Jaaa superleuk! Dat behang is hysterischquote:Op woensdag 29 december 2010 12:43 schreef wickie het volgende:
Aventura, als een een uiltjestic hebt dan heeft Ferm Living (merk van het boompjes behang) hele leuke dingen voor je![]()
Misschien iets te heftig maar wel uiltjes:
[ afbeelding ]
Of een muursticker:
[ afbeelding ]
Muziekdoosje erbij:
[ afbeelding ]
Of een kussen voor op de stoel in het kamertje:
[ afbeelding ]
Ook leuk!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:40 schreef Juud79 het volgende:Nog iets leuks gevonden, ik heb vakantie en teveel vrije tijd, dat het duidelijk is.
![]()
[ afbeelding ]
dat is toch wel zelf te maken?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
Heb je geen ruimte voor het badje elders eventueel djmo? scheelt een bak ruimte.
Was voor ons een reden om niet voor een badje (+standaard) te gaan, we hadden er niet echt de ruimte voor. Het had wel gekund als het moest maar handig was anders zeg maar, echt zo'n sta-in-de-weg dan.
Oooh she-wolf die zijn zo leuk!!!ik heb ze toentertijd ooit echt wel 100 keer in en uit mn mandje gedaan. Uiteindelijk niet gekocht maar nu ik ze zie wil ik ze gelijk weer hebben
hoe staat het met je behangetje?
ja dat lijkt me idd hilarischquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch wel zelf te maken?
geef B een figuurzaag een een paar plankjes....
Vast wel, maar daar heb ik geen tijd voor (en zin in). Manlief is heel handig en zou het zo in elkaar zetten ws. Maar die is bezig in onze nieuwe aanbouw. Dus die gaat het ook niet doen. En kopen is net zo leuk toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch wel zelf te maken?
geef B een figuurzaag een een paar plankjes....
ik heb het badje + standaard nog van Janquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
Heb je geen ruimte voor het badje elders eventueel djmo? scheelt een bak ruimte.
Was voor ons een reden om niet voor een badje (+standaard) te gaan, we hadden er niet echt de ruimte voor. Het had wel gekund als het moest maar handig was anders zeg maar, echt zo'n sta-in-de-weg dan.
Oooh she-wolf die zijn zo leuk!!!ik heb ze toentertijd ooit echt wel 100 keer in en uit mn mandje gedaan. Uiteindelijk niet gekocht maar nu ik ze zie wil ik ze gelijk weer hebben
hoe staat het met je behangetje?
Duidelijk, haakje onder het raam en uit het raam kiepenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het badje + standaard nog van Janen mijn douche is dusdanig klein dat ik het badje anders alleen op de overloop kwijt zou kunnen.
En als je dan een meisje krijgt Aventura:quote:Op woensdag 29 december 2010 11:50 schreef Aventura het volgende:
Die boopmjes zijn geweldig. Helemaal mijn smaak. Past ook bij mijn uiltjestic. Ik kan niet wachten tot we aan het kamertje kunnen beginnen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |