katten van de burenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt geen zwart witte en grijze tijger
Jij bent hier pas weer een paar dagenquote:
Gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
JJH, had je de boel nog in discogs gezet?
Echt nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 katten 3 stiften, en ik weet zeker dat ze van jou zijn
Ik snapte er ook nog niet veel van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent hier pas weer een paar dagen
Die had ze wel herkend, jij post ook wel foto'squote:
er staat nietsquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Gedeeltelijk.
http://www.discogs.com/user/JJH
Alleen nog maar de cd's die ik hier binnen heb liggen.
Ik welquote:
Crap, die zijn het echt nietquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik mag m'n SeSa met een zere keel gaan open maken.![]()
Toen ik tegen m'n buurjongen zei dat er een pakketje bij hen afgeleverd was, zei hij: Nieeeh, weet ik niks vannn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
aha, checkquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je hier wat mee?
http://www.discogs.com/lists/All-my-music/25282
buurmeisje van Ingquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei het! Ik heb niks naar je gestuurdJamaar, wie heeft er dan nog meer een grijze tijger en een zwart witte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet t echt niet![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
slim, heb je die van de zonnatura? die zijn smerigquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb wel 3 katten maar niets gestuurd
@ynske die vrieslollies. Zo krijg ik toch wat vocht binnen.
Wat heb je erop? Die saving face serum?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
Mijn gezicht glimt en kleft nog net zo als toen ik het er net op smeerde oh-oh![]()
Denk dat ik het er zo maar af ga halen.
Saving Grace, da's net zoietsquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb je erop? Die saving face serum?
Niemand volgens mij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar, wie heeft er dan nog meer een grijze tijger en een zwart witte?
Ik weet t echt niet![]()
Ohquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
Mijn gezicht glimt en kleft nog net zo als toen ik het er net op smeerde oh-oh![]()
Denk dat ik het er zo maar af ga halen.
Echt?quote:
Maar "minder lekker dan vroeger" is iets anders dan vies toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Er staat een beertje op.
Tekst in nl en fr
Niet van zonnatura denk ik.
Die zijn echt lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
slim, heb je die van de zonnatura? die zijn smerig
ik gebruik nog altijd deze [ afbeelding ]
kleurstofvrij en goed te doen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niemand volgens mij?
Wie heeft er Sjefke en Nelis-lookalikes!
Uh huh, dat had ze echtquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die had je alleen maar genomen omdat het klonk als Greys?
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto's eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Heeft Nok zulke erbij?
Nee volgens mij ook niet![]()
Damn!
Die zijn lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
slim, heb je die van de zonnatura? die zijn smerig
ik gebruik nog altijd deze [ afbeelding ]
kleurstofvrij en goed te doen
waren de enige ijsjes die ik vroeger mocht hebben, k kan er nog altijd enorm van genietenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die zijn echt lekker.
Ik gooi daar vrijdag m'n hele vriezer mee vol.
Je hebt een stille aanbidderquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Heeft Nok zulke erbij?
Nee volgens mij ook niet![]()
Damn!
Nu geen tijd, maar als je je PM box leeggooit zet ik het daar later wel in.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar "minder lekker dan vroeger" is iets anders dan vies toch?
En heeft iemand het recept van arretjescake nog eens voor me? Voor kerst?
Ja, ik had alleen altijd stukke mondhoeken van de randjesquote:
Jij hebt natuurlijk ook 5 kattenquote:
Elies is niet stil.quote:
Ik weet niet of ze ze bij ons verkopen. Maar als m'n amandelen dr uit gaan vrijdag lijkt het me wel fijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
waren de enige ijsjes die ik vroeger mocht hebben, k kan er nog altijd enorm van genieten
maar eens gaan kijken of je Jan Linders m hier ook verkoopt, de Jumbo in Utrecht verkocht ze iig
Hij is leeg nu toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu geen tijd, maar als je je PM box leeggooit zet ik het daar later wel in.![]()
Enne kuchlijstjekuch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |