Karevquote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wat een goed begin
Christina heeft haar flow weer terug
![]()
En die stomme kinderarts kreeg er van lang GO Karev
op de site van net5 zie je de komende, tel er eentje terug en je hebt die van maandagquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:39 schreef CarOnline het volgende:
Weet iemand welke aflevering er afgelopen maandag op was?
Neeee, ik ook niet!!! Daarom stond ze natuurlijk zo te huilen in de badkamer 's ochtends. Ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dat einde! Wtf!Die zag ik niet aankomen.
ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dat einde! Wtf!Die zag ik niet aankomen.
ik heb een aflevering gemist, dus denk dat ik de samenkomst gemist heb.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Mark en Lexie zijn al bij elkaar toch!?Anders heb ik de afgelopen 2 afleveringen dingen gezien die er niet waren.
![]()
je ziet toch dat ze iets met die lekkere bruine gaat krijgen, lag er super dik bovenop.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:54 schreef Fruitmix het volgende:
Ai ai ai ik ben benieuwd of het nog goed gaat komen met Mark en Lexie. Tweede keer dat hij met een kind komt aanzetten, ze was niet blij!
Yang met haar neptranen
Voor realisme moet je inderdaad niet naar Grey's kijken. Sowieso zijn er vrij weinig series die echt realistisch zijn. Ik vond het tevens ( had m al gezien via Amerika ) wel een sterke aflevering en fijn om een aflevering te hebben waar Meredith duidelijk weer de spot lights op haar had. Grey's heeft zoveel regulars in de cast dat sommige karakters soms wat vergeten lijken. Dit seizoen staat toch voornamelijk in de aandacht van Callie, Arizona, Mark en Christina. De rest heeft wel hun verhaallijnen maar toch in mindere mate, maar in andere seizoenen speelde Meredith juist wat meer de hoofdrol ; en in seizoen 4 was t weer anders..dat vind ik wel fijn van de seriequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Xurk het volgende:
Real-time afleveringen van series zijn altijd vet. Eigenlijk wel gek dat ik nog nooit een aflevering van 24 heb gezien als ik er zo over nadenk
Maar doordat je gewend bent dat één aflevering van Grey's Anatomy normaal gesproken minstens één of twee dagen duurt, voelde het nu bij iedere cut-scene alsof ze weer een uur verder waren. Bij die vader die het uiteindelijk niet haalde dacht ik ook steeds dat hij er al uren zat, terwijl het eigenlijk maar erg kort was. Gelukkig kermde dat jongetje dan ook niet uren van de pijn, maar slechts 50 minuten ofzo
En ik heb geen idee hoe realistisch het allemaal is in de show, maar ik vond dat ze wel érg veel voor elkaar kregen in slechts een uurtjeCT-scans, hersenscans, spoedoperatie die maar een paar minuten duurde, iemand die een beroerte kreeg geopereerd[?] en wel alweer wakker en spraakzaam aan het einde... et cetera.
Jawel, want hij was de dag ervoor uit een ander ziekenhuis weggestuurd zonder pijnstillers.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Xurk het volgende:
Real-time afleveringen van series zijn altijd vet. Eigenlijk wel gek dat ik nog nooit een aflevering van 24 heb gezien als ik er zo over nadenk
Maar doordat je gewend bent dat één aflevering van Grey's Anatomy normaal gesproken minstens één of twee dagen duurt, voelde het nu bij iedere cut-scene alsof ze weer een uur verder waren. Bij die vader die het uiteindelijk niet haalde dacht ik ook steeds dat hij er al uren zat, terwijl het eigenlijk maar erg kort was. Gelukkig kermde dat jongetje dan ook niet uren van de pijn, maar slechts 50 minuten ofzoEn ik heb geen idee hoe realistisch het allemaal is in de show, maar ik vond dat ze wel érg veel voor elkaar kregen in slechts een uurtje
CT-scans, hersenscans, spoedoperatie die maar een paar minuten duurde, iemand die een beroerte kreeg geopereerd[?] en wel alweer wakker en spraakzaam aan het einde... et cetera.
Nou wat zei ik. En ik heb *erewoord* nergens iets gelezen of amerikaanse versies gezien ofzo. Het was gewoon heel voorspelbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
je ziet toch dat ze iets met die lekkere bruine gaat krijgen, lag er super dik bovenop.....
Ik vind hem echt zo vervelend niet (meer). Maar misschien ben ik verblind door zijn lekkerheidsfactorquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind dat inderdaad wel jammer. Ik zou het fijn vinden als ze Alex een keer echt wat aardiger maken. Niet alleen met vlagen tegen kinderen of Meredith, maar gewoon in het algemeen. Ze proberen nu elke keer de indruk te wekken dat er meer achter Alex zit dan alleen zijn vervelende karakter maar toch valt hij daar steeds weer in terug. Terwijl andere personages groeien blijft hij daarin toch een beetje hangen met af en toe een aflevering of scene waarin hij mensenlijk overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |