Nog maar 14 weken J. Dan ben ik ook een tijdje er tussen uitquote:
Hoe zwangert ben je dan wel niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
13 februari ga ik naar de Efteling
Heb er nu al zin an!
7 maanden en een beetjequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe zwangert ben je dan wel niet?
Wordt je lekker geduwd T.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
7 maanden en een beetje
Ik heb een rolstoel gereserveerdWant nu zou ik het al niet kunnen lopen
Dat vind ik toch zo lekker hequote:
Ssssssst ik wilde hem niet wakker maken.quote:
Je ziet gewoon nauwelijks spelfouten in deze reeks. En dan ineens zo'n foute d/t vervoeging, dat valt op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
Wat loopt die NJ nou weer te pijpzeiken?!
Is there geen app voor that dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon nauwelijks spelfouten in deze reeks. En dan ineens zo'n foute d/t vervoeging, dat valt op.
Als je dadelijk een iPad hebt, heb je een excuus.
Peipzijken ziet er niet uit, vind ik dan persoonlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
Wat loopt die NJ nou weer te pijpzeiken?!
Een woordenboek. Net als op de iPown. Alleen die weet nooit wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is there geen app voor that dan?
That's like, supergay.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:28 schreef NJ het volgende:
Dat moest deze PI zijn, maar ik kan geen berichten editten vanaf m'n iPhone.
De grootste kasthomo op FOK!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wie kan dat nou beter beoordelen dan ik?
En een vork inslikken!!!!!!!quote:
Telefoon mee dan kunnen we mee beoordelen ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef Tally het volgende:
Vanmiddag ga ik shoppen! Shirtjes. Zouden ze nu ook nog blote tieten shirtjes hebben?
Die ik pas met die dikke buik enzo?
Jij past altijd blote tieten shirts.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef Tally het volgende:
Vanmiddag ga ik shoppen! Shirtjes. Zouden ze nu ook nog blote tieten shirtjes hebben?
Die ik pas met die dikke buik enzo?
Met allemaal toffe andere Raboleden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
13 februari ga ik naar de Efteling
Heb er nu al zin an!
Ik was er donderdag nog. De baas betaalde. Het was heerlijk rustig. Totaal 100 man in de hele Efteling.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij d'r ook weer in je Langnekpak?.
+1.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, Talie, wat pics van je blote tieten zouden trouwens wel sjiek hendig zijn ter beoordeling.
Mja dan gaat het wel erg lang durenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Telefoon mee dan kunnen we mee beoordelen ofzo?
Ja maar dan worden het ook blote buiken shirtjes. En das een beetje.... koud op het moment..quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij past altijd blote tieten shirts.
JA!!!! Maar wat een gedoe om die dingen te bestellen zeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Met allemaal toffe andere Raboleden.!
Nu? Of vanmiddag?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, Talie, wat pics van je blote tieten zouden trouwens wel sjiek hendig zijn ter beoordeling.
Zal ik even op mijn iPad kijken? Oh wacht!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, apart, geen nieuw bericht in mijn mail.
Leugenaar!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, apart, geen nieuw bericht in mijn mail.
Je scherm is groot genoeg toch?quote:
Ooooooooooh gelukkig geen naaktfoto!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb twee schermen, T. Twee maal 19 inch.
De collega's kijken dus ook allemaal mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |