abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:11:24 #151
207372 bastibro
I`ll get there
pi_89937847
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een kind huilt als het pijn heeft, schrikt dat de laffe pedo's dan niet af? :{

:{²
Ik denk dat een kind op zo`n moment zo onder de indruk is en in de macht van de pedo, dat huilen niet bij hun opkomt.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:13:43 #152
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_89937980
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik denk dat je als ouder wil weten wat er precies aan de hand is met je kind. Het ligt er maar net aan hoe je het brengt, als je ze duidelijk maakt dat de dokter alleen maar even gaat kijken dan valt het voor de kinderen wel mee denk ik, voor de ouders is het een ander verhaal.
Ik zou er geen toestemming voor geven tenzij ik daar echt een goede reden voor had. Als deze kinderen allemaal verkracht waren was dat vast al veel eerder opgevallen. Hoe wil een dokter zien of er iemand aan bepaalde lichaamsdelen heeft gezeten ? Of dat kind zelfs iets dergelijks heeft gedaan op aandringen van Robert ?

En een psycholoog liet ik sowieso al helemaal niet in de buurt van mijn kind komen tenzij het kind ander gedrag was gaan vertonen nadat het in contact was geweest met die man. moet wel eerlijk toegeven dat ik geen hoge hoed op heb van dat soort figuren( psychologen/psychiaters)

Ik heb zelf een kind dat op jonge leeftijd een vervelende ervaring heeft gehad en daar heeft hij voor zover ik weet niks aan over gehouden. Rustig doorgaan met ademhalen en het kind de ruimte gunnen om gewoon verder te gaan.
Tuurlijk moet je alert blijven of er toch geen nadelige gevolgen zijn, maar je moet ze niet gaan * zoeken * vind ik.
Maar och ik begrijp ook best dat de ouders gewoon niet weten waar ze het zoeken moeten van ellende, zich wellicht ook een beetje schuldig voelen( heel normaal voor ouders, heb er zelf ook regelmatig last van :@ ) en nu proberen om het zo goed mogelijk te doen. :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:15:56 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89938105
Van de website van martijn.org:
quote:
Op mijn zevende jaar kwam ik in kontakt met een man die bijzonder aardig voor mij was. Hij nam me mee naar zijn zolder waar hij me op schoot nam en het tot seksueel kontakt kwam. Ik vond dit erg prettig en fijn. Ik keek steeds uit naar de woensdagmiddagen, de dagen waarop wij elkander zagen. Dit duurde geruime tijd. [...] Nu, als bijna achtenzestigjarige man, na een goed leven gehad te hebben, zie ik deze kontakten van destijds nog als zeer positief voor mijn ontwikkeling. Ik zou ze niet hebben willen missen, en ik benijd de mensen niet die deze kansen niet hebben gehad.
Jongens, steek mij maar lek, ik kap er mee. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_89938131
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is zeker niet ondenkbaar. Het zou me eerder verbazen als hij werkelijk nergens van wist.
Nog eenvoudiger : als hij er niet van wist of niets vermoedde, wat voor een sukkel was het dan ?
Zeker niet geschikt voor een dergelijke functie.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:18:19 #155
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_89938244
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik zou er geen toestemming voor geven tenzij ik daar echt een goede reden voor had. Als deze kinderen allemaal verkracht waren was dat vast al veel eerder opgevallen. Hoe wil een dokter zien of er iemand aan bepaalde lichaamsdelen heeft gezeten ? Of dat kind zelfs iets dergelijks heeft gedaan op aandringen van Robert ?

En een psycholoog liet ik sowieso al helemaal niet in de buurt van mijn kind komen tenzij het kind ander gedrag was gaan vertonen nadat het in contact was geweest met die man. moet wel eerlijk toegeven dat ik geen hoge hoed op heb van dat soort figuren( psychologen/psychiaters)

Ik heb zelf een kind dat op jonge leeftijd een vervelende ervaring heeft gehad en daar heeft hij voor zover ik weet niks aan over gehouden. Rustig doorgaan met ademhalen en het kind de ruimte gunnen om gewoon verder te gaan.
Tuurlijk moet je alert blijven of er toch geen nadelige gevolgen zijn, maar je moet ze niet gaan * zoeken * vind ik.
Maar och ik begrijp ook best dat de ouders gewoon niet weten waar ze het zoeken moeten van ellende, zich wellicht ook een beetje schuldig voelen( heel normaal voor ouders, heb er zelf ook regelmatig last van :@ ) en nu proberen om het zo goed mogelijk te doen. :)
Dat is natuurlijk ook primair aan de ouders om te beslissen, als zij nee zeggen dan heeft de hele rest van de wereld dikke vette pech. Knap dat je dit op deze manier aan hebt gepakt, de meeste schade aan kinderen die dit overkomt (excessen daargelaten) komt door de reactie van de omgeving.
be nice or go away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 december 2010 @ 22:18:57 #156
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89938284
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een kind huilt als het pijn heeft, schrikt dat de laffe pedo's dan niet af? :{

Blijkbaar niet.
pi_89938310
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef quirigua het volgende:

[..]

Nog eenvoudiger : als hij er niet van wist of niets vermoedde, wat voor een sukkel was het dan ?
Zeker niet geschikt voor een dergelijke functie.
Nouja, daarom ga ik er ook van uit dat hij het toch geweten moet hebben. Ik kan me het met in het andere geval echt niet voorstellen.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 22:22:39 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_89938508
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonder al te technisch te willen worden vraag ik me oprecht en vochtig af hoe een die-hard praktiserende pedo zijn lusten van rantsoen voorziet. Als er geen grenzen door de wet zouden zijn opgelegd, zouden ze dan gewoon kinderen/baby's penetreren??? :?

Dat kan technisch gezien toch niet eens? :?

Technisch gezien kan sabbelen wel zonder dat een baby daar ooit iets over kan zeggen ej.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:26:02 #159
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_89938734
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Van de website van martijn.org:

[..]

Jongens, steek mij maar lek, ik kap er mee. :N

Dat geloof je toch zeker zelf niet. Is alleen maar om zn eigen wanpraktijken goed te praten. Zelf in z'n jeugd misbruikt: dus een seksuele stoornis opgelopen, zoals wordt onderbouwd in het artikel in de op. Als je als kind jezelf niet op de juiste seksuele manier kunt ontwikkelen, ontstaat er een stoornis op dit gebied en weet/kun je je als volwassenen niet meer seksueel "normaal" gedragen. Heeft ook te maken met verstoorde machtsverhoudingen ondervonden hebben, etc. Lastig uit te leggen, maar deze mensen hebben psychische hulp nodig klaar.

Kinderen zijn niet in staat op dezelfde seksuele manier te denken als volwassenen, dat moet zich ontwikkelen en daarom mag een volwassenen nooit en te nimmer seks hebben met een kind. Dat brengt ernstige schade toe. Iemand die date niet ziet, is ziek.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_89938768
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Technisch gezien kan sabbelen wel zonder dat een baby daar ooit iets over kan zeggen ej.
Dat schijnt met baby's het geval te zijn: zuigreflex. Beetje nare details zijn dat :r

Maar daarom is het iig goed om al die kinderen iig aan een grondig bloedonderzoek te onderwerpen. En de rest :(
pi_89938845
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Moeten technische details per se worden besproken?
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 22:28:33 #162
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_89938896
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zeker zelf niet. Is alleen maar om zn eigen wanpraktijken goed te praten.
Er is een fokker geweest (homo overigens) die ooit hetzelfde heeft geschreven hier op FOK. Hij vertelde ook dat HIJ het niet als negatieve ervaring heeft gezien. Het kán dus wel mits er geen pijngrenzen zijn overschreden denk ik...
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:29:31 #163
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89938952
Nog vreselijker is het als later blijkt dat die poedel aids had. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_89938963
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Er is een fokker geweest (homo overigens) die ooit hetzelfde heeft geschreven hier op FOK. Hij vertelde ook dat HIJ het niet als negatieve ervaring heeft gezien. Het kán dus wel mits er geen pijngrenzen zijn overschreden denk ik...
Of je meet jezelf een excuus aan voor je eigen neigingen.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 22:31:16 #165
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_89939060
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Moeten technische details per se worden besproken?
Neen dat hoeft niet maar het geeft wel aan dat er ook minder pijnlijke gevallen van ERNSTIG sexueel MISBRUIK zijn.
Ik hoop voor alle kinderen die in deze zaak misbruikt zijn dat dat hier het geval ook is en dat er geen sprake is geweest van penetratie of gedwongen spelletjes.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 22:32:33 #166
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_89939140
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik kan het waarheidsgehalte aan het verhaal op Martijn.org niet achterhalen maar weet eigenlijk wél zeker dat die fokker die hier toen zijn eigen verhaal schreef geen letter heeft gelogen.
pi_89939174
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Neen dat hoeft niet maar het geeft wel aan dat er ook minder pijnlijke gevallen van ERNSTIG sexueel MISBRUIK zijn.
Ik hoop voor alle kinderen die in deze zaak misbruikt zijn dat dat hier het geval ook is en dat er geen sprake is geweest van penetratie of gedwongen spelletjes.
Gezien alle ophef en het feit dat er werd gesproken over één slachtoffertje die iig ernstig misbruikt was, gaat het vrees ik verder dan wij ons hier met zijn allen kunnen en willen indenken.
pi_89939370
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik kan het waarheidsgehalte aan het verhaal op Martijn.org niet achterhalen maar weet eigenlijk wél zeker dat die fokker die hier toen zijn eigen verhaal schreef geen letter heeft gelogen.
Nouja, ook dat zal voorkomen. Maar ik denk toch, dat de meerderheid van de kinderen die op jonge leeftijd seksueel is misbruikt, daar later in meer of mindere mate problemen van ondervindt.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:36:45 #169
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_89939406
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Pedoseksuelen zijn de aanstichters van nieuwe pedoseksuelen. Of kinderen dat nou als 'naar' of niet beschouwen (het hoeft geen verkrachting te zijn, maar kan ook lievelijk gaan misschien...), het verstoort gewoon de gezonde ontwikkeling op seksueel gebied en ook die van machtsverhoudingen tussen mensen. Kinderen hebben een geheimpje, voelen zich speciaal, geliefd, wat ze thuis misschien te kort komen.
Zou me niks verbazen als de pedo haarfijn de wat zwakkere kinderen eruit weet te pikken. Net als je bijv een bepaald soort vrouwen hebt die herhaaldelijk op 'foute' mannen vallen. Die mensen zijn van zichzelf al niet de sterksten en anderen spelen daar blijkbaar op in.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 22:38:19 #170
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_89939497
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Qebbel het volgende:
Zou me niks verbazen als de pedo haarfijn de wat zwakkere kinderen eruit weet te pikken..
Dat is idd vaak het geval. Vertrouwensband opbouwen, troosten, luisteren etc.
pi_89939510
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Pedoseksuelen zijn de aanstichters van nieuwe pedoseksuelen. Of kinderen dat nou als 'naar' of niet beschouwen (het hoeft geen verkrachting te zijn, maar kan ook lievelijk gaan misschien...), het verstoort gewoon de gezonde ontwikkeling op seksueel gebied en ook die van machtsverhoudingen tussen mensen. Kinderen hebben een geheimpje, voelen zich speciaal, geliefd, wat ze thuis misschien te kort komen.
Zou me niks verbazen als de pedo haarfijn de wat zwakkere kinderen eruit weet te pikken. Net als je bijv een bepaald soort vrouwen hebt die herhaaldelijk op 'foute' mannen vallen. Die mensen zijn van zichzelf al niet de sterksten en anderen spelen daar blijkbaar op in.
Het loverboycircuit draait op hetzelfde principe.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:40:07 #172
145755 kahaarin
pi_89939593
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog vreselijker is het als later blijkt dat die poedel aids had. :N

Dat is al getest, negatief voor syfilis, hepatitis en HIV.
be nice or go away
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:49:55 #173
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_89940050
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat is al getest, negatief voor syfilis, hepatitis en HIV.
Syfilis is te genezen dmv medicatie (mits je er op tijd bij bent) en hepatitis is een beetje een apart geval; ook te genezen, maar je hebt ook een chronische versie. Hiv is for live en heeft hij sowieso niet doorgegeven. Maar in theorie zou het dus kunnen dat hij een paar maanden geleden 'zijn syfilis' heeft genezen met medicatie, maar wel degelijk kinderen heeft besmet daarvoor??

Het lijkt mij alsnog raadzaam om ook alle kinderen dus te laten testen. Gegevens van zijn arts/medisch verleden zullen wel geheim blijven.
pi_89940172
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Syfilis is te genezen dmv medicatie (mits je er op tijd bij bent) en hepatitis is een beetje een apart geval; ook te genezen, maar je hebt ook een chronische versie. Hiv is for live en heeft hij sowieso niet doorgegeven. Maar in theorie zou het dus kunnen dat hij een paar maanden geleden 'zijn syfilis' heeft genezen met medicatie, maar wel degelijk kinderen heeft besmet daarvoor??

Het lijkt mij alsnog raadzaam om ook alle kinderen dus te laten testen. Gegevens van zijn arts/medisch verleden zullen wel geheim blijven.
En daarbij weet je niet wie er aanwezig waren bij de "slaapfeestjes" of "uitzwaaifeestjes", waar iig de ouders niet welkom waren.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:53:34 #175
145755 kahaarin
pi_89940202
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk ook dat dit 1 van de redenen is voor de testen, al vermoed ik dat zijn medische gegevens wel opgevraagd kunnen worden met een dwangbevel. Ik denk dat zijn privacy nu wel ondergeschikt wordt geacht aan de gezondheid van de kinderen.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')