Geinig. Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:06 schreef welkominspace het volgende:
Wel genoeg plaatjes gezien nu
Maar gewoon simpele microfoon ,leek me wel keertje leuk om een plaatje te maken
Wat ben jij belachelijk vroeg...quote:
muziek ben ik nog niet helemaal uit.quote:
Doe er een homothema in en je hebt in ieder geval alle camp-nichten als klantquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:15 schreef welkominspace het volgende:
ik ook
straks wordt het nog een hit ook
De basis van het refrein is "don't get high on your own supply" dus zou wat wezen als ik die doelgroep meekrijgquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe er een homothema in en je hebt in ieder geval alle camp-nichten als klantNet als dat BearForceOne.
Ken ik niet. Wat voor genre is dat? Niet dat ik iets anders ken dan metal en musicals, maar goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
De basis van het refrein is "don't get high on your own supply" dus zou wat wezen als ik die doelgroep meekrijg
Bedoel gewoon de zinquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wat voor genre is dat? Niet dat ik iets anders ken dan metal en musicals, maar goed.
Perfectquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:25 schreef welkominspace het volgende:
jaman,en dan clipje schieten in zo'n kerstmanpak
Beter dan vuurwerkbommen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:27 schreef welkominspace het volgende:
en dan zit met oud en nieuw iedereen drugs te sellen
Ik zag hem pas in de show van Graham Norton. Hij is wel leuker (als in, gevatter, verstandiger etc, niet sexier) dan ik dacht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:40 schreef welkominspace het volgende:
Justin Bieber heeft ook al paar jaar de baard in de keel hoor
Roodborstje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:45 schreef welkominspace het volgende:
er zit hier verdomme steeds te tikken maar ik weet niet wat(
Ik heb nu een beeld van een plastic vogeltje dat als je op zijn staart drukt, er een vlammetje uit zijn snavel komtquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:49 schreef welkominspace het volgende:
nee zie het al.
tis m'n aansteker
nee,groot glimmend horloge dat erin verwerkt zitquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van een plastic vogeltje dat als je op zijn staart drukt, er een vlammetje uit zijn snavel komt
dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,groot glimmend horloge dat erin verwerkt zit
maar het vogeltje had ook gekund
heb gister ff dutje gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
dacht ik ook ja
Ik ga boven lekker warm in bed in mijn kastelenboek lezen
Misschien moet jij ook eens gaan slapen, is goed voor je
zo, die is ook niet met een slappe gemaaktquote:
Mooie jongen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |