abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90172554
Mijn missie 'nieuw slaappatroon' is ook meteen de mist in gegaan. Ging om 1 uur naar bed, dacht 'nog even lezen', uiteindelijk heb ik tot half 4 liggen lezen omdat het zo spannend was. Werd ook pas om 1 uur wakker, nogal zwaar weekend gehad.
En wilde vandaag ook beginnen met schema's, maar nu ik 4 uur te laat wakker ben geworden vind ik het nog onzin om een schema te maken (terwijl ik nog de hele middag dingen kan doen natuurlijk).
Ik lees vandaag maar het spannende boek uit en vanavond aan de melatonine, morgen weer een dag van de rest van mijn leven ;)
  maandag 20 december 2010 @ 13:18:53 #202
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90172759
ik denk niet dat je psych raar op zal kijken als je dit verhaal verteld ;)
  maandag 20 december 2010 @ 13:25:39 #203
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90173106
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:14 schreef frame-saw het volgende:
Mijn missie 'nieuw slaappatroon' is ook meteen de mist in gegaan. Ging om 1 uur naar bed, dacht 'nog even lezen', uiteindelijk heb ik tot half 4 liggen lezen omdat het zo spannend was. Werd ook pas om 1 uur wakker, nogal zwaar weekend gehad.
En wilde vandaag ook beginnen met schema's, maar nu ik 4 uur te laat wakker ben geworden vind ik het nog onzin om een schema te maken (terwijl ik nog de hele middag dingen kan doen natuurlijk).
Ik lees vandaag maar het spannende boek uit en vanavond aan de melatonine, morgen weer een dag van de rest van mijn leven ;)
dit had een verhaal van mij kunnen zijn :X
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_90175915
yo
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:49:01 #205
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_90226200
he-ho
pi_90226356
*O* *G* *O* *G*
pi_90229392
:O
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_90229512
Weer precies hetzelfde verhaal als gister :')
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:00:05 #209
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90232225
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:03 schreef frame-saw het volgende:
Weer precies hetzelfde verhaal als gister :')
Weer spannend boek :P?
pi_90232866
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:00 schreef seasushi het volgende:
:O
:o
pi_90243782
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:00 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Weer spannend boek :P?
Nee, ik ging 'al' om 3 uur slapen, had melatonine genomen, warme melk, alles. Maar werd om 1 uur wakker :@ Bedoeling was 11 uur.
En morgen moet ik er om 9 uur uit, dat wordt wat.. :')
pi_90289509
Vandaag intake gehad, psychologe liet al doorschemeren dat de diagnose waarschijnlijk bevestigend zal zijn voor AD(H)D. Nu ben ik moe :O .
  woensdag 22 december 2010 @ 15:08:42 #213
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90290754
Heerlijk zo'n brandoefening in de kou :9
pi_90292454
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:08 schreef DrD00m het volgende:
Werkgever voor een collectieve frisse neus gezorgd?
pi_90293335
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:08 schreef DrD00m het volgende:
bedenkelijk.
pi_90315070
Geïnteresseerde leek meldt zich :)
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_90315644
Hoi leek
:W
pi_90333900
Vanmorgen bij Psyq geweest. Ik sta op de wachtlijst voor een arts die mij medicatie gaat geven. Ik moet alleen eerst nog met iemand praten en dan kijken ze welke medicatie er het best bij mij past. Het gaat niet echt snel allemaal.
Haters gonna hate.
pi_90334132
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Vanmorgen bij Psyq geweest. Ik sta op de wachtlijst voor een arts die mij medicatie gaat geven. Ik moet alleen eerst nog met iemand praten en dan kijken ze welke medicatie er het best bij mij past. Het gaat niet echt snel allemaal.
Snelheid staat niet bovenaan de prioriteitenlijst bij ze..
Maar Psyq kennende werken ze gewoon een medicatie-lijst af, dus ze zullen heel waarschijnlijk gewoon beginnen met Methylfenidaat.
  donderdag 23 december 2010 @ 11:37:58 #220
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90334358
Ik kreeg vanmorgen een smsje van psyQ dat ik morgen daar om half 8 moet zijn. maar dat klopt niet want ik heb om half 9 lichttherapie.
gelukkig lag daar in die ruimte al de hele week een briefje dat er wel eens verkeerde smsjes gestuurd worden *O*
pi_90334680
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Murmeli het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een smsje van psyQ dat ik morgen daar om half 8 moet zijn. maar dat klopt niet want ik heb om half 9 lichttherapie.
gelukkig lag daar in die ruimte al de hele week een briefje dat er wel eens verkeerde smsjes gestuurd worden *O*
Ze gokken er waarschijnlijk op dat wanneer ze zeggen dat je er om half 8 moet zijn, je als een ras-echte ADHD'er te laat komt. En dan ben je alsnog op tijd ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 11:49:12 #222
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90334820
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Ze gokken er waarschijnlijk op dat wanneer ze zeggen dat je er om half 8 moet zijn, je als een ras-echte ADHD'er te laat komt. En dan ben je alsnog op tijd ;)
hahaha oh zou dat het zijn?
ik was de eerste dagen netjes op tijd maar vandaag en gisteren iets te laat. maar 5 minuten ofzo, valt mee toch?
pi_90351487
was 25 min te laat bij de psycholoog :')
Gonna rise up
Gonna rise up
pi_90361345
Vakantie *O*
pi_90361502
morgen een paar dagen bij mijn ouders op de bank zitten, hoe hou je dat vol?
pi_90361548
Haha, ik was ook te laat bij mn intake maak hij zei al dat hij dat had verwacht + dat het ook ziekelijk hard had gesneeuwd toen en ik met mn eigenwijze hoofd perse mn nieuwe pumps aan moest :{w

Maargoed, ik kreeg een tweede afspraak want ipv intake waarvoor ik 3 kwartier te laat was hebben we gewoon even wat gekletst en zat hij me intussen te scannen enzo en vond dat ik in eenpraatgroep moest omdat niemand hier thuis mij begrijpt ofzo. Ik heb geen zin in die praatgroep maargoed het moet anders krijg ik geen medicatie :')

Nu test hij me volgens mij :P vorige week woensdag zou de tweede afspraak zijn maar omdat hij ziek was ging sta niet door. Hij zou me dan bellen voor een nieuwe datum, wat hij inmiddels nog steeds niet gedaan heeft. Zal ik dan maar ff bellen? (Ik ga dit vergeten te doen.. whuuu.. ff opschrijven)
pi_90361601
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef Dropkogel het volgende:
morgen een paar dagen bij mijn ouders op de bank zitten, hoe hou je dat vol?
In kan me in princiepe prima vermaken met staren naar een muur en opgaan in mijn eindeloze gedachtegang terwijl ik intussen spastich lig te trillen en te doen met mijn benen en een elatiekje in mijn handen of een ring om mn vingers of iets dergelijks.
pi_90361835
_O_
Gonna rise up
Gonna rise up
pi_90361836
dat lukt me niet hoor staren.
zal mn mp3 speler wel opladen dan heb ik iig eigen muziek.
pi_90361960
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Dropkogel het volgende:
dat lukt me niet hoor staren.
zal mn mp3 speler wel opladen dan heb ik iig eigen muziek.
Ik heb combo type add adhd. Ene moment heb ik fucking druk en aan het stuiteren en het volgende moment raak ik gevangen in mijn gedachtegang, om daarna in ene weer wakker te schrikken door iets (een vlieg die voorbij vliegt, het geluid van een auto buiten, een vlekje op de muur? haha vanalles) en weer ongeremd verder te stuiteren. Heel vervelend :(
pi_90363239
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik heb combo type add adhd. Ene moment heb ik fucking druk en aan het stuiteren en het volgende moment raak ik gevangen in mijn gedachtegang, om daarna in ene weer wakker te schrikken door iets (een vlieg die voorbij vliegt, het geluid van een auto buiten, een vlekje op de muur? haha vanalles) en weer ongeremd verder te stuiteren. Heel vervelend :(
Dat lijkt me nu juist een fijne combi.

Ik ben alleen dromerig in een hyperfocus aldus een van mijn collegas met ADD.

trouwens overdag gaat het wel maar als ik in de middag thuis kom van werk lijkt het wel alsof ik het stuiteren in moet halen ofzo.
pi_90363788
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Dropkogel het volgende:

[..]

Dat lijkt me nu juist een fijne combi.

Ik ben alleen dromerig in een hyperfocus aldus een van mijn collegas met ADD.

trouwens overdag gaat het wel maar als ik in de middag thuis kom van werk lijkt het wel alsof ik het stuiteren in moet halen ofzo.
Nee, het is niet fijn. Ik heb 0 focus in een gesprek omdat ik of aan het stuiteren ben of ik ben de hele tijd afgelijd in mn gedachtes en dus krijg ik er geen woord van mee wat iemand tegen me zegt en het is nogal kut om dat weer tot 'reality' te schrikken en geen idee hebt waar het over gaat en diegene alles weeropnieuw uit moet leggen en ik dan wéér verdwaald raak in mn gedachtes.
pi_90364308
trouwens die gedachten zijn zo luid dat je wel afgeleid moet zijn.

Sinds ik dus aan de Ritalin zit gaat het stukken beter.

Heb trouwens geprobeerd uit te leggen op mijn werk waarom ik me niet kan concentreren en had niet het idee dat men er iets van snapte.
Om later samen met de collega die dus blijkbaar add heeft het een en ander duidelijk te maken.
Met als enig resultaat dat ze ons nu lekker druk laten zijn.

Alleen stoor ik me aan mijn eigen chaos en drukte.
Sta iedere dag opnieuw een aansteker te zoeken in de pauze terwijl dat ding echt in mijn zak zit ben ik het altijd kwijt enzo.
pi_90365815
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:11 schreef Dropkogel het volgende:
trouwens die gedachten zijn zo luid dat je wel afgeleid moet zijn.

Sinds ik dus aan de Ritalin zit gaat het stukken beter.

Heb trouwens geprobeerd uit te leggen op mijn werk waarom ik me niet kan concentreren en had niet het idee dat men er iets van snapte.
Om later samen met de collega die dus blijkbaar add heeft het een en ander duidelijk te maken.
Met als enig resultaat dat ze ons nu lekker druk laten zijn.

Alleen stoor ik me aan mijn eigen chaos en drukte.
Sta iedere dag opnieuw een aansteker te zoeken in de pauze terwijl dat ding echt in mijn zak zit ben ik het altijd kwijt enzo.
Heel herkenbaar :')

Ja naar is het he dat mensen je niet snappen :( Daarom moet ik van mijn altrecht meneertje ook in een praatgroep. Thuis hebben ze allemaal zoiets van 'Je bent lui, ongemotiveerd, blbablabla, maar je kunt wel tekenen en computeren.. Beetje raar he.' mja dat kan ik dusomdat ik dat leuk vind en dan ben ik ook meteen urenlang zoet enzo. Of buiten zijn, al ga ik eenmaal wandelen dan blijf ik zo 4 a 5 uur weg tot ik omval van de honger en kou.

En het aansteker verhaal :D Tip; neem er altijd minimaal 4 mee ^^ Ik loop ook altijd heel spastisch te zoeken naar dat ding maar nu ik er 4 meeneem en 2 in elke zak stop gaat het wel haha, kun je ook nog anderen een plezier doen.

Heb jij het ook dat je het moeilijk vind om andere mensen te kwetsen?
pi_90367777
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Heel herkenbaar :')

Ja naar is het he dat mensen je niet snappen :( Daarom moet ik van mijn altrecht meneertje ook in een praatgroep. Thuis hebben ze allemaal zoiets van 'Je bent lui, ongemotiveerd, blbablabla, maar je kunt wel tekenen en computeren.. Beetje raar he.' mja dat kan ik dusomdat ik dat leuk vind en dan ben ik ook meteen urenlang zoet enzo. Of buiten zijn, al ga ik eenmaal wandelen dan blijf ik zo 4 a 5 uur weg tot ik omval van de honger en kou.

En het aansteker verhaal :D Tip; neem er altijd minimaal 4 mee ^^ Ik loop ook altijd heel spastisch te zoeken naar dat ding maar nu ik er 4 meeneem en 2 in elke zak stop gaat het wel haha, kun je ook nog anderen een plezier doen.

Heb jij het ook dat je het moeilijk vind om andere mensen te kwetsen?
Met iets leuks kun je inderdaad uren zoet zijn.
Wat het wandelen betreft ik wandel gerust naar Amersfoort ( 15 km van hier ) en dan het liefst langs een saaie weg zodat je gedachten kunnen afdwalen.
Het enige wat ik daar dan ga doen is kijken hoe laat de bus komt terwijl je dat natuurlijk ook op internet op kan zoeken.

Tegen de tijd dat ik het koud krijg dan is het wel -10 en vraag ik gerust bij iemand een boterham met pindakaas waar ik dan wel netjes voor betaal natuurlijk.
Meestal krijg je wel brood als je een klusje hebt gedaan en het is altijd nog leuker als een vies broodje onderweg kopen.

Ik moet aan mijn Altrecht mannetje nog vragen of hij uberhaupt over een diagnose voor mij nagedacht heeft voor ik aan behandeling mag denken.
In januari heb ik weer een gesprek.

Eigenlijk kwets ik bijna nooit en als ik het al doe komt het doordat ik er in een stuiterbui iets uitgeflapt heb.
Dat meen ik dan wel maar komt er harder uit dan ik bedoeld had.
pi_90367856
:O het is omdat ik morgen vroeg op moet staan maar ik vraag me nu al af of ik deze nacht kan slapen
:Y
pi_90367968
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef Dropkogel het volgende:
:O het is omdat ik morgen vroeg op moet staan maar ik vraag me nu al af of ik deze nacht kan slapen
:Y
Ik ben nog zo wakker als een bos uien. Maar dat is altijd zo, ben echt een nachtmens en overdag bijna niet vooruit te branden.
pi_90368945
Laat op de avond vind ik ook het fijnste, alles is veel rustiger dan (inclusief ikzelf). Ik vind het dan altijd zonde om te gaan slapen, omdat zodra ik ga liggen die rust weer weg is :') .
pi_90369135
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef Horchata het volgende:
Laat op de avond vind ik ook het fijnste, alles is veel rustiger dan (inclusief ikzelf). Ik vind het dan altijd zonde om te gaan slapen, omdat zodra ik ga liggen die rust weer weg is :') .
Ik vind het dus ook altijd zonde om te slapen :') Slapen wil ik in de ochtend doen tot een uurtje of 12 ^O^

Ik zou dan ook eigenlijk het liefst nachtdiensten willen draaien ofzo.. Mja dat gaat niet nu.
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:22:04 #240
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90381801
Vandaag tot 3 uur werken en dan weekend *O*
pi_90381813
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Ik ben standaard een uur te vroeg :@ volgens de dame van Psyq heeft dat met mijn combi type te maken.
Haters gonna hate.
pi_90381820
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Snelheid staat niet bovenaan de prioriteitenlijst bij ze..
Maar Psyq kennende werken ze gewoon een medicatie-lijst af, dus ze zullen heel waarschijnlijk gewoon beginnen met Methylfenidaat.
Ze had het over Concerta omdat Ritalin voor mij te kort is vanwege de werkingsduur.
Haters gonna hate.
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:28:40 #243
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90381916
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:22 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik ben standaard een uur te vroeg :@ volgens de dame van Psyq heeft dat met mijn combi type te maken.
Hm, ik heb ook een combi-type, maar ik ben altijd op t randje van op-tijd/te-laat :P

Waarom denk ik altijd aan muziek bij het horen van concerta? 8)7
pi_90383953
Ik weet het niet, daar heb ik geen last van hahahaha.
Haters gonna hate.
pi_90385638
lol ik zou bijna gaan zoeken of er niet toevallig een artiest een album uitgebracht heeft met de titel concerta :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:08:18 #246
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90386624
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:40 schreef Dropkogel het volgende:
lol ik zou bijna gaan zoeken of er niet toevallig een artiest een album uitgebracht heeft met de titel concerta :P
anders doe ik dat zelf wel :P
pi_90387821
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:08 schreef DrD00m het volgende:

[..]

anders doe ik dat zelf wel :P
Cash cash heeft wel een nummer dat concerta heet een album heb ik zo snel niet kunnen vinden.

Maar dat is valsspelen natuurlijk.
o|O
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:04:14 #248
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90388671
OMG... net zo'n fail-actie gemaakt :D

Ik naar de bijenkorf om een luchtje te kopen (had cadeaubon) dus ik eentje uitzoeken en naar de kassa. Daar was het redelijk druk maarja.. gewoon aansluiten. Na 10 minuten ofzo aan de beurt. Wil ik afrekenen... :

meneer, dat is een bijenkorf-kaart.

.. uhh, ja.. en?

Dat is hier aan de overkant hoor

Stond ik in de V&D :+

(dat ik dit meedeel.. :X )
pi_90390135
En bij de Bijenkorf hadden ze dat luchtje zeker niet?
Wel balen van die tijd in de rij dan.
pi_90390169
Over een uurtje ga ik een uurtje rocken met mijn pa :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:42:28 #251
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90390289
Ze hadden het daar ook gelukkig. En geen wachtrij bij de kassa. :)

Maar toch :+
pi_90390341
Haha dat zie ik mezelf ook nog wel doen.

Ik vergeet de laatste tijd steeds mijn wekker te zetten voor de medicijnen, eerste weken ging het wel goed maar nu moet ik steeds gokken wanneer ik ze heb ingenomen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:03:21 #253
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90391197
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef frame-saw het volgende:
Haha dat zie ik mezelf ook nog wel doen.

Ik vergeet de laatste tijd steeds mijn wekker te zetten voor de medicijnen, eerste weken ging het wel goed maar nu moet ik steeds gokken wanneer ik ze heb ingenomen.
Gelukkig maar. Ben ik niet de enige :s) :s)

Dat met de meds had ik ook altijd. Gaat de wekker. Ohja!! loop je naar je bureau waar je meds liggen, ben je het alweer vergeten. Tot je opeens in de rebound beland en je je collega's hoort klagen :9
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:06:03 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90391292
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef DrD00m het volgende:
OMG... net zo'n fail-actie gemaakt :D

Ik naar de bijenkorf om een luchtje te kopen (had cadeaubon) dus ik eentje uitzoeken en naar de kassa. Daar was het redelijk druk maarja.. gewoon aansluiten. Na 10 minuten ofzo aan de beurt. Wil ik afrekenen... :

meneer, dat is een bijenkorf-kaart.

.. uhh, ja.. en?

Dat is hier aan de overkant hoor

Stond ik in de V&D :+

(dat ik dit meedeel.. :X )
_O- lekkere druif ben je ook *O*
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:07:11 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90391341
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Dat met de meds had ik ook altijd. Gaat de wekker. Ohja!! loop je naar je bureau waar je meds liggen, ben je het alweer vergeten. Tot je opeens in de rebound beland en je je collega's hoort klagen :9
aww dat is wel klote. Ik zet bijna altijd meteen de wekker als ze ik ze heb ingenomen smorgens. en als die wekker dan gaat laat ik alles uit mn handen vallen en neem ik eerst mn dope in.
pi_90392036
Zo. Eergister telefonische intake voor een ADHD-test gehad.
Kom er zeker voor in aanmerking en ze willen het traject met me voortzetten, maar ik moet eerst stoppen met blowen. Doe ik al jaren, maar de laatste tijd doe ik het vooral om mijn hoofd lekker leeg te kunnen maken, dus het wordt pittig.

Mensen die hier ervaring mee hebben hoe ik dit kan aanpakken?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:25:00 #257
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90392169
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef Kluts het volgende:
Kom er zeker voor in aanmerking en ze willen het traject met me voortzetten, maar ik moet eerst stoppen met blowen. Doe ik al jaren, maar de laatste tijd doe ik het vooral om mijn hoofd lekker leeg te kunnen maken, dus het wordt pittig.

Niet cold-turkey stoppen met blowen :)
Maatje van mij heeft dat gedaan, en die is van rustig naar heel erg opgefocked gegaan.

Gewoon rustig afbouwen.
pi_90392388
Zo woensdag heb ik mijn intake-gesprek gehad. Volgende maand de uitslag.

Ze wil nog wel met mijn ma praten over hoe ik nou als kind was, maar dat hoeft van mij niet. Moeder heeft andere zorgen, dit hoeft er niet bij te komen.

Ben benieuwd jongens!
BoF!
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:31:58 #259
316890 jw-ole-ole
Au revoir Simone...
pi_90392476
Eindelijk vakantie *O*

Tijd voor een stukje (ADD) muziek! :9

The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results. Albert Einstein.
pi_90392484
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Haha ja dat heb ik dus ook :') Maar eerst had ik dat veel minder, het lijkt wel alsof ik NOG verwarder ben als ik niet aan de ritalin zit. Ik ben soms echt net een verwarde professor, vooral 's ochtends/voordat ik aan de medicatie ben begonnen. En 's avonds.
Nam laatst een grote slok mondwater omdat ik dacht dat het gewoon water was, ik kwam er nog net op tijd achter, maar anders was ik volgens mij flink ziek geworden :')
pi_90392499
@ DrDoom dat bijenkorf verhaal rofl!
@ jw-ole-ole lekker nummer joh... precies waar ik van hou.
BoF!
pi_90392555
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef jw-ole-ole het volgende:
Eindelijk vakantie *O*

Tijd voor een stukje (ADD) muziek! :9

ADHD-muziek <3
pi_90392640
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:25 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Niet cold-turkey stoppen met blowen :)
Maatje van mij heeft dat gedaan, en die is van rustig naar heel erg opgefocked gegaan.

Gewoon rustig afbouwen.
En hoe moet ik dat dan zien? ipv elke dag meerdere joints roken naar 1? Of alleen weekend?

Ik vind het erg lastig. :@
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:37:20 #264
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90392697
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

En hoe moet ik dat dan zien? ipv elke dag meerdere joints roken naar 1? Of alleen weekend?

Ik vind het erg lastig. :@
Ik weet niet hoeveel je per dag blowed. Maar als dat bijv. 2 per dag is, overgaan op 1 per dag. en dan langzaam aan 1 dag wel, 1 dag niet, tot je het een hele week zonder kan :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:42:35 #265
316890 jw-ole-ole
Au revoir Simone...
pi_90392918
quote:
THE PULSE
ADHD-muziek <3
Über ADHD-muziek? :P
The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results. Albert Einstein.
pi_90393082
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:37 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel je per dag blowed. Maar als dat bijv. 2 per dag is, overgaan op 1 per dag. en dan langzaam aan 1 dag wel, 1 dag niet, tot je het een hele week zonder kan :)
Ik blow teveel. Maar ik was gelijk alweer overenthousiast en wilde dan cold turkey stoppen natuurlijk, maar ik weet dat dat niet werkt. Ik ga het gewoon zo proberen. :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:58:45 #267
316890 jw-ole-ole
Au revoir Simone...
pi_90393658
quote:
@ jw-ole-ole lekker nummer joh... precies waar ik van hou.
Ja mooi he :) Ze hebben nog meer juweeltjes hoor:

- Another Likely Story
- Trace a Line
- A Violent Yet Flammable World
- Summerlines
& het vrolijke Dark Halls

Is al tijden mijn favo band.
Heb jij misschien nog aanraders voor mij? :)
pi_90394259
ADHD muzieeeek *O*
(even door het begin heenbijten, het is niet wat je denkt :P )
Ronald Jenkees _O_
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:35:58 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90395140
Ik moet even een mixje van een vriend van me hier spammen *O*
feesteeeeee!!!!
http://soundcloud.com/jef(...)te-gortig-18-05-2009
pi_90395992
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:35 schreef Murmeli het volgende:
Ik moet even een mixje van een vriend van me hier spammen *O*
feesteeeeee!!!!
http://soundcloud.com/jef(...)te-gortig-18-05-2009
:D !
Ik hou er niet meer zo van, maar hij is goed gemixt :Y :D
Hier ben ik nu mee bezig: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ILBJV3AWQZXO.mp3
Let vooral niet op de laatste 20/30 seconden, het nummer staat nog in de steigers :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:15:17 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90396560
@michas: geinug :)
hoe doe/maak je dit?
pi_90398221
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Murmeli het volgende:
@michas: geinug :)
hoe doe/maak je dit?
Ik heb dit gemaakt met FL Studio 9:

En nog wat extra VST's (weet niet of je weet wat dat zijn maargoed :P ), voornamelijk Edirol Orchestral:

Het was heel lastig om het nummer in elkaar te krijgen, wat ik heb gedaan is het origineel (zie nummer hieronder) naspelen op de piano in het programma, dat eerst helemaal in elkaar gezet, en dat vervolgens aangepast totdat het vet klonk met dat gitaargeluid in mijn nummer. Beat eronder, wat plingeltjes en plangeltjes hier en daar, en ben nu bezig om een orkeststuk in te voegen, met wat violen, cello's, blazers enz.(zoals je op het eind kon horen ;) )
Blijft een lastig nummer, omdat het moeilijk is om alles bij elkaar te laten passen/klinken, heb er denk ik al wel 15 á 20 uur inzitten :o
Origineel:
Piano versie:
pi_90401195
nice zal zo even luisteren :P !
Gonna rise up
Gonna rise up
  zaterdag 25 december 2010 @ 09:44:05 #274
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90425149
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik heb dit gemaakt met FL Studio 9:
[ afbeelding ]
En nog wat extra VST's (weet niet of je weet wat dat zijn maargoed :P ), voornamelijk Edirol Orchestral:
[ afbeelding ]

Het was heel lastig om het nummer in elkaar te krijgen, wat ik heb gedaan is het origineel (zie nummer hieronder) naspelen op de piano in het programma, dat eerst helemaal in elkaar gezet, en dat vervolgens aangepast totdat het vet klonk met dat gitaargeluid in mijn nummer. Beat eronder, wat plingeltjes en plangeltjes hier en daar, en ben nu bezig om een orkeststuk in te voegen, met wat violen, cello's, blazers enz.(zoals je op het eind kon horen ;) )
Blijft een lastig nummer, omdat het moeilijk is om alles bij elkaar te laten passen/klinken, heb er denk ik al wel 15 á 20 uur inzitten :o
Origineel:
Piano versie:
Cool! Ik vind het origineel denk ik wel het leukst (al dan niet nagespeeld)

En hoe gaan jullie de kerst doorbrengen?
pi_90432564
Kerstavond was ik bij mijn ouders, nu nog trouwens :P en vanavond gaan mn ouders, ik, zusje en haar vriend uit eten. Daarna ga ik op stap en weer naar m'n eigen huis. Zondag ben ik brak en alleen :') . En jullie? :) Fijne kerstdagen iedereen trouwens!
  zaterdag 25 december 2010 @ 15:43:40 #276
316890 jw-ole-ole
Au revoir Simone...
pi_90433380
Zo meteen naar m`n tante, daar lekker eten, drinken en wazig doen! :9

Fijne Kerst iedereen!! :Y)
pi_90444776

@ jw-ole-ole, ik kan op deze toch wel erg lekker weg dromen sowieso wel op dit album, verder:
Peter Bjorn and John - Failing and Passing
Bibio - Lover's Carvings
The Doors - The end
Lykke Li - Little Bit
Late Night Alumni- Empty Streets
The Chills - Peter Bjorn and John
En zo een beetje alles wat populair is van Mayer Hawthorne, op youtube.
BoF!
  maandag 27 december 2010 @ 10:18:41 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90485405
Ligt nou het hele ADHD topic voor pampus na de kerst?

joehoeeeeee, wakker worden!!!! *O* *O* *O* *O*
pi_90485585
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:18 schreef Murmeli het volgende:
Ligt nou het hele ADHD topic voor pampus na de kerst?

joehoeeeeee, wakker worden!!!! *O* *O* *O* *O*
*O* *G* *O* *G*
Nog een keer!
*O* *G* *O* *G*
Allemaal!
*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
  maandag 27 december 2010 @ 10:28:01 #280
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90485612
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2010 10:27 schreef Michhas het volgende:

[..]

*O* *G* *O* *G*
Nog een keer!
*O* *G* *O* *G*
Allemaal!
*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
_O-

Ik mag jou wel O+
pi_90485637
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O-

Ik mag jou wel O+
Goede kerst gehad?
  maandag 27 december 2010 @ 10:44:58 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90486004
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef Michhas het volgende:

[..]

Goede kerst gehad?
ja, wel lekker. veel buiten geweest (door sneeuwbui gebanjerd), mn ma was op bezoek, de Hoogvliet in voorburg behoed voor finaal afbranden ;) en toen mn ma weg was lekker gechilld met vriendjelief O+
dus was erg relaxed, niet zo kersterig, dus leuk *O*

en jij?
  maandag 27 december 2010 @ 10:48:03 #283
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_90486088
iedereen een stuiterende kerst gehad?
pi_90486141
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja, wel lekker. veel buiten geweest (door sneeuwbui gebanjerd), mn ma was op bezoek, de Hoogvliet in voorburg behoed voor finaal afbranden ;) en toen mn ma weg was lekker gechilld met vriendjelief O+
dus was erg relaxed, niet zo kersterig, dus leuk *O*

en jij?
Klinkt inderdaad als een relaxed weekend :Y
Ik hou niet van kerst, maar toch maar wel naar mijn vader geweest zaterdag, was erg gezellig :D Mijn broertjes weer gezien, had ze al een paar maanden niet gezien, dus was leuk *O*
Zondag zou ik eigenlijk met mijn vriendin meegaan naar haar ouders, maar vanwege de slechte wegen enzo ben ik toch maar thuisgebleven, lekker onder de dekens een film gekeken O+
  maandag 27 december 2010 @ 10:58:01 #285
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90486296
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2010 10:50 schreef Michhas het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad als een relaxed weekend :Y
Ik hou niet van kerst, maar toch maar wel naar mijn vader geweest zaterdag, was erg gezellig :D Mijn broertjes weer gezien, had ze al een paar maanden niet gezien, dus was leuk *O*
Zondag zou ik eigenlijk met mijn vriendin meegaan naar haar ouders, maar vanwege de slechte wegen enzo ben ik toch maar thuisgebleven, lekker onder de dekens een film gekeken O+
ohohohohohoh, lekker, film kijken in bed O+
wij hebben ook nog een film af te kijken ;) vorige week begonnen maar er niet toe gekomen om hem af te kijken. ik snap er ook niks van, alleen engelse ondertiteling en blijkbaar kan ik het dan niet volgen -O- ik voel me dom -O-

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:48 schreef DrD00m het volgende:
iedereen een stuiterende kerst gehad?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
mijn hele leven stuitert dus de kerst ook :)
en jij?
  maandag 27 december 2010 @ 11:03:28 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90486430
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ohohohohohoh, lekker, film kijken in bed O+
wij hebben ook nog een film af te kijken ;) vorige week begonnen maar er niet toe gekomen om hem af te kijken. ik snap er ook niks van, alleen engelse ondertiteling en blijkbaar kan ik het dan niet volgen -O- ik voel me dom -O-

[..]

mijn hele leven stuitert dus de kerst ook :)
en jij?
hak op de tak post *O*

oja, ook mooi. vrijdag. ik was 16 dingen aan het doen en door het huis aan het rennen. zeg ik daarna tegen vriendje: ik weet niet wat ik had hoor, normaal ben ik nooit zo druk.
zegt hij: oh, je bent elke dag zo hoor, maar waarschijnlijk heb je dat niet door :o
pi_90486558
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

hak op de tak post *O*

oja, ook mooi. vrijdag. ik was 16 dingen aan het doen en door het huis aan het rennen. zeg ik daarna tegen vriendje: ik weet niet wat ik had hoor, normaal ben ik nooit zo druk.
zegt hij: oh, je bent elke dag zo hoor, maar waarschijnlijk heb je dat niet door :o
_O-
Je hebt het pas door als iemand het tegen je zegt :)
  maandag 27 december 2010 @ 11:12:19 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90486651
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2010 11:09 schreef Michhas het volgende:

[..]

_O-
Je hebt het pas door als iemand het tegen je zegt :)
schijnbaar ;)
hij heeft zelf vaak ook niet door hoe druk ie is. Ik vraag me ook wel eens af hoe wij samen overkomen. Ik heb zelf niet het ide dat we raar/druk zijn, maar soms kijken mensen ons wel een beetje vreemd aan.
de dierenarts was wel vrij duidelijk, die riep gewoon: en nu niet meer door elkaar praten want zo gaat het niet goedkomen. _O- oeps :@
pi_90487025
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:12 schreef Murmeli het volgende:

[..]

schijnbaar ;)
hij heeft zelf vaak ook niet door hoe druk ie is. Ik vraag me ook wel eens af hoe wij samen overkomen. Ik heb zelf niet het ide dat we raar/druk zijn, maar soms kijken mensen ons wel een beetje vreemd aan.
de dierenarts was wel vrij duidelijk, die riep gewoon: en nu niet meer door elkaar praten want zo gaat het niet goedkomen. _O- oeps :@
Haha! :D _O-
Zaterdag bij mijn vaderook hoor, mijn vriendin heeft dus ook ADHD, en dan zit de hele kamer te luisteren naar ons gekibbel, dan denken ze dat we ruzie hebben, maar dat is helemaal niet zo :') Gewoon een beetje bekvechten, lekker is dat O+
Ik vind het zelf altijd wel fijn als mensen het gewoon zeggen zoals je dierenarts, weet je tenminste waar je aan toe bent en kunt je er een beetje rekening mee houden :Y
  maandag 27 december 2010 @ 11:30:41 #290
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90487228
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2010 11:24 schreef Michhas het volgende:

[..]

Haha! :D _O-
Zaterdag bij mijn vaderook hoor, mijn vriendin heeft dus ook ADHD, en dan zit de hele kamer te luisteren naar ons gekibbel, dan denken ze dat we ruzie hebben, maar dat is helemaal niet zo :') Gewoon een beetje bekvechten, lekker is dat O+
Ik vind het zelf altijd wel fijn als mensen het gewoon zeggen zoals je dierenarts, weet je tenminste waar je aan toe bent en kunt je er een beetje rekening mee houden :Y
hmm, mja, is dat nepkibbelen dan? of wel sort of serieus? Wij doen het wel vaak voor de grap. dan zie je mensen ook zo kijken van WTF :?

Ik vond het ook wel fijn dat ze het zei. Maar schaamde me wel een beetje.

Wat vriendje en ik ook vaak hebben is dat we elkaar in de rede vallen en dan zegt er eentje: ja, nu ff hiermee kappen, want dit werkt zo niet.

Heb trouwens wel gisteren een antiek kristallen glas van hem kapot laten vallen -O- Hij had het speciaal ergens neergezet waar hij dacht dat ik het niet kon omgooien, maar dat was dus net een plek waar het ontzettend in de weg stond. -O- Kon hij niet weten natuurlijk, maar ja, wel kut. voel me wel schuldig
pi_90494761
Brak :'(

Goedemiddaaaaaag!
pi_90495162
Oh, druk zijn zonder het door te hebben :') Ja, present O-)

M'n pa ergert zich er vreselijk aan als ik door het huis aan het rennen ben en alles heel erg snel snel snel wil doen. Maargoed, moet ie zelf maar geen add/adhd hebben, had ik het ook niet gehad :Y
Hij is er kwa drukte inmiddels wel overheen tho... Veel drank heeft zijn ding gedaan.

Grootste deel van onze familie heeft het wel, mn oma had het, al haar kinderen (tante, 2 ooms + papa), ik dus en mn neefje (haha, familie is niet zo groot bij ons). Nichtje dan weer niet die is down to earth als dr adhdloze moeder, gelukhebbert. Mja, ik steek er wel bovenuit samen met mn neefje, ik blijf maar lullen en bewegen. Kleine zusje heeft het ook in het kwadraat maar zij is geen bloedfamilie van ons.

Als ik en mn neefje bij elkaar zijn dan zijn we continu elkaar aan het fokken en het kloten (dat begint bij kibbelen, daarna wordt het porren en prikken en eindstand lig ik met mn fragiele geraamte onder zijn tientonnersbuik naar adem te happen) en denken mensen ook van Euh?? :? maar wij doen echt nooit normaal samen, ik hou zóveel van hem O+

En nu ben ik vergeten wat ik eigenlijk aan het doen was....
pi_90496586
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef Kluts het volgende:

Hoe oud ben je?

Ik blowde ook toendertijd en ik kan je nu al zeggen die medicatie in combinatie met blowen heeft geen zin, ben toen dus ook gestopt met de medicijnen :+ ik was... 15 of 16 rond die tijd en blowen was dagelijkse kost, ook om rustig te worden. Ik had toen ook het idee dat het iet werkte, die pillen, al lag dat natuurlijk helemaal aan mezelf. Ik nam ze al in met de instelling van 'ok het zal wel... werkt toch niet' en als je er dan nog bij gaat blowen sja.. Nee geen succes.

Als je aan de medicatie gaat dan vind ik zelf dat je het wel echt moet willen anders is het gewoon zonde van hun tijd en jouw geld. Ikzelf ben intussen grotendeels gestopt met blowen (leeftijd 20), ik neem heel af en toe een paar hijsjes maar dan heb ike cht geen zin meer. Ik ben gewend geraakt aan mijn eigen ik (zonder wiet dus) en die vind ik veel leuker dan een stonede garnaal. Heb laatste mijn medicijnen van vroegahh maar op gemaakt (het kon nog net voor ze over de datum waren). Ik kwam ze tegen in een la tijdens het opruimen, en dacht toen van 'Hmmm.. zal ik het weer een poging geven?' en zodoende ben ik er weer in gerold. Merkte eigenlijk bijna meteen al een duidelijk verschil (nja oke na een uur, anderhalf). Mn gedachtes waren weg :{ en dat was even heel erg raar in het begin, en saai? En toen stond ik op, ging ik mijn agenda invullen, de vaat doen, huiswerk maken... En dit alles in 1 keer zonder de hele tijd over olifanten/schepen/hoedjesvanpapier/vliegenmeppers etc. na te denken (ok niet dat ikd aar over nadenk, maar je snapt me wel). Ook had ik geen creatieve fantasieen op de keukenmuur tegels meer :') Daar beeld ik me normaal gesproken allemaal figuurtjes en dingetjes op in, maar dat lukte gewoon niet.

Het is heel erg wennen in het begin, om geen gedachtes te hebben continu, en saaaaaai. Ik had echt zoiets van 'Okeeeeee dan :{ dus zó voelen normale mensen zich! Saai hoor.' maar het werkt wel goed bij de dingen die je moet doen.
  maandag 27 december 2010 @ 15:48:30 #294
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90497209
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:58 schreef Phantomesse het volgende:
Oh, druk zijn zonder het door te hebben :') Ja, present O-)

M'n pa ergert zich er vreselijk aan als ik door het huis aan het rennen ben en alles heel erg snel snel snel wil doen. Maargoed, moet ie zelf maar geen add/adhd hebben, had ik het ook niet gehad :Y
Hij is er kwa drukte inmiddels wel overheen tho... Veel drank heeft zijn ding gedaan.

Grootste deel van onze familie heeft het wel, mn oma had het, al haar kinderen (tante, 2 ooms + papa), ik dus en mn neefje (haha, familie is niet zo groot bij ons). Nichtje dan weer niet die is down to earth als dr adhdloze moeder, gelukhebbert. Mja, ik steek er wel bovenuit samen met mn neefje, ik blijf maar lullen en bewegen. Kleine zusje heeft het ook in het kwadraat maar zij is geen bloedfamilie van ons.

Als ik en mn neefje bij elkaar zijn dan zijn we continu elkaar aan het fokken en het kloten (dat begint bij kibbelen, daarna wordt het porren en prikken en eindstand lig ik met mn fragiele geraamte onder zijn tientonnersbuik naar adem te happen) en denken mensen ook van Euh?? :? maar wij doen echt nooit normaal samen, ik hou zóveel van hem O+

En nu ben ik vergeten wat ik eigenlijk aan het doen was....
_O-
Ik vind dat echt supergezellig, als er iemand in je omgeving is waarmee je druk kunt doen *O*
ff mn energie kwijt :Y

ik ga vaak ook stoeien met vriendje.
pi_90497628
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O-
Ik vind dat echt supergezellig, als er iemand in je omgeving is waarmee je druk kunt doen *O*
ff mn energie kwijt :Y

ik ga vaak ook stoeien met vriendje.
hhaha ja mijn ex was ook echt altijd de lul bij mij :P Nog steeds (na een halfjaar geen contact te hebben gehad.. zijn we nu toch buckfuddy's :P ).. Tijdens een langdradige saaie film opeens een natte vinger in zn oor douwen of hem in een klem leggen. Ik was/ben ook altijd eerder wakker dan hij en dat is zo saai :') Ga ik hem wakker irriteren (of likken/sabbelen..whatever, ligt aan mn bui hahahaha).

Nu met mn zusje is het ook wel leuk, ze spreekt nog geen Nederlands (ze komt uit Thailand) maar ze is net zo gek als ik, en dat is wel fijn, niet de enige in huis te zijn die gek is en uit het niets de drang heeft om een handstand of een radslag te doen midden in de huiskamer. Plus ik heb nu een 'voor de tv meedansen' buddy mhehe.
  maandag 27 december 2010 @ 16:15:52 #296
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90498180
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:59 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

hhaha ja mijn ex was ook echt altijd de lul bij mij :P Nog steeds (na een halfjaar geen contact te hebben gehad.. zijn we nu toch buckfuddy's :P ).. Tijdens een langdradige saaie film opeens een natte vinger in zn oor douwen of hem in een klem leggen. Ik was/ben ook altijd eerder wakker dan hij en dat is zo saai :') Ga ik hem wakker irriteren (of likken/sabbelen..whatever, ligt aan mn bui hahahaha).

Nu met mn zusje is het ook wel leuk, ze spreekt nog geen Nederlands (ze komt uit Thailand) maar ze is net zo gek als ik, en dat is wel fijn, niet de enige in huis te zijn die gek is en uit het niets de drang heeft om een handstand of een radslag te doen midden in de huiskamer. Plus ik heb nu een 'voor de tv meedansen' buddy mhehe.
_O-

grappig *O*
partner in crime >:)

t arme kind wordt helemaal "verpest" door jou ;)

hoe is het bij jou dan als anderen druk doen, bijv als jij moe bent? Want daar word ik dus wel echt super-geirriteerd van. Ik hou echt van stilte en rust om me heen, zelfs muziek word ik al gek van :@ Maar intussen dus wel enorm veel herrie maken he ;) en op werk vergaderingen in de soep laten draaien ;) (nja niet altijd, ik kan me heel goed koest houden)
pi_90498204
Lekker druk weer jongens :P
BoF!
pi_90498259
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O-

grappig *O*
partner in crime >:)

t arme kind wordt helemaal "verpest" door jou ;)

hoe is het bij jou dan als anderen druk doen, bijv als jij moe bent? Want daar word ik dus wel echt super-geirriteerd van. Ik hou echt van stilte en rust om me heen, zelfs muziek word ik al gek van :@ Maar intussen dus wel enorm veel herrie maken he ;) en op werk vergaderingen in de soep laten draaien ;) (nja niet altijd, ik kan me heel goed koest houden)
Ja, ik ben momenteel in een moment van rust en mijn zusje lult de hele tijd tegen me en laat vanalles zien in leen bakker boekjes enzo :') en ik probeer het te negeren maar mennnn.... En ze zeikt de hele tijdd at ik mijn kamer op moet ruimen xD wtffff ze is 7, ga fietsen :') (ahahahaha oke dit is dus idd wat rust willen hebben en dat niet krijgen met me doet grrr)
  maandag 27 december 2010 @ 16:28:31 #299
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90498607
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Lekker druk weer jongens :P
waar?

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:18 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja, ik ben momenteel in een moment van rust en mijn zusje lult de hele tijd tegen me en laat vanalles zien in leen bakker boekjes enzo :') en ik probeer het te negeren maar mennnn.... En ze zeikt de hele tijdd at ik mijn kamer op moet ruimen xD wtffff ze is 7, ga fietsen :') (ahahahaha oke dit is dus idd wat rust willen hebben en dat niet krijgen met me doet grrr)
oja, heel herkenbaar inderdaad. tip: gewoon naar buiten gaan ;)
pi_90498722
Hier natuurlijk ;)
BoF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')