Ik weet dat jij maar een paar x per week vlees eetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik elke dag vlees eet?.
* Viking84 noteert nog iets op het lijstje 'dingen waar Viking en XM het over eens zijn'. Het 'oneens'-lijstje is nog altijd veul langer, maar ooit komt het wel goedquote:
karbonades zijn heerlijk als je ze goed bereidt. met wat knoflook en citroen op de grill *kwijl* of met sojamarinade, of heel stout, met een paneerlaagje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van dat vlees waarbij je 5 minuten lang op hetzelfde stukje zit te kauwen
No way!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
XM die geen vlees meer in zich neemt... arme Duvel
QFTquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ribkarbonade is zo vreselijk lekker! Lekker kluiven!
Schouderkarbonade voor in je snert!
Haaskarbonade gegrild als het toch slank moet...
Njam! De dag dat ik vegetarier word is de dag dat ik sterf
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat klinkt heerlijk Sigme.. Ik hou ervan om te lezen wat je met het vlees doen, het vervuld mijn hart met liefde om het maar zo te zeggen.
Dat idd! Ik vind vlees ook zelden iets toevoegen en ik ben me er wel van bewust dat dat dier voor mij gestorven is, dus als het vlees niet echt hoeft, dan doe ik het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
@kwak: ik vind vlees eigenlijk niet zo bijzonder. Ik vind een stukje vlees niet 'lekker' ofzo. Eet het meer omdat ik niet anders gewend ben. 't Smaakt voor mij 'neutraal' tot niet lekker (rood vlees, draadjesvlees, etc). Maar we eten dus steeds vaker vegetarisch en ik mis het gewoon totaal niet en merk dat ik steeds vaker gerechten zonder vlees uitzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |