Tsja. Uit de droppot blijven kost óók moeite. 't Is welke moeite je wil nemenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof ook dat ik daar wat moeite mee zou hebben, zo rauw met niks.
Wij zijn het precies oneensquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:38 schreef Swietje het volgende:
Witlof rauw![]()
Witlof gekookt met ham en kaas uit oven
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ha, de eerste kamer is tegen de btwverhoging op cultuur!
Hoop dat die ook goed nadenken over studiekosten...
Dat vind ik nog steeds wel lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat de traditionele kookwijze van mijn moeder mijn smaak verpest heeft: altijd aardappelen met groente en een stukje vlees.
Hoe doe je dat? En waar smaakt het naar? Zoetig lijkt me?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Ewelina het volgende:
maar gecarameliseerde witlof is ook erg goed te doen
Witlof in stukjes snijden, bakken in een pan, schepje suiker erbij en een beetje bruin laten worden. Heel simpel en o zo lekker. En idd een beetje zoetig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? En waar smaakt het naar? Zoetig lijkt me?
Een salade is geen hoofdmaaltijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:06 schreef Duvel het volgende:
Witlofsalade is inderdaad goed te doen, maar zou ik niet snel als hoofdmaaltijd maken.
Ja, die van mij doen ook overal boter in. En vla als toetje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou ook nog steeds van mijn moeders heerlijke groente, aardappelen, vlees! Maar dat komt voornamelijk door alle boters overal door. Lekker maar niet slank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |