te doen met een likkie vijgenjam en ouwe kaas bijv
Nieuwe foto van Steer met z'n salsadame opgedoken:Ik geef toe, Steer ziet er iets beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Op werk was het ook onderwerp van de dag vanmorgen. Maar als je er over nadenkt, kunnen mijn collega's en ik onze bewoners flink wat schade toe doen, gewoon omdat we met weinig personeel op veel bewoners zijn. KDV's zijn vol en druk, weinig begeleiding en veel kinderen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij is deze man toevallig opgepakt, maar voor hem nog honderden anderen die hetzelfde doen en kunnen doen.
Ik heb een keer gehad dat ik bij de zoo in het kassahokje zat, en dat iemand voor me kwam staan en vroeg: "zijn jullie vandaag wel open?"quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Aure het volgende:
Hai
Ik heb teruggelezenMaar ik wil alleen maar even zeggen dat ik de nieuwe nijn van Sun & Tav vet cool vind! Oh en er bestaan echt wel domme mensen. Nog een voorbeeld. Ik sta in mn appleoutfit (helemaal zwart en op mn shirt, voorop en achterop, een groot apple-logo), bij t applegedeelte en er komt iemand op me af lopen en die zegt "He. Werk jij voor apple?"
Neuh ik loop wel vaker voor de lol rond in een appleshirt bij een applestore. Is mn hobby.
Ja maar soms doe ik dat soort dingen ook, maar dan is het vooral om een gesprek te starten (en daar ben ik niet zo goed in).quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Aure het volgende:
Hai
Ik heb teruggelezenMaar ik wil alleen maar even zeggen dat ik de nieuwe nijn van Sun & Tav vet cool vind! Oh en er bestaan echt wel domme mensen. Nog een voorbeeld. Ik sta in mn appleoutfit (helemaal zwart en op mn shirt, voorop en achterop, een groot apple-logo), bij t applegedeelte en er komt iemand op me af lopen en die zegt "He. Werk jij voor apple?"
Neuh ik loop wel vaker voor de lol rond in een appleshirt bij een applestore. Is mn hobby.
Echt dat snap je toch niet hahahaha.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik bij de zoo in het kassahokje zat, en dat iemand voor me kwam staan en vroeg: "zijn jullie vandaag wel open?"
![]()
Ja maar als je al ziet dat diegene voor dat bedrijf werkt dan kan je beter zeggen "Ik zie dat je voor *naam bedrijf* werkt, ik heb even een vraagje. blablabla " oid. Anders komt het echt een beetje dom overquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar soms doe ik dat soort dingen ook, maar dan is het vooral om een gesprek te starten (en daar ben ik niet zo goed in).
Das waarquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar als je al ziet dat diegene voor dat bedrijf werkt dan kan je beter zeggen "Ik zie dat je voor *naam bedrijf* werkt, ik heb even een vraagje. blablabla " oid. Anders komt het echt een beetje dom over![]()
Geniet van je boek!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:
En dan zeggen ze dat er geen domme vragen zijn, Aure!
Ik ga op bed liggen lezen; ben moe. En nog steeds geen bad.
Ik moet mijn toekomst maar eens gaan uitstippelen om aan een bad te komen! (...ruimere badkamer anders past het niet....ander huis dus....andere baan...pffff!)
Of ik ga gewoon een weekendje bij golfer & Bluezz logerenVeel simpeler!
Ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Geniet van je boek!![]()
Ik wil later ook een bad.
Vroegaahh toen ik nog een vriendje had, ging ik altijd daar in badquote:
Bij mijn schoonouders hebben ze ook een bad, maar die gebruiken het al jaren als wasmandquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Vroegaahh toen ik nog een vriendje had, ging ik altijd daar in badSuperrelaxt! En dan asociaal lang de badkamer bezet houden
Ikke ook!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef borisz het volgende:
Laatste journaal van Gerard Arninkhof. Mooi einde
Wat een heerlijk vooruitzichtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef LieLie het volgende:
We hebben toch maar bedacht dat we een jaar later naar Amerika gaan!
Op zich was komende zomer ideaal, omdat ik dan ook nog schoolvakantie heb, dus alle tijd.
Maar ja, de zomer erna werk ik al. En dan houden we zoveel geld over in de maand, dat we dan veel vrijer zijn in de soort reis die we willen maken
Ja, mooi he? Dat applausquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef borisz het volgende:
Laatste journaal van Gerard Arninkhof. Mooi einde
Zo'n kop die op TV is sinds ik mij kan heugen en neemt afscheid van het journaal. Iemand waar je mee opgegroeid bentquote:
Ziet er best vet uit eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuke plaatjes dames met hoogtevrezen (stumble upon)
Dan zou je hem eigenlijk Mika moeten noemenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:31 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik zit dan toch eindelijk nog eens ontspannen vandaag. Wat een dag dit zo![]()
Maar goed, 2 down, 3 to go.
En nog bedankt voor de wederom hilarische domme mensen discussie, dat had mijn humeur even nodig![]()
En we hebben een nieuwe nijn met woest haar, Miko ftw
Welkom Miko in de beestenboel in Wierden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:31 schreef TAV74 het volgende:
En we hebben een nieuwe nijn met woest haar, Miko ftw
The Road of death, Boliviaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuke plaatjes dames met hoogtevrezen (stumble upon)
Maar de ontspannenheid die je erdoor krijgt, lekker een uurtje lezen of gewoon lekker je gedachtes laten rollen of warm worden na een kouwe wandeling.. ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef AnneX het volgende:
Met een bad heb ik werkelijk helemaal nix !
Mn. AnneX mocht kiezen de afgelopen verbouwing(ook alweer 5 jaar geleden) en liet het bad vervallen.
Het was alleen handig bij het wassen van de gordijnen of van wollen truien handwassen.
Nu nog even hopen dat het goed blijft gaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom Miko in de beestenboel in Wierden.
Mogelijk dat jij met artrotische gewrichten dan beter ontspannen kunt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar de ontspannenheid die je erdoor krijgt, lekker een uurtje lezen of gewoon lekker je gedachtes laten rollen of warm worden na een kouwe wandeling.. ik vind het heerlijk
a catchrailquote:
Aaww haha sweeetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Miko![]()
die ik misschien idd wel Mika kan gaan noemen.. Maria en Mika
![]()
![]()
Hij ging boven op haar hoofd zitten en rondje over haar heen rennen![]()
![]()
Zo meteen even bij ze spieken hoe het gaat en wat lekkers brengen
Beetje donker nu.. bij de opvang is wel een fototje gemaakt, ik kijk wel ff of die online komt. En anders pas vrijdag vrees ik..quote:
Leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Miko![]()
die ik misschien idd wel Mika kan gaan noemen.. Maria en Mika
![]()
![]()
Hij ging boven op haar hoofd zitten en rondje over haar heen rennen![]()
![]()
Zo meteen even bij ze spieken hoe het gaat en wat lekkers brengen
Okay! Is primaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beetje donker nu.. bij de opvang is wel een fototje gemaakt, ik kijk wel ff of die online komt. En anders pas vrijdag vrees ik..
Och je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
Jammer dat ik nou net de domme-mensendiscussie heb gemist. Wat ik wou zeggen: o.a. Anthraxx zegt dat het soms best lekker is als je wereld fijn klein is - is zo, maar bagatelliseer dat ook weer niet: kanker krijgen bijvoorbeeld is heel ongrijpbaar en overweldigend voor iedereen, maar als je dan niet zo snugger bent en niet weet welke vragen je moet stellen is het helemaal heel eng, denk ik.
Post gewoon de Long/Lat locaties waar ze te vinden zijn. Toch maar 10% van de wereld die daar echt iets mee kanquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en domme mensen bestaan absoluut, ik kan er niet 3, maar wel minstens 10 noemen! Bewezen laag intelligent. Alleen dan schaadt ik mijn beroepsgeheim
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Post gewoon de Long/Lat locaties waar ze te vinden zijn. Toch maar 10% van de wereld die daar echt iets mee kan.
Ik zeg : vastplakken die snorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef DarkElf het volgende:
Toffe foto's zitten er bij Bluezz
Oh en eten is goed gekeurd door ons allebei, was erg lekker
Dus dat deel voor zaterdag zit wel snor
bedoel je een rund?quote:
Bijzonder is dit BlueXX.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg : vastplakken die snor![]()
Dit is ook gek om naar te kijken
[ afbeelding ]
wow! gaaf zeg!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://bumbumbum.me/2010/04/09/bruno-catalano/quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef AnneX het volgende:
Bijzonder is dit BlueXX.
Waar komt het vandaan en heb je een linkje?
Nou idd voor dat soort momenten lijkt het me helemaal fijn!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef DarkElf het volgende:
geweldige site idd, heeft mij door heel wat slapeloze nachten geholpen in het ziekenhuis
Yepquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou idd voor dat soort momenten lijkt het me helemaal fijn!
Oh wat vind ik dit leuk ! dat moet een goeie werkgever zijn (?) in ieder geval leuke collega's.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Lief Sun
Wat werk ik in een cool ziekenhuis he![]()
![]()
Vanaf 1.15 (dit was in het restaurant waar ik dus ook altijd zit te eten)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Lief Sun
Wat werk ik in een cool ziekenhuis he![]()
![]()
Vanaf 1.15 (dit was in het restaurant waar ik dus ook altijd zit te eten)
Ja hequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
wat cool! En leuke touch dat zinnetje van Terence Trent D'Arby
![]()
We hebben in een enorm lastige reorganisatie gezeten met veel onrust en veranderingen die niet altijd echt lekker liep... maar toch zijn dit wel de dingen die je altijd in ons ziekenhuis tegenkomt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef AnneX het volgende:
Oh wat vind ik dit leuk ! dat moet een goeie werkgever zijn (?) in ieder geval leuke collega's.
Ehhh, is dat een paardquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, ik heb op de Stelvio (nummer 2) gereden
Ik dacht meteen aan een of ander apparaat uit de verzorgingquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, de nummer 2 van die vreselijke hoogtevrees-weggetjes die je net postte
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik dacht meteen aan een of ander apparaat uit de verzorging![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, de nummer 2 van die vreselijke hoogtevrees-weggetjes die je net postte
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan een of ander apparaat uit de verzorging![]()
Wahaha nee, dat valt best mee.. maar als er met moeilijke termen gestrooid wordt (ik had het niet als wegnaam herkendquote:
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef LieLie het volgende:
Whut?
http://www.depers.nl/opme(...)van-het-alfabet.html
Hahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is het al 1 april?? met een reserve n that is
haha dat idee heb ik ook jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha
Het komt van de Speld, een site met onzin-artikelen.
Ik denk dat iemand bij de Pers enorm op zijn flikker krijgt
Trusten en fijne dag!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha dat idee heb ik ook ja![]()
slapen gaan!!Morgen een errug lange dag.. van 8 tot 22.00 of zo iets...
maar wel gezellig
Thanx!! Heb wel besloten dat ik tussen de middag gewoon even thuis kom, even de nijnen checken en even tijd voor mezelf tussendoorquote:
Heel slim!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx!! Heb wel besloten dat ik tussen de middag gewoon even thuis kom, even de nijnen checken en even tijd voor mezelf tussendoor
Sheesh, vanwaar zo enorm lang?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha dat idee heb ik ook ja![]()
slapen gaan!!Morgen een errug lange dag.. van 8 tot 22.00 of zo iets...
maar wel gezellig
Beetje googelen doet mij denken dat het fake isquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef LieLie het volgende:
Whut?
Zaterdag?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:58 schreef DarkElf het volgende:
pannenkoekenjahaaa dat wil ik ook weer eens eten!!
oh jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
en weer ff zwaaien vanuit de KFCSteer; vergeet je hotwings niet!
We hadden je niet herkendquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben t maar hoor met n nieuwe ava![]()
tartaartje was vast nog lekkerderquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk ben d'r weer
Ik zie dat jullie een leuke discussie hadden
En dat zonder mij
Willen jullie dat niet meer doen
![]()
Overigens...tijgergarnalen met gesmoorde prei en een linzensalade is echt goed etenEn de dame bij ik aan het koken was, was oprecht verbaast over de snelheid en de simpelheid en het feit dat het lekker was
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tartaartje was vast nog lekkerder
(nee hoor geintje, ik hou al op)
gewoon vergeten he!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
oh jazal ik ze voor ontbijt halen
Maar jouw smaak is toch een smaak waar we ons weinig van aan moeten trekken ben ik bangquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
speculoos zijn gewoon veredelde koffiekoekjesvan die 1 cent dingetjes die je op vereningen in bakken ziet liggen.. vind er niks aan
Nou dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeiquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
genoeg gemopperd. ik ga nu echt slapentrusten!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Nou dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooei
sssh. ik ga morgen pas laatste ep kijken.quote:
Okquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef DarkElf het volgende:
nee P die pannenkoeken maak je zondag maar voor jezelfik maak andere dingen
Vast een grap voor een vertrekkende eindredacteurquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef LieLie het volgende:
Whut?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazenafleveringquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sssh. ik ga morgen pas laatste ep kijken.
Maar jij vindt dit seizoen sowieso leuker dan wij
Mie toequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
OkIk ga zondag trouwens proberen om knolraapfrietjes te maken denk ik
Ik zag iemand dat in het wat eet je vandaag topic posten pasgeleden
En volgens mij doet Sun dat ook wel eens
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef rijsttafel het volgende:
[ afbeelding ]Verkeerde kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er nog op gegoogled kijk maar naar de naam van de afbeeldingquote:
Ja. Potverdikkiequote:
Shit wat ergquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef rijsttafel het volgende:
En toen crashte m'n HD waar m'n foto's enzo op stondenLeuk. Had geen backup.
![]()
De apparatentyfus heerst echt in dit huis. Binnen 10 maanden:
- Laptop
- Wifi ding
- Oven
- Wasmachine
- Nu HD
Kortom zo'n beetje alles wat ik heb is vervangen.
Ik heb van die hele dikke sokken bij de hema gekocht, die ik over mijn gewone sokjes draag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef DarkElf het volgende:
Trusten dude!
Ik zit eens online naar thermosokken te kijken, ik heb zulke koud voeten al de hele herfst en t moet nog winter wordenIk heb al 2 paar sokken aan en draag sloffen maar nog steeds koude voeten dus misschien zullen zulke dingen helpen?
Foto's van iets meer dan een jaar ofzo. Het jaar daarvoor was m'n laptop gecrasht met m'n fotos erop en toen had ik me voorgenomen ze op een externe HD te zetten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit wat ergZaten er waardevolle foto's bij?
Vanmiddag toevallig alles overgezet naar de Cruzer.
nee ik ook niet (ben een sokkenmens) maar hoopte er warme voeten van te krijgen. Van die dikke sokken heb ik ook wel eens geprobeerd maar t hielp niet echt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb van die hele dikke sokken bij de hema gekocht, die ik over mijn gewone sokjes draag.
Perfect. Ik hou niet zo van sloffen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef rijsttafel het volgende:
Al m'n foto's van m'n ex zijn nu officieel weg, altijd het voordeel blijven zien.
Toch iets met je doorbloeding... te strakke laarzen o.i.d.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef DarkElf het volgende:
nee ik ook niet (ben een sokkenmens) maar hoopte er warme voeten van te krijgen. Van die dikke sokken heb ik ook wel eens geprobeerd maar t hielp niet echt.
Was vanmiddag bij de pedicure en die had medelijden met me omdat ik zulke koude voeten had(oftewel, alleen de tenen trouwens, de rest is wel warm?)
Ja, als fotograaf zijnde kan ik me dat voorstellen. Maar ik ben niet zo'n fotomens dus het kan me niet erg veel boeien. Ik hou van de herinneringen. De plaatjes erbij maken niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij bent het toppunt van positiviteit
![]()
En ja, het is best kut als je foto's weg zijn. Mijn grootste angst zeg maar
Truste alvastquote:
Auwquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef rijsttafel het volgende:
Voor mij als technicus zou het veel erger zijn als ik m'n map met alle electronica schema's, codes en datasheets kwijtraakte. Nou.. dat stond ook op die HD
had mijn sportschoenen aan... dus ruimte zat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch iets met je doorbloeding... te strakke laarzen o.i.d.
Nee, zo geniaal ben ik nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AuwDa's echt irritant
En natuurlijk nergens gebackupped in mail of zo?
Het zit je ook ff niet mee hequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Morgen toch maar even naar de huisarts. Mijn gezicht zit nu ook nog een keer onder de eczeem-achtige vlakken. Schimmeltje of bacterie erbij opgelopen?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, zo geniaal ben ik niet![]()
Wel een klein deel op een site. En precies wat ik nodig had, want vandaag eindelijk m'n binaire klok afgemaakt. Die staat nu mooi te 'tikken'.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Morgen toch maar even naar de huisarts. Mijn gezicht zit nu ook nog een keer onder de eczeem-achtige vlakken. Schimmeltje of bacterie erbij opgelopen?
Hm, kan ook stress zijn. Heb je ook eczeem tussen je vingers / kloofjes?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef rijsttafel het volgende:
Zoiets moet echt niet gebeuren met m'n onderzoek of scriptie![]()
![]()
Leermomentje, mooi meegenomen. Nog op tijd
Nope. Wel jeuk en clusters van hele kleine pukkeltjes op mijn rug ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, kan ook stress zijn. Heb je ook eczeem tussen je vingers / kloofjes?
Dropbox. Ik raak niks kwijt, en kan altijd overal bij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef rijsttafel het volgende:
Zoiets moet echt niet gebeuren met m'n onderzoek of scriptie![]()
![]()
Leermomentje, mooi meegenomen. Nog op tijd
100 GB limietquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dropbox. Ik raak niks kwijt, en kan altijd overal bij.
referral linkje
Grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De klok in kwestie:
[ afbeelding ]
Thx, zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dropbox. Ik raak niks kwijt, en kan altijd overal bij.
referral linkje
Mja waarom ik dat niet zo doe.. Ik vind het altijd wel relax om zo min mogelijk 'bagage' te hebben. Gewoon weg kunnen zonder iets te hoeven regelen ofzo. Nergens aan gehecht zijn, dus ook niet aan foto's. Als je aan mensen vraagt wat ze qua spullen mee zouden nemen als het huis in de fik stond, antwoord 95% 'fotoalbum'. Ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddAlles op twee plekken neerzetten
Of meer zelfs
Ik heb alle foto's op harde schijven in mijn PC en op twee harde schijven extern waarvan er eentje bij mijn ouders ligt. Die wordt dan ook niet elke week bijgewerkt, maar zo 1x per maand wissel ik ze om.
Dropbox is geen backup service, maar een cloud service voornamelijk om documenten te syncenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
100 GB limietDaar red ik het niet meer meer
Ja, maar dat zou ook leuk zijn met 1.5 TB aan foto's hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dropbox is geen backup service, maar een cloud service voornamelijk om documenten te syncen
Alleen af te lezen door nerdsquote:
Ik snap je welquote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mja waarom ik dat niet zo doe.. Ik vind het altijd wel relax om zo min mogelijk 'bagage' te hebben. Gewoon weg kunnen zonder iets te hoeven regelen ofzo. Nergens aan gehecht zijn, dus ook niet aan foto's. Als je aan mensen vraagt wat ze qua spullen mee zouden nemen als het huis in de fik stond, antwoord 95% 'fotoalbum'. Ik niet.
Kan het niet uitleggen, maar het is wel een chill gevoel.
Ik zou het eerst proberen te blussen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik snap je welEn sowieso, als mijn huis in de fik staat dan doe ik maar twee dingen..... beide katten in hun bench en dan heel hard de deur uit lopen
waarom belde jij mij vanmiddag ?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
Intussen even een Jimmy's Food Factory bekeken.
Zelf marmite of kauwgum proberen maken is geen goed idee.
Oh jee..mijn nieuwe mobiel heeft een geheel eigen leven?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:36 schreef Bjoro het volgende:
waarom belde jij mij vanmiddag ?
(hoorde voetstappen en broekzakgeluiden)
Dat wel, maar ja...hoorde jou niet, dus heb maar opgehangenquote:
Je wil het geloven of niet....ik reed op dat moment bij Spaarne locatie Hoofddorp.....het moet niet nog gekker worden, Derk Olgavie !!!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee..mijn nieuwe mobiel heeft een geheel eigen leven?
Maar we waren wel in de buurt overigens: Spaarne locatie Heemstede.
He's darksited!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:44 schreef Bjoro het volgende:
Je wil het geloven of niet....ik reed op dat moment bij Spaarne locatie Hoofddorp.....het moet niet nog gekker worden, Derk Olgavie !!!
wel wat minder hangerig, alleen nog koorts, hoesten als een malle en een beetje diarree.quote:
ik nog niet...wel bijnaquote:
Ach wat jammer zeg, ja dan voelt ze zich echt niet lekker, keelpijn is ook nie fijnquote:Op woensdag 15 december 2010 00:50 schreef Bjoro het volgende:
wel wat minder hangerig, alleen nog koorts, hoesten als een malle en een beetje diarree.
Ben bang dat ze het kerstontbijt op school morgenochtend moet missen.
(wat ze overigens vanmiddag niet eens erg vond, terwijl school echt alles voor haar is....dan ben je best wel ziek, als kind zijnde, denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |