Ik voer m'n katten, niet m'n vriendin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zou haar eens wat meer groente moeten voeren, geen gekochte pizza. Ook niet als dat flinterdunne vegetarische pizza is.
Als bijgerecht wel! Met een gepofte aardappel en een karbonade oid. Heerlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
Geinig, maar dat eet je niet echt als D... toch?
Ik vind karbonade dan ook erg lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef sigme het volgende:
Wehehe. Binnen een seconde: karbonade en aardappels.
het "hart" van de witlof eruit snijden helpt een boel tegen de bittere smaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Karbonades zijn dus echt van die dingen waar ik nooit aan denk!![]()
Witlof met ham en kaas is wel okee, of als salade a la Syrena. Al zal ik nooit dol worden op die bittere smaak denk ik
Oe dat klinkt niet verkeerd, die gerookte kipfilet erbij!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef progje het volgende:
[..]
het "hart" van de witlof eruit snijden helpt een boel tegen de bittere smaak
mijn favo is toch wel een witlofsalade met gerookte kipfilet + lekkere dressing met kwark + mayo + mosterd + azijn + honing
Wie zegt dat ik elke dag vlees eet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Elke dag kip of gehakt is wel saai hoor!
Klopt!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh dat. Meh nee. Maar draadjesvlees is pas echt huuu.
Dan is ie niet goed klaargemaakt of zo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van dat vlees waarbij je 5 minuten lang op hetzelfde stukje zit te kauwen
Op zich vind ik dat best een aantrekkelijke deal eigenlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
Nou, ik eet natuurlijk ook nooit karbonade, maar vanaf nu wel, want. Nou ja, jullie weten wel. Diepvries vol.
Iemand nog belang bij zéér biologische karbonade? Slechts een tientje de kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |