Nog maar 14 weken J. Dan ben ik ook een tijdje er tussen uitquote:
Hoe zwangert ben je dan wel niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
13 februari ga ik naar de Efteling
Heb er nu al zin an!
7 maanden en een beetjequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe zwangert ben je dan wel niet?
Wordt je lekker geduwd T.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
7 maanden en een beetje
Ik heb een rolstoel gereserveerdWant nu zou ik het al niet kunnen lopen
Dat vind ik toch zo lekker hequote:
Ssssssst ik wilde hem niet wakker maken.quote:
Je ziet gewoon nauwelijks spelfouten in deze reeks. En dan ineens zo'n foute d/t vervoeging, dat valt op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
Wat loopt die NJ nou weer te pijpzeiken?!
Is there geen app voor that dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon nauwelijks spelfouten in deze reeks. En dan ineens zo'n foute d/t vervoeging, dat valt op.
Als je dadelijk een iPad hebt, heb je een excuus.
Peipzijken ziet er niet uit, vind ik dan persoonlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
Wat loopt die NJ nou weer te pijpzeiken?!
Een woordenboek. Net als op de iPown. Alleen die weet nooit wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is there geen app voor that dan?
That's like, supergay.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:28 schreef NJ het volgende:
Dat moest deze PI zijn, maar ik kan geen berichten editten vanaf m'n iPhone.
De grootste kasthomo op FOK!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wie kan dat nou beter beoordelen dan ik?
En een vork inslikken!!!!!!!quote:
Telefoon mee dan kunnen we mee beoordelen ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef Tally het volgende:
Vanmiddag ga ik shoppen! Shirtjes. Zouden ze nu ook nog blote tieten shirtjes hebben?
Die ik pas met die dikke buik enzo?
Jij past altijd blote tieten shirts.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef Tally het volgende:
Vanmiddag ga ik shoppen! Shirtjes. Zouden ze nu ook nog blote tieten shirtjes hebben?
Die ik pas met die dikke buik enzo?
Met allemaal toffe andere Raboleden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
13 februari ga ik naar de Efteling
Heb er nu al zin an!
Ik was er donderdag nog. De baas betaalde. Het was heerlijk rustig. Totaal 100 man in de hele Efteling.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij d'r ook weer in je Langnekpak?.
+1.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, Talie, wat pics van je blote tieten zouden trouwens wel sjiek hendig zijn ter beoordeling.
Mja dan gaat het wel erg lang durenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Telefoon mee dan kunnen we mee beoordelen ofzo?
Ja maar dan worden het ook blote buiken shirtjes. En das een beetje.... koud op het moment..quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij past altijd blote tieten shirts.
JA!!!! Maar wat een gedoe om die dingen te bestellen zeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Met allemaal toffe andere Raboleden.!
Nu? Of vanmiddag?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, Talie, wat pics van je blote tieten zouden trouwens wel sjiek hendig zijn ter beoordeling.
Zal ik even op mijn iPad kijken? Oh wacht!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, apart, geen nieuw bericht in mijn mail.
Leugenaar!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, apart, geen nieuw bericht in mijn mail.
Je scherm is groot genoeg toch?quote:
Ooooooooooh gelukkig geen naaktfoto!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb twee schermen, T. Twee maal 19 inch.
De collega's kijken dus ook allemaal mee.
Gaat dat nou makkelijk op zo'n iPad?quote:
Zo klopt het.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef Tally het volgende:
Ooooooooooh gelukkig jammer genoeg geen naaktfoto!
Ik mail je dan wel als je een iPad heb J.!quote:
Van die naakte tieten word je nu echt niet gelukkig hoorquote:
Ja, zo zonder beeldmateriaal is dat moeilijk te beoordelen. Ik ben nou eenmaal heel visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:59 schreef Tally het volgende:
Van die naakte tieten word je nu echt niet gelukkig hoor
Mja mja.. De meeste mannen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo zonder beeldmateriaal is dat moeilijk te beoordelen. Ik ben nou eenmaal heel visueel ingesteld.
Wachten is ook geen nare bezigheid meer met zo een iPad, je hebt immers altijd wat te doen!quote:
Idd. Leuke spelletjes hebbie dr op! Afgelopen weekend nog mee gespeeld.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wachten is ook geen nare bezigheid meer met zo een iPad, je hebt immers altijd wat te doen!
Ik zou me rotlachen als er een ipad inzit Jquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:43 schreef KingOfMars het volgende:
Nog meer slecht nieuws: de kerstpakketten zijn er.
Dan ken jij deze organisatie niet J. Daar was ik in het geheel niet bang voor namelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou me rotlachen als er een ipad inzit J
Ik durf niet te kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekkere ragout en bladerdeegbakjes, KOM?
Of toch weer iets van de Wereldwinkel?
Whehehehe hier ook niet hoor J , groentepakketje denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan ken jij deze organisatie niet J. Daar was ik in het geheel niet bang voor namelijk.
Neehoor prima spul ,recente iseriequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef E.T. het volgende:
bestaat dat nog? AS400? Dat was 20 jaar geleden al ouderwets
Ja nog ff hoor. Ik denk dat ik zo rond 2 uur het pand ga verlaten.quote:
Juist wel dan, toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
System of a Down, puike ragband.
Niet echt autorijmuziek.
Als je er op uit bent minstens 40 km/u te hard te rijden en willekeurige fietsers, bejaarden en kinderen om te kegelen of op zijn minst doodsangst aan wil jagen, wel inderdaad.quote:
Ouwe troep.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef E.T. het volgende:
bestaat dat nog? AS400? Dat was 20 jaar geleden al ouderwets
Dat is toch de essentie van autorijden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je er op uit bent minstens 40 km/u te hard te rijden en willekeurige fietsers, bejaarden en kinderen om te kegelen of op zijn minst doodsangst aan wil jagen, wel inderdaad.
En dat zou je niet willen omdat...?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je er op uit bent minstens 40 km/u te hard te rijden en willekeurige fietsers, bejaarden en kinderen om te kegelen of op zijn minst doodsangst aan wil jagen, wel inderdaad.
Oh, misschien ben ik te lang weg van de Veluwe.quote:
Jij zit toch alleen maar in de trein.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch de essentie van autorijden?
Is Q zo een geitenwollen treinsok met een linnen "Waddenvereniging"-tas met boterhammen en een pakje Appelsientje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:28 schreef KingOfMars het volgende:
Jij zit toch alleen maar in de trein..
Pakje Fristi!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is Q zo een geitenwollen treinsok met een linnen "Waddenvereniging"-tas met boterhammen en een pakje Appelsientje?
Jij niet dan?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is Q zo een geitenwollen treinsok met een linnen "Waddenvereniging"-tas met boterhammen en een pakje Appelsientje?
Lekker 1 op 12 op de snelweg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo een oude, extreem milieubelastende, waar van die kluiten fijnstof en CO2 uit komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |