als er iemand niet op anderen neerkijkt dan ben ik t welquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
Heel dom. Accepteer het nou maar dat er domme en slimme mensen bestaan. Die gradaties zijn altijd aanwezig en zullen er altijd blijven.
Niets mis mee. Ook een simpele automonteur heb je nodig, maar die kunnen ook niet zonder een wetenschapper.
Gelul allemaal dus. Leef je eigen leven zoals je wilt en kijk niet op of neer naar een ander. Zolang jezelf maar gelukkig bent, dan is het prima.
10x iets getypt, ik geef het op. Hoi Lein!quote:
Je kan in rottere plaatsen moeten wachtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
je moet wat he, wachtend in de KFC
Maar DarkElf wel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar je voelt jezelf altijd wel erg aangevallen als het over dit soort dingen gaat. Dat is ook nergens voor nodig.
In dit specifieke geval dus ook. Ik had het niet eens over jou.
tegen mij? Net gelezen en ik geloof je wel hoor..quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
10x iets getypt, ik geef het op. Hoi Lein!
Ruttequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kon niets negatiefs en raars aan DarkElfs posts ontdekken om eerlijk te zijnquote:
ehm ik had t ook niet over mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar je voelt jezelf altijd wel erg aangevallen als het over dit soort dingen gaat. Dat is ook nergens voor nodig.
In dit specifieke geval dus ook. Ik had het niet eens over jou.
Bush jr!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:ik dacht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm ik had t ook niet over mij
Ehm, aaargh, ik geef het ook opquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als er iemand niet op anderen neerkijkt dan ben ik t wel
Die al helemaal, inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
Feeks!
Das heel niet waar, dat heb ik net nergens beweerd!
Waarom reageer je dan altijd zo énorm over the top als het over zoiets gaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm ik had t ook niet over mij
Lees eens verderquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Feeks!
Das heel niet waar, dat heb ik net nergens beweerd!
? Ohquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kon niets negatiefs en raars aan DarkElfs posts ontdekken om eerlijk te zijn. Hell, ik geef haar nog gelijk ook.
Dus zelfs als je heel dom bent, kan je nog steeds de "machtigste man van de wereld" wordenquote:
Er is nog hoop voor sommigequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus zelfs als je heel dom bent, kan je nog steeds de "machtigste man van de wereld" worden
De machtigste puppet jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus zelfs als je heel dom bent, kan je nog steeds de "machtigste man van de wereld" worden
nou enorm iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan altijd zo énorm over the top als het over zoiets gaat
Ja dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, als acteur kun je zelfs de machtigste man ter wereld worden, dus waarom ex-alcohollisten niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De machtigste puppet jaDe puppet masters, die zijn pas slim!
Als je vader maar genoeg geld heeft, kan allesquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij mag alles vinden hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou enorm iddmag ik ook iets vinden?
ik kan de spagaat niet, dan blijft er dus niks over behalve noten importerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef Duderella het volgende:
FF, ik vind jou bijvoorbeeld vaak een beetje dom.
En dat bedoel ik met 'dom': enigszins kortzichtig, gevormd door een tamelijk kleine wereld. Ik bedoel er niet 'minderwaardig' mee. En ook niet 'algeheel onkundig'. Jij kan een spagaat. En snapt hoe je noten importeert. Gelukkig, want ik eet ze graag.
Nou, verbreed je blikveld en leer de spagaat dame!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan de spagaat niet, dan blijft er dus niks over behalve noten importeren
Doe jij dat wel zelf?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan de spagaat niet, dan blijft er dus niks over behalve noten importeren
gelukkig maarquote:
gaat niet, ben ik niet lenig genoeg voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, verbreed je blikveld en leer de spagaat dame!
Iedereen is even slim als je het vanuit mijn perspectief bekijkt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef LieLie het volgende:
Oh, zijn we weer bij de 'iedereen-is-even-slim-discussie'?
nee hoor, jij bent de slimstequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef LieLie het volgende:
Oh, zijn we weer bij de 'iedereen-is-even-slim-discussie'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |