ik merkte het wel meteen. vooral het 2e pilletje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef DrD00m het volgende:
Je gaat niet meteen na 1 pilletje het effect merken en denken : WOW, kijk het verschil.
Het verschil zul je pas na een aantal weken/maanden echt merken, als je onbewust dingen gaat doen/ervaren wat normaal nooit zou zijn gebeurd. Nu zul je er te bewust mee bezig zijn om het verschil te zoeken.
Je zal vaak eerst de bijwerkingen gaan merken (hoeft niet altijd overigens).
methylfenidaat. Ik heb het tot nu toe alleen geslikt wanneer ik het wilde. Deze week heb ik mij voorgenomen om wel elke dag te slikken muv weekend dus vandaag is mijn 2e dag achtereenvolgend, maar in totaal heb ik heb 7 dagen gebruikt denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:35 schreef frame-saw het volgende:
Ik merkte het niet zo snel eigenlijk, werd alleen wel ontzettend euforisch, en later weer heel emotioneel. Nu ben ik wel wat stabieler gelukkig, maar verder merk ik weinig. Zit nu op drie keer 15mg per dag (of eigenlijk 2 keer omdat ik vaak wat later inneem). Ik ga vragen of ik naar de 20 kan, moet morgen weer naar de psychiater.
Beatrijs, hoeveelste dag is dit nu? Je slikt toch gewoon ritalin?
Tijdens de werking of tijdens het uitwerken er van? met methylfenidaat was het bij mij 2 uur goed en de 2 uur daarna was altijd een hel...quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef beatrijs het volgende:
[..]
methylfenidaat. Ik heb het tot nu toe alleen geslikt wanneer ik het wilde. Deze week heb ik mij voorgenomen om wel elke dag te slikken muv weekend dus vandaag is mijn 2e dag achtereenvolgend, maar in totaal heb ik heb 7 dagen gebruikt denk ik
10mg tweemaal daags maar ik mocht van de psychiater 2 maal 20mg.
vanochtend 15mg genomen om te kijken of dat beter zou zijn, maar vrolijk werd ik er niet van.
heel erg stil en voelde me depri
beide voelde me meteen zo neerslachtig en nu is het wel een beetje over gelukkig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:05 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Tijdens de werking of tijdens het uitwerken er van? met methylfenidaat was het bij mij 2 uur goed en de 2 uur daarna was altijd een hel...
Ik heb er morgen ook een afspraak. (We hebben dezelfde ja)quote:Ik ga vragen of ik naar de 20 kan, moet morgen weer naar de psychiater.
Of misschien werkt methylfenidaat bij jou niet (zo goed), maar dextro-amfetamine wel?quote:Vandaag voor het eerst Concerta 36mg gehad, en ik heb weer niks gemerktBij Ritalin 20mg ook al niks. Zou het een te lage dosering kunnen zijn? Ik vond het al redelijk hoog.
Haha echt? Kan me niet herinneren dat ik zijn naam hier had neergezet, of was jij diegene die me een pm had gestuurd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef jw-ole-ole het volgende:
[..]
Ik heb er morgen ook een afspraak. (We hebben dezelfde ja)
Misschien kom ik je nog wel tegen!
Weet niet, ik heb tot nu toe alleen nog maar methylfenidaat gehad, maar ik zal het volgende week eens aankaartenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef jw-ole-ole het volgende:
[..]
Of misschien werkt methylfenidaat bij jou niet (zo goed), maar dextro-amfetamine wel?
Nog dank daarvoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:08 schreef jw-ole-ole het volgende:
Ik had je die pm gestuurd ja.
Ik heb een afspraak om kwart over 3, na jou dus.
Helaas geen mini-meet in de wachtkamer, maar misschien wel een micro-meet, als jij weer gaat en ik binnenkom. Of je moet drie kwartier willen wachten?
Merkte zelf ook vrij weinig bij 36mg, toen over gegaan naar 45mg maar dat was echt te veel. Slik nu 36mg en merk het wel aardig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Carmw het volgende:
Vandaag voor het eerst Concerta 36mg gehad, en ik heb weer niks gemerktBij Ritalin 20mg ook al niks. Zou het een te lage dosering kunnen zijn? Ik vond het al redelijk hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |