Geinig. Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:06 schreef welkominspace het volgende:
Wel genoeg plaatjes gezien nu
Maar gewoon simpele microfoon ,leek me wel keertje leuk om een plaatje te maken
Wat ben jij belachelijk vroeg...quote:
muziek ben ik nog niet helemaal uit.quote:
Doe er een homothema in en je hebt in ieder geval alle camp-nichten als klantquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:15 schreef welkominspace het volgende:
ik ook
straks wordt het nog een hit ook
De basis van het refrein is "don't get high on your own supply" dus zou wat wezen als ik die doelgroep meekrijgquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe er een homothema in en je hebt in ieder geval alle camp-nichten als klantNet als dat BearForceOne.
Ken ik niet. Wat voor genre is dat? Niet dat ik iets anders ken dan metal en musicals, maar goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
De basis van het refrein is "don't get high on your own supply" dus zou wat wezen als ik die doelgroep meekrijg
Bedoel gewoon de zinquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wat voor genre is dat? Niet dat ik iets anders ken dan metal en musicals, maar goed.
Perfectquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:25 schreef welkominspace het volgende:
jaman,en dan clipje schieten in zo'n kerstmanpak
Beter dan vuurwerkbommen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:27 schreef welkominspace het volgende:
en dan zit met oud en nieuw iedereen drugs te sellen
Ik zag hem pas in de show van Graham Norton. Hij is wel leuker (als in, gevatter, verstandiger etc, niet sexier) dan ik dacht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:40 schreef welkominspace het volgende:
Justin Bieber heeft ook al paar jaar de baard in de keel hoor
Roodborstje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:45 schreef welkominspace het volgende:
er zit hier verdomme steeds te tikken maar ik weet niet wat(
Ik heb nu een beeld van een plastic vogeltje dat als je op zijn staart drukt, er een vlammetje uit zijn snavel komtquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:49 schreef welkominspace het volgende:
nee zie het al.
tis m'n aansteker
nee,groot glimmend horloge dat erin verwerkt zitquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van een plastic vogeltje dat als je op zijn staart drukt, er een vlammetje uit zijn snavel komt
dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,groot glimmend horloge dat erin verwerkt zit
maar het vogeltje had ook gekund
heb gister ff dutje gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
dacht ik ook ja
Ik ga boven lekker warm in bed in mijn kastelenboek lezen
Misschien moet jij ook eens gaan slapen, is goed voor je
zo, die is ook niet met een slappe gemaaktquote:
Mooie jongen!quote:
intro van A-list NYquote:
Nee, is geen GG. dat is Kristen Bell.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar ken ik dit nr van? een intro van een serie? Gossip Girl?
Heb jij ook voor de klas gestaan hiermee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
goede documentaire, Help een homo in de klas
ik ben zelf ook voorlichter geweest, dit is herkenbaar
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1018244#
je hebt dit keer een slaappil genomen ipv een lijntje?quote:
Nee,wat verdoving uit het ziekenhuis gejatquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt dit keer een slaappil genomen ipv een lijntje?
Waar was je al die tijd ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
dat meissie van like a g6 doet me denken aan dat meissie van French Kiss. dat monotone
Druk druk druk met vanalles en nog wat. En de leegloop hier. Dat dit nog niet hetzelfde lot heeft als Medium... nee hoor.quote:
Ik vond dat die voorlichters heel netjes en respectvol het goede voorbeeld gaven... Hoe frustrerend het ook is, dat bekrompen geouwehoer, ik denk dat hun houding meer oplevert dan iemand aanvallen op wat hij zegt, in plaats van het uitleggen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
lol @ de facebook link van Wonderer.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1018244
Hoe bedoel je vooroordeel bevestigend over onze gekleurde medelanders.
Overigens snap ik het niet dat mensen zo soft zijn. Een neger die roept dat homo's vies zijn en verdorven en dood moeten... waarom zeg je dan niet gewoon "joh, weet je hoe de hele wereld dertig jaar geleden over negers dacht? Negers hebben geen ziel, negers zijn minder waard dan blanken, er is een reden waarom Afrika een verloren continent is en negers zo vaak crimineel zijn... omdat ze gewoon dommer zijn, eigenlijk moeten we gewoon weer slavernij instellen. Als slaaf dienen negers tenminste nog een nut"
en als ze dat zo oneerlijk vinden... gewoon ff wijzen op "en hoe is dat precies anders dan hoe jij over homo's praat?"
Misschien dat netjes & respectvol reageren niet helemaal past bij Kugari-Ken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond dat die voorlichters heel netjes en respectvol het goede voorbeeld gaven... Hoe frustrerend het ook is, dat bekrompen geouwehoer, ik denk dat hun houding meer oplevert dan iemand aanvallen op wat hij zegt, in plaats van het uitleggen.
Oh, ik weet wel bij wie het vandaan komt hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien dat netjes & respectvol reageren niet helemaal past bij Kugari-Ken.
Bovendien hoorde ik een interview op de radio met een van de makers, die in het programma ook te zien is als voorlichtster voor de klas. Zij vertelde dat ze worden uitgenodigd door openbare (vaak "zwarte") scholen, maar dat ze niet welkom zijn op christelijke scholen... Dus hoezo vooroordeel bevestigend?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik weet wel bij wie het vandaan komt hoor
Ik denk dat dat vooral komt doordat "zwarte scholen" uiteindelijk wel door "witte mensen" bestuurd worden en christelijke scholen door christenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bovendien hoorde ik een interview op de radio met een van de makers, die in het programma ook te zien is als voorlichtster voor de klas. Zij vertelde dat ze worden uitgenodigd door openbare (vaak "zwarte") scholen, maar dat ze niet welkom zijn op christelijke scholen... Dus hoezo vooroordeel bevestigend?
(dit is dus eigenlijk meer in reactie op KK's oorspronkelijke post)
En dat. Ik wist niet eens dat daar regels voor waren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Bartjebart het volgende:
Het zit em volgens mij meer in het feit dat een openbare (basis)school zich compleet heeft te conformeren naar de uitgangspunten zoals deze opgesteld zijn volgend het ministerie van OCW. Katholieke en christelijke scholen hebben in zekere zin een vrijere hand in het curriculum en kunnen er gemakkelijker voor kiezen hun leerlingen dit niet mee te geven.
Niet specifiek over homoseksualiteit. Maar het zit em meer in deze context:quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat. Ik wist niet eens dat daar regels voor waren.
Seksualiteit valt onder 'wat beweegt jou en wat beweegt anderen' en hoe kunnen we met elkaar samenleven.quote:De openbare school brengt verschillende opvattingen bij elkaar en laat kinderen er op basis van gelijkwaardigheid over in discussie gaan. Niet om de ander te overtuigen van het eigen gelijk, maar om kritisch naar zichzelf en medeleerlingen te leren kijken. De openbare school leert kinderen waarnemen hoe verschillende achtergronden tot ander denken en handelen kunnen leiden en het leert hen vanuit dat inzicht eigen opvattingen te ontwikkelen. Als je weet wat anderen beweegt, kun je beter met elkaar samenleven. In het openbaar onderwijs leren kinderen door ontmoeting. Ook levensbeschouwing hoort daarbij; het maakt immers deel uit van onze cultuur. Op een openbare school heeft elk kind en iedere ouder recht van spreken. Iedereen doet er toe.
Oeh! Geil!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik heb over je gedroomd. Dat ik jou en Eef tegenkwam op Utrecht CS. En toen werd ik wakker.
Iets meegemaakt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we seksualiteit niet gewoon afschaffen? Dat we het gewoon geen naam meer geven bedoel ik (niet de seks afschaffen) en dat iedereen het gewoon met alles mag doen?
O nee wacht... wat gebeurt er dan met pedoseksualiteit en zo?
Binnen de grenzen van de wet dan!
O wacht, homosekualiteit is niet overal legaal.
Oooh goddamned!!
Neuh, dat was gewoon mijn train of thoughtquote:
Wat mij betreft wordt het speciaal onderwijs afgeschaft. Maar ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Bartjebart het volgende:
Het zit em volgens mij meer in het feit dat een openbare (basis)school zich compleet heeft te conformeren naar de uitgangspunten zoals deze opgesteld zijn volgend het ministerie van OCW. Katholieke en christelijke scholen hebben in zekere zin een vrijere hand in het curriculum en kunnen er gemakkelijker voor kiezen hun leerlingen dit niet mee te geven.
Was dat niet het nazi-vogeltje van TMM?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Och, ons Paultje....
http://www.gay.nl/article(...)PVV_in_raad_Den_Haag
Ja, wat mij betreft ook. Stuur je kind maar naar zondagsschool of zo, hoor, als je wil dat ie dat sprookjesboek gaat leren waarderenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt het speciaal onderwijs afgeschaft. Maar ja.
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we mensen niet afrekenen op wat ze zijn?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we seksualiteit niet gewoon afschaffen? Dat we het gewoon geen naam meer geven bedoel ik (niet de seks afschaffen) en dat iedereen het gewoon met alles mag doen?
Oooh goddamned!!
monoloog interieurquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Oooh goddamned!!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Was dat niet het nazi-vogeltje van TMM?
O ja, dat kan ook welquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we mensen niet afrekenen op wat ze zijn?
Ik zou mensen graag afrekenen op domheid. Of vooruit, dom gedrag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we mensen niet afrekenen op wat ze zijn?
Wat handig dat we het nu een naam kunnen geven.quote:
Ghehe.... zie mijn reactiequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou mensen graag afrekenen op domheid. Of vooruit, dom gedrag.
Ja, precies. Gedrag. En dan ook nog alleen als je het gedrag observeert (dus niet denkt "hij is homo, dan zal hij wel vieze kontseks hebben") EN er last van hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat kan ook wel
Zullen we dat maar doen dan?
Maar... mogen we ze er wel op afrekenen als ze dom doen? Of crimineel bezig?
Dan rekenen we ze gewoon op de activiteit af, en niet op het feit dat ze "een crimineel" zijn!
Domheid kun je wel meten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Gedrag. En dan ook nog alleen als je het gedrag observeert (dus niet denkt "hij is homo, dan zal hij wel vieze kontseks hebben") EN er last van hebt
Dus dom gedrag, prima. Homo in elkaar slaan, niet prima, tenzij hij je probeert aan te randen of zo.
Maar je rekent toch iemand niet af op een IQ van 80 als je daar verder geen last van hebt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Domheid kun je wel meten.
Zodra het op een forum staat is het toch niet meer interieur?quote:
Maar sommige mensen hebben dan weer psychisch last van het feit dat iemand homo is. Je weet wel, de jager bejaagd en zo. Dus wanneer is de last geoorloofd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Gedrag. En dan ook nog alleen als je het gedrag observeert (dus niet denkt "hij is homo, dan zal hij wel vieze kontseks hebben") EN er last van hebt
Dus dom gedrag afstraffen, prima. Homo in elkaar slaan, niet prima, tenzij hij je probeert aan te randen of zo.
Egwelquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je rekent toch iemand niet af op een IQ van 80 als je daar verder geen last van hebt?
Nou. Afrekenen is een groot woord, maar ik zou wel graag willen voorkomen dat iemand zijn domheid praktiseert.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je rekent toch iemand niet af op een IQ van 80 als je daar verder geen last van hebt?
dan zoeken ze maar hulpquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben dan weer psychisch last van het feit dat iemand homo is. Je weet wel, de jager bejaagd en zo. Dus wanneer is de last geoorloofd?
Dat is me te algemeen. Als er aanwijzingen zijn dat iemand een BsB dreigt te worden of zo, sure. Maar puur en alleen op basis van een testje of zo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou. Afrekenen is een groot woord, maar ik zou wel graag willen voorkomen dat iemand zijn domheid praktiseert.
Dat bepalen wij, als verstandige mensen, voor de rest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben dan weer psychisch last van het feit dat iemand homo is. Je weet wel, de jager bejaagd en zo. Dus wanneer is de last geoorloofd?
20% op basis van waargenomen gedrag, 40% op basis van een test en 40% op basis van mijn mening.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
dan zoeken ze maar hulp
[..]
Dat is me te algemeen. Als er aanwijzingen zijn dat iemand een BsB dreigt te worden of zo, sure. Maar puur en alleen op basis van een testje of zo?
Okquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat bepalen wij, als verstandige mensen, voor de rest.
Heej Ang3l, pillars of the earth is wellicht toch wel iets voor jou, mooie machtsspelletjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, Tim Rutten voegt me toe op Facebook
Ja die ja... van MisterO en Steve waar we het laatst over hadden
Hij gaat op de lijst bij de mocht ik ooit nog eens vrije tijd krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej Ang3l, pillars of the earth is wellicht toch wel iets voor jou, mooie machtsspelletjes
Ik heb het boek gelezen (net als World Without End). Er is ook een prachtige audiobook van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej Ang3l, pillars of the earth is wellicht toch wel iets voor jou, mooie machtsspelletjes
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is een erg gevaarlijke discussie mensen ook al staat ie in onzin
Welke discussie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is een erg gevaarlijke discussie mensen ook al staat ie in onzin
Er blijven geen %'s over voor uiterlijk..... Of zit dat in die laatste 40?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
20% op basis van waargenomen gedrag, 40% op basis van een test en 40% op basis van mijn mening.
Uiterlijk kan domheid niet compenseren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er blijven geen %'s over voor uiterlijk..... Of zit dat in die laatste 40?
Sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Het gaat hier echt te hard de laatste dagen
Versterken soms wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Uiterlijk kan domheid niet compenseren.
In bed wel, voor een ONS. Misschien dat we ze dan gewoon moeten farmen of zo, in een weide.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Uiterlijk kan domheid niet compenseren.
Ga ergens anders heen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Ang3l het volgende:
Hebben we goddomme eindelijk een avond waarop iedereen kan, na inmiddels 2 keer verzetten........ is er een besloten feest bij http://www.boekencafe.nl/HOERENNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee want het moest speciaal dit zijnquote:
Denk het wel, anders was ik nu nog alleen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ehm... Kan intelligentie eigenlijk lelijkheid compenseren?
Tot op zekere hoogte ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ehm... Kan intelligentie eigenlijk lelijkheid compenseren?
Mja, voor wat? neem aan dat je voor een "tot de dood ons scheidt" relatie andere eisen hebt dan voor een "tot de zonsopkomst ons scheidt"quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Poll: Waarvoor kies je:
• Dom/humorloos, maar knapper dan gemiddeld
• Slim/grappig, maar lelijker dan gemiddeld
• Gemiddeld (niet dom, slim, knap of lelijk)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt het speciaal onderwijs afgeschaft. Maar ja.
Laten we dan zeggen voor een periode van minimaal een maand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, voor wat? neem aan dat je voor een "tot de dood ons scheidt" relatie andere eisen hebt dan voor een "tot de zonsopkomst ons scheidt"
Vrijheid van onderwijs, huh? Dan schrappen ze dat maar lekker, of ze doen het in het vervolg maar zonder het geld van de regering.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NEE! Ze zijn al zo fanatiek met rugzakjes, das echt niet altijd goed hoor...
Maar als je bijzonder onderwijs bedoelt, nja dat kan dan grondwettelijk gezien weer niet
Ik heb al gestemd, maar ik vind een maand nog best een one night stand achtig imago.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Laten we dan zeggen voor een periode van minimaal een maand.
Oooh, sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NEE! Ze zijn al zo fanatiek met rugzakjes, das echt niet altijd goed hoor...
Maar als je bijzonder onderwijs bedoelt, nja dat kan dan grondwettelijk gezien weer niet
One night is one night, geen one month.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd, maar ik vind een maand nog best een one night stand achtig imago.
-achtig imago. Ofwel, da's niet echt serieus, je bent niet een maandje met iemand samen "door dik en dun", alleen voor de leuke tijd. En dan is lichamelijke aantrekkingskracht belangrijker, net als bij one night stands.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
One night is one night, geen one month.
Ja op zich snap ik die redenatie wel, maar maakt dat niet weer dat we onwijs gaan betuttelen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh, sorry
Ik bedoel het bijzonder onderwijs inderdaad.
in het donker zijn alle katjes grauwquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, voor wat? neem aan dat je voor een "tot de dood ons scheidt" relatie andere eisen hebt dan voor een "tot de zonsopkomst ons scheidt"
Alleen als je zeker weet of ie leeft of dood is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het donker zijn alle katjes grauw
Je kunt ook hééél erg van iemand houden..... voor één nacht? Of jaren achtereen een one night stand met iemand hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
-achtig imago. Ofwel, da's niet echt serieus, je bent niet een maandje met iemand samen "door dik en dun", alleen voor de leuke tijd. En dan is lichamelijke aantrekkingskracht belangrijker, net als bij one night stands.
Denk ik.
Nonsens. I got dark only to shine.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het donker zijn alle katjes grauw
Ik neem aan dat je met die poll wil laten zien hoeveel mensen voor uiterlijk kiezen en hoeveel voor innerlijk. Dan moet je toch juist de situatie waarin ze moeten kiezen zo strak mogelijk afbakenen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt ook hééél erg van iemand houden..... voor één nacht? Of jaren achtereen een one night stand met iemand hebben?
Ehm... Wat ik bedoel, ieder vult een relatie op zijn eigen manier in. Op het moment dat je een relatie zo definieert dat bij die poll eigenlijk nog maar één antwoord mogelijk is, dan heeft de poll geen nut meer. Of zoiets.
Oh, als er Amerikanen gebasht kunnen worden, is Fok ineens pro-homoquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef welkominspace het volgende:
'Homo's in leger gevaarlijk voor mariniers'!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, als er Amerikanen gebasht kunnen worden, is Fok ineens pro-homo
Ik voorspel dat z'n grote bek 'm in de problemen brengt. Niet binnen de PVV, daar houden ze d'r van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
PVV Paul, klimt snel op de politieke ladder, ik voorspel een kamerzetel bij de volgende verkiezingen
The lesser of two evilsquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, als er Amerikanen gebasht kunnen worden, is Fok ineens pro-homo
Net als een strafblad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voorspel dat z'n grote bek 'm in de problemen brengt. Niet binnen de PVV, daar houden ze d'r van.
best goed wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Druk druk druk met vanalles en nog wat. En de leegloop hier. Dat dit nog niet hetzelfde lot heeft als Medium... nee hoor.Ben nog steeds in Nederland met hier en daar uitstapjes naar het buitenland. Ja, ik moet toch wat doen.
![]()
sup? hoest met jou?
Als we hier nou nog een paar keer Paul ter Linden typen, dan komen de journalisten vanzelf dit topic tegen bij het Googlen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, de Paus was ook Hitler Jugend.
Die doet het qua salaris nu best goed
O jij bent van NA de Paul-tijd he?quote:
Het brandmerken van HIV-patiėnten in combinatie met lidmaatschap van de PVV vind ik redelijk nazi-achtig fascistisch. En de PVV is toch zo voor de vrijheid van meningsuiting?quote:
Had ie een strafblad ja, die Paul ter Linden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV. Paul ter Linden. Strafblad. Nazi. Homo. Gay. PVV.
Nee? Of naja ik was hier volgens mij al toen hij hier kwam. Maar vind het gewoon wat ver gaan om deze conclusie te trekken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent van NA de Paul-tijd he?
Geen idee, maar als hij hogerop wil komen binnen de PVV, dan lijkt me dat wel een pré.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ie een strafblad ja, die Paul ter Linden?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Geen idee, maar als hij hogerop wil komen binnen de PVV, dan lijkt me dat wel een pré.
w. Nou wellicht dat ie ongevraagd kan brandmerken, of een Marokkaan kan schoppen of zo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Great.Expectations het volgende:O
[..]
Geen idee, maar als hij hogerop wil komen binnen de PVV, dan lijkt me dat wel een pré.
Paul de nazi toch die zichzelf kan rimmen ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Wie is Paul ter Linden? Och ja, Paul! ter Linden!
Da's die van de PVV toch die Paul ter Linden?
Die eerst in Eindhoven woonde, DIE Paul ter Linden toch?
Die nu iets in Den Haag doet of zo?
Ja. Paul ter Linden dus. Die homo. Van de PVV.
Paul ter Linden.
Oh ja hoor, dat onthoud jij dan weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Paul de nazi toch die zichzelf kan rimmen ?
Dat riep ie dan ook wel erg hard door de bus heenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja hoor, dat onthoud jij dan weer
is ook hier uit en tena besproken ten tijde van sjm gatequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat riep ie dan ook wel erg hard door de bus heen
http://www.gay.nl/article(...)v-patient%26rsquo%3Bquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Maar wat is dat met het brandmerken van mensen die HIV hebben?
volgens mij ging het om tatoages, dus figuurlijk brandmerken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Kei eerlijk.
Eerst iets roepen over brandmerken, dan zeggen dat je het niet gezegd hebt, en later zeggen dat je het wel gezegd hebt maar dat het een beetje dom was en dat je het beter niet had kunnen zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Great.Expectations het volgende:
En nazi staat voor nationaalsocialisme, en in mijn ogen is niet te ontkennen dat de PVV een nationaal-socialistisch programma heeft. Dus is in mijn ogen de PVV een fascistische nazi partij.
hier past maar een smiley bij:quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/article(...)v-patient%26rsquo%3B
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij ging het om tatoages, dus figuurlijk brandmerken.
Dat was ook dom, maar maken we niet allemaal wel eens fouten.
Zeggen we niet allemaal wel eens dingen waar we achteraf spijt van hebbenJa, maar we zijn niet allemaal wannabe politici die daar rekening mee hadden moeten houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien, als de artikelen kloppen, zegt ie niet dat ie niet MEENDE wat ie zei. Maar hij zegt dat ie het niet had moeten zeggen.
L'Amour menaēant:
Qui que tu sois, voici ton maītre. Il l'est, le fūt ou le doit źtre.
Not me.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
But who of you did have a sexual relationship with that boy...Mr Paul?
Mr. Pquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
But who of you did have a sexual relationship with that boy...Mr Paul?
Wie is Mr P?quote:
Hij ambieerde toen nog geen politieke toekomst.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn niet allemaal wannabe politici die daar rekening mee hadden moeten houdenBovendien, als de artikelen kloppen, zegt ie niet dat ie niet MEENDE wat ie zei. Maar hij zegt dat ie het niet had moeten zeggen.
Ooooow die jaquote:
Ach wel waar. Daar zat ie toen al mee te zeulen, met de PVV.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hij ambieerde toen nog geen politieke toekomst.
O dus we hebben het jou te "danken"?quote:Ik ben wellicht een van de mensen die hem gestimuleerd heeft zijn politieke droom die hij later dus wel had, vorm te geven.
Die hem aangespoord heeft zijn cariere te starten
Een persoon met die denkbeelden had je misschien beter het advies kunnen geven om zijn stembanden te laten verwijderenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hij ambieerde toen nog geen politieke toekomst.
Ik ben wellicht een van de mensen die hem gestimuleerd heeft zijn politieke droom die hij later dus wel had, vorm te geven.
Die hem aangespoord heeft zijn cariere te starten
Ja het was wellicht niet de meest verstandige motiverende speech nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een persoon met die denkbeelden had je misschien beter het advies kunnen geven om zijn stembanden te laten verwijderen
Ondanks de denkbeelden zal ik iedereen altijd stimuleren zijn of haar droom na te jagenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach wel waar. Daar zat ie toen al mee te zeulen, met de PVV.
[..]
O dus we hebben het jou te "danken"?
Hitler had een droom van een wereld zonder Joden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ondanks de denkbeelden zal ik iedereen altijd stimuleren zijn of haar droom na te jagen
Hij was overduidelijk toen ook al bovengemiddeld in politiek geinteresseerd.quote:Ja toen jij hem kende was hij al pro Wilders, de PVV bestond toen nog niet, hij was ook pro Verdonk, maar hij had toen zelf nog geen politiek ambitie, dat is echt pas na zijn 19de gekomen
Ooooh, dat is natuurlijk een heel verschil. En doet ook helemaal niet denken aan WOII.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij ging het om tatoages, dus figuurlijk brandmerken.
Ja dat was geen echte ster, dat was een figuurlijke ster, uit stof!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooooh, dat is natuurlijk een heel verschil. En doet ook helemaal niet denken aan WOII.
Misschien zou je ook even moeten checken wat die droom precies is en of het bepaalde bevolkingsgroepen kan schaden puur op basis van afkomst en godsdienstquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ondanks de denkbeelden zal ik iedereen altijd stimuleren zijn of haar droom na te jagen
Ja toen jij hem kende was hij al pro Wilders, de PVV bestond toen nog niet, hij was ook pro Verdonk, maar hij had toen zelf nog geen politiek ambitie, dat is echt pas na zijn 19de gekomen
De nazi's tatoeėerden nummers op de arm van de mensen in concentratiekampen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was geen echte ster, dat was een figuurlijke ster, uit stof!
hij draagt wel iets extreems rechtsquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar. Om het topic naar een iets ander niveau te tillen..
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar. Om het topic naar een iets ander niveau te tillen..
[ afbeelding ]
De eerste vind ik niks.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Meh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze had ik al eens gepost, geloof ik.
[ afbeelding ]
Net als deze.
[ afbeelding ]
Deze nog niet.
Is dat zo'n push up boxer?quote:
Ik hou wel van een bulge maar dit is een beeeeeeeetje overdrevenquote:
Vroegere gay sauna in Amsterdam.quote:
het ging er iets te heet aan toequote:Op woensdag 15 december 2010 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vroegere gay sauna in Amsterdam.
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het ging er iets te heet aan toe
Anti-kraak, ze wilden er een hotel van maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Daar zat toch iets anders in inmiddels?
die stond toch al 2 jaar leeg of zo ?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het ging er iets te heet aan toe
dat zou wat zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Anti-kraak, ze wilden er een hotel van maken.
Straks was het iemand die wraak wilde nemen op de homo's vanwege die kinderdagverblijfdinges
Ik heb je tekst lichtelijk aangepast...quote:
Okselhaar moet sowieso geschoren worden. Of tenminste getrimd.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:34 schreef creno het volgende:
Paul ter Linden is wel een lekkertje inderdaad.
En die kerel van de foto van de vorige pagina die GE had gepost had wel even zijn oksel kunnen drogen, nu ziet dat okselhaar er vies plakkerig uit.
Jij leraar, jij.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb je tekst lichtelijk aangepast...
Neuh.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okselhaar moet sowieso geschoren worden. Of tenminste getrimd.
Wel. Als je er vlechtjes van kunt maken, is het gewoon te lang.quote:
Dat betekent nog niet dat het altijd geschoren of getrimd moet worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel. Als je er vlechtjes van kunt maken, is het gewoon te lang.
Te lang -> korterquote:Op woensdag 15 december 2010 00:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat het altijd geschoren of getrimd moet worden.
Ow daar heb ik niet zo op gelet...quote:Op woensdag 15 december 2010 00:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij leraar, jij.
Alleen nou staat er een keer "is" te veel.
Jeses wat lelijk die tattooquote:Op woensdag 15 december 2010 01:03 schreef welkominspace het volgende:
Die tepeltattoo van die linkse
[ afbeelding ]
Jij kunt het dan weer in je dagelijks werk doen, da's ook mooi.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:48 schreef Bartjebart het volgende:
Net de docu 'help een homo in de klas' gekeken. Maar ik vind de reacties nog best meevallen!
Ergens zou ik het best ook willen doen, voorlichtingen geven. Maar tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben en voor de klas sta, heb ik er geen tijd meer voor
Ja nou dat weet ik nog zo net nietquote:Op woensdag 15 december 2010 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij kunt het dan weer in je dagelijks werk doen, da's ook mooi.
Heb jij nou een baan? Want je hebt een donders vreemd dag/nachtritme...quote:
En dan wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 04:18 schreef welkominspace het volgende:
ik hoef de overdracht alleen te lezen
Paracetamol helpt ook maar ik heb geen zin om op te staan.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 04:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paracetamol helpt ook maar ik heb geen zin om op te staan.
Ik drink zelfs geen cafeine en misschien een glas alcohol per maand.quote:
Nee, ik geloof dat ik geen verslavingsgenen heb.quote:
Nee, timezonesquote:Op woensdag 15 december 2010 04:53 schreef welkominspace het volgende:
workaholic?
Das wel een schrijversvloek
Yepquote:Op woensdag 15 december 2010 04:56 schreef welkominspace het volgende:
maar je schrijft dus homo-literatuur?
Yep. Sowieso kun je ze in elke boekhandel bestellen, maar ze liggen ook bij vrolijk, savannah bay, feeks etc. Of je stuurt even een mailtje met je adres en maakt het geld over, dan laat ik mijn moeder ze opsturen (met boekenlegger en postkaartquote:Op woensdag 15 december 2010 04:57 schreef welkominspace het volgende:
zijn je boeken ook in nederland te krijgen?
Ben wel heel benieuwd
Nee, die fuckers leveren alleen wat het Centraal Boekhuis aanbiedtquote:
http://www.michameinderts.nl/boeken.phpquote:Op woensdag 15 december 2010 05:03 schreef welkominspace het volgende:
nog nooit homoboeken gelezen ofzo
geen idee wtf ik me erbij moet voorstellen
Geen flauw idee. Mijn moeder verstuurt ze in een neutrale envelopquote:Op woensdag 15 december 2010 05:08 schreef welkominspace het volgende:
wat voor een verpakking heeft die vrolijk gay uitgeverij?
ook al zo'n zakennicht?quote:Op woensdag 15 december 2010 05:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Mijn moeder verstuurt ze in een neutrale envelop
Och, het verschil is 40% inkomsten dus ik probeer wel wat van mijn eigen voorraad te verkopen jaquote:Op woensdag 15 december 2010 05:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ook al zo'n zakennicht?
had net wat via V&A verkocht en stopte nog ff m'n kaartje erbij in![]()
Ja. Een beetjequote:Op woensdag 15 december 2010 05:15 schreef welkominspace het volgende:
Das nogal wat ja
verkopen ze wel een beetje?
Toen ik er was vorige maand was er van elk nog een halve doos of zo. Had eigenlijk nieuwe mee moeten nemen van de uitgeverij... Maar dat heb ik een keer gedaan, nooit meerquote:Op woensdag 15 december 2010 05:16 schreef welkominspace het volgende:
en dan zit je moeder zeker met een huis bomvol boeken
Uhm. Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 05:20 schreef welkominspace het volgende:
en op je blog stond nog wel iets over een dagelijkse workout
Ja, in vetkwabbenquote:Op woensdag 15 december 2010 05:22 schreef welkominspace het volgende:
ik zeg altijd maar: Luiheid siert de mens
Ik welquote:
Lijkt me niet zo HEEL handigquote:Op woensdag 15 december 2010 05:30 schreef welkominspace het volgende:
geen idee wie tony horton is
maar ik ken nog wel een goeie dealer![]()
die stuurt zo een pakje met kennismaking-materiaal naar amerika![]()
voor u en heel uw dorp![]()
Verdient waarschijnlijk wel beter dan boeken schrijvenquote:Op woensdag 15 december 2010 05:35 schreef welkominspace het volgende:
dan maar wat spullen om je eigen methlab kan beginnen
Je kunt een fleshlight maken van een pringles bus, wist je dat?quote:Op woensdag 15 december 2010 05:39 schreef welkominspace het volgende:
en die onderste pringles in de bus ook altijd
quote:Op woensdag 15 december 2010 05:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt een fleshlight maken van een pringles bus, wist je dat?
Don't look at me! Ik heb zo'n ding niet nodigquote:Op woensdag 15 december 2010 05:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie heeft dat nou weer bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |