Haren?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
Noes! Mn doucheputje is verstopt (deels) dus nu staan mn douche en mn wc blank
Direct op mijn snuffel (is het niet snufferdquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
Doe jij het eerst op je handen, of direct op je snuffel?
En idd, ik zal de volgende keer iets zuiniger doen
Jups! Ik let wel op heurquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Hey Elies , ik zeg vrouwenliefde en huppa, daar bende ge!
Tuinslang erin en zuigen maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
Geen idee, ik wil het niet weten ookquote:
Greys heeft geheid tips voor jequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb purol-stickquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Blistex kreeg ik altijd van mn zusje van dr werk ik zal es zien of ik nog ergens dichte potjes heb liggen, meestal geef ik ze weg.
Purol is ook fijn, die tubetjes.
Maar niks kan tippen aan die cocos van de Tuinen.
Heb ik die jou niet es gestuurd Greys?
De meloen daarvan is ook heel lekker
![]()
Hier op mn werk ligt Cream Soda van Buddha Balm, dies ook wel lekker
En die kunnen in de kerstboom. Win-winquote:
Deze dus. Senes, weet jij het toevallig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
APK mailt een foto van de boom die voor zijn hut staat. Het schijnt een bijzondere boom te zijn (how very F&F!) die 's nachts bloeit, lekker ruikt en pom pom flowers heeft. Hij gaat vannacht proberen nog een foto te maken als ie bloeit. Iemand enig idee wat het is?
EDITfoto komt zo
Dat zou wel heel erg origineel zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En die kunnen in de kerstboom. Win-win
Van purol vind ik echt alleen die tubetjes fijn, oh, en die hebben ook van die platte blikjes geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |