abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93823471
Ik moest huilen :@
Don't you love her madly?
pi_93829810
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
*O* Wat een goed begin *O* Christina heeft haar flow weer terug *O*
En die stomme kinderarts kreeg er van lang GO Karev
Karev O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_94228390
Weet iemand welke aflevering er afgelopen maandag op was?
Screw them.
We're going home.
pi_94228839
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:39 schreef CarOnline het volgende:
Weet iemand welke aflevering er afgelopen maandag op was?
op de site van net5 zie je de komende, tel er eentje terug en je hebt die van maandag
pi_94228912
Ah, handig ^O^
Dank je.
Screw them.
We're going home.
pi_94229676
Waarom kan je op net 5 niet terugkijken? :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:40:09 #32
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_94230139
Dat einde! Wtf! :o Die zag ik niet aankomen.
pi_94234887
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Neeee, ik ook niet!!! Daarom stond ze natuurlijk zo te huilen in de badkamer 's ochtends. Ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen :Y)
pi_94235118
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
ik ook niet :o

had zo gehoopt dat Mark en Lexie weer bij elkaar zouden komen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:53:26 #35
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_94252725
Mark en Lexie zijn al bij elkaar toch!? :o Anders heb ik de afgelopen 2 afleveringen dingen gezien die er niet waren. :')
Maar ik dacht dat ze huilde omdat ze zich rot voelde over Arizona!
pi_94459037
Ai ai ai ik ben benieuwd of het nog goed gaat komen met Mark en Lexie. Tweede keer dat hij met een kind komt aanzetten, ze was niet blij!

Yang met haar neptranen _O-
Leven, ja!
pi_94459429
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Mark en Lexie zijn al bij elkaar toch!? :o Anders heb ik de afgelopen 2 afleveringen dingen gezien die er niet waren. :')
ik heb een aflevering gemist, dus denk dat ik de samenkomst gemist heb.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_94741302
Ik vind die gynaecoloog een leuk personage. Ze doet me qua uiterlijk aan Ilse de Lange denken!
  maandag 28 maart 2011 @ 22:58:13 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94741968
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 09:54 schreef Fruitmix het volgende:
Ai ai ai ik ben benieuwd of het nog goed gaat komen met Mark en Lexie. Tweede keer dat hij met een kind komt aanzetten, ze was niet blij!

Yang met haar neptranen _O-
je ziet toch dat ze iets met die lekkere bruine gaat krijgen, lag er super dik bovenop.....
Man ik was echt vet genaaid als ik alleeen kon putten uit mn mannelijke collegas voor een partner
  maandag 28 maart 2011 @ 23:20:39 #40
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_94743193
Die lekkere bruine. :')
Heb vanavond 2 afleveringen kunnen kijken. Had vorige week niet gekeken dus vanavond was dubbel feest. O+

Hoewel ik hem bewegend leuker vind. :o
En deze er nog bij omdat ik die tegen kwam tijdens het zoeken. :')

dinsdag 5 april 2011 @ 10:04:00 #41
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_95060083
Real-time afleveringen van series zijn altijd vet. Eigenlijk wel gek dat ik nog nooit een aflevering van 24 heb gezien als ik er zo over nadenk :P

Maar doordat je gewend bent dat één aflevering van Grey's Anatomy normaal gesproken minstens één of twee dagen duurt, voelde het nu bij iedere cut-scene alsof ze weer een uur verder waren. Bij die vader die het uiteindelijk niet haalde dacht ik ook steeds dat hij er al uren zat, terwijl het eigenlijk maar erg kort was. Gelukkig kermde dat jongetje dan ook niet uren van de pijn, maar slechts 50 minuten ofzo :+
En ik heb geen idee hoe realistisch het allemaal is in de show, maar ik vond dat ze wel érg veel voor elkaar kregen in slechts een uurtje :o CT-scans, hersenscans, spoedoperatie die maar een paar minuten duurde, iemand die een beroerte kreeg geopereerd[?] en wel alweer wakker en spraakzaam aan het einde... et cetera.
pi_95060222
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Xurk het volgende:
Real-time afleveringen van series zijn altijd vet. Eigenlijk wel gek dat ik nog nooit een aflevering van 24 heb gezien als ik er zo over nadenk :P

Maar doordat je gewend bent dat één aflevering van Grey's Anatomy normaal gesproken minstens één of twee dagen duurt, voelde het nu bij iedere cut-scene alsof ze weer een uur verder waren. Bij die vader die het uiteindelijk niet haalde dacht ik ook steeds dat hij er al uren zat, terwijl het eigenlijk maar erg kort was. Gelukkig kermde dat jongetje dan ook niet uren van de pijn, maar slechts 50 minuten ofzo :+
En ik heb geen idee hoe realistisch het allemaal is in de show, maar ik vond dat ze wel érg veel voor elkaar kregen in slechts een uurtje :o CT-scans, hersenscans, spoedoperatie die maar een paar minuten duurde, iemand die een beroerte kreeg geopereerd[?] en wel alweer wakker en spraakzaam aan het einde... et cetera.
Voor realisme moet je inderdaad niet naar Grey's kijken. Sowieso zijn er vrij weinig series die echt realistisch zijn. Ik vond het tevens ( had m al gezien via Amerika ) wel een sterke aflevering en fijn om een aflevering te hebben waar Meredith duidelijk weer de spot lights op haar had. Grey's heeft zoveel regulars in de cast dat sommige karakters soms wat vergeten lijken. Dit seizoen staat toch voornamelijk in de aandacht van Callie, Arizona, Mark en Christina. De rest heeft wel hun verhaallijnen maar toch in mindere mate, maar in andere seizoenen speelde Meredith juist wat meer de hoofdrol ; en in seizoen 4 was t weer anders..dat vind ik wel fijn van de serie :)

PS : Avery is inderdaad lekker :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 10:10:38 ]
pi_95060839
Goeie en sterke aflevering ^O^

Van mij part doen ze vaker zulke afleveringen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:15:00 #44
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_95064478
Zo net even terug gekeken *lang leve de HD-recorder* goede aflevering. Ben nu wel benieuwd hoe het met Adèle gaat aflopen de vrouw van de chief.. Het was een goede aflevering vond ik. En dat gezicht van dr Altman toen haar "echtgenoot" haar date toch niet zo geweldig vond. Ik hoop dat ze echt wat krijgen en niet alleen vanwege de verzekering
Be happy with the little things in life
pi_95066961
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Xurk het volgende:

Maar doordat je gewend bent dat één aflevering van Grey's Anatomy normaal gesproken minstens één of twee dagen duurt, voelde het nu bij iedere cut-scene alsof ze weer een uur verder waren. Bij die vader die het uiteindelijk niet haalde dacht ik ook steeds dat hij er al uren zat, terwijl het eigenlijk maar erg kort was. Gelukkig kermde dat jongetje dan ook niet uren van de pijn, maar slechts 50 minuten ofzo :+En ik heb geen idee hoe realistisch het allemaal is in de show, maar ik vond dat ze wel érg veel voor elkaar kregen in slechts een uurtje :o CT-scans, hersenscans, spoedoperatie die maar een paar minuten duurde, iemand die een beroerte kreeg geopereerd[?] en wel alweer wakker en spraakzaam aan het einde... et cetera.
Jawel, want hij was de dag ervoor uit een ander ziekenhuis weggestuurd zonder pijnstillers.
En hij was er nu voordat het bewuste uur inging al een aantal uur.

Oh en Alex O+ Toch naar dat jongetje toe.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:43:02 #46
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_95067674
Alex is sowieso een beetje schizofreen - een asshole tegen bijna iedereen van zijn leeftijdscategorie, maar superlief tegen alle kinderen :P
pi_95068140
Ik vind dat inderdaad wel jammer. Ik zou het fijn vinden als ze Alex een keer echt wat aardiger maken. Niet alleen met vlagen tegen kinderen of Meredith, maar gewoon in het algemeen. Ze proberen nu elke keer de indruk te wekken dat er meer achter Alex zit dan alleen zijn vervelende karakter maar toch valt hij daar steeds weer in terug. Terwijl andere personages groeien blijft hij daarin toch een beetje hangen met af en toe een aflevering of scene waarin hij mensenlijk overkomt.
  maandag 11 april 2011 @ 21:24:25 #48
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95363005
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

je ziet toch dat ze iets met die lekkere bruine gaat krijgen, lag er super dik bovenop.....
Nou wat zei ik. En ik heb *erewoord* nergens iets gelezen of amerikaanse versies gezien ofzo. Het was gewoon heel voorspelbaar.
pi_95490142
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind dat inderdaad wel jammer. Ik zou het fijn vinden als ze Alex een keer echt wat aardiger maken. Niet alleen met vlagen tegen kinderen of Meredith, maar gewoon in het algemeen. Ze proberen nu elke keer de indruk te wekken dat er meer achter Alex zit dan alleen zijn vervelende karakter maar toch valt hij daar steeds weer in terug. Terwijl andere personages groeien blijft hij daarin toch een beetje hangen met af en toe een aflevering of scene waarin hij mensenlijk overkomt.
Ik vind hem echt zo vervelend niet (meer). Maar misschien ben ik verblind door zijn lekkerheidsfactor ;)
pi_95688118
OMG dat einde!!! ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')