Gaan we dezelfde "tante" adopteren, LadyBlack?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou echt de koning te rijk zijn geweest met zo'n poppentas![]()
![]()
misschien nog steeds wel![]()
![]()
zeker is dan een losse klos handiger, maar had dus die bon van de Pipoos nog, die moest opquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef EsseEi het volgende:
leuke wol Ynske, feestelijk!en leuke armwarmers gaan het worden denk ik
vind zo'n pakket ook altijd beetje stom...als je dan iets fout doet of te los haakt ofzo is er niet genoeg voor meer...
maar is het dan niet slimmer om gewoon een klos Zpaghetti te kopen, als je toch een ander patroon wil doen?
weet iemand trouwens of dat Zpaghetti beetje glijdt als je haakt? lijkt me namelijk echt een spierballen klus om daar iets van te maken....
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:17 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Gaan we dezelfde "tante" adopteren, LadyBlack?
Oh dit is echt leuk! <3quote:jezus nog even van een andere kant:
[ afbeelding ]
hij kan uit z'n dekentje, en 't geheel ligt los op de kribbe. 't hooi is dan weer wél vastgenaaid.
heb ik dat stukje nou helemaal gemist? ik zocht het terug, maar kan het nergens vinden... wat voor kraaltjes zijn dat? (en waar kan ik ze kopen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef Mynerfius het volgende:
In het vorige topic zag ik superleuke uiltjes kralen, kijken of ik die ook nog even kan halen van de week!
aan de kribbe!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef EsseEi het volgende:
en dat stro, zit dat aan Jezus of aan de kribbe?
Een telefoonhoesje a la LadyBlack?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:11 schreef Skochsela het volgende:
[..]
Probleem is: Hij heeft al iets van 5 mutsen, 3 sjaals en goeie handschoenen, dus die dingen vallen allemaal af. Sokken hoeven ook niet. Een knuffeltje vind ik niet echt iets voor hem. Wat blijft er dan over..???
Het enige wat ik zelf kan bedenken is iets van kerstversiering, omdat hij dat wél leuk vindt denk ik... maar daar kan hij nu ook niks mee, iig niet als het in de boom moet hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |