rustige dag en verplichtingen thuis enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef -moppie- het volgende:
whehehee
maar je hebt het druk tegenwoordig zeg
komt vast goed Inu, gewoon de Efteling bellen voor 150 kaartjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Inu het volgende:
Hier ook druk, moet voor 16 februari een dag opzetten voor zo'n 150-200 manen ik heb vakantie vanaf donderdag
Oh, dat klinkt leuker dan wat ik gepland hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
komt vast goed Inu, gewoon de Efteling bellen voor 150 kaartjes
Prettige vakantie alvast.
Kei !quote:
Hij was leuk, flauw en duurde lang genoeg.quote:
Helder!quote:Op woensdag 15 december 2010 08:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij was leuk, flauw en duurde lang genoeg.
Op een gegeven moment heb ik er altijd weer 'genoeg' van en toen was ie klaar.
En ik gok dat na afloop van de film er veel mensen probeerden ze na te doenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Thuis op de bank met veel bier op kijken dus.
Goede tip!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
dan zou ik het feestje niet bij jou thuis gaan organiseren
voor de kat zn kut de stoep gecleaned en gezoutenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef Blueman het volgende:
Sneeuw, dan weer zon en dan smelt alles weer... moeder natuur weet het ook even niet meer wat ze nou wil...
Daar ben ik inderdaad.quote:
als lijk? (om even actueel te zijn)quote:
Is er een lijk in Son dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
als lijk? (om even actueel te zijn)
ED.nlquote:
Artic is weg, Juup is al een aantal dagen stil....quote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ED.nl
Ze hebben nu iemand opgepakt. Artic reageert niet meer.
dus...
nou ik dan maar, hallo Levi, hoe gaat het?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Levitation het volgende:
helleu. Ik weet altijd online te komen op momenten dat niemand anders dat doet.
Gaat wel goed, gordelroos onzin lijkt ook over te gaan, eindelijk.quote:
Ik ben er een van Tempo Team, dat zie je meteen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef -moppie- het volgende:
precies, das niet leuk!
hoi Fufr, gezellig dat jij als invaller er wel bent, je vervult je taak goed.
Hoe is het met de rest van de family? Is S. nog boos op me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |