OMGGGGGGGGquote:
Ik heb echt bonjes gehad daar hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doet mn zusje ook, die was snel klaar met dat consternatiebureau, zoals ze ze al snel noemde
Mn zusje heeft bij de eerste gewoon na een paar maanden toedeloe gezegd, en die andere twee zijn dr niet eens geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb echt bonjes gehad daar hoor![]()
Ik vind adviezen prima maar ze moeten me niet gaan behandelen als een klein onwillig kind.
Samara was net een weekend thuis uit het ziekenhuis waar ze met een zwaar virus aan de hartbewaking had gelegen en toen wilde ze er al die spuiten met 7 (!!) ziektes in gaan spuiten. Nou ik dacht het even niet he
Okee, maar gezien je felle reactie net had ik het idee dat dat misschien niet helemaal zou lukkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Oognip het volgende:
Ik wil er nog een ding over zeggen. Ja ik heb wel eens gehoord van non-verbale communicatie en ik kan heel goed uitdragen dat ik die mensen wel snap en er begrip voor heb. Ook non-verbaal. Ik ben wel professioneel, ik zal het nooit zeggen, niet verbaal als ook niet non-verbaal.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
* Ding dong *
Wil iemand Oognip uit de ballenbak komen halen?
* Ding dong *
Jeetje zeg... give her a break. Het is wel duidelijk nu toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar gezien je felle reactie net had ik het idee dat dat misschien niet helemaal zou lukken
tuurlijk, en dan worden ze elfjes bij de IKEA en mogen ze meubels maken in de fabriekquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel sneu als niemand je op komt halen, zou dat wel eens gebeuren?
Sorry, maar dat soort dingen kan ik gewoon niet hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeetje zeg... give her a break. Het is wel duidelijk nu toch?
Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Het was dit weekend de weddenschap bij Timur en Ramon op de radio en ja , het komt wel es voor
Consternatiebureauquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb echt bonjes gehad daar hoor![]()
Ik vind adviezen prima maar ze moeten me niet gaan behandelen als een klein onwillig kind.
Samara was net een weekend thuis uit het ziekenhuis waar ze met een zwaar virus aan de hartbewaking had gelegen en toen wilde ze er al die spuiten met 7 (!!) ziektes in gaan spuiten. Nou ik dacht het even niet he
Of totaal niet kunnen formuleren , dat is me ook echt een raadselquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry, maar dat soort dingen kan ik gewoon niet hebben
Net als mensen in het onderwijs die erge spelfouten maken, daar kan ik ook niet zo goed tegen
Bedoel je een zeker persoon hiermee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of totaal niet kunnen formuleren , dat is me ook echt een raadsel
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of totaal niet kunnen formuleren , dat is me ook echt een raadsel
Maar bij dat laatste komt jouw 'laat die mensen in hun waarde' net zo hard om de hoek kijken lijkt mequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry, maar dat soort dingen kan ik gewoon niet hebben
Net als mensen in het onderwijs die erge spelfouten maken, daar kan ik ook niet zo goed tegen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij dat laatste komt jouw 'laat die mensen in hun waarde' net zo hard om de hoek kijken lijkt meKortom, iedereen roept wel eens wat. Je hoeft Oognip daar niet over te blijven doorzagen. Maar da's dan weer mijn bescheiden mening
Whehehehe de moeder van een vriendje van ons vroeger, die heeft dr 1,5 jarige bloedje es 1.5 uur bij de winkel op de parkeerplaats in de boodschappenkar laten zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Gaan ouders dan gewoon naar huis zonder kind?
Ik had ook kromme tenen toen ik die tweet van dat Rosenberg mannetje zagquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TuurlijkDat is ook meer dat ik niet snap dat een opleiding leraren aflevert die "me hond" blijven schrijven
Nou ja, en dan denk ik serieus nog wel, ach, tis een zigeuner, dat ie KAN schrijven is al heel watquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook kromme tenen toen ik die tweet van dat Rosenberg mannetje zag![]()
Maar van mensen die het je kind zouden moeten leren is het inderdaad nog erger.
Ja, die had ook domme dingen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook kromme tenen toen ik die tweet van dat Rosenberg mannetje zag![]()
Maar van mensen die het je kind zouden moeten leren is het inderdaad nog erger.
Ja , dat is me dus echt een zwaar raadsel, hoe je zo vaag en onduidelijk kan zijn over de simpelste dingen maar wel voor de klas kan staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedoel je een zeker persoon hiermee?
Nou ja, dat komt dus door de leraren die dat ook doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap ook niet hoe het komt dat kinderen het niet goed meer leren op schoolNiemand leert dat het "me hond" is, waar komt dat dan vandaan?
Alles is verplaatsbaar toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap ook niet hoe het komt dat kinderen het niet goed meer leren op schoolNiemand leert dat het "me hond" is, waar komt dat dan vandaan?
Mwah, krijg een brief van de Maartenskliniek, gaan ze me nota bene in de dagopname die prik in mijn heup gevenNog op een (voor mij) werkdag ook, en ik werk al zo weinig.
Vriendin doet dat ook en dan via hyves in krabbels enz af en toe heb ik zoiets vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt dus door de leraren die dat ook doen
Uiteraard snapt Oognippie dat en ik laat iedereen in zijn waarde als ik als verpleegkundige aan de slag gaan, maar daarom kan ik me er wel achteraf of van te voren over opwinden. Dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Zo heeft iedereen wel wat natuurlijk, en Oognippie zit niet voor niks op school, en volgens mij snapt ze best dat ook al heb je persoonlijk een mening ergens over je als verpleegkundige/arts gewoon je werk moet doen, wat je er ook van vindt.
En iedereen vindt wel wat van elkaar joh... Alsof je in de kinderopvang nooit es denkt 'kutkind!', maar dan zeg je dat toch ook niet tegen de ouders
Oh ik gebruik wel heel vaak afkortingen zoals ff en alstie of hebbie m of lkkr of hoestie hoor, maar das meer pc taal zeg maar, ik weet wel hoe je sowieso spelt en zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vriendin doet dat ook en dan via hyves in krabbels enz af en toe heb ik zoiets van
Meh dat vind ik dan nog geen ramp, alsof we hier niet achter veel een 't' plakken, en het 'heur' en 'veul' en dingen als 'hea' (quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vriendin doet dat ook en dan via hyves in krabbels enz af en toe heb ik zoiets van
Ach als ze het van mijn werk voor elkaar krijgen om mijn laptop voor die tijd te voorzien van het programma waarin ik moet werken, kan ik thuis nog een paar uurtjes mutaties doen voor ik weg moet. Dus dat heb ik voorgesteld aan mijn teamleider. Ik heb 2 uur reistijd dus even heen en weer op die dag wordt lastigquote:
Dat lijkt me ook niet zo raar. Beter vooraf dan op het moment zelf, toch? We blijven ook allemaal maar mensenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Uiteraard snapt Oognippie dat en ik laat iedereen in zijn waarde als ik als verpleegkundige aan de slag gaan, maar daarom kan ik me er wel achteraf of van te voren over opwinden. Dus.
Hm, ik vind dit dus echt niet kunnen. Noem dan gewoon namen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedoel je een zeker persoon hiermee?
Ik zeg t dr vaak zat als ze dr is hoor, sorry, ze leest wss ook gewoon terug as alwaysquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik vind dit dus echt niet kunnen. Noem dan gewoon namen.
Overigens zijn sommige mensen in het echt heel anders dan online.
Wat doe ik danquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik vind dit dus echt niet kunnen. Noem dan gewoon namen.
Overigens zijn sommige mensen in het echt heel anders dan online.
Dan vind ik het nog niet netjes om (negatief) over iemand van de SC te gaan zitten praten als ze er niet bij is, maar nogmaals, da's gewoon mijn mening, daar hoeft niemand verder iets mee te doen. Het geeft mij het gevoel dat je alles terug moet gaan lezen om te kijken of er nog iets rots over je gezegd is toen je weg wasquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg t dr vaak zat als ze dr is hoor, sorry, ze leest wss ook gewoon terug as always
Gewoon /1/999 erachter tikken in je adresbalk en dan CTRL+F op je nick en naamquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog niet netjes om (negatief) over iemand van de SC te gaan zitten praten als ze er niet bij is, maar nogmaals, da's gewoon mijn mening, daar hoeft niemand verder iets mee te doen. Het geeft mij het gevoel dat je alles terug moet gaan lezen om te kijken of er nog iets rots over je gezegd is toen je weg was
Nevermind, jullie snappen niet wat ik bedoel... Ga me er ook niet meer druk om maken verderquote:
Absoluutquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meh dat vind ik dan nog geen ramp, alsof we hier niet achter veel een 't' plakken, en het 'heur' en 'veul' en dingen als 'hea' () is...
![]()
Maar je moet wel nog de omschakeling kunnen maken als je daarna een nette brief of mail moet schrijven ofzo.
Ja ik snap je wel na je 2e post, maar ik zie niet zo in waarom ik er iets aan doe. Ik benoem alleen wat iedereen toch al denktquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nevermind, jullie snappen niet wat ik bedoel... Ga me er ook niet meer druk om maken verder
Ik lees nu: caviáren in plaats van cavia-ren. Dus ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef Nonneke het volgende:
iemand die ff de caviaren voor me wil leegscheppen ?![]()
Ja poepje, kom jij dan ff hier de foon doen voor me?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef Nonneke het volgende:
iemand die ff de caviaren voor me wil leegscheppen ?![]()
quote:
Dan zou je dus echt echt niet in het onderwijs moeten mogen werken, kom op zegquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik had het nu niet eens over iemand hier in eerste instantieVroegere vriendin van me kan namelijk ook niet spellen, die mag niet eens op groep 3 t/m 5 staan ivm slecht voorbeeld
Da's waarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
I know, maar dan klopt het niet meer met 'caviaren'
Hoezo 'jeminee'quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt maar het was nu echt iets wat toevallig ter sprake kwam.
Jeminee![]()
En ik doe het niet stiekem, want ik zeg het haar ook keer op keer als ze er is gewoon![]()
Tis niet dat ik nu iets zeg wat ik normaal niet zou zeggen als ze er wel was of zo.
uiteraardquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja poepje, kom jij dan ff hier de foon doen voor me?
Heb je een panty aan met dit weer!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo 'jeminee'
Ik verbied toch niemand iets? Ik word niet woest of spring niet uit mijn panty, het is gewoon mijn mening dat ik er een beetje rotgevoel bij krijg. Hoeft verder niemand wakker van te liggen, maar als jullie je mening wel eens over iets geven zou ik het fijn vinden als ik dat ook gewoon mocht
By the way, Ferrari is in het echt een stuk duidelijker dan online
Nee, maar ik wist even geen andere uitdrukkingquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je een panty aan met dit weer!![]()
Koud man
Ja dat is écht zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
Ik ook, ik kan ze altijd maar 1x aan dan zitten er ladders inquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist even geen andere uitdrukking![]()
Ik haat panties
Ik krijg alleen al kippenvel bij deze beschrijvingquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuu panty's ja, alleen dat aantrekken al, en dat je met je nagels er in zit, en dat ze tussen je tenen gaan zitten
Oh daar kan ik me echt niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is écht zoheel grappig
Oeh ja, echt, ik heb overal kippenvel nu, gruwelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg alleen al kippenvel bij deze beschrijving![]()
Dat gevoel, dat geknetter bij het aantrekken, haaltje aan je nagel en idd, dat gekut tussen je tenen.
Geloof me, in het echt praat ze net zo duidelijk als jij en ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar kan ik me echt niks bij voorstellen![]()
En ik vind dr een schat hoor, alleen kan ik echt zelden een post van haar volgen terwijl ik best goed ben ik begrijpend lezen
Hoe de fuck weet jij nu hoe duidelijk ik praat in het echt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof me, in het echt praat ze net zo duidelijk als jij en ik![]()
Nou in het echt is ze prima te volgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar kan ik me echt niks bij voorstellen![]()
En ik vind dr een schat hoor, alleen kan ik echt zelden een post van haar volgen terwijl ik best goed ben ik begrijpend lezen
Moet je die wel aanhebbenquote:
Logica enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij nu hoe duidelijk ik praat in het echt?
Not true, ze werkt daar toch om d'r dikke tetten, niet om wat ze kanquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Logica enzo.
Als jij op je werk aan de telefoon zit, lijkt het me dat ze je er al uitgepleurd hadden als je vaag en onduidelijk was. True?
Ik heb meer kwaliteiten dat just the twoquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not true, ze werkt daar toch om d'r dikke tetten, niet om wat ze kan
Oh, haal die drie hier ook ff op!quote:
quote:
Echt? Dank je welquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik ben weer bij...
Het ging over panties
Teruglezen is zeker de moeite waardquote:
Terug lezen is altijd een ondergeschoven kindje hier. Te druk enzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teruglezen is zeker de moeite waard
Jezus Greys, panty???? Dat is zo 2000quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo 'jeminee'
Ik verbied toch niemand iets? Ik word niet woest of spring niet uit mijn panty, het is gewoon mijn mening dat ik er een beetje rotgevoel bij krijg. Hoeft verder niemand wakker van te liggen, maar als jullie je mening wel eens over iets geven zou ik het fijn vinden als ik dat ook gewoon mocht
Harde keuteltjes?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef ElisaB het volgende:
Had ik dit net al gepost? Dan nog een keer: poep, mijn kies breekt net volledig in tweeen
Ieekksssssss
Wat heeft poep met een kies te maken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef ElisaB het volgende:
Had ik dit net al gepost? Dan nog een keer: poep, mijn kies breekt net volledig in tweeen
Ieekksssssss
Gewoon: shit, schijt, sjeisse / sjijssequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Wat heeft poep met een kies te maken?
O laat ook maar, ik wil het niet weten
Zoietsquote:
oh lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef ElisaB het volgende:
Ieekksssssss
Egwelquote:
Zeker weten? Toen ik een kies brak werd er gewoon een stukje opgemetseldquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ZoietsMaar dan erger
Want hij zal eruitgehakt moeten worden en dat vind ik niet (NIET) leuk
Ben je erg kieskeurig? O nee, die kies is niet keurigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef ElisaB het volgende:
Egwel
Dat wordt hakken in mijn bakkes
(ik probeer de humor ervan te vinden, dus als je me kan helpen vinden, dan graag)
Hond van mn tantequote:
Bij Apeldoorn?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hond van mn tante
Mn moeder is met haar zussen op het Loo
Klote van je kies elies!
Paleis t Looquote:
Ah, 4U2Pquote:
quote:
omfgquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef berteke het volgende:
dat kan toch niet kapot zijn van een beetje water???
behoorlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Met stijgende verbazing zitten lezen.
Die jongen is best wel dom.
En ook nog serieus en on topic!quote:
Te VERmaken hequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
en dan zeggen dat gsm's wel makkelijk te maken zijn
...
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
en dan zeggen dat gsm's wel makkelijk te maken zijn
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |