ja, ik ga 7.10 naar mijn werk, wil daarvoor nog mijn krant lezen bij het ontbijtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb ook een krantenwijk en ik verslaap mij 1 a 2 keer per week, dan wordt het dus 8 uur ipv 7 uur.
Zouden jullie hier moeilijk over doen. over dat 1ne uurtje soms?
Wat een bullshit. Waarom zou je mensen belonen die ongevraagd van die kutfolders die niemand leest in de bus gooien?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef TrotsOpPim het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wat ik bedoel of niet?
Jongeren kunnen kiezen tussen werken of rotzooi trappen in de stad.
Jongeren die werken mogen best wat extra beloont worden.
Ja, want dan ben je al naar je werkt en kan je hem net zo goed 's middags laten bezorgen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb ook een krantenwijk en ik verslaap mij 1 a 2 keer per week, dan wordt het dus 8 uur ipv 7 uur.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:08 schreef Lo-Fi het volgende:
De deur open doen voor een krantenbezorger.
Ik betaal toch om de krant voor 7 uur te hebben? Nou danquote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
Van de fooi die je krijgt, zou ik dan eerst een goede wekker kopenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
als in: bij diegene waar de krant bezorgt moest worden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef bijdehand het volgende:
Kreeg wel geld om elke ochtend bij bepaalde mensen aan te bellen
Jij kan zeker ook geen euro kwijt ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Rapaille het volgende:
Dan moet ik opschieten met mijn nee/nee sticker. Dat voorkomt vast een hoop bedelaars aan de deur.
volgens mij blijven die gastjes net zo lang huizen langs gaan tot alle kaartjes op zijn. ook als dat huizen zijn die niet in hun wijk horenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef opastokvis het volgende:
ik vind het altijd wel typisch, dat juist met de wintermaanden er opeens ontzettend veel verschillende bezorgers zijn.
nu weet ik dat mensen die kaartjes overhebben deze soms uitwisselen met vrienden en ook dat sommige bezorgers meerdere wijken combineren, maar ik weet wat er elke keer weer in de bus gepropt werd en wordt en dat zijn hooguit 5 bezorgers (als je de huis-aan-huisbladen en de tegenwoordig in bundels verpakte folders telt).
waar komen die gasten vandaan?
bedankt voor de trucs, nu krijgen ze helemaal niets meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef geertbukken het volgende:
Je moet echt een vriend meevragen dan zeggen ze meestal van, kijk is aan 2 euro.. oh hij loopt ook kranten met jou, nog een 2 eurozo iets van 350 euro opgezameld
Ja precies, een dag later komt er een ander kutkind met precies dezelfde kaartjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef opastokvis het volgende:
ik vind het altijd wel typisch, dat juist met de wintermaanden er opeens ontzettend veel verschillende bezorgers zijn.
nu weet ik dat mensen die kaartjes overhebben deze soms uitwisselen met vrienden en ook dat sommige bezorgers meerdere wijken combineren, maar ik weet wat er elke keer weer in de bus gepropt werd en wordt en dat zijn hooguit 5 bezorgers (als je de huis-aan-huisbladen en de tegenwoordig in bundels verpakte folders telt).
waar komen die gasten vandaan?
daarom: altijd kaartjes bewaren en controlerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja precies, een dag later komt er een ander kutkind met precies dezelfde kaartjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |