Je hebt "cozy's" voor vanalles! Mokken, appels, telefoons, ipods, ipads, laptops! Misschien is dat een idee?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:11 schreef Skochsela het volgende:
Even nog mijn vraag herhalen:
Had nog een vraag, trouwens: Ik wil graag iets voor mijn vriendje maken voor kerst, maar ik weet niet goed wát. Liefst iets waar maar 1 bol voor nodig is (omdat ik nog een paar bollen heb in mengkleuren waarvan ik er niet nieuwe bij kan kopen), maar evt kan ik ook wel een paar bollen goedkope wol scoren. Oh of iets wat je kunt maken met een heleboel verschillende kleurtjes waar je telkens niet enorm veel van nodig hebt, zoals die stapeltoren... want ik heb nog allemaal katoen en synthetisch spul in heel veel leuke kleurtjes, maar maar 50 gram per kleur.
Probleem is: Hij heeft al iets van 5 mutsen, 3 sjaals en goeie handschoenen, dus die dingen vallen allemaal af. Sokken hoeven ook niet. Een knuffeltje vind ik niet echt iets voor hem. Wat blijft er dan over..???
Het enige wat ik zelf kan bedenken is iets van kerstversiering, omdat hij dat wél leuk vindt denk ik... maar daar kan hij nu ook niks mee, iig niet als het in de boom moet hangen.
Bedankt voor de tip! Ik ga me nu aanmelden.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef Lyssa het volgende:
Aan alle nieuwelingen:
Welkom! En vergeet niet om een account te maken op www.ravelry.com er staat allerlei leuke patronen op en er is een Fok! groep, daar kan je al je projecten bij houden en foto's online zetten!
Dank je!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef EsseEi het volgende:
welkom Loqi!
succes! lukt het een beetje?
leuke dingetjes Whiskers!!
is het nou een Reuze GS op dat kussentje, of is het een mini kussentje?:)
*en ja, fotos volgen nog steeds*
Ik vind hem ook leuk! Hij is van Christel Krukkert trouwensquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh die koe!!! Dat zou een leuk cadeautje zijn voor m'n moeder, die is gek op koeien.![]()
OMG!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Welkom nieuwe hakers!
waarschuwing vooraf: het is verslavend.
Vandaag alle diertjes voor de markt opgeschreven...het waren er maar 75....
Het is voor die deken waar ik een poos terug mee was begonnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef EsseEi het volgende:
75!! dat is echt veel ja!!!
balletje is best goed gelukt hoorprobeer eens iets groters, want zo'n balletje ziet er bij iedereen een beetje uhh...frommelig uit
en hoop grannys TD! wel mooie kleuren
beetje half on topic: hoe kan ik dit forum vinden op m'n telefoon?:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |