Voorlopig vooral een circus met al die kunstjes op de fietsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
presentatie nu bezig![]()
http://tele.rtl.lu/waatleeft/livestream/ ,
i'm fan
heeft Sky zijn 2011 truitje al bekend gemaakt? misschien als ze dat van Garmin zien dat ze toch maar wat wijzigingen aanbrengenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef TheArt het volgende:
Ik ben echt benieuwd of de truitjes van Garmin-Cervelo, Sky en Leopard wel te onderscheiden gaan zijn. Leopard oke, die misschien wel door de twee verschillende kleuren, maar Sky en Garmin-Cervelo met dat overwegende zwart en die blauwe tinten toch echt niet.
Leopard is toch de naam van de beheermaatschappij, of biedt het consumentenproducten aan die in de winkel gekocht kunnen worden? In het eerste geval vind ik het jammer dat wielerploegen de namen van dergelijke organisaties gaan dragen. Ter promotie van wat is het dan? Meerdere glorie van jezelf? Het is dan wachten op het Sheikh Abdullah bin Hamad Al Thani ProCycling Team.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:42 schreef TheArt het volgende:
Het Luxemburgse project gaat Team Leopard-Trek heten en dit is hun tenue:
[ afbeelding ]
Tsja spuuglelijk vind ik het.
Dan zou Sky dingen gaan lopen wijzigen terwijl deze ploeg de eerste was met de kleurstelling. Lijkt me niet dat een ploeg als Sky dat zo makkelijk gaat doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
heeft Sky zijn 2011 truitje al bekend gemaakt? misschien als ze dat van Garmin zien dat ze toch maar wat wijzigingen aanbrengen
Maar hij zegt zelf dat de 5 monumenten winnen een doel is, en geen droom. Dat heeft hij over de Tour nooit gezegd in mijn herinnering.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of misschien moeten we Cancellara z'n uitlatingen over zijn dromen niet meer zo serieus nemen. Met zijn plan om de Tour te winnen heeft hij ook nog helemaal niets gedaan.
En terecht.quote:Pat McQuaid was booed away on the podium of the Belgian #cxnats #cyclocross
Idd. Als je denkt dat je met je UCI gewoon boven de wet kan gaan staan (Keisse) verdien je niets meer.quote:
Dat fel groene was tenminste duidelijk te herkennen, nu is er nóg een shirt bij met wit en blauw bij...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Liquigas shirt voor 2011, minder groen, meer wit en blauw
Komt er nog een exotische koers aan het begin van het seizoen? Ik meen me te herinneren dat dat idee er was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef borisz het volgende:
Eind deze maand ga ik het nieuwe wielerprono topic openen.
Lijkt me geen goed idee. De meeste volgers worden pas wakker wanneer het Belgische openingsweekend aanstaande is. Ze zullen minder gemotiveerd zijn als ze merken dat ze reeds een koers gemist hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komt er nog een exotische koers aan het begin van het seizoen? Ik meen me te herinneren dat dat idee er was.
Polen deden we vorig jaar ook al.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:31 schreef bjarki het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee. De meeste volgers worden pas wakker wanneer het Belgische openingsweekend aanstaande is. Ze zullen minder gemotiveerd zijn als ze merken dat ze reeds een koers gemist hebben.
Dan liever iets exotisch later in het seizoen. De ronde van Polen lijkt me wel aardig om te voorspellen. De koersen in Canada zijn mooier om te zien. En dan is er nog de ronde van Peking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |