quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Z het volgende:
[...]
Nieuwe vraag. Wie staan er hier allemaal op de foto (de dame hoef ik niet te weten)?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:19 schreef ralfseltje het volgende:
Kanye West, Pharrel Williams, A-Trak, Dave Grohl (heeft donkerder haar geloof ik)
____/)____ !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
BlueChicagoMoon +1quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
2000 Mary Mary - Shackles (Praise You)
2001 Train - Drops of Jupiter (Tell Me)
2002 Shakira - Objection (Tango)
2003 Gareth Gates - Anyone of Us (Stupid Mistake)
2004 Eamon - Fuck It (I Don't Want You Back)
2005 Zoop - Zoop in Afrika? (Djeo Madjula)
2006 Bob Sinclar - World Hold On (Children of the Sky)
2007 Enrique Iglesias - Do You Know? (the Ping pong Song)
2008 Mika - Big Girls (You are beautiful)
2009 Beyoncé - Single Ladies (Put a ring on it)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hem moeten we 'bedanken' voor het kennen van Katie Melua?quote:
quote:We're all someone's daughter
We're all someone's son
How long can we look at each other
Down the barrel of a gun?
Lady of the Dawn toch wel ?quote:Nooit van gehoord
blogman +1quote:
MadMaster +1quote:
Die het dus wel vaker met Amerikanen deed...quote:
Het is Shirley Zwerus...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef ranja het volgende:
Ze doet een beetje denken aan Siouxsie, maar dat lijkt me qua leeftijd niet te kloppen.
1 goed!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
George Harrison
Tom Petty
Roy Orbision
Jeff Lynne
Bob Dylan
Had je die tour toch maar moeten doen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Johnny Cash, Jerry Lee Lewis, Roy Orbison, maar wie die 2 rechts zijn??
Dat vermoeden had ik al, dit is er één uit je eigen collectie...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Burnett het volgende:
[..]
Had je die tour toch maar moeten doen...
Sam Philips staat er zeker niet op, de lokatie is wel juist.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Zal wel in de Sun Studios zijn, dus misschien ook Sam Philips? En is Carl Perkins goed?
BlueChicagoMoon +1quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Zal wel in de Sun Studios zijn, dus misschien ook Sam Philips? En is Carl Perkins goed?
Het is wel degelijk Sam...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sam Philips staat er zeker niet op, de lokatie is wel juist.
Burnett doet het er om...
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=859&bih=612quote:
Ah, met baard herken ik 'm niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Burnett het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=859&bih=612
Die met die baard...
http://bobbydspromotions.com/2.html
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Op Roy Orbison na (en Johnny Cash kan ik ook wel redelijk herkennen) heb ik geen idee hoe ze eruit zien, maar gewoon logisch nadenken he...
Nouja, nu alsnog een vraag mbt de Traveling Wilbury's:
Na de dood van Roy Orbison waren er geruchten over een bepaald persoon die hem zou vervangen in de Traveling Wilbury's. Deze persoon pleegde in 1990 zelfmoord. Over wie heb ik het?
dave berry...?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Hij is bekend van een hele grote hit van begin jaren 60.
MadMaster +1quote:
Wat van wie?quote:You will find
Your own space and
Time
Yeh, you should know
You're falling into fiction
I can tell
You're on some foolish mission
Een echte F-vijfertquote:
Wat is de titel?quote:This song was originally recorded by J. Frank Wilson & The Cavaliers in 1964. Their version also went to #2 in the US.
Lead singer Eddie Vedder came across this song when he found the record in an antique store in Seattle before a show. He bought it and stayed up all night listening to it. He took it to the band and they played it throughout the summer of their 1998 tour.
Pearl Jam recorded this at a sound check and released it as a single to their fan club, who often get songs that are unavailable to the public. After a while, radio stations got copies and started playing it. By the Spring of 1999, it was getting a lot of airplay and becoming a hit, even though it was not released as a single or available on an album.
This is the highest-charting Pearl Jam song in the US. The band generally eschews traditional promotion metho
ds, choosing instead to focus on their music. This song found an audience without Pearl Jam shilling for it, something that was a relief to the band. In a 2000 interview with the Australian version of Rolling Stone, guitarist Stone Gossard said: "If one of our records takes off, it won't be because we did 3 videos and were on the cover of Time and did Oprah, The View, and every radio station's Christmas show." Vedder added: "That was kind of uplifting, or at least it re-instilled some faith that a good song can cut through, even though there's no dancers on stage when we do the song, or video to go with it or anything like that. That helped me feel like all was not lost or something, at least in our world here."
quote:[...]
The song was not widely recognized after its initial release; however, it has since been covered many times by different artists over the years. The first cover was recorded by Quiet Jungle in 1968 for "The Story Of Snoopy's Christmas" LP. The second and most widely known was recorded by U2 in July 1987 during a sound check at a stop during their Joshua Tree Tour in Glasgow, Scotland.provided backing vocals for U2, and the song was eventually released on the A Very Special Christmas compilation album in 1987, and later on the Unreleased & Rare album on "The Complete U2" digital box set in 2004.
Bruce Springsteen covered the song at many of his Christmas shows in New Jersey, however none of the concerts have officially been released.
Other artists have also covered the song on the respective albums:
* R.E.M. - Fan Club Christmas Single (2010)
* The Raveonettes - Wishing you a Rave Christmas" (2008)
* Mariah Carey – Merry Christmas (1994)
* Deacon Blue - b-side to "Cover from the Sky" single (1991)
* U2 – A Very Special Christmas (1987)
-knip-
Ja zoietsquote:Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Gambolputty het volgende:
Baby please come home for christmas ofzo. Maar dan zonder de ofzo.
Nee, ander land en wat ouder.quote:
Wat van wie?quote:De schapen liggen te dromen
In een stalletje onder de boom
En engelenhaar is zachtjes
Als een gouden witte stroom
In een verlichte garage
Zit een kerstman in een arreslee
En elk kind dat het prachtig vindt
En ze willen allen met hem mee
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef Gambolputty het volgende:
Very unlikely maar Urbanus - Bakske vol met stro?
Nee, echt Nederlands...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef Gambolputty het volgende:
Very unlikely maar Urbanus - Bakske vol met stro?
Kinderen voor Kinderen moest toen nog uitgevonden worden.quote:
Dat is geen draak van een nummer, dat is Cult (met een hoofdletter 'C' dus)...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:03 schreef lubje25 het volgende:
Ik hoorde van de week een draak van een kerstnummer op radio Gelderland. Door verschillende artiesten: oa Ronnie Tober, Bonny St-CLaire Ciska Peters ea. Is dat m
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Burnett + 1
Mr Hankey the Christmas pooh
Vanavond in de Melkweg.quote:
Helaas nog geen f5 op mijn mobiel. Logde right on time in!quote:Op woensdag 15 december 2010 07:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Een echte F-vijfert
Black eyed brabo +1
En terecht...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Doet me wat denken aan Elvis Costello, met die bril.
Heu. Heb ik de vraag verkeerd begrepen? Of zijn het geen broers?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Blogman het volgende:
Het is toch wel schandalig dat jullie van een band die al sinds de jaren '70 bezig zijn maar 1 naam kunnen noemen, maar wel die andere Nevilles op kunnen dreunen..
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Blogman het volgende:
Het is toch wel schandalig dat jullie van een band die al sinds de jaren '70 bezig zijn maar 1 naam kunnen noemen, maar wel die andere Nevilles op kunnen dreunen..
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Blogman het volgende:
Er zijn er 4 a 5 volgens verschillende bronnen. Elke 2 van de 5 is uiteraard goed.
Oja, die ken ik wel. Maar die heeft nooit in de Neville Brothers gezeten dacht ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef Blogman het volgende:
Oh, alle muzieksites zeggen 5, maar de site van de Neville brothers rept niet over Ivan..
quote:Formed in 1964, the three unrelated musicians adopted thename as a show business touch - "simply because we liked it".[1] They provided a unique counterpoint to the British Invasion in that they were a group from the United States that only achieved success in the United Kingdom and Germany, while the popularity of bands such as The Beatles spread to the US.
Zijn echte naam zou zomaar Noel Engel kunnen zijn... (what's in a name)quote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef Blogman het volgende:
Daar zit Scott Walker in en dat zijn gewoon broers..
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:28 schreef ranja het volgende:
Zangeres van Autumn? al verwacht ik niet dat burnett daar een vraag over stelt
Inderdaad, de band van die Citroën-verkoperquote:Op donderdag 16 december 2010 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik meen iemand te herkennen...
Zeus?
Het lijkt me niet dat een kinderlijke Liberian Girl het volgende zegt:quote:Op donderdag 16 december 2010 11:09 schreef Burnett het volgende:
kim wilde kids in america
the who the kids are allright...
w. &w. alberti niemand laat zijn eigen kind alleen
w. alberti de glimlach van een kind
michael jackson pyt
kate bush the man with the child in his eyes
chuck berry sweet little 16
billy idol sweet 16
stray cats sexy and 17
michael jackson baby be mine
michael jackson paul mccartney the girl is mine
michael jackson liberian girl
guns n roses sweet child o mine
deep purple child in time
marillion misplaced childhood
Of dat MJ het hier over een niet-volwassene heeft:quote:"Do You Love Me"
And He Says So Endlessly
"I Love You, Liberian Girl"
(Naku Penda Piya-Naku Taka
Piya-Mpenziwe)
(I Love You Too-I Want You
Too-My Love)
Of wordt hiermee de pedofilie van Michael Jackson alsnog aangetoond?quote:Every Night She Walks Right In My Dreams
Since I Met Her From The Start
I'm So Proud I Am The Only One
Who Is Special In Her Heart
Maar hebben wel betrekking op 'kinderen', al is het slechts letterlijk qua woord...quote:Op donderdag 16 december 2010 11:40 schreef Waaghals het volgende:
Beoordeling is nogal arbitrair natuurlijk, sweet child o mine, kids in america, man with the child in his eyes etc gaan ook niet over jonge kindjes
11quote:Op donderdag 16 december 2010 11:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Kids aren't alright - The offspring
En die kan ik ook goedkeuren, de laatste gaat over een vader/zoon-relatie...quote:Op donderdag 16 december 2010 12:01 schreef Burnett het volgende:
eagles - new kid in town
r. williams kylie - kids
bettie serveert - kids allright
elvis - my boy
Grappig dat je PYT en baby be mine dan wel goedkeurdquote:[b] Op donderdag 16 december 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Of dat MJ het hier over een niet-volwassene heeft:
[..]
Of wordt hiermee de pedofilie van Michael Jackson alsnog aangetoond?![]()
Young Thing & Baby = allebei 'kind', of het nu zo bedoeld is of niet...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:23 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Grappig dat je PYT en baby be mine dan wel goedkeurd
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit wordt een A-ha erlebnis
n00b +1quote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit wordt een A-ha erlebnis
quote:I know why you ran away, aha
Understand you couldn't stay, aha
Wonder where you are today, aha
After all was said and done
It was right for you to run!
Volgende wat van wie?quote:No more carefree laughter
Silence ever after
Walking through an empty house, tears
in my eyes
Here is where the story ends, this is
goodbye
MadMaster +1quote:Op donderdag 16 december 2010 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Napoleon XIV - The're Coming To Take Me Away (A-ha)...
quote:Louder than they
Louder than they
Louder than they
Allow, allow
Louder than they
Louder than they
Louder than they
Allow, allow
Ken het nummer wel, maar zou het nooit geraden hebben......quote:Op donderdag 16 december 2010 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Werkelijk ook nooit van gehoord.
Heb je nog een leuke?quote:Noob, je mag een nieuwe vraag doen
Nee, inspiration fails. Be my guest.quote:
Komt er 1 aan!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, inspiration fails. Be my guest.
Als 'ie alle namen van de Village People-leden op zou kunnen noemen, dan had ik dat beschamender gevonden...quote:
Daar heb je ook een punt....quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie alle namen van de Village People-leden op zou kunnen noemen, dan had ik dat beschamender gevonden...
Nee, dat was ranjaquote:
Oef..Karen, Siobhan en Sarah?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, daar weet ik dan wel weer de namen van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |