maakt toch niet uit, als je t maar mooi vindquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb niet zoveel lefheel wit blond, in de winter met minder zon is het donkerder.
als je daar doorheen komt, dan krijg je die aanmeldslids voor de haarkleurmousse maar moet t dan wel voor 1 jan testenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net wel een beauty poll van Buzzer ingevuld.
Daarom blondjequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, als je t maar mooi vind
k heb ongeveer zo'n kleur al eerder gehad, ook een keer zwart met blauwe gloed, en zwart met paarse gloed
Ik niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je daar doorheen komt, dan krijg je die aanmeldslids voor de haarkleurmousse maar moet t dan wel voor 1 jan testen
ja, mooi topic is datquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:17 schreef Ynske het volgende:
hihi vraagt iemand waar je mcdrek frietensaus kunt kopen
reageert eentje, haal een bak beverkots bij Staatsbosbeheer
Nja, die hoef ik toch niet, geen goede combi met henna.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je daar doorheen komt, dan krijg je die aanmeldslids voor de haarkleurmousse maar moet t dan wel voor 1 jan testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
wat niet?quote:
die meel kreeg ik vandaag pas, gister de poll ingevuldquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook de poll ingevuld maar kreeg geen haarkleurmousse aangeboden![]()
Mijn vriend is arretjescake aan het maken. Hij vindt het nogal een opgave om het helemaal zelf te doen. En volgens mij is dat zo ongeveer het makkelijkst om te maken.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef Ynske het volgende:
hoe doe je het nu t beste?
gewoon op en neer, en heen en weerIk doe altijd van links naar rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kreeg eerst een sonicare mail van oktoberquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
die meel kreeg ik vandaag pas, gister de poll ingevuld
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe altijd van links naar rechts.
handigquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kreeg eerst een sonicare mail van oktober
+1quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe altijd van links naar rechts.
Ik vind op en neer prettiger... maar meestal wissel ik afquote:
Da's een KRABBERRRRRRR.quote:
Ik heb net een hele chocoladeletter op.quote:
Dan hebben de katten al die stiften opgestuurdquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ik weet van niks!
Ik heb een zwartwitte kat en een grijze
dat mag inderdaad nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat dan nog?.
Ik mag niet hier niet posten?
k heb er een op een stokjequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een KRABBERRRRRRR.
Ik heb een krabbertje met aan de andere kant een zeempje. Ideaal voor niet aangevroren sneeuw.
Vorige week, toen het zo sneeuwde, had ik de ruiten+ stukje dakschoongemaakt, ik ging in de auto zitten, kwam een meneer langs en die poetste toen nog even de koplampen af. Zo lief.
Ik doequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat dan nog?.
Ik mag niet hier niet posten?
Wat voor katten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan hebben de katten al die stiften opgestuurd![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit nu te eten, zal straks ff foto maken, het verschil in verpakking van de beide stiftzendingen was zo hilarisch ook
Nee dummiequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staat er geen naam bij dan? Lekker slim
Niet eens een zelfgekleurde kaart?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dummie![]()
Ingetje had wel gewoon dr naam en een hele mooie grote bubbelvlop en de stift ingepakt
Neeeeeeeeeequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet eens een zelfgekleurde kaart?
welke heb je dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een ijsje. Maar in mijn gedachte smaakte deze als kind toch beter.
Ik heb maar 2 kattenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en die die met de katten, dat zijn er maar liefst 3![]()
en die zaten in een gerecycelde Eneco envelop, die al half open was, dus mss waren het er wel 10
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 katten
FR heeft er 3?
2 katten 3 stiften, en ik weet zeker dat ze van jou zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 katten
FR heeft er 3?
Jij hebt geen zwart witte en grijze tijgerquote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
...
omdat je ze aan oh-oh hebt gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |