ik moet alleen morgenmiddag nog werken, donderdag enquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepon, is dr bij jou elke dag iemand thuis voor eventuele pakketpost?
Ik haaaaaaaaaat panties. Lees dan verderquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus Greys, panty???? Dat is zo 2000
Rewimo woont erquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef ElisaB het volgende:
Schrijft er hier iemand echt een beetje behoorlijk Duits?
Ik moet een offerte (drie regels en een standaard afsluiting) naar Duitsland sturen en ik spreek precies géén Duits, laat staan dat ik het schrijf
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik moet alleen morgenmiddag nog werken, donderdag envrijdag
ben ik thuis
Ik spreek het prima maar schrijf het te slecht, sorry.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet een offerte (drie regels en een standaard afsluiting) naar Duitsland sturen en ik spreek precies géén Duits, laat staan dat ik het schrijf
Hee, en dat betekent dat ik Duits spreek?quote:
Er was hier net een aspirant-stagair, dat was een Duitser, die vroeg nog heel trots of we soms ook buitenlandse gebruikers hadden. Je heb 'm nét gemistquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan komt ie gewoon vrijdag, als Faas jarig is
Nou dat moet je nog maar eerst es zien natuurlijkquote:
mja das waar, misschien stop je Sjon wel in het doosjequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat moet je nog maar eerst es zien natuurlijk
Whehehehehehehe wat zouden die een lol hebben samen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mja das waar, misschien stop je Sjon wel in het doosje![]()
hij zou Pim zn nieuwe gayvriend kunnen worden, kunnen ze samen doorslaan als de cavia kucht ofzo![]()
Maar die postdebielen hier snappen het niet als ik erop schrijfquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh Non, jij mag doosjes voortaan naar mn werk sturen trouwens, je stuurt ze altijd naar mn huis en daar ben ik nooit![]()
Nou we kregen vandaag nog een brief binnen met alleen de naam van de baas dr op en Maastrichtquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Maar die postdebielen hier snappen het niet als ik erop schrijf
"oh-oh's werk"
![]()
Echt stom
Ik heb geen idee wie jouw baas isquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou we kregen vandaag nog een brief binnen met alleen de naam van de baas dr op en Maastricht
Daarom heb ik nu ook een nep-mini-boomquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
Oh da's altijd lekker Ferrari, omvallende kerstbomen![]()
Je komt toch wel wat eerder nog dan de 22e? Hoe gaat het met Rossi nu, merk je al verschil?
Greys is meer van het draaien dan het zuigen heb ik van oh-oh geleerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef Rewimo het volgende:
f_r sterkte met zuigen (Greys helpt je wel!)
Nee ze verkiest handwerk boven orale dienstverleningquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys is meer van het draaien dan het zuigen heb ik van oh-oh geleerd
OMG echt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jouw baas is![]()
Maar dan moet je dat adres maar even PM-men he schat, das wel zo handig als ik je sesacadeau opstuur dan
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Hee, en dat betekent dat ik Duits spreek?
Kom maar op hoor, Elies, ik help je graag
Op dit moment krabt hij ook nu hij alleen is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu ook een nep-mini-boommaar die ligt ook steeds om
F_R, je had toen toch een eventueel adres voor Peper? Zou Rossi daar misschien heen kunnen als blijkt dat hij beter alleen kan?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Echt serieus![]()
geen flauw idee zelfs !
He, jammerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Er was hier net een aspirant-stagair, dat was een Duitser, die vroeg nog heel trots of we soms ook buitenlandse gebruikers hadden. Je heb 'm nét gemist
Maar Feliway, zalfjes, en dat soort ellende? Werkt dat niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op dit moment krabt hij ook nu hij alleen is.
Het is vriend zijn kat maar ik heb hem opgegeven. En kan die zorgen er momenteel eigenlijk niet bijhebben.
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Echt serieus![]()
geen flauw idee zelfs !
quote:
Pfffff, ik snap best dat je er moedeloos van wordt, helemaal nuquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op dit moment krabt hij ook nu hij alleen is.
Het is vriend zijn kat maar ik heb hem opgegeven. En kan die zorgen er momenteel eigenlijk niet bijhebben.
Nee, het enige wat nog enigzins helpt is dexamethason maar dan hebben we dus een kat die altijd gedrogeerd en dus was suffig is. En daarbij is langdurige antibiotica ook niet goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Feliway, zalfjes, en dat soort ellende? Werkt dat niet?
Ons kindje is momenteel eigenlijk te klein. Ik weet ook wel dat dat allemaal nog goed kan bijtrekken en dat ik mij geen zorgen hoef te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfffff, ik snap best dat je er moedeloos van wordt, helemaal nu
Sterkte
Heb je dat goed aangegeven bij je VK? Dat je daar misschien ondersteuning bij krijgt? En meestal als je zelf zoiets gehad hebt ben je juist goed in dat voorkomen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ons kindje is momenteel eigenlijk te klein. Ik weet ook wel dat dat allemaal nog goed kan bijtrekken en dat ik mij geen zorgen hoef te maken.
Daarbij ben ik ook bang dat ik het straks dingen ga verwijten en ik weet zelf hoe het is als je niet helemaal welkom bent. En dat gun ik dit kindje zo niet.
Nou ehm tsja, geen ideequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou ehm tsja, geen idee
Maar opzich wel logisch dat ik dan pakketjes naar dr huisadres stuur toch ?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ons kindje is momenteel eigenlijk te klein. Ik weet ook wel dat dat allemaal nog goed kan bijtrekken en dat ik mij geen zorgen hoef te maken.
Daarbij ben ik ook bang dat ik het straks dingen ga verwijten en ik weet zelf hoe het is als je niet helemaal welkom bent. En dat gun ik dit kindje zo niet.
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je dat goed aangegeven bij je VK? Dat je daar misschien ondersteuning bij krijgt? En meestal als je zelf zoiets gehad hebt ben je juist goed in dat voorkomen hoor
Mijn zus moet afwachten. 27 dec vruchtwaterpunctie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer t een beetje los te laten
hoe is t nu met je zus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |