ja tuurlijk!quote:
Ik ben er zelf gestopt. De persoon die de 1 op 1 gesprekken heeft, had teveel afspraken waardoor je soms minimaal 1,5 maand moest wachten tussen een afspraak. En dan gingen ze nog in personeel snijden ed. Verder was ik over haar erg tevredenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:39 schreef Horchata het volgende:
Omdat ik niet kan slapen ben ik maar eens gaan zoeken naar ervaringen van mensen met psyq aangezien ik daar binnekort die intake heb. En ik moet zeggen ik kom best wat negativiteit tegen. Zijn hier mensen die daar een behandeling oid hebben gevolgd? Ben benieuwd naar de ervaringen/wat ik kan verwachten.
Jij hebt geen butler en jacuzziquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
WaaromWe kunnen ook van woning ruilen?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:18 schreef seasushi het volgende:
Huh?
Ik heb helemaal niet meegekregen dat ik opeens in een nieuw topic zit?
Maar ik had er de héle dag aan gedacht, en dat ik het ging doen! En toen werd ik vanochten wakker: oh kut! Toch vergetenquote:
Dan moet ik ook, gezelligquote:Heb 22 dec. daar een gesprek ben ook wel benieuwd.
Plannen is geen probleem meer voor mij. Afspraken nakomen echter wel. Moet ik nog is wat voor bedenken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:54 schreef Horchata het volgende:
[..]
Dan moet ik ook, gezellig.
@Drd00m: Dat probleem met plannen herken ik, hoe vaak ik wel niet van mensen te horen heb gekregen: Maar dan hou je toch een agenda bij. Eh ja, en wat als ik daar niks in schrijf? Of het wel opschrijf en er nooit in kijk? Of dat ding gewoon vergeet?
Goed, even koffie zetten en dan proberen productief te zijn
Lang leve een iMac icm iPhonequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Plannen is geen probleem meer voor mij. Afspraken nakomen echter wel. Moet ik nog is wat voor bedenken.
Misschien een heel handige tip voor jullie, gezien jullie toch ook wel geregeld achter internet zitten. Neem een Google Agenda! Je zet je afspraken gewoon op internet in een agenda die je overal kunt bereiken (op werk, thuis, met je smartphone).
Ja, nu vergeet je daar natuurlijk in te kijken!! Maar, als je je telefoonnummer achterlaat krijg je automatisch een herinnerings smsje (of 2) van google. Gratis dus. De tijd wanneer je dit smsje krijgt kun je per afspraak zelf instellen. Ik zet er soms 1 s'ochtends zodat ik weet dat ik me moet voorbereiden op de afspraak en nog 1 als ik echt de auto moet pakken om weg te rijden voor een afspraak. Werkt perfect.
Enige probleem is nog dat wanneer ik snel een afspraak even op een kladblaadje zet ik het vergeet om hem nog in de google agenda te zetten :p
Dat geeft uiteindelijk (zoals je zelf al aangaf) uiteindelijk hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Plannen is geen probleem meer voor mij. Afspraken nakomen echter wel. Moet ik nog is wat voor bedenken.
Misschien een heel handige tip voor jullie, gezien jullie toch ook wel geregeld achter internet zitten. Neem een Google Agenda! Je zet je afspraken gewoon op internet in een agenda die je overal kunt bereiken (op werk, thuis, met je smartphone).
Ja, nu vergeet je daar natuurlijk in te kijken!! Maar, als je je telefoonnummer achterlaat krijg je automatisch een herinnerings smsje (of 2) van google. Gratis dus. De tijd wanneer je dit smsje krijgt kun je per afspraak zelf instellen. Ik zet er soms 1 s'ochtends zodat ik weet dat ik me moet voorbereiden op de afspraak en nog 1 als ik echt de auto moet pakken om weg te rijden voor een afspraak. Werkt perfect.
Enige probleem is nog dat wanneer ik snel een afspraak even op een kladblaadje zet ik het vergeet om hem nog in de google agenda te zetten :p
Het werkt nog altijd een stuk beter dan dingen opschrijven in een agenda waar je nooit in kijkt of pas in kijkt als het al te laat is. Voor mij in ieder geval, gebruik het nu een half jaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat geeft uiteindelijk (zoals je zelf al aangaf) uiteindelijk hetzelfde probleem.
Je begint heel enthousiast met de agenda. Online of offline. Vervolgens komen er zaken langs die je ook in je agenda moet invullen, maar je niet meteen kan doen. Dan kan het voorkomen dat als ik 30 sec. later bij mn bureau bijv. aankom ik het al ben vergeten. Maar volgens p s y q ... gewoon volhouden![]()
Zoals bij Rvlaak : persoonlijke secretaresse van je agenda , dat werkt het beste![]()
OK, en bij deze is dit topic verboten geworden voor Mrs. RvLaak...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Zoals bij Rvlaak : persoonlijke secretaresse van je agenda , dat werkt het beste![]()
De sociale druk komt hier ná de tijdsdruk. (boze baas, incassobureau, enz)quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Werk overigens veel beter onder tijdsdruk, sociale druk kan me reet likken
Tijd zegt me niksquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Werk overigens veel beter onder tijdsdruk, sociale druk kan me reet likken
Ik ben eigen baas =(quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:00 schreef seasushi het volgende:
[..]
De sociale druk komt hier ná de tijdsdruk. (boze baas, incassobureau, enz)
Is dat haalbaar?quote:
Zo hé! Idd een lap tekst. Dus als ik het goed begrijp ben je dus nu een jaar of 23 ofzo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Fes1-2 het volgende:
Lang verhaal.
Sorry voor de lap tekst. Kreeg ineens de behoefte het van me af te schrijven.
Sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vroeg gister hoe het met jou was, omdat je lang niet gepost had, en je reageerde niet eens
Zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef de40reoverz het volgende:
Meet met add/adhd mensen, moet wel gezellig worden
btw is er een verband tussen adhd en extraversie?
Ben 21 nu. Maar uhm tja. Wat je zelf niet goed kan moet je een ander laten doen he. Door mn creativiteit lukt het ontwerpen en opzetten van nieuwe projecten me juist weer wel super goed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:56 schreef seasushi het volgende:
[..]
Zo hé! Idd een lap tekst. Dus als ik het goed begrijp ben je dus nu een jaar of 23 ofzo.
Ik krijg het al benauwd als ik het lees.
Heb er ook wel eens aan gedacht om een eigen bedrijfje te beginnen, maar toen ik me (met wat hulp) realiseerde wat voor zaken er bij kwamen kijken waar ik absoluut geen zin in had* seasushi niet boeide, Heb ik er tijdig van af gezien.
Ik kan niet eens mijn prive administratie en contacten onderhouden
Ook een winterdip?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb een kuthumeur, al dagen.... Dus echt goed gaat het niet
Weet niet. Stress ofzo. Ik zit nu wel steeds voor de lichtlamp van vriendje, misschien helpt hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ben 21 nu. Maar uhm tja. Wat je zelf niet goed kan moet je een ander laten doen he. Door mn creativiteit lukt het ontwerpen en opzetten van nieuwe projecten me juist weer wel super goed!
[..]
Ook een winterdip?
ik merkte het wel meteen. vooral het 2e pilletje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef DrD00m het volgende:
Je gaat niet meteen na 1 pilletje het effect merken en denken : WOW, kijk het verschil.
Het verschil zul je pas na een aantal weken/maanden echt merken, als je onbewust dingen gaat doen/ervaren wat normaal nooit zou zijn gebeurd. Nu zul je er te bewust mee bezig zijn om het verschil te zoeken.
Je zal vaak eerst de bijwerkingen gaan merken (hoeft niet altijd overigens).
methylfenidaat. Ik heb het tot nu toe alleen geslikt wanneer ik het wilde. Deze week heb ik mij voorgenomen om wel elke dag te slikken muv weekend dus vandaag is mijn 2e dag achtereenvolgend, maar in totaal heb ik heb 7 dagen gebruikt denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:35 schreef frame-saw het volgende:
Ik merkte het niet zo snel eigenlijk, werd alleen wel ontzettend euforisch, en later weer heel emotioneel. Nu ben ik wel wat stabieler gelukkig, maar verder merk ik weinig. Zit nu op drie keer 15mg per dag (of eigenlijk 2 keer omdat ik vaak wat later inneem). Ik ga vragen of ik naar de 20 kan, moet morgen weer naar de psychiater.
Beatrijs, hoeveelste dag is dit nu? Je slikt toch gewoon ritalin?
Tijdens de werking of tijdens het uitwerken er van? met methylfenidaat was het bij mij 2 uur goed en de 2 uur daarna was altijd een hel...quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef beatrijs het volgende:
[..]
methylfenidaat. Ik heb het tot nu toe alleen geslikt wanneer ik het wilde. Deze week heb ik mij voorgenomen om wel elke dag te slikken muv weekend dus vandaag is mijn 2e dag achtereenvolgend, maar in totaal heb ik heb 7 dagen gebruikt denk ik
10mg tweemaal daags maar ik mocht van de psychiater 2 maal 20mg.
vanochtend 15mg genomen om te kijken of dat beter zou zijn, maar vrolijk werd ik er niet van.
heel erg stil en voelde me depri
beide voelde me meteen zo neerslachtig en nu is het wel een beetje over gelukkig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:05 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Tijdens de werking of tijdens het uitwerken er van? met methylfenidaat was het bij mij 2 uur goed en de 2 uur daarna was altijd een hel...
Ik heb er morgen ook een afspraak. (We hebben dezelfde ja)quote:Ik ga vragen of ik naar de 20 kan, moet morgen weer naar de psychiater.
Of misschien werkt methylfenidaat bij jou niet (zo goed), maar dextro-amfetamine wel?quote:Vandaag voor het eerst Concerta 36mg gehad, en ik heb weer niks gemerktBij Ritalin 20mg ook al niks. Zou het een te lage dosering kunnen zijn? Ik vond het al redelijk hoog.
Haha echt? Kan me niet herinneren dat ik zijn naam hier had neergezet, of was jij diegene die me een pm had gestuurd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef jw-ole-ole het volgende:
[..]
Ik heb er morgen ook een afspraak. (We hebben dezelfde ja)
Misschien kom ik je nog wel tegen!
Weet niet, ik heb tot nu toe alleen nog maar methylfenidaat gehad, maar ik zal het volgende week eens aankaartenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef jw-ole-ole het volgende:
[..]
Of misschien werkt methylfenidaat bij jou niet (zo goed), maar dextro-amfetamine wel?
Nog dank daarvoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:08 schreef jw-ole-ole het volgende:
Ik had je die pm gestuurd ja.
Ik heb een afspraak om kwart over 3, na jou dus.
Helaas geen mini-meet in de wachtkamer, maar misschien wel een micro-meet, als jij weer gaat en ik binnenkom. Of je moet drie kwartier willen wachten?
Merkte zelf ook vrij weinig bij 36mg, toen over gegaan naar 45mg maar dat was echt te veel. Slik nu 36mg en merk het wel aardig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Carmw het volgende:
Vandaag voor het eerst Concerta 36mg gehad, en ik heb weer niks gemerktBij Ritalin 20mg ook al niks. Zou het een te lage dosering kunnen zijn? Ik vond het al redelijk hoog.
Ik slaap dus niet goed hequote:Op woensdag 15 december 2010 00:50 schreef frame-saw het volgende:
Lekker! Ik moet daar ook eens aan gaan werken, wordt aldoor om 12 uur wakker. Geen probleem momenteel, maar het is toch lekkerder om van 12 tot 9 bijv. te slapen (en ja ik slaap de volle 9 uur, ik slaap dus niet extreem laat, rond drie uur).
quote:De diagnose ADHD wordt steeds vaker bij kinderen en volwassenen gesteld. DRUK is een film over het onderwerp ADHD. De kleinkunst acteur Jochanan Westra "haalt niet uit het leven wat erin zit". Misschien heeft hij wel een stoornis, "zoiets als ADHD".
Hij begint een tragikomische zoektocht naar de zin en onzin ral naar de manier waarop hij er persoonlijk mee om wil gaan. Jochanan's zoektocht wordt afwisselend getoond door gesprekken met zijn psychiater, door persiflages op de zoektocht tijdens een theaterrepetitie ter voorbereiding op zijn nieuwe one-man show en door beelden uit zijn 'gewone' leven. Tenslotte komen zoektocht, theaterrepetitie en het dagelijkse leven bijelkaar en vindt Jochanan zijn eigen originele oplossing voor zijn 'druk zijn'.
O ik reageerde nog op Beatrijs! En ja van 00:00 tot 9:00, vandaag kan het niet meer maar zet wel een paar wekkers om 10u, hopelijk ben ik niet zo lam dat ik blijf liggenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:55 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet goed heLig zo de hele nacht wakker om dan pas rond een uur of 4-5 in slaap te vallen. Maar je wil zegmaar van 0:00 tot 9:00 slapen? Of begrijp ik het niet goed?
Morgenochtend kan ik hem downloaden, zal morgen avond een review gevenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:58 schreef oddeyed het volgende:
Niet gezien, maar lijkt me best leuk eigenlijk.
oef...quote:Op woensdag 15 december 2010 08:37 schreef Michhas het volgende:
Vanmiddag beoordelingsgesprek op werk
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Murmeli het volgende:
succes Michasik zal voor je duimen. Verwacht je wel een positief gesprek?
Ik betwijfel of mijn beoordelingsgesprek nog dit jaar gaat plaatsvinden, aargh! maar ja....
Ik weet hjet niet... Sowieso geen promotie, maar mijn teammanager (waarmee ik eigenlijk het gesprek zou hebben) is 2 weken geleden voor 4 maanden gestopt met werken omdat ze in een zware depressie zit. Dus ze heeft aantekeningen achtergelaten voor een andere teammanager, maar ik mag die vent niet en hij mij ook nietquote:Op woensdag 15 december 2010 08:43 schreef seasushi het volgende:
[..]
oef...![]()
Verwacht je promotie? of niet....
ouch, dat is kut!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet hjet niet... Sowieso geen promotie, maar mijn teammanager (waarmee ik eigenlijk het gesprek zou hebben) is 2 weken geleden voor 4 maanden gestopt met werken omdat ze in een zware depressie zit. Dus ze heeft aantekeningen achtergelaten voor een andere teammanager, maar ik mag die vent niet en hij mij ook niet
Crap
Anyway, dankjullie
altijd leuk spanningen op de werkvloerquote:Op woensdag 15 december 2010 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet hjet niet... Sowieso geen promotie, maar mijn teammanager (waarmee ik eigenlijk het gesprek zou hebben) is 2 weken geleden voor 4 maanden gestopt met werken omdat ze in een zware depressie zit. Dus ze heeft aantekeningen achtergelaten voor een andere teammanager, maar ik mag die vent niet en hij mij ook niet
Crap
Anyway, dankjullie
We zijn sowieso bezig met reorganisatie, dus de sfeer is echt drie keer niks op dit moment... Er gaan veel mensen uitvliegenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef beatrijs het volgende:
[..]
altijd leuk spanningen op de werkvloer
suces bro
eeeuhm van 2 tot half 4 geloof ik...quote:Op woensdag 15 december 2010 09:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ouch, dat is kut!
sterkte ermee dan maar. laat je even weten hoe het is afgelopen?
hoe laat moet je trouwens?
oja, dat is heel gezellig.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
We zijn sowieso bezig met reorganisatie, dus de sfeer is echt drie keer niks op dit moment... Er gaan veel mensen uitvliegen
[..]
eeeuhm van 2 tot half 4 geloof ik...
Tuurlijk laat ik het even weten
Jazeker, er zullen binnen 4 jaar 200 mensen ontslagen worden, wel via natuurlijk verloop, dus mijn contract word op een gegeven moment niet verlengd, daar kan ik donder opzeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja, dat is heel gezellig.
komt me bekend voor.
heb jij nog risico dat je eruit moet?
hmm, minder..... tot feb moet wel lukken zou ik zeggen, dat is nog maar 2 maandenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jazeker, er zullen binnen 4 jaar 200 mensen ontslagen worden, wel via natuurlijk verloop, dus mijn contract word op een gegeven moment niet verlengd, daar kan ik donder opzeggen.
Maargoed, wil in februari toch weer met school beginnen, dus hoop dat ik het tot dan uit kan zitten hier';)
HBO opleidingskundequote:Op woensdag 15 december 2010 09:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmm, minder..... tot feb moet wel lukken zou ik zeggen, dat is nog maar 2 maanden
wat voor school?
Ik hoop een productief levenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:55 schreef Horchata het volgende:
Morgen.
Ik hoop vandaag op en productieve dag, zou wel fijn zijn onderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |