abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90573275
Mooi kamertje, Hik! Het behang is héél gaaf.

DJMO, kun je niet een plattegrondje maken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90573826
Djmo ik zou hem niet voor het raam plaatsen..
Niet alleen vanwege de tocht, kou etc maar als jij in je blote tietjes snel gaat verschonen snachts..
Of in je bh door het huis loopt en je hebt per ongeluk het gordijntje open :z :z :')
Met 1 kind trek je zo even wat aan.. Met 2 kinderen is dat toch lastiger :+

En dat boompjes behang O+ O+ O+
pi_90574883
Hahaha pvoes dat is nog nooit in me opgekomen. Onze commode staat ook voor het raam (oke we wonen erg hoog in een flat :P ) en 's nachts heb je de gordijnen toch dicht?

Ik vind het juist fijn om altijd lekker veel licht te hebben bij het verschonen. :)
pi_90575336
hahahaha ik heb hem ook voor het raam en soms doet de dame de gordijnen open.. }:|
of sta ik net voor de opening :p maar mijn huis is gelijkvloers en woon beneden dus ik vind het erg stom mijn grote ramen.. en hier slaapt die bij mij dus zijn gordijnen vergeet ik wel eens dicht te doen :+
  woensdag 29 december 2010 @ 11:50:05 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90575461
Die boopmjes zijn geweldig. Helemaal mijn smaak. Past ook bij mijn uiltjestic. Ik kan niet wachten tot we aan het kamertje kunnen beginnen!!!
  woensdag 29 december 2010 @ 12:04:23 #126
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90575911
Dank allemaal... ik heb echt speurwerk moeten verrichten destijds. Had gegoogled op "retro behang kinderen" en toen dook dit op op het Viva forum, maar in een heel oud topic en zonder naam. "dotty" (de naam van het design) stond wel in de naam van het plaatje, maar dat kon ik weer nergens vinden. Dus nu voelt het extra goed dat het toch op de muur zit... :P

Hoplakee is vreselijk inderdaad. De spullen zijn nogal duur, maar heel gaaf.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90577312
Aventura, als een een uiltjestic hebt dan heeft Ferm Living (merk van het boompjes behang) hele leuke dingen voor je :Y

Misschien iets te heftig maar wel uiltjes:

Of een muursticker:

Muziekdoosje erbij:

Of een kussen voor op de stoel in het kamertje:
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 29 december 2010 @ 12:51:16 #128
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90577645
Dat kussen en die speeldoos wil ik ook nog heeeel graag! Past helemaal bij het behang O+
(helaas kopen mensen Winnie de Pooh voor ons :P )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90581557
Ja, dat kussen en die speeldoos wil ik ookal heel lang! Maar daar komt inderdaad nooit iemand mee op de proppen.

Wat prijstechnisch wel weer begrijpelijk is.
  woensdag 29 december 2010 @ 14:19:05 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90581728
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:43 schreef wickie het volgende:
Aventura, als een een uiltjestic hebt dan heeft Ferm Living (merk van het boompjes behang) hele leuke dingen voor je :Y

Misschien iets te heftig maar wel uiltjes:
[ afbeelding ]

Of een muursticker:
[ afbeelding ]

Muziekdoosje erbij:
[ afbeelding ]

Of een kussen voor op de stoel in het kamertje:
[ afbeelding ]
Jaaa superleuk! Dat behang is hysterisch :D Maar dat kussentje, echt leuk.
* Aventura slaat hoplakee.nl op in bookmarks

Ik hou sws van dat gestileerde, eenvoudige. Disney, Pooh, ik vind het maar niks.
Nijntje is op zich ook een gestileerd figuurtje, maar daarvan vind ik de kleuren minder.
  woensdag 29 december 2010 @ 14:24:24 #131
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90581967

Ik vond gisteravond deze poster, volgens mij past ie perfect bij de stijl van ons kamertje...
Gevonden op de site http://www.psikhouvanjou.nl een geweldige site, veel duur spul, maar ook betaalbare dingen. Zoals deze poster dus. :)
  woensdag 29 december 2010 @ 16:52:31 #132
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90589131
Wat een gaaf behang Hik! O+

DJMO ik zou de commode net als Pvoesss zegt niet bij het raam zetten.

Aventura ik ben ook gek op uiltjes :). Heb net nog bij de H&M een heel schattig mutsje met uiltjes erop gekocht voor de lieve som van 1 euro :s) . Ik houd ook helemaal niet van tekenfilm-/stripfiguren etc. op kleding.

Wat een leuke poster Juud! In wat voor lijst ga je 'm doen?

Wij zijn net terug uit Hoorn, we hebben daar naar de meubeltjes van Tom & Lilly gekeken en... een bedje en commode besteld! O+ Het 'schokkende' is dat ik ondanks dat ik heel hard heb geroepen dat ik geen witte meubeltjes wilde, toch voor wit overstag ben gegaan :@ :D. We hadden een rol behang meegenomen om bij de meubeltjes te houden en met wit was het het mooist. De linnenkast gaan we wel in een houtkleur houden. Dat kan prima bij elkaar (stond daar ook zo opgesteld).

De binnenkant van de commode wordt bekleed met:

We kregen alvast een heel lief lakentje mee:

(Lily uit de serie 'Heel Wit' van Mirjam Boon)

Ik ben helemaal blij! Heb trouwens het volgende bedje van ons meisje ook al gezien :D

De meubeltjes worden 22 januari bezorgd, ik kan niet wachten *O*.
pi_90590462
Tof TM :Y ik ben benieuwd hoe het allemaal wordt bij elkaar. Dat volgende bedje ziet er keiknus uit O+ De bekleding voor de binnenkant van de commode :9 nice!

Leuke poster Juud! Hij doet me een klein beetje denken aan Fiep Westendorp tekeningen O+

Ik heb het gordijntje afgemaakt voor op de kamer en opgehangen, ben er zo blij mee :D
Het is een oud verduisterend gordijn met daarop een semi-doorzichtige vitrage en een baan van het stofje dat ik van B. kreeg voor kerst. Ik ben zo gek op dat stofje :D O+

open

dicht

En close-upjes van het stofje :P

Met een mega dankjewel voor Lady-wrb O+ _O_ die me zomaar haakjes stuurde om t gordijn op te hangen <3
nu alleen de fotolijstjes nog ophangen en dan is t helemaal klaar! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90590608
TM wat een goede keuze! ;) En wat een geweldige bekleding voor de commode! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 29 december 2010 @ 17:30:47 #135
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90590982
@ Twentemeisje, ik denk een houten lijst, aangezien de muur wit is.
Aan de andere kant van het kamertje komen drie houten lijsthouders, met daarop knuffels, boekjes en witte lijstjes met afbeeldingen erin.

Ik vind het heerlijk dat ik nu nog 5 maanden heb om dat soort dingen te doen, we moeten ook nog de plinten op de vloer bevestigen en de plank boven de commode.We moeten ook nog lampjes uitzoeken en de gordijnen ophangen. Het voelt fijn dat er geen haast achter zit en dat ik gedurende die periode nog van alles kan veranderen en het 'mooi' kan maken.

Zul je zien dat als het ukje er is, het alleen maar in de doek, de box of het wiegje ligt. :D
  woensdag 29 december 2010 @ 17:36:51 #136
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90591303
@Huuphuup
Oh wow, wat een geweldig gordijn!!! Dat stofje... O+
Wij hebben ook overgordijntjes, simpele van Ikea en een verduisterings rolgordijn, ook van Ikea.
Alleen nog een ophangsysteem vinden, das allemaal zo lelijk.. en het zijn gordijnen met van die lussen.

@Twentemeisje, vergeet ik helemaal wat over jouw spullie te zeggen. :@
Mooi wit, ik ben ook niet zo van wit, maar de combi met het knalroze van het behang en de stof van de binnenkant is wel beeldschoon. En wat komen ze al snel leveren, heerlijk!
  woensdag 29 december 2010 @ 17:40:06 #137
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90591472
:X Nog iets leuks gevonden, ik heb vakantie en teveel vrije tijd, dat het duidelijk is. :D

woensdag 29 december 2010 @ 19:38:39 #138
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90596326
Thanks meiden!

Huup, je stofje!! *;

Juud :D ik herken het, ik kan me er ook helemaal in verliezen, blijf maar zoeken.

Ik word as we speak echt helemaal verrot geschopt AUW, maar toch ook O+ .
pi_90596435
TM O+ !!
Huup wat een lief stofje inderdaad en die stoel!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 29 december 2010 @ 20:24:55 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90598173
quote:
Op woensdag 29 december 2010 17:40 schreef Juud79 het volgende:
:X Nog iets leuks gevonden, ik heb vakantie en teveel vrije tijd, dat het duidelijk is. :D

[ afbeelding ]
Ook leuk!

Doet me wel denken aan de Christmas critters, als jeSouth Park kijkt weet je wat ik bedoel :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 december 2010 @ 21:41:31 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90601985
TM O+
Leuk stofje idd Huup :Y

ik had het op mijn heupen :')

Links moet dus het ledikantje komen te staan en dan zou ik voor de kachel (plompverloren midden in de kamer, genoeg ruimte moeten hebben voor 't badje. Dat frame van de kinderwagen moet nog naar de kelder ofzo (zodra de foto's zijn opgehangen, en de badkamervloer opnieuw betegeld is :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 29 december 2010 @ 22:15:35 #142
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_90603679
Superleuk geworden dat gordijntje, Huup! Ik vind dat wel echt een heel schattig stofje, wat je er op hebt gezet.

Die uiltjes zijn ook leuk.

Ik heb net deze besteld voor op de babykamer, een konijntje en een eekhoorntje.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_90604975
Heb je geen ruimte voor het badje elders eventueel djmo? scheelt een bak ruimte.
Was voor ons een reden om niet voor een badje (+standaard) te gaan, we hadden er niet echt de ruimte voor. Het had wel gekund als het moest maar handig was anders zeg maar, echt zo'n sta-in-de-weg dan.

Oooh she-wolf die zijn zo leuk!!! O+ ik heb ze toentertijd ooit echt wel 100 keer in en uit mn mandje gedaan. Uiteindelijk niet gekocht maar nu ik ze zie wil ik ze gelijk weer hebben :D

hoe staat het met je behangetje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 22:48:27 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90605415
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
Heb je geen ruimte voor het badje elders eventueel djmo? scheelt een bak ruimte.
Was voor ons een reden om niet voor een badje (+standaard) te gaan, we hadden er niet echt de ruimte voor. Het had wel gekund als het moest maar handig was anders zeg maar, echt zo'n sta-in-de-weg dan.

Oooh she-wolf die zijn zo leuk!!! O+ ik heb ze toentertijd ooit echt wel 100 keer in en uit mn mandje gedaan. Uiteindelijk niet gekocht maar nu ik ze zie wil ik ze gelijk weer hebben :D

dat is toch wel zelf te maken?
geef B een figuurzaag een een paar plankjes....
  woensdag 29 december 2010 @ 22:50:19 #145
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_90605527
Het behangetje is binnen. :) Ik ben gisteren begonnen met verven. De muren die nu paars zijn worden rood en de muren die nu groen zijn worden off-white.

Het behang komt dan boven de commode, waar nu het streepjesbehang zit.

Ik moet alleen nog leuk gordijnen uitzoeken. Nu hangt er een paars velours gordijn, heel mooi, maar het past er niet meer bij. Ik weet alleen nog niet wat ik wil.
pi_90605549
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja dat lijkt me idd hilarisch :D :')

Nee je hebt gelijk hoor, is prima zelf te maken denk ik.
Eigenlijk zijn best veel van die interieurdingen wel zelf te maken :Y

ah tof she-wolf, ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden uiteindelijk :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 december 2010 @ 22:55:15 #147
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_90605800
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Vast wel, maar daar heb ik geen tijd voor (en zin in). Manlief is heel handig en zou het zo in elkaar zetten ws. Maar die is bezig in onze nieuwe aanbouw. Dus die gaat het ook niet doen. En kopen is net zo leuk toch?
pi_90618735
hellow; ik lurk ook ff gezellig mee. Want ik wil voor Evie een nieuwe kamer maken; de baby komt dan op de babykamer, en Evie krijgt een echte meidenkamer.
Ik denk dat we meubeltjes bij de Ikea gaan halen,
de Hensvikset; en in eerste instantie toch maar met een ledikant, en dan daarna het juniorbed.

en qua behang zit ik een beetje in deze stijl te denken:

(noordwand Bluuming affairs; zelfde fabrikant als van het behang op de babykamer)

nog alle tijd hoor; maar toch leuk om me in te verdiepen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Beessie-Jen op 30-12-2010 10:34:45 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 december 2010 @ 11:25:10 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90620438
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:

ik heb het badje + standaard nog van Jan ;) en mijn douche is dusdanig klein dat ik het badje anders alleen op de overloop kwijt zou kunnen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 30 december 2010 @ 11:39:06 #150
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90620962
Ik heb het badje ook niet op het kamertje staan, ook al is het ruim genoeg, ik vind dat niet mooi.
De eerste week doen we het badderen op onze slaapkamer en na de kraamweek kan het bad+ standaard gewoon onder de douche staan op de badkamer.
De standaard staat ook op de badkamer, ingeklapt en het badje en de tummy staan bovenop de droger. Ideaal en het neemt geen plek in als het niet in gebruik is.

Als ik het nodig heb, zet ik het zo onder de douche, kan ik het vullen en laten leeglopen en weer opruimen. En alle nattigheid blijft fijn waar het hoort.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 december 2010 @ 12:31:35 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90623082
Ik kan in mijn slaapkamer m'n bed niet eens op klossen zetten omdat dan de kastdeur niet meer open kan. Geeft wel redelijk aan wat mijn (beperkte) ruimte is :P ik kan 't badje wel (schuin) kwijt in de douche, maar heb daar geen mogelijkheid tot opbergen. Dat zou dan toch in de babykamer moeten. (badje bovenop de kast, standaard achter de deur of in de kast op de overloop. Ik zie het vanzelf wel hoe het zich oplost :) Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat (uitspraak van iemand hier op 't forum, die me is bijgebleven..)

donderdag 30 december 2010 @ 15:37:16 #152
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90631456
Incoming! Mega babykamerspam!

Eindelijk is het dan helemaal af. Gisteren zijn de laatste puntjes op de i gezet en kan ik eindelijk wegdromen in het kleine kamertje. Het kamertje is echt behoorlijk klein, ik denk zo'n 2,5 bij 3,5 meter.

Allereerst een foto vanaf de deur

Het ledikantje

De commode

Het kledingkastje, de felgekleurde kleding zit op dit moment in de was, net als de aankleedkussenhoezen

De fijne stoel

Ik ben er zo blij mee *O* Een heerlijk fris kamertje...
  donderdag 30 december 2010 @ 15:39:03 #153
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90631547
En dit wiegje staat op onze slaapkamer

pi_90635305
Wat leuk Sugarsnap! Heerlijk dat het af is *O* . Lekker even op die stoel zitten om weg te dromen O+ .

Wij hebben ook gekozen om onze kleinste slaapkamer als babykamer in te richten, deze is als ik het goed niet veel groter dan die van jullie maar ik vond het zoveel knusser dan de grote slaapkamer ernaast.

BJ: leuke meubeltjes en behang! Heb dat boek ook nog doorgebladerd in mijn quest for behang :)

She-Wolf, wat een prachtige vloer ligt er in jullie babykamer! En wat heb je leuke spullen! Erg benieuwd hoe het straks wordt.

Wij hebben net een antieke kledingkast voor de babykamer gekocht O+ . Hij wordt zometeen ook al gebracht *O* . Ik kan dus beginnen met het wassen van de kleertjes (die hier allemaal op tafel opgestapeld liggen, heb er vanmorgen met mijn moeder doorheen gespit om te zien wat en hoeveel ik nu precies al heb, onder het uitbrengen van de nodige oe's en aa's *; ).

Het bovenste deel is voor de hangende kleertjes en daaronder het leggedeelte plus de lades (voor rompertjes etc.?).

† In Memoriam † donderdag 30 december 2010 @ 16:51:38 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_90635491
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb het badje + standaard nog van Jan ;) en mijn douche is dusdanig klein dat ik het badje anders alleen op de overloop kwijt zou kunnen.
Duidelijk, haakje onder het raam en uit het raam kiepen :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_90637458
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:50 schreef Aventura het volgende:
Die boopmjes zijn geweldig. Helemaal mijn smaak. Past ook bij mijn uiltjestic. Ik kan niet wachten tot we aan het kamertje kunnen beginnen!!!
En als je dan een meisje krijgt Aventura:

Sorry, ik ben weer eens door de kleertjes aan het dromen :@
pi_90640879
Sugarsnap ik vind je kledingkast oplossing echt briljant gevonden! Als je niet zo een groot kamertje hebt is het de perfecte oplossing om 1 of meerdere kastjes aan de muur te hangen zodat je de ruimte er onder nog kan benutten.

TM heb je geen kledingkast besteld bij je meubeltjes? Of ben ik nu in de war?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_90641987
Wat een leuke kamer Sugarsnap
En wat een mooie antieke kast

Wij hebben gisteren het kamertje gekocht. Het staat nu wel in het kamertje maar nog niet op zijn plek omdat we nog opnieuw moeten verven.
pi_90645200
We hebben een commode besteld bij het bedje Sugarsnap, de 'nieuwe' oude kast is voor de kleertjes.

Ben benieuwd naar jullie kamertje ferrari! Hoe voel je je nu?
pi_90703529
Die kast ziet er ook nog eens ontzettend handig uit, TM!

Sugarsnap, wat een leuk kamertje is het geworden! Heel fris inderdaad. En ik vind het ophangen van een kastje ook heel slim. Ben je alleen niet bang dat je je hoofd voortdurend stoot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')