quote:
Ik lees wel vaker slecht..quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me geen man. Maar ach die omschrijvingen kloppen wel vaker niet hier.
Wat een held ben jequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef Kalebatz het volgende:
Hey allemaal,
Een tijdje ben ik op zoek naar een nummer.
Het is een jaartje of 5-8? oud, met een franse naam? of titel?
Het is een house-clubachtig nummer en de belangrijkste hint die ik kan geven is dat de videoclip een animatiefilmpje is over een personage en iets met een hamburgerfabriek. Op het laatst word er een hamburger gemaakt van hem of van zijn hondje ofzo.
Hoop dat iemand het weet!
Wauw dat is het! Superbedankt!quote:
Nop,quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Je bent toevallig niet in de war met deze ?
Deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Nop,
het zijn echt twee vrouwen die buiten op een groen grasveld tegen elkaar tenissen in de regen
Ja volgens mij is dat 'm. Bedankt, en zo snel, haha!quote:
Ken 'm verder ook niet maar ik had ook Top Gear gekeken en toevallig de naam onthoudenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat 'm. Bedankt, en zo snel, haha!![]()
?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef M-Bozz het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest + titel van een -volgens mij- heel nieuw soulnummer. De zangeres klinkt een beetje als Mary J. Blidge en het nummer klinkt als een groot zelfbeklag. In de lyrics komt dan ook aldoor een stukje voor -het enige wat ik ervan heb onthouden-: "(i feel) so stuuuuuuupid, so stuuuuuuuupid ..." Ik heb de hitlijsten al afgestruind en zo ook enkele soul lijsten...
Wie weet er meer?
Bedoel je niet gewoon deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef emielveerbeek het volgende:
ik zoek een nummer wat hierop lijkt
het wordt gezongen door een vrouw
alvast bedankt
Linkquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand een idee waarom http://www.nummergemist.nl/skyradio eruit ligt?
Ik zoek de playlist van eergister in de avond. Weet niet of ik er op een andere manier kan komen?
Staat hij hier niet tussen ?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef pipper het volgende:
Voor m'n zus ben ik op zoek naar een nummer van Claw Boys Claw. Het is op één van hun elpees het eerste nummer en begint met zo'n punkdrumbeat. Of zo iets. Meer weet ik niet.
Deze?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zoek er zelf ook nog een.
Het is een heel erg rustig nummer wat volgens mij gaat over de moord op Kennedy(?).
Als ik me niet vergis hoor je in het nummer de nieuwsberichten rondom die moord en het refrein is gezongen door een vrouw.
Juist, bedankt!quote:
Yes it is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |