abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 januari 2011 @ 15:46:57 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91164501
Er komt sowieso een PM :) Openingsweekend 26/2 - 27/2 is Omloop het VolkNieuwsblad en .
Kuurne-Brussel-Kuurne. KBK en E3 prijs keren naar een jaar afwezigheid weer terug.
Ronde van Californië + de wedstrijden in Canada komen op het programma.

Puntentelling blijft zoals die is. ;). Geen zin om daar wat in te veranderen. Huidige systeem is prima.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91164958
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef borisz het volgende:
Er komt sowieso een PM :) Openingsweekend 26/2 - 27/2 is Omloop het VolkNieuwsblad en .
Kuurne-Brussel-Kuurne. KBK en E3 prijs keren naar een jaar afwezigheid weer terug.
Ronde van Californië + de wedstrijden in Canada komen op het programma.

Puntentelling blijft zoals die is. ;). Geen zin om daar wat in te veranderen. Huidige systeem is prima.
prima ^O^ meer voorspellen zo te zien *O*
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_91187212
pi_91187982
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef franklop het volgende:
Vuelta kent zes aankomsten bergop

ziet er mooi uit
Sierra Nevada en de Angliru, *O*
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_91199959
Cameron Meyer opnieuw Australisch tijdritkampioen.

Edit- ow, het was al een dag eerder verreden.
  woensdag 12 januari 2011 @ 15:48:36 #131
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_91215003
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef franklop het volgende:
Vuelta kent zes aankomsten bergop

ziet er mooi uit
Parcours is niet in balans, IMO.

Grote kans dat de 3e week totaal overbodig is voor het klassement.
pi_91218958
Radioshack:

pi_91219816
Die van Lampre zijn wel heel fel zeg :{ :')

pi_91220363
Spuuglelijk die van Radioshack, dat roodwit is niet zo erg maar die grote rode R wel.
pi_91222127
quote:
Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef marcodej het volgende:
Twitter Renaat Schotte:

[..]

En terecht.
Eensch.

Radioshack vind ik best mooi.
Leopard is lekker metro, haha!
pi_91222318
Ik vind die van TheShack ook best mooi, mooier dan vorig jaar.
pi_91223668
The Shack heeft z'n 9,95 shirtje dat na 1 jaar bij de lokale fietswinkel in de uitverkooprekken hangt omdat niemand er in wil rijden.
pi_91227986
Die van Radioshack is best mooi.
Lampre ok, al mag het wel wat minder fel.
Liquigas (te flets) en zeker Leopard zijn niet mooi.
pi_91228069
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef TheArt het volgende:

[ afbeelding ]
gedverdemme wat een vies shirt :P
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:58:01 #140
330259 MallootJean
Een gek in 't geel
pi_91231514
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef TheArt het volgende:

[ afbeelding ]
Pfff...inderdaad redelijk LSD... ):O

Edit: Gaat die Tour Down Under met die overstroming nou wel gewoon door? Of gaan ze echt head down under?

[ Bericht 6% gewijzigd door MallootJean op 12-01-2011 21:18:04 ]
pi_91235961
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef MallootJean het volgende:

[..]

Pfff...inderdaad redelijk LSD... ):O

Edit: Gaat die Tour Down Under met die overstroming nou wel gewoon door? Of gaan ze echt head down under?
Die Tour Down Under is in South Australia en zou normaal gesproken gewoon door moeten gaan.
pi_91259560
De TDU is in en rond Adelaide in South Australia, de wateroverlast bij Brisbane in Queensland, dat is ongeveer net zo ver weg als Valencia of Napoli voor ons. Dus dat heeft niet veel met elkaar te maken.
pi_91261733
Tricots van de WorldTour ploegen:

donderdag 13 januari 2011 @ 13:43:57 #144
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91261856
Jammer van liquigas, vroeger sprongen ze er echt uit.
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:28:50 #145
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_91269424
UCI gaat naar het TAS voor bloedpaspoort-zaak Pellizotti. Dat wordt weer tijdrekken, natuurlijk..
pi_91269953
dat rijtje ook van Sky, Garmin en Leopard, dat wordt lachen, gieren, brullen met Herbert en Maarten komende zomer
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:34:37 #147
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_91272684
Niet 1 shirt dat er echt uitsprin(g)t
Net efkes anges
pi_91298458
quote:
Gilbert mikt toch opnieuw op WK

In een eerste ontgoocheling na zijn mislukte raid naar de wereldtitel in Australië vertelde Philippe Gilbert dat hij weinig voelde voor het WK 2011 in het vlakke Kopenhagen. Inmiddels is hij al tot andere gedachten gekomen.
'Een koers zo laat op het jaar in Denemarken zou best een verrassende wending kunnen krijgen', aldus Gilbert.

'300 kilometer in regen en wind zouden wel eens voor een meer selectieve koers kunnen zorgen dan de WK’s van de voorbije jaren. Daarom wil ik ook dit seizoen het WK rijden en natuurlijk ook de Ronde van Lombardije waar ik niet mag ontbreken', zegt de kopman van Omega Pharma-Lotto.

'Maar, dat houdt ook in dat ik uiteraard opnieuw de Vuelta moet rijden. Ook al valt die dit jaar erg zwaar uit, toch blijft het de beste voorbereiding op het WK. Koersen in België, Nederland en Frankrijk bieden geen alternatief. Bovendien rijd ik ook graag de Vuelta. Altijd zeker van mooi weer, altijd een goede bezetting en altijd aantrekkelijke etappes. Beter kan niet.'

Voorjaar

Gilbert rijdt met het oog op de Belgische openingsklassieker Omloop Het Nieuwsblad alleen de Ronde van Mallorca. Zijn team Omega Pharma-Lotto start immers niet in de Rondes van Qatar en Oman.

'Jammer, want nu zullen we misschien nog niet zo goed zijn in de Belgische openingskoers', zegt Gilbert. 'Met alleen Mallorca in de benen wordt het misschien niet zozeer een probleem voor mij, omdat ik voldoende kan trainen in goede omstandigheden in Monaco, maar wel voor mijn ploegmaats. Die rijden nog wel de Ronde van de Algarve.'

'Daarnaast heb ik beslist om Tirreno-Adriatico te rijden als voorbereiding op Milaan-Sanremo. Na zeven keer Parijs-Nice wilde ik eens veranderen en neem ik voor de tweede keer deel aan de Italiaanse voorbereidingskoers. We zullen zien of het een betere voorbereiding op Milaan-Sanremo is', aldus Gilbert.

Ronde van Frankrijk

Of hij in juli de Tour rijdt, staat nog niet vast. 'Het hangt ervan af hoe ik het voorseizoen en de recuperatieperiode daarna verteer. Ik heb de voorjaarsklassiekers de voorbije twee jaar altijd in goede conditie kunnen rijden. Is het voorjaar toch te veeleisend, zou het te gek zijn om toch de Tour te rijden terwijl op het einde van het jaar ook nog de Vuelta wacht. Maar ik zou wel dolgraag meerijden. Ik kan er flink wat werk opknappen voor Greipel en Van den Broeck. Daarnaast liggen er voor mezelf mogelijkheden, zoals de aankomst op de Mur de Bretagne. Er zijn zo veel mooie aankomsten voor mij.'
pi_91303073
Is dat WK in Kopenhagen eigenlijk wel zo vlak als dat eerst beweerd werd?
pi_91304004
Ja. Het is niet zo vlak als Zolder, maar voor de rest is het verreweg het makkelijke WK parcours in tijden. Aan het begin van het rondje een paar korte klimmetjes (tussen 500 en 800 meter) aan wat vals plat percentages (tussen 2.5 en 4.5%), en de laatste 500 meter lopen nog op een een procent of 5. Types als Hushovd moeten dat makkelijk kunnen overleven, zelfs een goede Cavendish moet hier geen problemen mee hebben. Of er moet, zoals Gilbert hoopt, veel wind en regen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')