rustige dag en verplichtingen thuis enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef -moppie- het volgende:
whehehee
maar je hebt het druk tegenwoordig zeg
komt vast goed Inu, gewoon de Efteling bellen voor 150 kaartjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Inu het volgende:
Hier ook druk, moet voor 16 februari een dag opzetten voor zo'n 150-200 manen ik heb vakantie vanaf donderdag
Oh, dat klinkt leuker dan wat ik gepland hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
komt vast goed Inu, gewoon de Efteling bellen voor 150 kaartjes
Prettige vakantie alvast.
Kei !quote:
Hij was leuk, flauw en duurde lang genoeg.quote:
Helder!quote:Op woensdag 15 december 2010 08:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij was leuk, flauw en duurde lang genoeg.
Op een gegeven moment heb ik er altijd weer 'genoeg' van en toen was ie klaar.
En ik gok dat na afloop van de film er veel mensen probeerden ze na te doenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Thuis op de bank met veel bier op kijken dus.
Goede tip!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
dan zou ik het feestje niet bij jou thuis gaan organiseren
voor de kat zn kut de stoep gecleaned en gezoutenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef Blueman het volgende:
Sneeuw, dan weer zon en dan smelt alles weer... moeder natuur weet het ook even niet meer wat ze nou wil...
Daar ben ik inderdaad.quote:
als lijk? (om even actueel te zijn)quote:
Is er een lijk in Son dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
als lijk? (om even actueel te zijn)
ED.nlquote:
Artic is weg, Juup is al een aantal dagen stil....quote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ED.nl
Ze hebben nu iemand opgepakt. Artic reageert niet meer.
dus...
nou ik dan maar, hallo Levi, hoe gaat het?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Levitation het volgende:
helleu. Ik weet altijd online te komen op momenten dat niemand anders dat doet.
Gaat wel goed, gordelroos onzin lijkt ook over te gaan, eindelijk.quote:
Ik ben er een van Tempo Team, dat zie je meteen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef -moppie- het volgende:
precies, das niet leuk!
hoi Fufr, gezellig dat jij als invaller er wel bent, je vervult je taak goed.
Hoe is het met de rest van de family? Is S. nog boos op me?
goede post!quote:
Postbodesquote:
Jammer dat je als particulier vast zit aan verzenden via TNT anders zou ik voortaan Sandd ofzo gebruiken.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:09 schreef Blueman het volgende:
Ja verdomme.
Waarom zo moeilijk doen. Als je nu niet gaat werken als postbode, neemt een ander bedrijf het over en staan jullie allemaal op straat...
reijkquote:
heb je een vriendin?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:01 schreef ArTiC het volgende:
Wel kudt, al 2 dagen geen GT5 kunnen doen...en vanavond weer geen tijd
Al maandenquote:
Ben maar niet bang!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
Net of ik hier verantwoording af moet leggen
Denk wat je wil
Ik gebruik het nooit maar ik zal je toevoegen...B-Spec heb ik nog niks aan gedaan, ik hoorde dat je de tijd niet sneller kan laten lopen en ik heb geen geduld om een race van 15 minuten te gaan zitten bekijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, kee, voeg mij maar gewoon toe dan.
PSN id is mijn voornaam.
USB stickje in de PS3 stoppen en daar naar toe schrijven geloof ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben level 14 volgens mij...moet nog 2 dingen op pro om die af te ronden maar ik heb niet genoeg geld voor een lambo....matig dat je soms races dubbel moet doen om genoeg cash te verdienen.
Hoe trek je die foto's die je kan maken naar je pc?
Ik heb ergens een pickup gewonnen, een Ford SVT F150quote:Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
USB stickje in de PS3 stoppen en daar naar toe schrijven geloof ik.
Ik heb overigens een Lambo LP640 in mijn garage staan maar mis weer een Ferrari voor de Pro.
Welke pickup truck heb jij gekocht voor die truckrace?
Dus daar ben ik nu dom rondjes voor aan het racen. Of naja, mijn B-Spec gozer.
En ik moet een keer goed gaan zitten voor die GT championship. Daar kap ik elke keer uit frustratie mee. De Nurburgring is echt fricking moeilijk met andere auto's op de baan die je er vanaf tikken als je met 300km/h aan komt rijden.
Weet je zeker dat je dat grappig vindt?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:
Rob gaat in een IRL cup meerijden, das ook best wel grappig.
Artic, heus? Wat leuk dat je een meissie hebt. Ik ben eik wel benieuwd. Info mag via pm of dm hoor.
Ja, ik weet zeker dat ik dat leuk vind ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat grappig vindt?
de mario cup nougoedquote:Op donderdag 16 december 2010 18:25 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, je bent dan niet heel consistent.
Maareh, wat voor Cup gaat ie rijden?
de a-cup?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
de mario cup nougoed
Bedenk zelf maar eens een cup voor zijn type auto
Met zijn eigen auto?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
de mario cup nougoed
Bedenk zelf maar eens een cup voor zijn type auto
pasenquote:
ik heb me, soms met veel moeite, nog iedere keer overeind kunnen houden.quote:
Vertel, ik brand van nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:05 schreef FUFR het volgende:
Marie, ik heb weer een mooie achternaam voor je verzonnen
je krijgt m per post.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vertel, ik brand van nieuwschierigheid.
door je val?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me echt genadeloos vertieft, net of ik in elkaar ben getrimd
arme jij, pas je straks wel op... bij het naar huis fietsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben echt helemaal beurs!
ga dan lekker naar huis, beetje bijkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben echt helemaal beurs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
snelheid en massa BBquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben vorige week onderuit gegaan. Ik gleed toen een meter of 3-4 door
Heeft Sam dan volgende week al vakantie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef FUFR het volgende:
drukke dag
1400 meeting zaak
1630 Sam op voor ZV 2 (bij de ouderen beter bekend als zwemdiploom E)
1830 Kerstvoorstelling school (lerarenuitvoering)
1845 knutselwerk Sam kopen voor goed doel
1900 Kerstmarkt + Veiling van oppasavond schooldirecteur e.d.
2100 ja dan moet de mixer toch wel al aan staan heur
teveel prikkels!
volgende week vrijdag vrij, tot dan gewoon naar schoolquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft Sam dan volgende week al vakantie?
Wij moeten nog 1 week namelijk.
Ik hoor een kerstborrelcrash?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
want als ik nuchter was geweest had ik die bocht niet zo scherp genomen
femke ruikt wachtgeld!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef bleiblei het volgende:
Ons Femke gaat weg. Joho! Nu de rest van de partij nog.
En Geertje moet ook nog opdonderen natuurlijk.
Oeh, en de NS had weer gezeik rond Utrecht vanmorgen.
Daar zou ik echt geen manager willen zijn.
en ze zit er al een tijdje en dus vele jaren wachtgeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef bleiblei het volgende:
Krijg je ook wachtgeld als je op eigen initiatief optieft?.
Fokking hell wat een baan.
Nouja,de kinderen van veel dames in OUD, hebben na vandaag dus al vakantie...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Blueman het volgende:
Hebben ze al vakantie?
Nee toch...
Volgende week kunnen ze nog makkelijk wat dagen maken.
Die kinders van tegenwoordig...
die hebben wellicht een andere keer minder dagen vrij, dat kan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nouja,de kinderen van veel dames in OUD, hebben na vandaag dus al vakantie...
ik kan moeilijk een lettertype dat op mijn thuispc staat vanaf mijn werk versturen he...quote:
did you try?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan moeilijk een lettertype dat op mijn thuispc staat vanaf mijn werk versturen he...
oh wauw!quote:
zozo, nieuw gekocht?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Inu het volgende:
SQ kan toch wel toveren?
Ik heb de hippe naaimachine van mijn oma gekregen en hij is zo tof
[ afbeelding ]
Kastje kan helemaal dicht en de machine kan dan naar beneden het kastje in
Moeten ze eerst uit voetballen tegen ze en daarna komen die Fransen op bezoek in Eindhoven.quote:
met voetje, met stroom of een omgebouwde?quote:
ah zo..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moeten ze eerst uit voetballen tegen ze en daarna komen die Fransen op bezoek in Eindhoven.
Gelukkig pas volgend jaar
Het trappedaal zit er nog wel in, maar hij is nu electrisch gelukkigquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
met voetje, met stroom of een omgebouwde?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Het trappedaal zit er nog wel in, maar hij is nu electrisch gelukkig
Nee he!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef bleiblei het volgende:
Tjooo, check die file ellende en niet rijdende treinen.
Als ik zo naar buiten kijk hier is er niets aan de hand.
saved!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:17 schreef Inu het volgende:
Ik moet vanavond eigenlijk nog naar Helmond, maar de trein naar Venlo rijdt al vanaf 2 uur niet
Die had ik gisteren idd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:59 schreef amaranta het volgende:
Vandaag post van onze vrienden die het makkelijker maken. Ze hebben het inderdaad makkelijker gemaakt voor zichzelf en de post verstuurd via sandd.
Sterktequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, we moeten naar Dusseldorf voor de kerstmarkt
Volgens mij hebben mijn ouders niet eens allebei samen recht op zorgtoeslag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die had ik gisteren idd.
Die mafketels denken dat ik 20K bruto per jaar verdien en geven mij daardoor 70 euro per maand zorgtoeslag. Ze krijgen toch elk jaar mijn gegevens op een presenteerblaadje? Hoe komen ze dan op 20K? En sowieso, 70! euro per maand zorgtoeslag! Daar kan je praktisch je gehele basisverzekering van betalen
.
En dan nog zijn er huilies die beweren dat ze die verzekering niet op kunnen brengen.
Ik heb ook geen recht op toeslag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn ouders niet eens allebei samen recht op zorgtoeslag.
arm kindquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, we moeten naar Dusseldorf voor de kerstmarkt
En wat heeft dat opgebracht? Die 3 koks?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:50 schreef FUFR het volgende:
oppassen door meneer Willem: 15 euro opgebracht
3 leraren, waaronder die van Sam als privekok thuis...moge duidelijk zijn: van ons
En hoeveel heb je daar voor neergelegd? 7,50 euro?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:50 schreef FUFR het volgende:
oppassen door meneer Willem: 15 euro opgebracht
3 leraren, waaronder die van Sam als privekok thuis...moge duidelijk zijn: van ons
25 euroquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En wat heeft dat opgebracht? Die 3 koks?
is sonja bakker ook zangeres?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:
Je kan merken dat er steeds minder kanditaten zijn bij the vois. Ze mogen langer zingen.
En Simon heeft een raar kapsul.
En komen ze alledrie bij jou? Met Kerst???quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
25 euroik had geen concurrentie en was bereid hoger te gaan.
ja en denk niet met kerstquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
En komen ze alledrie bij jou? Met Kerst???
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Werden er nog foute kdv grapjes gemaakt? Of dat dan net niet?
haha, dat zouu er uit zien dan he.quote:
ik hoorde iemand zeggen dat ie gerust mocht oppassen maar dat ze de kinderen dan naar oma dedenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, dat zouu er uit zien dan he.
Dat hij iets gaat zeggen in de trant van dat hij de kinderen wel lekker in zal stoppen enzo.
Hij mag wel oppassen, dat hij straks niet al zn tanden mistquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoorde iemand zeggen dat ie gerust mocht oppassen maar dat ze de kinderen dan naar oma deden
Och, of het is een aparte discutabele kerel, maar dan hoort ie geen directeur van een basisschool te zijn of het is het aloude gezever. Als er een keer zoiets gebeurd, betekend dat niet dat dat voor alle andere kerels ook geldt. Vind dat zo irritant geneuzel. Van dat paranoide gezeik durf je als vent tegenwoordig niet eens meer je buurmeisje aan te kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoorde iemand zeggen dat ie gerust mocht oppassen maar dat ze de kinderen dan naar oma deden
offline ook niet, met je kinderen in bad is heel normaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
Moet je ook gewoon doen hoor. Met je kiddies in bad.
Verder zeg ik er online niks over.
Nouja... het is inderdaad heel normaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
offline ook niet, met je kinderen in bad is heel normaal.
een wah?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nouja... het is inderdaad heel normaal.
Maar ik heb een dm functie als je heel nieuwsgierig bent.
echt welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van dat paranoide gezeik durf je als vent tegenwoordig niet eens meer je buurmeisje aan te kijken
En nu?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef -moppie- het volgende:
gisteravond mijn vinger er bijna afgesneden, nu overal bloed op de keukenkastjes...
ik ga maar eens poetsen
k hoor angst!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:42 schreef -moppie- het volgende:
maar misschien is het gewoon maar een snee.....
Hele grote plastic zak erom binden.. afbinden met elastiek...quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
ik heb gisteren niet eens gekeken maar colt riep dat het diep was, brrrrrr
met 1 vinger minder, poetsen met 1 hand
ik moet douchen maar dan krijg ik zo'n kleffe natte pleister
leuke foto marie!quote:Op zondag 19 december 2010 09:55 schreef amaranta het volgende:
au moppie, nog naar het zkh geweest ermee?
Vandaag vieren we dat Fabi morgen 1 wordt.
Ik weet het nog goed een jaar geleden. Mn vliezen waren inmiddels gebroken, het sneeuwde.
En nu zit het hier tegenover me, in zn pjama, een mandarijn te eten. Hij is zo schatttttttterig!!!
En ondertusen is Eva aan het jomberen
nee, was niet handig van mij, en mijn oprechte excuses, ik heb nog een hoop te leren op sociaal-communicatief vlakquote:
Hoef ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja prachtig. Tot je morgen weer naar je werk mot.
3 kwartier van mij naar de LHWquote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef -moppie- het volgende:
het is gewoon zwaar kutweer, 1 uur 20 minuten over gedaan. snelweg viel wel mee maar voordat je daar een keer bent (voor wie niet weten waar ik woon, normaliter kan ik binnen 3 minuten op de snelweg zijn)
Dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moggel trouwens
Ama, gefeliciteerd met Fabi!![]()
inderdaad. stom volk voor me.quote:
Oh, heeft sms gelezen moest even navragen denk ik zo....quote:Op maandag 20 december 2010 10:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad. stom volk voor me.
Colt telefoon dood? gisteren gebeld en gesmst...
ik jou ook.quote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef FUFR het volgende:
heb je gepmt.
ga nu verder met lettertype zoeken...
Und why will you persee dees lettertype?quote:Op maandag 20 december 2010 11:51 schreef FUFR het volgende:
trajan pro bold
zit in adobe, maar om nou een recente Adobe te installen voor alleen een lettertype...
Ama bedankt voor de taartuitnodiging, maar ik ben straks blij dat ik thuis ben en ik ga met dit weer liever niet een stukje om.quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat hij een tattoo op zn aersch wilt met de naam van zijn dochter
nieuwe flyerquote:Op maandag 20 december 2010 11:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Und why will you persee dees lettertype?
Waar is het voor?
gecondoleerd.quote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
fuf, ik stuur 'm vanmiddag door als ik thuis ben. Be nu naar crematie in roermond.
* ArTiC .quote:
Artic, hoeveel werk is Terminal Server installen en uitrollen?quote:
Ik doe dat soort dingen ook allang niet meer, daar heb ik mensen voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
Artic, hoeveel werk is Terminal Server installen en uitrollen?
is mij gevraagd te doen maar ik doe al jaren geen NW beheer meer..
Hoorde het van een collega, zijn vriendin werkt ook bij Ph.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
de espressomachines worden hier met dozijnen naar buiten gesleept
nieuwe server, wordt speciaal aangeschaft, alleen domaincontroller, TS en Globe er op.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen ook allang niet meer, daar heb ik mensen voor
Je info is ook een beetje summier, moet TS als functie aan een bestaande server worden toegevoegd of moet er een aparte server geconfigureerd worden? Zo ja, een fysieke server of een virtuele? Etc.
Sowieso uitvoeren op basis van nacalculatie...als er wat tegenzit zit je zomaar een poosje te kloten, je kan dan altijd nog iets van coulance over de meer gebruikte uren verrekenen.
Ach, je kunt het altijd proberen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die 150 euro voor zo'n ding vragen
de mijnes is niet te koop! Ik vind het ook niet zo netjes om dat meteen op MP te zetten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach, je kunt het altijd proberen.
Wat kost zo'n ding via jou?
jij snapt hetquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef amaranta het volgende:
SQ leeft op koffie, die doet hem niet weg, en anders geeft ze hem wel aan mij, haar allerbeste bff op aarde
je kan het ook na een paar weken op mp zetten... Maar echt meteen na ontvangst vind ik lomp.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef -moppie- het volgende:
ik wil jouw apparaat ook niet maar je werkt toch bij.....
En hoezo niet netjes? Wat als je er al een hebt of juist een ander apparaat wil?
oh zo, nee, ding is nog niet in de winkel te koopquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef -moppie- het volgende:
ik wil jouw apparaat ook niet maar je werkt toch bij.....
En hoezo niet netjes? Wat als je er al een hebt of juist een ander apparaat wil?
En wat is daar de lol van? Denk je dat iedereen er toen eengekocht heeft?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
de lol is, vorige maand hebben ze in de personeelswinkel de senseo's idioot in de aanbieding gehad. Echt voor de helft ofzo.
nee, een VOIP telefoon danquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het ook wat te hollands om gekregen spullen gelijk te verkopen.
Idd. nogal ondankbaar. Aan de andere kant is het natuurlijk een redelijk gaar kerstpakket.
Een koffiezetapparaat is een voorwerp wat je eigenlijk alleen koopt als de ouwe overleden is.
van mijn afdeling waren het er al drie iig...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wat is daar de lol van? Denk je dat iedereen er toen eengekocht heeft?
Ik ook niet, maar dat was het kerstpakket het jaar voordat ik bij mijn werkgever ging werken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
die heb ik nog niet!
Of een sjoelbak, leuk voor de fietsforenzen
Ey Helliemoonder!quote:
Goed, gisteravond lvl 20 gewordenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ey Helliemoonder!
Hoe gaat het met GT5?
Even wat tijdnood maar het gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed, gisteravond lvl 20 geworden
Nu begint het geld serieus binnen te stromen
En hoe gaat epic Mickey?
dank. ik ben lievquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef -moppie- het volgende:
Das lief van jezelf, beterschapjes omdat je een beetje ziekjes bent
Dat heb ik ook, met nog buikpijn ook! En ik zit gewoon op mijn werk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank. ik ben liev
Koppijn, keelpijn, rugpijn, ik...ik..lijk wel een vrouw
ik heb ook buikpijn! Ik ben nu ook aan het werk maar mijn auto is ontvreemd en kan en wil ook eigenlijk niet naar het werkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, met nog buikpijn ook! En ik zit gewoon op mijn werk.
die laatste zin is van V?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Levitation het volgende:
Mijn fiets is een bitch. Vandaag vond ik de wegen eindelijk weer eens goed genoeg om te fietsen, is mijn fiets in staking! Platte voorband.![]()
Gelukkig gaat het kreng deze week nog vervangen worden door een vers exemplaar.
quote:
joh!quote:
das het al heel lang hoor.quote:
Ik werk wel en heb dus niet de tijd om de hele dag naar de klok te kijken....quote:
ik werk ookquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik werk wel en heb dus niet de tijd om de hele dag naar de klok te kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |