Ik denk niet dat je het sleutelgat mooi weggewerkt krijgt dus waarom plaats je de knoppen niet boven de sleutelgaten? Je zou als er een ijzeren beslag op het sleutelgat zit deze wel in de kleur van de knoppen kunnen verven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:09 schreef seilram het volgende:
Dames, sorry, ik kom ff binnen stormen. Heb een vraagje. Ik ben nu bezig voor Joep zijn kamer en hij gaat een oude kast van mijn oma op zijn kamer krijgen. Alleen die kast, die heeft 3 deuren en deuren met een sleutelgat met een sleutel erin. Nu wil ik dat vervangen voor een knop. Een lekker knallende leuke deurknop op die oude kast. Iemand enige idee of dit kan??
We hebben het gekocht bij Hoplakee.nlquote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat wij ook boompjesbehang in Niels' kamer plakten
Misschien droom ik dan vannacht wel dat ik het daar bestelquote:Op woensdag 29 december 2010 10:24 schreef Hik het volgende:
[..]
We hebben het gekocht bij Hoplakee.nl
Jaaa superleuk! Dat behang is hysterischquote:Op woensdag 29 december 2010 12:43 schreef wickie het volgende:
Aventura, als een een uiltjestic hebt dan heeft Ferm Living (merk van het boompjes behang) hele leuke dingen voor je![]()
Misschien iets te heftig maar wel uiltjes:
[ afbeelding ]
Of een muursticker:
[ afbeelding ]
Muziekdoosje erbij:
[ afbeelding ]
Of een kussen voor op de stoel in het kamertje:
[ afbeelding ]
Ook leuk!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:40 schreef Juud79 het volgende:Nog iets leuks gevonden, ik heb vakantie en teveel vrije tijd, dat het duidelijk is.
![]()
[ afbeelding ]
dat is toch wel zelf te maken?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
Heb je geen ruimte voor het badje elders eventueel djmo? scheelt een bak ruimte.
Was voor ons een reden om niet voor een badje (+standaard) te gaan, we hadden er niet echt de ruimte voor. Het had wel gekund als het moest maar handig was anders zeg maar, echt zo'n sta-in-de-weg dan.
Oooh she-wolf die zijn zo leuk!!!ik heb ze toentertijd ooit echt wel 100 keer in en uit mn mandje gedaan. Uiteindelijk niet gekocht maar nu ik ze zie wil ik ze gelijk weer hebben
hoe staat het met je behangetje?
ja dat lijkt me idd hilarischquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch wel zelf te maken?
geef B een figuurzaag een een paar plankjes....
Vast wel, maar daar heb ik geen tijd voor (en zin in). Manlief is heel handig en zou het zo in elkaar zetten ws. Maar die is bezig in onze nieuwe aanbouw. Dus die gaat het ook niet doen. En kopen is net zo leuk toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch wel zelf te maken?
geef B een figuurzaag een een paar plankjes....
ik heb het badje + standaard nog van Janquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
Heb je geen ruimte voor het badje elders eventueel djmo? scheelt een bak ruimte.
Was voor ons een reden om niet voor een badje (+standaard) te gaan, we hadden er niet echt de ruimte voor. Het had wel gekund als het moest maar handig was anders zeg maar, echt zo'n sta-in-de-weg dan.
Oooh she-wolf die zijn zo leuk!!!ik heb ze toentertijd ooit echt wel 100 keer in en uit mn mandje gedaan. Uiteindelijk niet gekocht maar nu ik ze zie wil ik ze gelijk weer hebben
hoe staat het met je behangetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |